5 سلبریتی دارای بیت کوین کدامند؟

1401/07/30
5 سلبریتی دارای بیت کوین کدامند؟

ما سعی می کنیم در مقاله 5 سلبریتی دارای بیت کوین، اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به معرفی انواع سلبریتی های دارای بیت کوین بپردازیم تا با این افراد آشنا بشین. ممکنه اسم ارزهای دیجیتال رو به صورت گذار شنیدین و یا سرمایه گذاری هستین که مشتاقین تا بخشی از پول خودتون رو به منظور کسب سود بر روی ارزهای دیجیتال مختلف و خرید بیت کوین سرمایه گذاری کنین. در هر صورت دنیای ارزهای دیجیتال وسیع و متنوع هست و برای فعالیت در این بازار باید آموزش های لازم رو فرا بگیرین و با انواع مفاهیم و اصطلاحات رایج بازار اَنا بشین تا مشکلی برای شما در زمالن فعالیت در بازار پیش نیاد.
قبل از این به دلیل استفاده از بیت کوین در دارک وب و بازار سیاه برای فعالیت های غیرقانونی، بسیاری این فناوری جدید رو مترداف و هم رده مواد مخدر و داروهای غیرمجاز می دونستن. ولی اکنون آگاهی عمومی در این مورد افزایش پیدا کرده و افراد مشهور یا به اصطلاح سلبریتی های زیادی به سمت این پول ناشناس روی آوردن. به همین منظر ما سعی می کنیم در مقاله 5 سلبریتی دارای بیت کوین، اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به معرفی انواع سلبریتی های دارای بیت کوین بپردازیم تا با این افراد آشنا بشین.

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین:

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین:

بهتره قبل از اینکه وارد بحث اصلیمون بشیم، اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال بیت کوین برای شما ارائه کنیم تا با این رمز ارز آشنایی داشته باشین. بیت کوین نوعی پول دیجیتال غیرمتمرکز هست که توسط هیچ نهاد یا دولت و یا بانک مرکزی کنترل نمیشه. این ارز دیجیتال در سال 2009 با انتار یه نرم افزار منبع باز به دست شخص یا اشخاص ناشناسی به اسم ساتوشی ناکاموتو راه اندازی شد که هنوز هویت ساتوشی ناکاموتو مشخص نشده. این ول دیجیتال برعکس ارزهای فیات بر بستر اینترنت و مبتنی بر شبکه ای به اسم بلاک چین ایجاد شده. کاربران در شبکه بیت کوین می تونن با همدیگه به صورت نظر به نظیر معامله کنند. همه معامله های انجام شده در یه دفتر کل توزیع شده عمومی یعنی بلاک چین ثبت و نگهداری میشه. فناوری زیربنایی بیت کوین، با اسم بلاک چین شناخته میشه.

مقاله پیشنهادی: بیت کوین چیست؟

5 سلبریتی دارای بیت کوین کدامند؟

5 سلبریتی دارای بیت کوین

با افزایش محبوبیت بازار ارزهای دیجیتال و گسترش و توسعه روز افزون بیت کوین، افراد مشهور و سلبریتی های زیادی اقدام به سرمایه گذاری و خرید بیت کوین کردن که هر کدوم از اون ها مبلغی به عنوان سرمایه گذاری بلند مدت بر روی بیت کوین اختصاص دادن. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله 5 سلبریتی دارای بیت کوین، به معرفی انواع سلبریتی های دارای بیت کوین بپردازیم.

ایلان ماسک

یکی از انواع سلبریتی های دارای بیت کوین، ایلان ماسک هست. بهتره بدونین مدیرعامل و پادشاه تکنولوژی تسلا علیرغم تمسخر مداوم ارزهای دیجیتال در توییترش، احتمالا تاثیرگذارترین فرد جامعه بیت کوین هست، ولی در عین حال او تاثیرگذارترین فرد در بازار ارزهای دیجیتال هست. در ژانویه 2021 بعد از افزودن هشتک بیت کوین به بیوگرافی توییتر خود، همه بدبینی ها از بین رفت و باعث شد قیمت بیت کوین تا 25 درصد رشد کنه.

مقاله پیشنهادی: آینده بیت کوین چیست؟

جک دورسی

یکی دیگه از انواع سلبریتی های دارای بیت کوین، فردی به اسم جک دورسی هتژست. علاقه جک دورسی به بیت کوین به سال 2017 برمی گرده. زمانی که او روع به حمایت از ارز دیجیتال بیت کوین کرد. با وجود اینکه ارز دیجیتال بیت کوین در پایین ترین حد خود در چند سال اخیر قرار داشت، دورسی نگران نبود و بیت کوین رو ارز جهانی محسوب می کرد. در مارس 2019 نیز دورسی چندین هزار دلار در هر هفته برای خرید بیت کوین هزینه کرد و در اکتبر 2020 تحت نظارت او 4709 بیت کوین خرید.

مایک تایسون

مایک تایسون

یکی دیگه از انواع سلبریتی های دارای بیت کوین، مایک تایسون هست. جالب اینجاست که بدونین مایک تایسون، بوکسور مشهور سابق و ستاره رسانه های اجتماعی، یکی دیگه از 5 سلبریتی برتر دارای بیت کوین، زودتر از بسیاری از افراد مشهور پتانسی بیت کوین رو دید. او مفتخر بود که بخشی از انقلاب دیجیتال باشه و با تولیدکننده های خودپرداز بیت کوین شریک شد. حرکتی که باعث شد دستگاه های خودپرداز بیت کوین خالکوبی هایی از صورت او داشته باشن. یادمون نره که آیرون مایک با بیت کوین همکاری کرد تا کیف موبایلی بیت کوین رو راه اندازی کنه.

مارک کوبان

یکی دیگه از 5 سلبریتی دارای بیت کوین، ستاره برنامه Shark Tank و مالک دالاس ماوریکس مارک ک.بان هست که دارایی خالص اون 4.2 میلیارد دلار پیش بینی شده. او رابطه دو طرفه عشق و تنفر با بیت کوین داره. زمانی به مردم توصیه کرد تا حداقل 10 درصد از کیف پول خودشون رو در بیت کوین سرمایه گذاری کنند. سپس اعتراف کرد که موز رو به بیت کوین ترجیح میده.

اسنوپ داگ

جالب اینجاست که بدونین تجربه اسنوپ داگ با بیت کوین در روزهای اولیه بیت کوین در سال 2012 شروع شد. او به عنوان 5 سلبریتی دارای بیت کوین، آلبوم موسیقی خود رو برای خرید با بیت کوین در دسترس قرار داد. قیمت از پوستر آلبوم 0.3 بیت کوین بود ه با قیمت فعلی بیت کوین تقریبا 8 هزار دلار هست. او تاکنون اشاره ای نکرده که چندتا آلبوم فروخته و مشخص نیست که چقدر بیت کوین داره.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله 5 سلبریتی دارای بیت کوین، اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به معرفی انواع سلبریتی های دارای بیت کوین بپردازیم تا با این افراد آشنا بشین. همونطور که گفتیم، با افزایش محبوبیت بازار ارزهای دیجیتال و گسترش و توسعه روز افزون بیت کوین، افراد مشهور و سلبریتی های زیادی اقدام به سرمایه گذاری و خرید بیت کوین کردن که هر کدوم از اون ها مبلغی به عنوان سرمایه گذاری بلند مدت بر روی بیت کوین اختصاص دادن.


نظرات کاربران در مورد 5 سلبریتی دارای بیت کوین کدامند؟
سوال امنیتی :1+82 = ?