ارز دیجیتال ROSE چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال رز)

1402/07/03
ارز دیجیتال ROSE چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال رز)

قبل از اینکه بگیم ارز دیجیتال Oasis Network چیست؟ بهتره مقدمه ای در مورد ارزهای دیجیتال برای شما ارائه بکنیم. ارزهای دیجیتال واحدهای پولی مخصوص دنیای مجازی هستن و فقط به صورت مجازی قابل دسترسند. در واقع ارزهای دیجیتال هیچ شکل و ماهیت فیزیکی مثل اسکناس ها یا سکه ها ندارن و فقط برای مبادلات الکترونیکی از اون ها استفاده میشه. میتونیم اینجوری بگیم که ارزهای دیجیتال شبیه به پول های رایج هستن که در حساب های بانکیمون داریم.

این نوع پول ها، چند سالی هست که رشد زیادی کردن و جایگاه بسیار مهمی رو در دنیای صنعت و تجارت بدست آوردن. اگرچه این واحدهای پولی هنوز به صورت رسمی توسط هیچ دولتی در دنیا به رسمیت شناخته نشدن، ولی به خاطر ارزش عجیب و غریب این ارزها، حالا توجه دولت ها و خزانه های مالی، بورس ها و حتی صندوق بین المللی پول نیز به این واحدهای پولی جذب شده.

شاید در میان هزاران ارز دیجیتالی که تو این بازار وجود داره، اسم ارز آسیس نتورک رو شنیده و کنجکاو شده باشین تا در مورد اون اطلاعاتی رو به دست بیارین. در این مقاله میخوایم شما رو با این رمز ارز آشنا کنیم و بهتون بگیم که ارز آسیس نتورک چیست؟، آینده ارز ROSE چجوریه؟ و Osis Network چه کاربردها و ویژگی هایی داره؟

ارز دیجیتال Oasis network چیست؟

ارز دیجیتال آسیس نتورک چیست؟

آسیس نتورک چیست؟آسیس نتورک با نماد اختصاری ROSE نوعی ارز دیجیتال است که در زمان نگارش این مقاله با داشتن سهم 0.04 درصدی از کل بازار، در رتبه 93 لیست ارزهای دیجیتال قرار داره. شبکه آسیس در ترکیب با توان عملیاتی بالا و معماری ایمن خود، میتونه دیفای خصوصی و مقیاس پذیری رو تقویت بکنه. توجه داشته باشین که آسیس نتورک یه شبکه بلاک چینیه که ارز Rose توکن بومی این شبکه است.

شبکه Oasis(ROSE) یه  بلاک چین لایه اول متمرکز بر حریم شخصی هست که برای امور مالی و اقتصاد داده مسئولانه با استفاده از Cosmos SDK ساخته شده. این به شبکه آسیس این اجازه رو میده که با راه اندازی پروتکل ارتباطی بین بلاک چینی، با اکوسیستم بلاک چین فعال شده ATOM ارتباط داشته باشه. Oasis موارد استفاده رو در اولویت قرار میده که حریم خصوصی داده ها و محرمانه بودن کاربر رو ارتقاء بده و هدفش نیز تقویت DEFI خصوصی، مقیاس پذیری و گسترش بازار ارزهای دیجیتال هست.

Oasis امکان ایجاد انواع جدیدی از دارایی های دیجیتال رو با نام داده های توکن شده، به کاربران فراهم میکنه و بهشون اجازه میده تا کنترل کامل اطلاعات شخصی خود و همچنین همه پاداش های مرتبط با اون ها رو در دست بگیرن و توسعه اقتصاد داده ای مسئولانه رو تقویت کنن.

توکن اصلی شبکه آسیس، ROSE نام داره که شمار سکه های در گردش اون 3.5 میلیارد هست و حداکثر سکه های اون نیز به 10 میلیارد محدود شده. در زمان نگارش این مقاله، حدود 6.5 میلیارد ROSE در بین سهام دارای فعلی، بنیانگذاران و اعضای انجمن توزیع شده یعنی 23 درصد این سکه ها به پشتیبان ها، 22.5 درصد به اعضای انجمن و اکوسیستم، 20 درصد به مشارکت کننده های کلیدی و باقیش نیز به سایر افراد تعلق میگیره.

شبکه Oasis(ROSE) چجوری کار میکنه؟

شبکه Oasis(ROSE)

نحوه کار شبکه Oasis نیز موردی هست که در این بخش از مقاله ROSE چیست؟ بهش میپردازیم. DEFI خصوصی و مقیاس پذیر این شبکه برای پشتیبانی از قراردادهای هوشمند حساس طراحی شده و به شما این امکان رو میده که حریم خصوصی داده ها رو در طی پردازش، حفظ بکنین. شبکه Oasis با ارائه محرمانه بودن داده های سرتاسر  بلاک چین، موارد استفاده جدید و هیجان انگیز رو در دیفای رونمایی میکنه. همچنین لایه های موازی قرارداد هوشمند مقیاس پذیری شبکه Oasis از طریق مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته به دست میاد که سرعت تراکنش های سریع تر و توان عملیاتی بالاتری رو نسبت به بقیه شبکه ها ارائه بده.

ویژگی های مقیاس پذیری نسل بعدی این شبکه میتونه به باز کردن قفل دیفای به همون صورتی که امروز کار میکنه، کمک بکنه؛ یا نرخ تراکنش های بالا و سرعت انتقال اهسته رو که در حال حاضر بر سایر شبکه های سطح 1 تاثیر میذاره رو اصلاح بکنه. علاوه بر این، شبکه Oasis این قابلیت رو داره که از داده ها توکن سازی میکنه.

توکن سازی داده ها میتونه نسل بعدی برنامه هایی که حریم خصوصی رو در اولویت قرار میدن، تقویت بکنه. ارائه دهنده های داده در شبکه Oasis ممکنه از داده های توکن شده شما نیز استفاده بکنن. اون ها میتونن با قرار دادن داده های خودشون در برنامه هایی که میخوان تجزیه و تحلیل یا کنترل کنن، پاداش بگیرن.

این شبکه در ماه نوامبر سال 2020 از طریق شبکه اصلی فعال شد و به این معنی هست که این توکن تازه وارد، پتانسیل قابل توجهی رو برای رشد داره. شبکه Oasis از اثبات سهام POS برای تایید و پردازش تراکنش هاش استفاده میکنه.

به این معنی که بلوک های بلاک چین شبکه Oasis با استفاده از الگوریتم های هش مثل بیت کوین اسخراج نمیشن. بلکه ارزها با چسباندن ارزهای موجود در شبکه و یا با اجرای گره اصلی به وجود میان.

بنیانگذاران شبکه Oasis چه کسانی هستن؟

بنیانگذارهای شبکه Oasis

شبکه Oasis (یا Oasis Network) یک شبکه بلاکچین متمرکز است که از تکنولوژی قراردادهای هوش مصنوعی (smart contracts) برای ارائه امکانات مبتنی بر بلاکچین استفاده می‌کند. این شبکه توسعه یافته توسط یک تیم توسعه‌دهنده مستقل به نام Oasis Labs با رهبری اسکات شین (Dawn Song) تأسیس شده است. در مورد بنیانگذاران شبکه Oasis، اسکات شین (Dawn Song) به عنوان بنیانگذار اصلی و دانشمند کامپیوتر معروف به شهرت دارد. او تا پیش از تأسیس Oasis Labs در دانشگاه استنفورد به تحقیقات در زمینه امنیت و حفاظت اطلاعات پرداخته بود و دارای تجربه و شناخت عمیقی از مسائل امنیتی در دنیای دیجیتال است. همچنین Oasis Labs توسط یک تیم توسعه‌دهنده متخصص در زمینه‌های مختلفی از جمله بلاکچین، امنیت، تکنولوژی هوش مصنوعی و مهندسی نرم‌افزار پشتیبانی می‌شود. اعضای تیم Oasis Labs به عنوان متخصصان و محققان مطرح در زمینه‌های مختلف شناخته می‌شوند و به توسعه و پیشرفت شبکه Oasis کمک کرده‌اند.

مزایای شبکه آسیس Oasis:

شبکه Oasis (Oasis Network) یک شبکه بلاکچین متمرکز است که از تکنولوژی قراردادهای هوش مصنوعی (smart contracts) برای ارائه امکانات مبتنی بر بلاکچین استفاده می‌کند. این شبکه به مزایای متعددی برای کاربران و توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهد. در زیر به برخی از مزایای شبکه Oasis اشاره شده است:

1. امنیت: شبکه Oasis از تکنولوژی‌های امنیتی پیشرفته‌ای مانند تمامیت محاسباتی (confidential computing) استفاده می‌کند تا اطلاعات و تراکنش‌ها را محافظت کند. این به کاربران اطمینان می‌دهد که اطلاعات حساس آنها در حالت امنیتی قرار دارد.

2. مقیاس‌پذیری: Oasis Network به عنوان یک شبکه مقیاس‌پذیر طراحی شده است و به کاربران امکان معامله و تعامل با ارزهای دیجیتال را در مقیاس بزرگ می‌دهد. این به توسعه‌دهندگان امکان اجرای برنامه‌های پیچیده و بزرگ را فراهم می‌کند.

3. قراردادهای هوش مصنوعی: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد شبکه Oasis استفاده از تکنولوژی قراردادهای هوش مصنوعی می‌باشد که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا قراردادهای هوش مصنوعی پیچیده را ایجاد و اجرا کنند. این قراردادها می‌توانند در زمینه‌های مختلفی از جمله مالی، سلامت، حفظ حریم خصوصی و غیره مورد استفاده قرار گیرند.

4. حفظ حریم خصوصی: Oasis Network به ارائه امکانات حفظ حریم خصوصی تراکنش‌ها و اطلاعات مبتنی بر بلاکچین می‌پردازد. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات حساس خود را محافظت کنند و تراکنش‌های خصوصی انجام دهند.

5. انعطاف‌پذیری: شبکه Oasis قابلیت انعطاف‌پذیری بالایی دارد و به توسعه‌دهندگان امکان ایجاد برنامه‌های متنوعی را می‌دهد. این امکانات شامل انواع مختلفی از برنامه‌های دیجیتال و قراردادهای هوش مصنوعی می‌شود.

6. اتصال به دنیای واقعی: Oasis Network به توسعه‌دهندگان امکان ایجاد برنامه‌ها و دی‌آپ‌هایی که از دنیای واقعی به دنیای دیجیتال اتصال دارند را می‌دهد. این امکان به توسعه‌دهندگان امکان ساخت برنامه‌های متنوعی با استفاده از اطلاعات و تراکنش‌های دنیای واقعی را می‌دهد.

ویژگی های شبکه Osisi و ارز دیجیتال ROSE چیست؟

• بلاک چین فعال شده با حفظ حریم شخصی: 

شبکه آسیس ادعا میکنه که اولین بلاک چین مقیاس پذیرِ فعال تو حوزه حریم شخصی در دنیا است. PARA TIME در شبکه آسیس میتونه از فناوری محاسبات محرمانه مثل حفاظ های امن برای محرمانه نگه داشتن داده ها استفاده و موارد استفاده جدید و برنامه های کاربردی برای بلاک چین رو باز بکنه.

• دیفای مقیاس پذیر و خصوصی:

 اولین طراحی حریم شخصی شبکه آسیس میتونه دیفای را فراتر از معامله گران و کاربران اولیه گسترش بده و بازار اساسی جدیدی رو بوجود بیاره. علاوه بر این، طراحی مقیاس پذیر نوآورانه اون باعث میشه تا تراکنش های DEFI رو با سرعت و بازدهی بالایی پردازش کنه.

• فعال شدن توکن سازی داده ها:

 شبکه آسیس می تونه داده ها رو توکنیزه و موارد استفاده تغییر دهنده بازی رو برای  بلاک چین باز بکنه. علاوه بر این، شبکه Oasis میتونه اکوسیستمی از برنامه ها و پروژه ها رو تشکیل و نسل بعدی برنامه های حریم شخصی رو ارتقاء بده.

• جامعه در حال رشد:

 شبکه Oasis شامل جامعه ای نزدیک به هزار اپراتور، توسعه دهنده، شریک، سفیران و نزدیک به ده هزار عضو جامعه هست که در کانال های اجتماعی جهانی فعال هستن.

• تیم رده بالا: 

تیم ارز آسیس متشکل از استعدادهای همه جهان هست با پیشینه ای از اپل، گوگل، امازون، گلدمن ساکس، دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، کارنگی ملون، استنفورد، هاروارد و... که همشون متعهد به گسترش شبکه آسیس هستن.

• میزان عرضه:

توکن بومی ROSE توکنی با عرضه محدود و مشخص است. عرضه در گردش در زمان راه اندازی حدود 1.5 میلیارد توکن بود. همچنین سقف تعداد توکن های این پلتفرم روی 10 میلیارد توکن ثابت شده است.

جوایز Staking:

الان 2.3 میلیارد توکنROSE بطور خودکار به عنوان پاداش به سهامداران ونمآینده ها برای ایمن کردن شبکه پرداخت میشه.

آینده ارز دیجیتال آسیس نتورک:

اینده ارز دیجیتال آسیس نتورک:

در این بخش از مقاله آسیس نتورک چیست؟ آینده اسیس نتورک رو مورد بررسی قرار میدیم. ارز دیجیتال Oasis Network رو میتونیم پروژه موفقی در حوزه نوآوری در بلاک چین معرفی کنیم که تونسته ویژگی های حریم خصوصی رو در تکنولوژی زنجیره های بلوکی گسترش بده. ارز آسیس نتورک بارها تونسته در جمع ارزهای ترند شده در کوین مارکت کپ قرار بگیره. همون طور که گفتیم، ارز Oasis Network جامعه ای بسیار قدرتمند داره که در هر شرایطی از اون حمایت میکنه. به نظر میرسه داشتن هدف های جذاب و تیم حرفه ای و قدرتمند و جامعه ای فعال ابزارهای موفقیت رو در اختیار این رمز ارز قرار داده.

 برای اینکه بتونیم آینده ROSE رو پیشبینی کنیم، لازمه تا عوامل زیادی رو که به آینده اسیس نتورک و قیمت ROSE تاثیر میذارن رو مورد بررسی قرار بدیم؛ از جمله اهداف تعیین شده، میزان تلاش و حرکت به سمت اهداف و اقبال و استقلال فعالان حوزه ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده و.... همچنین برخی از سایت های معتبر نیز وجود دارن که آینده Oasis network به این صورت پیشبینی کردن:

• وبسایت DigitalCoinPrice با نظر مثبت به ROSE، افزایش قیمت ROSE به 0.50 دلار در سال 2025 و آینده Oasis network رو درخشان پیشبینی کرده.

• وبسایت Walletinvestor سرمایه گذاری روی این ارز رو پیشنهاد کرده و قیمت Oasis network رو حدود 1.378 دلار برای اواخر سال 2025 پیشبینی کرده.

• وبسایت Pick a Crypto نیز به رشد قیمت آسیس نتورک امیدوار هست و قیمت ROSE رو بین 0.5 تا 1.5 دلار پیشبینی کرده.

کیف پول های ارز دیجیتال Oasis network:

کیف پول های ارز دیجیتال Oasis network

در این بخش از مقاله ارز دیجیتال Oasis network چیست؟ نحوه نگهداری و کیف پول هایی که از ارز دیجیتال آسیس نتورک رو مورد بررسی قرار میدیم. شبکه Oasis نرم افزار کیف پول خودش رو درست میکنه و میتونین برای دانلود به سایتش مراجعه بکنین. این والت به شما این امکان رو میده که شبکه Oasis رو در رایانه خودتون ذخیره کنین. 

همچنین برای اینکه از امن بودن ذخیره و نگهداری ارز ROSE خودتون مطمئن باشین، میتونین ارز آسیس نتورک رو در کیف پول های سخت افزاری اختصاصی مثل کیف پول ترزور و لجر نانو اس ذخیره کنین. اگر هم دوست ندارین کیف پول سخت افزاری بخرین، میتونین از کیف پول های نرم افزاری مثل تراست ولت، بیت پی برای ذخیره ارز Oasis network و بقیه ارزهای دیجیتالتون استفاده بکنین.

ساخت کیف پول Rose در سایت Oasisprotocol.org:

برای ذخیره و نگهداری از ارز ROSE، به کیف پول های ارز دیجیتال نیاز دارین. سایت Oasisprotocol.org، این امکان رو برای شما فراهم کرده که می تونین با استفاده از این سایت، کیف پول ارز دیجیتال ROSE رو بسازین و ازش استفاده کنین. در ادامه آموزش ساخت این کیف پول رو برای شما آموزش میدیم.

• ورود به سایت Oasisprotocol.org

کیف پول رز

شما برای ساخت کیف پول ROSE در سایت Oasisprotocol.org ابتدا باید فیلتر شکن خودتون رو روشن کنین و وارد سایت Oasisprotocol.org بشین. بعد اینکه وارد سایت شدین، روی گزینه Create your Oasis wallet کلیک کنین تا وارد مراحل ساخت کیف پول بشین. 

• کلیک روی گزینه Create your Oasis wallet

کیف پول رز

بعد اینکه رو گزینه گفته شده کلیک کردین، صفحه ای مثل تصویر بالا برای شما ظاهر میشه. در این صفحه دو گزینه Open Wallet و Create wallet وجود داره. اگه از قبل در این سایت کیف پولی داشته باشین، با زدن روی گزینه Open Wallet می تونین به کیف پول قبلی خودتون دسترسی داشته باشین. ولی اگه قصد دارین کیف پول جدید برای نگهداری ارز ROSE بسازین، باید روی گزینه Create wallet کلیک کنین.

• کلیک روی گزینه Create Wallet

کیف پول رز

با کلیک روی گزینه Create Wallet، صفحه ای مشابه تصویر بالا برای شما ظاهر میشه. در این مرحله 24 کلمه کلیدی برای شما داده میشه که باید این کلمات رو در جای امنی یادداشت کنین. این کلمات این مزیت رو داره که وقتی رمز وورد به کیف پولتون رو گم کردین، با این کلمات بتونین ولتتون رو بازیابی کنین. بعد از اینکه 24 کلمه رو یادداشت کردین، تیک گزینه I Saved my keyphrase بزنین و روی گزینه Open my wallet کلیک کنین تا بتونین وارد مرحله بعدی بشین.

• کلیک روی گزینه Open my Wallet

کیف پول رز

بعد از اینکه روی گزینه Open My Wallet کلیک کردین، صفحه ای مشابه تصویر بالا براتون باز میشه. در این صفحه تعدادی از 24 کلمه ای رو که در مرحله قبلی به شما داده شده بود رو حذف کرده و از شما خواسته میشه تا کلماتی که حذف شده رو پیدا کنین و جاهای خالی رو پر کنین. اگه 24 کلمه رو قبلا یادداشت کرده باشین این مرحله رو به راحتی حل می کنین.

 

• مرحله آخر

کیف پول rose

بعد از اینکه مراحل گفته شده رو طی کردین، صفحه ای مثل تصویر بالا برای شما ظاهر میشه. در این بخش کیف پول شما ساخته شده و آدرس کیف پول و تعداد توکن های ROSE نیز برای شما نمایش داده میشه. الان برای اینکه بتونین از این کیف پول برای ذخیره و نگهداری ارز ROSE استفاده کنین، باید آدرس کیف پولی که بهتون داده شه رو کپی کنین و در صرافی برای انتقال ROSE ازش استفاده کنین.

کیف پول نرم افزاری تراست والت Trust Wallet:

یکی از کیف پول های ارز دیجیتال ROSE، تراست والت هست. Trust Wallet نوعی کیف پول نرم افزاری چند ارزیه که به صرافی بایننس وابسته هست. این کیف پول برای پلتفرم های موبایلی اندروید و IOS طراحی شده و به کاربران این امکان رو میده که ارز ROSE و بقیه ارزهای دیجیتال خودشون رو در این کیف پول ذخیره، نگهداری، ارسال و دریافت کنن.

تراست ولت

سادگی استفاده از این کیف پول یکی از نقاط قوتش هست. کیف پول تراست ولت در حالت طبیعی ارز Oasis Network رو نداره ولی شما می تونید اون رو به این کیف پول در بستر شبکه erc 20 اضافه کنین. برای این کار باید در سایت اتراسکن کانترکت این ارز رو کپی کرده و در تراست ولت از بخشadd custom token دربخشconract واردشده و گزینه done رو بزنین تا این ارز بر بستر اتریوم این کیف اضافه شود.

کانترکت این ارز در اتراسکن 0xb88aEF419B7acFAE7DaE23CDe0432285fB0B726f هستش.

درسایت ایران بایننس آموزش ساخت و راه اندازی کیف پول Trust Wallet بطورکامل گفته شده است.

کیف پول نرم افزاری بیت پی Bitpay:

یکی دیگه از کیف پول ارز دیجیتال ROSE، کیف پول بیت پی هست. Bitpay برای ارائه تجربه ساده ذخیره و نگهداری بیت کوین به کاربران وارد بازار شد. کیف پول بیت پی متعلق به شرکتی با همین اسم هست. Bitpay شرکت شناخته شده ای در بازار ارزهای دیجیتال هست. این پلتفرم همچنین سطح بالایی از شخصی سازی رو متناسب با نیازهای شما فراهم میکنه. همچنین یکی دیگه از مزایایی که داره این هست که امکان دسترسی به رمز فیات رو به کاربران فراهم میکنه. 

BITPAYبیت پی نیاز به استفاده از تبادل برای انجام این کار رو از بین میبره و این حذف باعث صرفه جویی در هزینه و زمان کاربران میشه. شاید در ذهنتون سوال بشه که امنیت کیف پول Bitpay چجوریه؟ در جواب میتونیم بگیم که این پلتفرم روی  بلاک چین بیت کوین ساخته شده، بنابراین از پشتیبانی بزرگترین بلاک چین جهان برخوردار است. همچنین کاربران از سایر ویژگی های امنیتی پیشرفته مثل احراز هویت 2 عاملی و API های رمزنگاری شده محافظت میکنن.

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس Ledger Nano S:

کیف پول Ledger Nano S یکی از کیف پول های سخت افزاری محبوب در دنیاست که از ارز آسیس نتورک پشتیبانی میکنه. این والت رابط کاربری ساده و امنیت بالایی داره. کیف پول لجر نانو اس، یه کیف پول سخت افزاری است که برای ذخیره و انجام معامله بیش از 700 ارز دیجیتال محبوب نظیر بیت کوین، اتریوم و سایر آلت کوین های معروف مورد استفاده قرار می¬گیره. همچنین این کیف پول میتونه از طریق کابل USB به هر دستگاه کامپیوتری که باهاش سازگار هست، متصل بشه.

LEDGERوالت سخت افزاری Ledger صفحه نمایشی با اندازه مناسب داره که پیام ها و بازدیدها رو به صورت ریل تایم و در لحظه نمایش میده. با استفاده از کیف پول لجر نانو اس، کنترل کامل کلیدهای خصوصی در اختیار خود کاربر هست، به این معنی که هیچ شخص دیگه ای مسئول گم یا فریز شدن ارزهای شما نیست. این دستگاه از دارایی ها و آدرس های داخل کیف پول محافظت میکنه. نحوه کار این کیف پول به این صورت هست که کلیدهای خصوصی کاربر در داخل Secure Element دستگاه، که در واقع یک سری میکرو چیپ که یه سری اطلاعات خاص و مهم رو در خودشون ذخیره میکنن، قفل میشن.

کیف پول سخت افزاری تروزر Trezor:

کیف پول ترزور یکی از اصلی ترین و قدیمی ترین کیف پول های سخت افزاری ارزهای دیجیتال و از کیف پول های ارز دیجیتال آسیس نتورک به شمار میره. این کیف پول به شما این امکان رو میده تا با خیال راحت، تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال رو ذخیره، ارسال و دریافت کنین. این کیف پول اولین بار در سال 2014 توسط شرکتی به نام ساتوشی لبز که در جمهوری چک واقع هست، ارائه شد. همچنین اولین نسخه ارائه شده این کیف پول، تروزر وان نام داره.

TREZORکیف پول های سخت افزاری اساسا بسیار امن تر از کیف پول های آنلاین و نرم افزاری هستن، زیرا کلیدهای خصوصی به جای ذخیره در رایانه یا تلفن همراه ، در داخل کیف پول فیزیکی شما نگهداری میشه. همچنین این کلیدهای خصوصی شما همیشه به صورت آفلاین نگهداری میشن. به این معنی که هیچ وقت ارتباط مستقیم با اینترنت رو ندارن. علاوه بر این مزیتی که کیف پول Trezor داره اینه که به شما کلمات بازیابی داده میشه که باید اون ها رو ذخیره بکنین تا وقتی که کیف پولتون دزدیده یا گم شد، با وارد کردن این کلمات، ارزهای دیجیتال خودتون رو بازیابی کنین.

جمع بندی و نتیجه:

ما در مقاله Oasis network چیست؟ ارز دیجیتال ROSE رو برای شما مورد بررسی قرار دادیم و در مورد آینده ROSE، اطلاعاتی ارائه کردیم. همونطور که دونستین ارز Oasis network نوعی ارز دیجیتال هست که شبکه مخصوص خودش رو داره.

این شبکه Oasis نام داره که توسط داون سانگ در سال 2020 تاسیس شد. همچنین شما میتونین ارز آسیس نتورک رو بعد از خرید در کیف پول نرم افزاری و سخت افزاری متعددی نگهداری کنین. صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس یکی از صرافی های ایرانی و معتبر در زمینه ارزهای دیجیتال میباشد. شما میتونین برای خرید آسیس نتورک، از این صرافی ارز دیجیتال استفاده بکنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال ROSE چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال رز)
  • توضیحات کامل و دقیق بود .به نظر بنده نیز این ارز آینده خوبی خواهد داشت . تیم بسیار قوی دارد.

سوال امنیتی :1+96 = ?