6 کیف پول برتر برای هولد کردن ارزهای دیجیتال(بهترین کیف پول ها برای هولد کردن)

1401/06/08


ما سعی می کنیم در مقاله 6 کیف پول برتر برای هولد کردن ارزهای دیجیتال، اطلاعاتی در مورد هولد کردن برای شما ارائه کنیم و به بررسی اهمیت هولد کردن بپردازیم و برخی از کیف پول های مناسب هولد کردن رو به شما معرفی کنیم تا بتونین با استفاده از این ولت ها ارزهای دیجیتال خودتون رو برای بلند مدت با خیال راحت نگهداری کنین و هیچ مشکلی برای سرمایه شما پیش نیاد.

 بهتره بدونین یه روشی به نام هولد کردن در این بازار هست که تا حدودی سودآور به حساب میاد. به طور کلی اگر بخوایم مفهموم هولد در بازار ارز دیجیتال رو توصیف کنیم، می تونیم بگیم که به سرمایه گذاری بلند مدت با هدف کسب سود در بازار ارزهای دیجیتال، هولد گفته میشه.

حالا ممکن هست سوال اساسی برای شما پیش بیاد که برای هولد کردن باید از کدام کیف پول های ارز دیجیتال استفاده کنیم که با خیال راحت دارایی ها مون در این کیف پول ها نگهداری بشه؟ این مقاله رو تا انتها بخونین و اگه قصد هولد ارزهای دیجیتال به مدت طولانی رو دارین از این کیف پول ها استفاده کنین.

بررسی اهمیت هولد کردن:

بررسی اهمیت هولد کردن

تا حالا به تفاوت ترید و سرمایه گذاری دقت کردین. بزرگ ترین تفاوت تریدر و سرمایه گذار در این هستش که تریدر در بازار ارز دیجیتال ممکن هستش در هر ساعت، روز یا ماه ترید های گونا گونی رو انجام بده. ولی در بازار ارز دیجیتال سرمایه گذار ارز های خودش رو به مدت طولانی نگه میداره به امید این که سود بیشتری رو کسب کنه به طور کلی به این روش هولد میگن. همان طور که گفتیم بازار ارز دیجیتال بازار بسیار پر ریسکی هستش و استفاده از روش هولد تا حدودی میتونه این ریسک رو کم کنه و سودآور باشه. تنها کلید موفقیت در هولد کردن صبر هست. 

هولد کردن به این دلیل اهمیت داره که وقتی بیت کوین به وجود امد تنها تعداد کمی از افراد روی اون سرمایه گذاری می کردن. با گذشت زمان مردم متوجه شدن که اون هایی که روی بیت کوین سرمایه گذاشته بودن سود زیادی کسب کردن. یعنی متوجه شدن که با گذشت زمان بیت کوین با ارزش تر و گرون تر میشه؛ به همین دلیل امروزه افراد زیادی در ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کردن.

برای مثال در سال 2009 و 2010 افرادی که روی بیت کوین سرمایه گذاری کردن الان ثروت خیلی خوبی رو با رشد قیمت بیت کوین بدست اوردن. بنابراین میتونین نتیجه بگیریم، که هولد کردن به این دلیل اهمیت زیادی داره که ریسک کم و سودآوری زیادی رو داره. تا به الان دیدیم که کسانی که سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال کردن ارزش این رمز ارز های کم نشده بلکه روز به روز بیشتر شده.

برای هولد کردن از کدوم کیف پول ها استفاده کنیم؟

برای هولد کردن از کدوم کیف پول ها استفاده کنیم؟

ما تا الان از اهمیت هولد کردن آشنا شدیم، ولی سوال اساسی اینه از کدام کیف پول می تونیم استفاده کنیم که با خیال راحت بتونیم ارز های خود رو به صورت طولانی در اونها نگهداری کنیم. بهتره بدونین کیف پول های زیادی وجود داره که هر کدوم به دلیل داشتن ویژگی ها و امنیت خاص خودشون مورد استقبال قرار می گیرن.

به همین منظور ما در ادامه بحث سعی داریم انواع کیف پول های معتبر برای هولد ارزهای دیجیتال رو برای شما معرفی کنیم که با خیال راحت بتونین توی اون ها ارز های خودتون رو ذخیره کنین.همچنین توصیه می کنیم مقاله بهترین ارز ها برای سرمایه گذاری  2022 رو هم مطالعه کنید تا اطلاعات خوبی در این زمینه داشته باشید.

معرفی انواع کیف پول برتر برای هولد کردن ارزهای دیجیتال:

کیف پول های برتر برای هولد کردن

ما در ارز های دیجیتال دو دسته کیف پول داریم، که یه دسته شون کیف پول های سرد و دیگری کیف پول های گرم هستن که هر کدوم مزایا و معایب خاص خودشون رو دارن و باید برای اینکه بتونین ارزهای دیجیتال خودتون رو به صورت مطمئن نگهداری کنین، باید این ولت ها رو مورد بررسی قرار بدین. 

• کیف پول های سخت افزاری

کیف پول های سرد که به اون کیف پول های سخت افزار نیز میگن، کیف پول هایی هستن که به صورت آفلاین هستن این کیف پول ها فیزیکی و به صورت دستگاه های کوچکی هستن که میتوان اون ها رو جا به جا کرد و این کیف پول ها از امنیت بیشتری برخور دار هستن که احتمال هک شدن اون ها خیلی کم هستش در صورتی که خود کاربر اطلاعات خصوصی خودش رو با کسی در میان نگذاره مشکلی برای دارایی هاش بوجود نمیاد.

• کیف پول های نرم افزاری

کیف پول های گرم به صورت آنلاین هستن که به اون ها کیف پول های نرم افزار هم میگن .این کیف پول ها رو میتونین روی گوشی و کامپیوتر های شخصیتون نصب کنید و کار خرید و فروش ارزهای دیجیتال در اون ها رو راحت تر انجام بدین. ولی این کیف پول های نسبت به کیف پول های سرد از امنیت کمی برخورد دار هستن؛ چون بیشتر در معرض حملات سایبری قرار میگیرن،

ولی به خاطر انتقال سریع و راحت تر کاربران بیشتر از اون استفاده میکنن. توصیه می کنیم برای هولد کردن ارز های دیجیتال خود از کیف پول های سخت افزار استفاده کنین. چون اگر از کیف پول های گرم استفاده کنید.

1. کیف پول ترزور مدل تی(Trezor Model T):

کیف پول ترزور مدل تی

یکی از کیف پول های مناسب برای هولد کردن ارزهای دیجیتال، ولت سخت افزاری ترزور هست. این کیف پول امنیت بسیار بالایی رو داره که دومین نسل کیف پول سخت افزار هستش که توسط شرکت ساتوشی لبز در سال 2014 وارد بازار شد و بعنوان یکی از کیف پول های محبوب تا به الان باقی مانده. کیف پول تروز مدل تی با صحفه لمسی خود تونسته کار مدیریت در حساب های کاربران رو اسون تر کنه و قابلیت ذخیره بیش از 1600ارز دیجیتال رو داره.

 این کیف پول به گونه ای طراحی شده که میشه حتی از اون در کامپیوتر های که دارایی بد افزار هستن استفاده کرد و برای امنیت حساب کاربران ویژگی های زیادی رو داره از جمله این که کلید خصوصی کیف پول رو به کاربران خود میده که تنها کاربر میتونه مدیریت حساب خود رو داشته باشه. ظاهر این کیف پول به گونه ای هست وقتی کسی اون رو در دست شما ببینه احساس میکنه دزد گیر ماشین هست بنابراین به دلیل داشتن قابلیت ها بالا میتوانیم اون رو برای هدل کردن ارز های دیجیتال مناسب بدونیم 

مزایا کیف پول تروز مدل تی 

• امنیت بالا

• صحفه نمایشی بزرگ و رنگی 

• رابطه کاربری ساده و کار پسند

• منبع باز بودن نرم افزار و سخت افزار اون 

2. کیف پول لجر نانو اس(Ledger Nano S):

کیف پول لجر نانو اس

یکی دیگه از انواع کیف پول های مناسب برای هولد کردن ارزهای دیجیتال، لجر نانو اس هست. این کیف پول پر فروش ترین کیف پول سخت افزار هست. این کیف پول در سال 2014 توسط کمپانی فرانسوی به عنوان سخت افراز افلاین برای نگهداری ارز های دیجیتال معرفی شد. 

برای این که بتوان از این کیف پول استفاده کنین باید نرم افزار لجر لایو رو در کامپیوتر های شخصی خود ذخیره کنین ظاهر این کیف پول شبیه فلش های هس که اگر در دست داشته باشین کسی احساس نمی کنه که کیف پول هستش. این کیف پول هم گزنیه مناسبی برای هولد کردن ارز های دیجیتال بوده و از 1500 تا ارز دیجیتال پشتیبانی میکنه.

مزایا کیف پول لجر نانو اس

• راه اندازی اسون و استفاده اسون

• پشتیبانی بیش از 1500 ارز دیجیتال 

• سبک وزن

3. کیف پول تراست ولت (Trust Wallet):

تراست ولت

یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال مناسب برای هولد کردن، تراست ولت هست. Trust Wallet نوعی کیف پول نرم افزاری هست که توسط شخصی به اسم ویکتور رادچنکو راه اندازی شد. همچنین این ولت از تعداد زیادی ارز دیجیتال پشتیبانی می کنه و شما می تونین رمز ارزهای خودتون رو در این ولت نگهداری و ذخیره کنین.

همچنین این ولت به دلیل سطح امنیت بالایی که داره، مورد استقبال خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران بازار کریپتوکارنسی ها قرار گرفته و محبوبیت زیادی به دست اورده و همین موضوع نیز باعث شد تا صرافی بایننس که یکی از معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال هست، این ولت رو در سال 2018 خریداری کنه و به عنوان ولت رسمی بایننس شناخته میشه.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول نرم افزاری تراست ولت رو می تونیم بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS نصب کنین. همچنین این ولت برای افزایش امنیت دارایی های کاربران ویژگی های امنیتی زیادی رو فراهم می کنه که از جمله از این ویژگی ها می تونیم به تعیین کردن رمز عبور و تعیین حسگر شناسایی چهره اشاره کنیم.

بنابراین برای اینکه امنیت کیف پول خودتون رو افزایش بدین، می تونین از حسگر انگشت یا شناسایی چهره استفاده کنین. همچنین تراست ولت در زمان راه اندازی برای شما کلمات کلیدی ارائه می کنه که باید این کلمات رو در جای امنی ذخیره و یادداشت کنین تا در شرایط لازم بتونین با استفاده از این کلمات کیف پول و دارایی های خودتون رو بازیابی کنین.

4. کیف پول متامسک (MetaMask):

کیف پول متامسک (MetaMask)

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال مناسب برای هولد کردن، متامسک هست. MetaMask نوعی کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال هست که مخصوص ارز دیجیتال اتریوم و توکن های مبتنی بر این بلاک چین هست. به عبارت دیگه شما می تونین هر ارز دیجیتالی که از بر روی بلاک چین اتریوم قرار داره رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. همچنین شما می تونین به صورت دستی شبکه های دیگه رو هم به این ولت اضافی کنین که همین ویژگی باعث میشه تا مورد استقبال معامله گران زیادی قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

جالب اینجاست که بدونین شما می تونین کیف پول نرم افزاری متامسک رو بر روی سیستم عامل های ویندوز، اندروید و IOS نصب و استفاده کنین. همچنین این ولت رو می تونین به صورت افزونه ای برای مرورگرهای فایرفاکس و موزیلا نیز مورد استفاده قرار بدین. متامسک نیز همانند تراست ولت ویژگی های امنیتی زیادی رو برای افزایش امنیت کاربران فراهم می کنه که از جمله از این ویژگی ها می تونیم به ارائه کلمات کلیدی اشاره کنیم.

بهتره بدونین در زمان راه اندازی متامسک برای شما کلمات کلیدی داده میشه که می تونین با استفاده از این کلمات کیف پول و ارزهای دیجیتال خودتون رو بازیابی کنین. نکته قابل توجه این هست که متامسک از توکن های NFT نیز پشتیبانی می کنه.

5. کیف پول اتمیک ولت (Atomic Wallet):

کیف پول اتمیک ولت (Atomic Wallet)

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال مناسب برای هولد کردن، اتمیک ولت هست. Atomic Wallet نوعی کیف پول نرم افزاری هست که رابط کاربری ساده ای داره و شما می تونین با استفاده از این ولت ارزهای دیجیتال خودتون رو با خیال راحت ذخیره و نگهداری کنین.

همچنین این ولت دارای صرافی ارز دیجیتال داخلی هست و شما می تونین با استفاده از صرافی خرید و فروش های خودتون رو هم انجام بدین. همین ویژگی نیز باعث میشه تا اتمیک ولت مورد استقبال افراد زیادی قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت جوری طراحی شده که حتی افراد مبتدی بازار ارزهای دیجیتال نیز این امکان رو دارن تا از این ولت استفاده کنند. همچنین شما برای اینکه بتونین از این ولت استفاده کنین، می تونین برای نسخه‌های ویندوز، اندروید و IOS دانلود کنین و اون رو نصب کنین. نکته قابل توجه این هست که در زمان راه اندازی اتمیک ولت، 12 کلمه بازیابی دریافت می کنین که نباید این کلمات رو در اختیار کسی قرار بدین. چون هر کسی این کلمات رو داشته باشه، می تونه به ولت شما دسترسی پیدا کنه.

6. کیف پول سیف پال SafePal

کیف پول سیف پال

یکی دیگه از بهترین کیف پول ها برای هولد کردن ارزهای دیجیتال، سیف پل هست. کیف پول سیف پال اولین کیف پول سخت افزاری هستش که توسط صرافی بایننس پشتیبانی شد. این کیف پول علاوه براینکه گزینه مناسبی برای نگهداری ارز ها برای بلند مدت هست، فضایی برای فعالیت اپلیکیشن های غیر متمرکز فراهم میکنه و همچنین متن باز و غیر امانی هست،

متن باز بودن اون به توسعه دهندگان امکان میده که از ایرادات فنی خود سریع باخبر بشن و اون رو سریع بر طرف کنن. غیر امانی بودن اون هم به این معنا هستش که کلمات بازیابی رو برای کاربران میده که می تونن دارایی هاشون رو خودشون کنترل کنن. دراینجا توصیه میکنیم مقاله ای که در رابطه ببهترین ارز های سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدتا  هست رو هم مطالعه کنین.

همچنین برای امنیت حساب کاربران از قابلیت هایی از جمله اثر انگشت؛ چهره شناسی در این کیف پول استفاده شده. این کیف پول از بسیاری از ارز های دیجیتال پشتیبانی می کنه در این صورت کاربران می تونن بسیار از ارز های خودشون رو در داخل اون نگهداری کنن همچنین به دلیل امنیت بالا و پشتیبانی از بسیاری از ارز های دیجیتال می تونه گزنیه مناسبی برای به عنوان کیف پول برای هولد کردن ارز های دیجیتال باشه.

مزایای کیف پول سیف پال 

• پشتیبانی از تعداد زیادی ارز دیجیتال 

• قابلیت استیکینک و تباد ارز 

جمع بندی و نتیجه گیری:

در این مقاله سعی کردیم 6 کیف پول برتر برای هولد کردن ارزهای دیجیتال رو بهتون معرفی کنیم. همونطور که میدونین امروزه راه های زیادی برای کسب سود در بازار ارزهای دیجیتال وجود داره که یکی از اون ها هولد کردن یا خریدن ارزهای دیجیتال و نگهداری اون ها برای بلند مدت هستش. در روش هولد کردن کار اصلی شما انتخاب ارزهای مناسب برای سرمایه گذاری و بعد نگهداری اون ها در یک جای مناسب مانند کیف پول های ارز دیجیتال هستش که در بالا چند تا از بهترین های اون رو بهتون معرفی کردیم.

توصیه میکنیم که اگه قصد دارین سرمایه زیادی رو در این بازار به هولد کردن اختصاص بدین از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنین و اگه سرمایه کمی رو وارد این بازار کردین، یک کیف پول نرم افزاری رو دانلود و نصب کنین. همچنین نکات امنیتی در زمینه نصب کیف پول ها رو حتما یاد بگیرید قبل از اینکه بخواید به خرید ارزهای دیجیتال در این بازار بپردازید.


نظرات کاربران در مورد 6 کیف پول برتر برای هولد کردن ارزهای دیجیتال(بهترین کیف پول ها برای هولد کردن)
  • یک ارائه دهنده کیف پول میکرو است. شما می توانید بدون پرداخت هزینه اضافی از طریق فاست ها و سایت های دیگر پرداخت وجه را دریافت کنید و وقتی به حد کافی رسید به کیف پول اصلی خود منتقل کنید. http://rlu.ru/3avsU

سوال امنیتی :3+88 = ?