آخرین نتایج دادگاه ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا

1401/03/22
آخرین نتایج دادگاه ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا

ریپل لبز همزمان با انتظار صدور حکم در مورد اسناد Hinman 2018، پیروزی دیگری نیز بدست آورده است. براساس توییت جیمز فیلان، وکیل ریپل لبز، آنالیسا تورس، قاضی ارشد پرونده، درخواست SEC را برای مهر و موم کردن اعتراض خود به مشارکت Amici را رد کرده است.
طبق اظهارات جیمز فیلان، وکیل ریپل لبز، دادگاه با رد درخواست SEC، به کمیسیون بورس و اوراق بهادار دستور داده است تا 14 ژوئن نسخه ویرایش شده متن درخواست را ارسال نمایند و اطلاعات را فقط تا حدی که برای محافظت از اطلاعاتی که به دنبال مهر و موم آن هستند، ویرایش کنند.
SEC مدعی است که رئیس اجرایی ریپل، گارلینگ هاوس، از طریق فروش ریپل در ارائه اوراق بهادار غیرقانونی شرکت کرده است. براساس اظهارات ریپل ارز دیجیتال نباید به عنوان یک اوارق بهادار در نظر گرفته شود و نامگذاری آن را تحت نظارت کمیسیون بسیار سخت گیرانه است.
پیش از این نظرات متعدد و متناقض کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد این پرونده توسط قاضی نتبرن اعلام شده است، با این حال شاکی، SEC هم اکنون ادعا دیگری مبنی بر نقض قوانین دادگاه توسط ریپل لبز کرده است.
قیمت XRP پس از اعلام خبر رد درخواست SEC توسط دادگاه افزایش یافته است. از روز شنبه 11 ژوئن، قیمت ریپل 1.5 درصد افزایش یافته و از آستانه 0.4 دلار گذشته است. اگرچه این یک دستاورد بزرگی نبوده است با این حال براساس اظهارات ناظران به نفع ریپل بوده است.

درخواست دادگاه از SEC در خصوص توضیح اصلاحات

بر اساس این گزارش، دادگاه از کمیسیون بورس و اوراق بهادار خواسته تا بیانیه ‌ای را تا 14 ژوئن ارائه نمایند و اصلاحات پیشنهادی خود را توجیه کنند و در خصوص درخواست خود بصورت کاملا مشخص با جزئیات توضیحاتی را ارائه نماید.
به گفته ریپل، چهار دلیل از پنج دلیل SEC در نامه درخواست غیرضروری و حاشیه است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار از مدیران ریپل درخواست کرده که سابقه تجارت خارجی خود را اعلام کنند. مدیران ریپل سابقه تجاری خود را فاش نخواهند کرد و SEC موفقیت چندانی در درخواست‌ های عجیب خود نخواهد داشت.
ریپل لبز و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحد، SEC مدتی است که درگیر اختلافات قانونی خود هستند و هر روز پرونده های جدیدی در حال باز شدن است؛ به نظر می رسد که حتی قضات نیز خسته شده اند و مشتاق هستند که پرونده را در این مرحله به پایان برسانند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد آخرین نتایج دادگاه ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا
  • ریپل یک ارز هست وبیت کوین به چه دردی میخوره ،چه کاری انجام میده

سوال امنیتی :9+57 = ?