11 شبکه انتقال تتر را بشناسید.

1402/04/06


ما سعی می کنیم در مقاله 11 شبکه انتقال تتر را بشناسید، اطلاعاتی در مورد انواع شبکه های انتقال تتر برای شما ارائه کنیم و به بررسی میزان کارمزد شبکه های انتقال تتر بپردازیم و نحوه انتقال تتر بر روی شبکه های مختلف رو برای شما یاد بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین به راحتی تترهای خودتون رو انتقال بدین همچنین به فروش یا بپردازین.

بازار ارزهای دیجیتال نوعی بازار نوپا و نوظهور هست که نوسانات قیمتی زیادی داره و به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشته، تونسته مورد استقبال سرمایه گذاران و معامله گران زیادی قرار بگیره و به یکی از محبوب ترین بازارهای مالی با حجم بازار بزرگ تبدیل بشه. همچنین شما نیز می تونین وارد بازار کریپتوکارنسی ها بشین و با سرمایه گذاری و خرید ارزهای دیجیتال سودهای زیادی به دست بیارین.

با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها، ارزهای دیجیتال و بلاک چین های زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از اون ها به دلیل داشتن ویژگی ها و مزایای خاص خودشون مورد استقبال قرار می گیرن و محبوبیت زیادی به دست میارن. یکی از این رمز ارزها نیز، ارز دیجیتال تتر هست. تتر نوعی استیبل کوین هست که قیمت اون همیشه به صورت 1 دلار ثابت هست و سرمایه گذاران و معامله گران زمانی که نوسانات بازار شدید هست، دارایی ها و ارزهای دیجیتال خودشون رو به تتر تبدیل می کنند تا سرمایه خودشون رو از نوسانات حفظ کنند. همچنین پشتوانه ارز دیجیتال تتر، دلار آمریکا هست. به عبارت دیگه، به ازای هر واحد تتر تا در بازار کریپتوکارنسی ها عرضه شده، یک دلار در بانک مرکزی نگهداری میشه.

شاید شما قصد داشته باشین تا تترهای خودتون رو به کیف پول یا صرافی انتقال بدین. بنابراین باید به شبکه انتقال توجه داشته باشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله 11 شبکه تتر را بشناسید، اطلاعاتی در مورد انواع شبکه های انتقال تتر برای شما ارائه کنیم و به بررسی میزان کارمزد شبکه های انتقال تتر بپردازیم و نحوه انتقال تتر بر روی شبکه های مختلف رو برای شما یاد بدیم. باید یاد آوری کنیم که در سایت صرافی اینانس شما می تونین در مقاله ای که در مورد کیف پول تتر نوشته شده رو مطالعه کنین تا اطلاعات بسیار خوبی در این زمینه بدست بیارین. اگر میخواهید تتر را خرید و فروش کنید باید حتما به انواع شبکه انتقال تتر توجه داشته باشید. در صورت انتقال تتر به شبکه اشتباهی ارز شما منتقل نخواهد شد و گاها قابل برگشت هم نیست.

ارز دیجیتال تتر چیست؟

ارز دیجیتال تتر چیست؟

اگه در بازار کریپتوکارنسی ها فعالیت داشته باشین، قطعا اسم ارز دیجیتال تتر رو شنیدین و خواستین که اطلاعاتی در مورد این رمز ارز به دست بیارین و شاید این سوال برای شما نیز پیش اومده که ارز دیجیتال تتر چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که ارز دیجیتال تتر نوعی رمز ارز مبتنی بر بلاک چین هست که ارزش سکه های در گردش اون ثابت و برابر با مقدار ارزهای فیات مثل دلار و یورو هست. همچنین این ارز دیجیتال دارای پشتوانه هست، به همین دلیل قیمت اون همیشه ثابت هست و نوسانات قیمتی زیادی نداره. پشتوانه این رمز ارز مقدار پول فیاتی هست که توسط شرکت تتر در موسسه ها ذخیره و نگهداری میشه.

جالب اینجاست که بدونین ارز دیجیتال تتر یا USDT یکی از رمز ارزهای موجود در بازار کریپتوکارنسی هست که تونسته بعد از بیت کوین و اتریوم در رتبه 3 بازار ارزهای دیجیتال قرار داره. نکته قابل توجه این هست که ارز دیجیتال تتر با وجود شباهت هایی که با سایر ارزهای دیجیتال داره، تفاوت هایی نیز در این میان دیده میشه که باعث میشه تا منحصر به فرد بشه و مورد توجه معامله گران بازار قرار بگیره. تفاوت این هست که ارز دیجیتال تتر نوعی استیبل کوین هست که قیمت اون برخلاف سایر رمز ارزها ثابت هست. بنابراین شما نمی تونین با سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال تتر سود به دست بیارین، بلکه فقط می تونین با تبدیل سرمایه های خودتون به تتر، پول خودتون رو از نوسانات حفظ کنین.

تتر یکی از محبوب ترین استیبل کوین های موجود در بازار کریپتوکارنسی هاست و نوعی استیبل کوین با پشتوانه ارز فیات محسوب میشه و معروف ترین پشتوانه ای که از اون استفاده می کنه، دلار آمریکا هست. همچنین تتر جوری طراحی شده که همیشه برابر با یه دلار آمریکا هست، نه چیزی بیشتر و نه چیزی کمتر. این رمز ارز در اکثر شبکه های بلاک چینی مختلف وجود داره و شما می تونین بر روی شبکه های مختلفی ازش استفاده کنین.

انواع شبکه انتقال تتر

تتر Trc20 چیست؟ (بررسی میزان کارمزد و انتقال تتر TRC20)

تتر Trc20 چیست؟

همونطور که در بخش قبلی نیز گفتیم، ارز دیجیتال تتر بر روی اکثر شبکه های بلاک چینی مختلف وجود داره که یکی از این شبکه ها، استاندارد TRC20 هست. بهتره بدونین به ارز دیجیتال تتر که بر روی شبکه TRC20 قرار داره، تتر TRC20 گفته میشه. این شبکه نوعی استاندارد ایجاد توکن در بلاک چین ترون هست. جاستین سان مدیر عامل ترون، تبلیغات زیادی در مورد این پروژه بلاک چینی انجام داده و سعی کرده کاربران شبکه اتریوم رو به سمت بلاک چین خودش جذب کنه. او با شبیه سازی شبکه TRC20 به توکن های اتریوم و انتخاب اسم شبکه شبیه به اون ها برای توکن های بلاک چین خودش، تلاش کرده طرفداران این بلاک چین رو جذب ترون و تتر TRC20 کنه.

جالب اینجاست که شبکه اتریوم قابلیت ساخت توکن های اختصاصی رو بر روی بلاک چین خودش میده، به همین دلیل در سال 2020 ساعث ایجاد پروژه های امور مالی غیر متمرکز زیادی بر روی شبکه خودش شد. این موضوع باعث شد تا شبکه اتریوم شلوغ بشه و هزینه های تراکنش ها تتر و سایر ارزهای دیجیتال در این بلاک چین افزایش پیدا کنه. این مسئله فرصت خوبی رو برای ارز دیجیتال و بلاک چین ترون فراهم کرد که شبکه خودش رو برای انتقال تتر از طریق شبکه خود آماده کنه. سپس بعد از مدتی جاستین سان تونست شبکه ترون رو برای انتقال تتر آماده کنه. بنابراین شما می تونین ارز دیجیتال تتر رو با سرعت بالا و کارمزد کم نسبت به شبکه اتریوم بر روی شبکه TRC20 نیز انتقال بدین.

ارز دیجیتال تتر یه نوع هست، ولی تفاوت اون ها در شبکه ای هست که بر روی اون قرار داره. بهتره بدونین تتر Trc20 بر روی شبکه Trc20 که همون بلاک چین ترون هست قرار داره و آدرس های دریافت تتر بر روی بلاک چین ترون و یا TRC20 با حروف TX شروع میشه. کارمزد انتقال و سرعت انتقال در شبکه های مختلف متفاوت هست که کمترین کارمزد و بیشترین سرعت متعلق به شبکه ترون یا تتر TRC20 هست.

تتر شبکه BEP20:

تتر شبکه BEP20

یکی دیگه از انواع شبکه های انتقال تتر، شبکه اسمارت چین یا همون استاندارد BEP20 هست. به عبارت دیگه، شما می تونین ارز دیجیتال تتر خودتون رو با استفاده از شبکه بلاک چینی اسمارت چین نیز انتقال بدین. این شبکه نیز ویژگی ها و مزایای خاص خودش رو داره که مورد توجه معامله گران و کاربران بازار ارزهای دیجیتال قرار می گیره. استاندارد Bep20 در واقع استانداردی برای ایجاد توکن های Fungible یا تعویض پذیر هست که در شبکه بایننس اسمارت چین تعریف شده و توسعه دهنده ها در قراردادهای هوشمند باید برای ایجاد توکن های خودشون از استاندارد Bep20 استفاده کنند. به همین دلیل محبوبیت این شبکه روز به روز در حال افزایش هست.

همونطور که گفتیم، استفاده از شبکه Bep20 برای انتقال ارز دیجیتال تتر یا سایر ارزهای دیجیتال، مزایای زیادی به همراه داره و شما نیز می تونین از این مزایای بهره ببرین. توکن هایی که بر روی شبکه Bep20 قرار دارن، از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستن و میشه اون ها رو در بسیاری از برنامه ها استفاده کرد. با توجه به اینکه توکن های Bep20 همانند توکن های ERC20 از محبوبیت زیادی برخوردار هستن، در بیشتر پلتفرم ها پشتیبانی میشن، طوری که به کمک اون ها میشه با اکثر قراردادهای هوشمند ارتباط برقرار کرد. بنابراین، اگه قصد دارین تا با استفاده از تترهای خود به قراردادهای هوشمند دسترسی پیدا کنین و در برنامه مختلفی از اون ها بهره ببرین، از شبکه Bep20 استفاده کنین.

جالب اینجاست که بدونین اگه شبکه Bep20 رو به عنوان شبکه انتقال انتخاب کنین و توکن ERC20 رو روی اون منتقل کنین، هش تراکنش بر روی جستجوگر بایننس اسمارت چین قابل مشاهده و بررسی هست نه بر روی جستجوگر اتریوم. چون شما انتقال خودتون رو بر روی زنجیره بایننس اسمارت چین انجام دادین. به این ترتیب در زمان واریز و برداشت حتما شبکه مورد نظر خودتون رو به درستی انتخاب کنین و مطمئن شین از شبکه ای استفاده می کنین که کیف پول مقصد اون رو پشتیبانی می کنه.

تتر ERC20 چیست؟ (بررسی میزان کارمزد و انتقال تتر ERC20)

تتر ERC20 چیست؟

یکی دیگه از انواع شبکه های انتقال تتر، شبکه اتریوم یا استاندارد ERC20 هست. همچنین این شبکه دومین شبکه بلاک چین در بین شبکه های موجود در بازار کریپتوکارنسی هاست که مزایا و کاربردهای زیادی داره و همین موضوع باعث میشه تا مورد استقبال معامله گران و کاربران بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره. از جمله از این قابلیت ها می تونیم به امکان ساخت توکن بر روی شبکه بلاک چین اون اشاره کنیم. به عبارت دیگه شما می تونین توکن هایی مبتنی بر استاندارد ERC20 بسازین، البته توجه داشته باشین که کارمزدهای این شبکه بالاست و باید پول لازم برای پرداخت هزینه های کارمزد اون رو داشته باشین.

جالب اینجاست که بدونین استاندارد ERC20 یکی از رایج ترین توکن ها بر بستر بلاک چین اتریوم هست. این توکن برای توابع پرداختی در این بلاک چین مورد استفاده قرار می گیره و از توکن های کاربردی شبکه محسوب میشه. همچنین میشه از ERC20 برای پرداخت هزینه کالا و خدمات استفاده کرد. به عبارت دیگه زمانی که قصد دارین در شبکه اتریوم انتقال کوین به آدرس بقیه افراد انجام بدین، یا زمانی که قصد دارین ارزهای دیجیتال خودتون رو از این شبکه به کیف پول خودتون واریز کنین، می تونین از توکن ERC20 استفاده کنین. نکته قابل توجه این هست که آدرس انتقال ارز دیجیتال از طریق این استاندارد توکن با 0 شروع میشه.

همونطور که گفتیم، شبکه ERC20 ویژگی ها و مزایای زیادی به همراه داره. از جمله از این مزایای می تونیم به تعویض پذیر بودن اون اشاره کنیم. برای مثال میشه تتر ERC20 رو با توکن هایی که استاندارد مشابه دارن، تعویض کرد. همچنین یکی دیگه از مزایای شبکه اتریوم این هست که قابل انتقال هست. برای مثال میشه تتر ERC20 رو از یه آدرس به آدرس دیگه منتقل کرد.

تتر شبکه Bep2:

تتر شبکه Bep2

یکی دیگه از انواع شبکه های انتقال تتر، شبکه Bep2 هست. Bep2 مخفف عبارت Binance Chain Evolution Proposal 2 نوعی استاندارد فنی برای ایجاد و استفاده از توکن های جدید در زنجیره بایننس هست. به عبارت دیگه هدف از این استاندارد جدید ایجاد برخی قوانین مشخص برای عملکرد توکن ها در بستر زنجیره بایننس هست. همچنین این شبکه نیز ویژگی ها و مزایای خاص خودش رو داره که باعث میشه تا مورد استفاده معامله گران و کاربران بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره. از جمله از این ویژگی ها می تونیم به قابلیت صدور، کل عرضه، آدرس منبع و اسم توکن اون اشاره کنیم.

جالب اینجاست که بدونین شباهت های زیادی بین شبکه ERC20 و شبکه Bep2 وجود داره که یکی از این شباهت ها نحوه واریز و برداشت از طریق این شبکه هست. برای واریز و برداشت در شبکه Bep2 همانند شبکه ERC20 شما باید مقداری ارز دیجیتال BNB در کیف پول ارز دیجیتال خودتون داشته باشین تا بتونین کارمزد انجام تراکنش رو پرداخت کنین. دارایی بومی شبکه Bep2 توکن BNB هست که برای پرداخت کارمزد در شبکه مورد استفاده معامله گران و تریدرها قرار می گیره. بنابراین شما می تونین توکن هایی رو که توسط زنجیره بایننس پشتیبانی میشن رو به راحتی و از طریق شبکه Bep2 انتقال بدین.

شبکه Bep2 در بین چندین شبکه نقل و انتقال ارز دیجیتال از ویژگی های منابی برای تسهیل انتقالات برخوردار هست و امروزه توکن های زیادی به دلیل مشکل هزینه گس شبکه اتریوم، به زنجیره بایننس یا همون شبکه Bep2 ورود کردن. همچنین باید در زمان انتقال تتر BEP2 و انجام تراکنش ها حتما از همخوانی شبکه مبدا و مقصد اطمینان حاصل کنین، چون ارسال ارز به آدرس یه شبکه اشتباه می تونه باعث از دست رفتن دارایی های شما بشه. 

تتر شبکه Solana:

تتر شبکه Solana

یکی دیگه از انواع شبکه های خرید تتر، شبکه Solana هست. شبکه سولانا نوعی شبکه بلاک چین تک زنجیره ای و مبتنی بر الگوریتم اثبات سهام نمایندگی شده هست که ویژگی ها و کاربردهای زیادی داره. همچنین شما می تونین ارز دیجیتال تتر رو بر روی این شبکه خرید و فروش کنین و واریز و برداشت های خودتون رو هم با استفاده از این شبکه بلاک چینی انجام بدین. توکن SOL نیز رمز ارز بومی شبکه سولانا هست که برای پرداخت هزینه های مربوط به کارمزد تراکنش مورد استفاده قرار می گیره. بنابراین برای این که بتونین واریز و برداشت های خودتون رو انجام بدین و خرید و فروش تتر انجام بدین، باید مقداری توکن SOL در کیف پول ارز دیجیتال خودتون داشته باشین تا بتونین هزینه های مربوط به کارمزد این شبکه رو پرداخت کنین.

جالب اینجاست که بدونین شبکه سولانا می تونه بیش از 50 هزار تراکنش در ثانیه انجام بده که این موضوع یکی از نقاط مثبت برای این شبکه محسوب میشه. همچنین این شبکه کارمزدهای پایینی از معامله گران برای انجام تراکنش ها دریافت می کنه. به عبارت دیگه کارمزد 1 میلیون تراکنش در شبکه سولانا فقط 10 دلار تخمین زده شده که در مقابل میزان تراکنش عدد بسیار کمی هست. بنابراین اگه دوست دارین تا برای خرید ارز دیجیتال تتر کارمزد پایین تری پرداخت کنین، می تونین در زمان خرید شبکه سولانا رو انتخاب کنین. صرافی اینانس این قابلیت رو برای کاربران فراهم کرده تا این امکان رو داشته باشن تا تتر رو با استفاده از 11 شبکه مختلف خریداری کنند.

سرعت انجام تراکنش ها در شبکه Solana نیز بسیار بالا هست. بهتره بدونین در بین همه شبکه های موجود این بلاک چین دارای سرعت بالایی هست. به عبارت دیگه این شبکه تونسته با استفاده از برنامه های ترکیبی، اعتبارسنجی معامله ها رو با سرعت بالایی انجام بده و اجرای قراردادهای هوشمند رو به صورت سریع انجام بده. بنابراین شما می تونین به صورت سریع تراکنش مربوط به ارز دیجیتال تتر رو در این شبکه انجام بدین.

تتر شبکه Polygon:

تتر شبکه Polygon

یکی دیگه از انواع شبکه های خرید تتر، شبکه Polygon هست. بهتره بدونین شبکه پالیگان یه راه حل مقیاس پذیری لایه 2 اتریوم هست که تراکنش های سریع تر با کارمزد کمتر رو برای کاربران فراهم می کنه. بنابراین شما می تونین با استفاده از شبکه پالیگان تراکنش های مربوط به ارز دیجیتال تتر یا سایر ارزهای دیجیتال رو به صورت سریع انجام بدین و کارمزد کمتری پرداخت کنین. نکته قابل توجه این هست که برای اینکه بتونین خرید ارز دیجیتال تتر و فروش تتر خودتون با استفاده از این شبکه انجام بدین، باید مقداری توکن پالیگان در ولت خودتون داشته باشین تا بتونین هزینه های مربوط به هزینه کارمزد تراکنش رو پرداخت کنین.

از اونجایی که شبکه پالیگان تراکنش های مربوط به ارزهای دیجیتال رو به صورت سریع و با هزینه کارمزد پایین انجام میده و محبوبیت زیادی به دست آورده، شرکت تتر نیز توکن USDT رو بر روی شبکه پالیگان، راهکار مقیاس پذیری لایه 2 اتریوم ارائه کرد. بنابراین اکنون ارز دیجیتال تتر، بزرگترین استیبل کوین بر اساس ارزش بازار در بیش از 11 شبکه بلاک چینی در دسترس هست و شما می تونین بر روی شبکه های مختلفی تراکنش های مربوط به ارز دیجیتال تتر رو انجام بدین و معامله خوبی داشته باشین. همچنین ارائه ارز تتر بر روی شبکه Polygon به حمایت اکوسیستم دیفای رشد چشمگیری می کنه، چون سرمایه گذاران این امکان رو دارن که به راحتی دارایی های خودشون رو به یه استیبل کوین معتبر و مطمئن تبدیل کرده و سرمایه خودشون رو حفظ کنند.

شبکه پالیگان مزایای زیادی به همراه داره که مهم ترین مزیت اون مقیاس پذیری اون هست. این شبکه مقیاس پذیر هست و با افزایش تعداد کاربران سرعت شبکه کاهش پیدا نمی کنه، به این ترتیب میشه از اون برای انجام تراکنش های بزرگ استفاده کرد. همچنین در حال حاضر حداکثر سرعت تراکنش پالیگان 65 هزار تراکنش در ثانیه هست که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره.

تتر شبکه EOS 

تتر شبکه EOS

یکی دیگه از انواع شبکه های برای خرید تتر، شبکه EOS هست. شبکه آیاس نوعی پلتفرم مبتنی بر بلاک چین هست که رمز ارز بومی خودش رو داره و برای پرداخت هزینه های مربوط به تراکنش مورد استفاده قرار می گیره. همچنین این شبکه بلاک چینی از سال 2017 فعالیت خودش رو شروع کرده. هدف از راه اندازی این شبکه بلاک چینی اجرای برنامه های غیر متمرکز یا Dapp ها و انجام تراکنش های بدون کارمزد و سریع رو امکان پذیر می کنه. به عبارت دیگه شما می تونین با استفاده از شبکه آیاس با پرداخت کارمزد ناچیز و در حد صفر و به صورت سریع ارز دیجیتال تتر بخرین و بفروشین و نقل و انتقالات خودتون رو انجام بدین.

شبکه EOS از الگوریتم اجماع اثبات سهام استفاده می کنه و از زمان راه اندازی تاکنون نیز فعالیت خوبی داشته. همچنین این شبکه قراردادهای هوشمند رو هم برای کاربران ارائه می کنه. نکته قابل توجه این هست که شبکه آیاس تونسته در افزایش سرعت و کاهش هزینه تراکنش ها موفقیت چشمگیری داشته باشه و مورد استقبال معامله گران و کاربران بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیره. همچنین زمان ایجاد یه بلاک در بلاک چین آیاس حدود 0.5 ثانیه و میانگین سرعت تراکنش ها حدود 4 هزار تراکنش هست که این عدد با اجرای موازی تراکنش ها به 10 هزار تراکنش در ثانیه نیز می رسه که باعث میشه تا محبوبیت این شبکه افزایش پیدا کنه.

جالب اینجاست که بدونین شبکه EOS ویژگی ها و مزایای زیادی به همراه داره که از جمله از این مزایا می تونیم به استفاده رایگان این شبکه اشاره کنیم. به عبارت دیگه شبکه EOS برای استفاده راحت کاربران، کارمزد تراکنش ها رو به کمترین میزان ممکن و نزدیک صفر کاهش داده. به این ترتیب شما می تونین به پرداخت هزینه های مربوط به تراکنش حدود صفر اقدام به خرید ارز دیجیتال تتر کنین.

تتر شبکه Avax:

تتر شبکه Avax

یکی دیگه از بهترین شبکه ها برای انتقال تتر، شبکه AVAX هست. شبکه آواکس نوعی پلتفرم بلاک چینی هست که به عنوان یکی از رقبای شبکه اتریوم فعالیت می کنه. همچنین توکن بومی از شبکه نیز AVAX هست که برای پرداخت هزینه های مربوط به تراکنش مورد استفاده قرار می گیره. بنابراین اگه شما نیز قصد دارین تا با استفاده از شبکه AVAX تتر یا سایر ارزهای دیجیتال رو انتقال بدین، باید مقداری توکن AVAX رو در کیف پول ارز دیجیتال خودتون داشته باشین تا بتونین تراکنش های خودتون رو انجام بدین. نکته قابل توجه این هست که تراکنش در شبکه آوالانچ تقریبا به صورت فوری پردازش میشه، چون این شبکه مقیاس پذیری رو در اولویت قرار میده.

جالب اینجاست که بدونین توکن AVAX برای پرداخت کارمزد تراکنش ها و ایمن سازی شبکه اصلی مورد استفاده قرار می گیره و به عنوان واحد اصلی در بین بلاک چین شبکه آوالانچ عمل می کنه. به عبارت دیگه کارمزد تراکنش ها و میزان کوین های در گردش ارز دیجیتال AVAX با استفاده از مدل حاکمیتی مشخص میشه. همچنین بر اساس محاسبه ها و گزارش ها، شبکه آوالانچ می تونه 4500 تراکنش رو در ثانیه پردازش کنه. این شبکه در سال 2020 با هدف ارائه خدمات سریع، امن و مقرون به صرفه راه اندازی شده و از زمان راه اندازی تاکنون نیز تونسته به صورت موفقیت آمیز عمل کنه و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

هزینه های پردازش تراکنش ها در شبکه آوالانچ بسته به نوع تراکنش و شلوغی شبکه متفاوت هست. همه کارمزدهای پرداختی در این شبکه سوزونده میشه تا ارز دیجیتال AVAX به مرور زمان کمیاب تر بشه و قیمتش افزایش پیدا کنه. به عبارت دیگه شما هر کارمزدی که به این شبکه پرداخت می کنین، توسط شبکه سوزونده میشه و این موضوع می تونه نقطه مثبتی برای اینده ارز دیجیتال آواکس محسوب میشه.

تتر شبکه Arbitrum one:

تتر شبکه Arbitrum one

یکی دیگه از بهترین شبکه ها برای انتقال تتر، شبکه Arbitrum one هست. شبکه آربیتروم وان نوعی رول آپ بر روی شبکه اتریوم هست که موفق ترین راهکار افزایش مقیاس گذیری فعلی فعال در شبکه اتریوم محسوب میشه. این شبکه سازگار با ماشین مجازی اتریوم یا EVM، هم اکنون میزبان بیش از 2.5 میلیارد سرمایه همچنین شبکه آربیتروم یکی از پلتفرم های ارائه دهنده لایه دوم با هدف کاهش کارمزد تراکنش ها در شبکه اتریوم هست. این شبکه در مدت زمان حضور خود در حوزه ارزهای دیجیتال مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته و بسیاری از پلتفرم های مطرح در حوزه دیفای شبکه اتریوم با استفاده از این شبکه کارمزدهای شبکه رو به میزان قابل توجهی کاهش دادن.

شبکه آربیتروم نوعی پلتفرم محبوب برای توسعه برنامه های غیر متمرکز یا Dapp مخصوص در حوزه امور مالی غیر متمرکز یا دیفای هست. همچنین این شبکه به دلیل ارائه راه حل جدید برای حل مشکل مقیاس پذیری توجه بسیاری رو به خودش جذب کرده. همونطور که در بخش های قبلی نیز گفتیم، کارمزدهای مربوط به تراکنش های انجام شده در شبکه اتریوم بالا هست. بنابراین خیلی از کاربران به دنبال این هستن که شبکه ای پیدا کرده تا با کمترین کارمزد تراکنش های خودشون رو انجام بدن. بهتره بدونین شبکه آربیتروم یکی از راه حل های متعدد قابل انجام برای حل بحران هزینه کارمزد تراکنش های بلاک چین اتریوم هست.

اگه شما نیز دوست دارین تا با کمترین کارمزد تراکنش های مربوط به ارز دیجیتال تتر و سایر رمز ارزها رو انجام بدین، می تونین از شبکه آربیتروم استفاده کنین. چون هدف شبکه آربیتروم این هست که هزینه های تراکنش و شلوغی شبکه اتریوم رو در خودش برطرف کنه و بتونه بهترین شبکه رو برای کاربران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال ارائه کنه. همچنین شما باید برای پرداخت هزینه کارمزد در این شبکه باید توکن بومی این بلاک چین رو داشته باشین.

تتر شبکه Kucoin Community Chain:

تتر شبکه Kucoin Community Chain

یکی دیگه از بهترین شبکه ها برای انتقال تتر، شبکه Kucoin Community Chain هست که با اسم مخفف KCC نیز شناخته میشه. بهتره بدونین شبکه KCC نوعی زنجیره عمومی با کارایی بالا و غیر متمرکز هست که توسط صرافی ارز دیجیتال کوکوین برای همه کاربران بازار ارزهای دیجیتال راه اندازی شده و شما نیز می تونین با استفاده از این شبکه ارزهای دیجیتال خود مخصوصا ارز دیجیتال تتر رو انتقال بدین. این زنجیره مبتنی با هدف ارائه یه تجربه کاربری بلاک چین با سرعت بالا، راحت و کم هزینه به کاربران جامعه ایجاد شده و تونسته از زمان راه اندازی تاکنون موفقیت های چشمگیری داشته باشه.

هدف اصلی برای راه اندازی شبکه KCC غلبه بر محدودیت های سرعت تراکنش ها و مقیاس پذیری در شبکه اتریوم هست. همچنین این شبکه دارای برخی ویژگی هایی هست که باعث میشه تا منحصر به فرد باشه. از جمله از این ویژگی ها می تونیم به توکن بومی این شبکه اشاره کنیم. توکن KCS به عنوان تنها سوخت اصلی و توکن بومی برای شبکه KCC فعالیت می کنه و می تونه در موارد مختلفی مثل پرداخت هزینه های تراکنش مورد استفاده قرار بگیره. همچنین یکی دیگه از ویژگی های شبکه KCC، بالا بودن سرعت انجام تراکنش هاست. نکته قابل توجه این هست که یه بلوک در هر 3 ثانیه باعث تایید سریع تر تراکنش و عملکرد بالاتر زنجیره میشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله 11 شبکه انتقال تتر، اطلاعاتی در مورد انواع شبکه های انتقال تتر برای شما ارائه کنیم و به بررسی میزان کارمزد شبکه های انتقال تتر بپردازیم و نحوه انتقال تتر بر روی شبکه های مختلف رو برای شما یاد بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

همونطور که گفتیم، در حال حاضر و در زمان نوشتن این مقاله حدود 11 شبکه بلاک چینی برای انجام تراکنش های مربوط به ارز دیجیتال تتر وجود داره که می تونین با استفاده از این شبکه تراکنش های خودتون رو انجام بدین. همچنین شما می تونین در صرافی اینانس ارز دیجیتال تتر رو بر روی 11 شبکه بلاک چینی مختلف خرید و فروش کنین و از این مزایا برخوردار بشین.

سوالات متداول

  • ارزان ترین شبکه برای انتقال تتر کدام میتواند باشد؟

شبکه های زیادی هستند که تتر را با کارمزد کمی انتقال می دهند که در بین ها شبکه TRC20 یکی از بهترین شبکه های می باشد.

  • کدام شبکه برای انتقال تتر گزینه مناسبی نیست؟

شبکه ERC20  به دلیل بالا بودن کارمزدهای تراکنش ها گزینه مناسبی به شمار نمی رود؟

  • آیا صرافی اینانس از همه شبکه های انتقال تتر پشتیبانی می کند؟

بله شما میتوانید تتر را در همه شبکه های انتقال این استیبل کوین در صرافی اینانس بخرید و یا بفروشید.


نظرات کاربران در مورد 11 شبکه انتقال تتر را بشناسید.
  • برای انتقال تتر بهتره از کدوم شبکه ای که معرفی کردین استفاده کنیم؟ اصلا فرقی بین اینکه از کدوم شبکه استفاده کنیم وجود داره یا مهم نیست؟

    • اکثر NFT ها از بلاکچین اتریوم استفاده میکنن و میشه گفت بهترین هم همین باشه

       

    صرافی اینانس از کدوم شبکه های تتر پشتیبانی میکنه؟

    • صرافی اینانس از همه شبکه های تتر برای خرید و فروش پشتیبانی میکنه

    برای نقد کردن تتر روی شبکه کورچین چیکار باید کرد؟

    سلام بنده تتر از صرافی کوکوین روی شبکه arbitrum انتقال دادم روی تراست ولت و الان که می‌خوام برداشت کنم میزنم برای پرداخت کارمزد باید توکن arbitrum داشته باشید تا بتونید برداشت کنید تومنی هم نیست براش ! مشکلم کجاست و راحت حلش چیست ؟ خواهشاً

    • باید کارمزد این شبکه رو بدید. کارمزد شبکه اربیتروم هم به اتر پرداخت میشه و باید مقداری ارز اتریوم داخل کیف پولتون برای پرداخ کارمزد ها موجود باشه

    سلام من تتر با شبکه اپتیمیسم میخوام انتقال بدم ،اتر هم موجوده توی کیف پولم ولی میزنه optimism ethereum باید داشته باشی!!!اینو از کجا بیارم؟

    سلام وقت بخير جناب لطفا راهنماييم كنيد، usdt از شبكه اربيتروم تو ولت متاماسك انتقال دادم به كيف پول كوينكس در شبكه erc20 ولى نرسيده،چيكار بايد بكنم،لطفا راهنماييم كنيد

    چطور میشه بفهمیم که آدرس کیف پولی مربوط به کدوم صرافی یا شخصه؟

    • راه مخشصی وجود نداره دقیقا اینو بفهمید. یه راهش اینه ادرس کیف پول رو تو اکسپلور اون شبکه بزنی اگه موجودی و حجم معاملات اون کیف پول بالا باشه، احتمالا برای صرافی هستش. بازم نمیشه فهمید برای کدوم صرافی هست.

    TRC20 یکی از محبوبترین هاست

سوال امنیتی :1+72 = ?