خرید تتر ارزان، قیمت تتر USDT، فروش تتر

خرید تتر

61,794 تومان

قیمت لحظه ای تتر

قیمت خرید تتر
1.00 $ = 61,794 تومان

فروش تتر

61,400 تومان

قیمت روز تتر

قیمت فروش تتر
1.00 $ = 61,400 تومان
با دعوت از دوستان خود، از تراکنش های آنها کارمزد دریافت کنید.

تحلیل قیمت تتر 1403/01/09

کاربران عزیز صرافی اینانس سلام، وقتتان بخیر امیدواریم حالتان عالی و جیبتان پر از پول باشد. ما با یک تحلیل قیمت تتر دیگر در خدمت شما هستیم و قرار است یک بررسی کلی را روی ارز دیجیتال تتر(USDT) انجام دهیم، ببینیکم که چه حرکتی را می تواند در هفته آینده انجام دهد و بعد از شکسته شدن این سقف تاریخی مهم تا کجا می تواند به حرکت خود ادامه دهد و تارگت های بعدی این ارز چه اعدادی هستند.

به طور کلی اولین چیزی که در واقع می توانیم برای این حرکت شارپ قیمت تتر در نظر بگیریم، یک چنین خط موربی است که خیلی خوب هم توانسته که از این خط پیروی کند و هربار که به این خط دارد برخوردی را انجام می دهد، یک حرکت به سمت بالایی را توانسته که داشته باشد. پس به طور کلی می توانیم انتظار داشته باشیم که در حال حاضر دوباره به این خط نزدیک می شود، بتواند بیاید و مجددا و یک صعود قیمتی را تجربه کند.
از نظر پرایس اکشنی نیز سقف 62400 تومان یعنی نقطه ای که این دو تا کندل نتوانستند از این ناحیه عبور کنند، از طرفی شدوی کندلی بوده که ما در سقف قبلی ثبت کردیم، می تواند این نقطه را برای ما خیلی مهم و با ارزش کند. پس ما می توانیم اینجا را به عنوان یک ناحیه مقاومتی برای خود در نظر بگیریم و آن را در چارت خود مشخص کنیم. از طرف دیگر، اگر نگاه دورتری را به نمودار تتر داشته باشیم، تقریبا از حوالی مهر ماه 1402 به این ور اینجا یک خط روندی تشکیل شده که قیمت تتر به این ناحیه واکنش نشان می دهد.

تحلیل قیمت تتر 1403/01/01

کاربرای عزیز صرافی اینانس سلام وقتتان بخیر، امیدواریم هرجا که هستید حالتان عالی و هفته معاملاتی پرسودی را در اختیار داشته باشید. ما با یک تحلیل قیمت تتر دیگر در خدمت شما هستیم تا یک بررسی کلی را روی رمز ارز تتر(USDT) انجام دهیم، ببینیم که تتر در هفته بعدی چه قیمت هایی را می تواند ببینید و تا کجا می تواند به حرکت خود ادامه دهد و بررسی می کنیم که آیا این روند صعودی ادامه دار است یا نه و بعد از آن این حرکت تا کجا می تواند افزایش قیمت را به ما نشان دهد.

به طور کلی ما یک سقف تاریخی خیلی مهم را روی عدد 58 هزار تا 60 هزار تومان را داشتیم که این سقف شکسته شده. اگر ما بخواهیم در تایم فریم روزانه این سقف را بررسی کنیم، مهم ترین سقفی که برای آن وجود داشت، عدد 58500 بود که یکبار به آن برخوردی را در این نقطه انجام دادیم و بعد توانستیم که تثبیتی که انجام دادیم یک اصلاح قیمتی مجددا به سمت بالا حرکت کنیم و این بار با قدرت بیشتری به سمت آن آمدیم و آن را شکستیم و الان داریم به سمت بالا حرکت می کنیم.
محدوده 59500 تا 56 هزار تومان به عنوان مهم ترین ناحیه حمایتی است که در حال حاضر قیمت تتر روی آن قرار گرفته و با توجه به این حرکتی که اینجا دارد انجام می دهد، می توان گفت که یک تثبیتی را در این ناحیه به ما نشان می دهد که قطعا اگر این تثبیت اتفاق بیفتد، ما شاهد این هستیم که در هفته های آتی یک حرکتی به سمت بالا انجام شود و قیمت تتر بیشتر از اینها بتواند که افزایش پیدا کند و سود بیشتری را بتوانیم برای تتر ببینیم.

تحلیل قیمت تتر 1402/12/24

کاربرای عزیز صرافی اینانس سلام وقتتان بخیر، امیدواریم هرجا که هستید حالتان عالی و هفته معاملاتی خیلی خوبی را پشت سر گذاشته باشید. ما با یک تحلیل قیمت تتر دیگر در خدمت شما هستیم تا یک بررسی کلی را روی رمز ارز تتر(USDT) داشته باشیم، رفتار و حرکت قیمت تتر را با همدیگر بررسی کنیم و ببینیم که تارگت بعدی تتر کدام ناحیه است، تا کجا می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد و مقاومت ها و حمایت هایی که برای بیت کوین وجود دارند را نیز مشخص کند. پس حتما تا آخرین این تحلیل با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید، ما چند هفته ای است ما در یک روند صعودی خیلی شارپ قرار گرفته ایم، این چند روزی که داریم افزایش قیمت را برای تتر تجربه می کنیم، سقف قیمتی خودمان در محدوده 60 هزار تومان تا 61 هزار تومان را شکستیم، حتی توانستیم که تا عدد 62300 هزار تومان و 63300 تومان یک حرکتی را به سمت بالا انجام دهیم که اینجا یک ریجکت شدید را به سمت پایین تجربه کرده است.
اگر بخواهیم در تایم فریم روزانه بررسی را روی قیمت تتر انجام دهیم، اینجا یک محدوده مقاومتی خیلی مهم را برای خودمان پیدا کنیم که خب از همین محدوده آمد و حرکت مجدد یا موج صعودی خودش را شروع کند و به سطح 63 هزار تومان یک حرکتی را توانست که انجام دهد. نکته ای که وجود دارد این است که در حال حاضر مهم ترین مقاومتی که برای ما وجود دارد، همین عدد 60 هزار تومان است که اینجا مانند سد محکمی جلوی قیمت بیت تتر را گرفته و اجازه حرکت به سمت بالا را به ما نمی دهد.

تحلیل قیمت تتر 1402/12/17

همراه های عزیز صرافی اینانس سلام وقتتان بخیر؛ امیدواریم هرجا که هستید حالتان عالی و هفته معاملاتی خیلی خوبی را پشت سر گذاشته باشید. امروز قرار است تا با یک تحلیل قیمت تتر(USDT) دیگر در خدمت شما باشیم تا یک بررسی کلی را روی رمز ارز تتر داشته باشیم و ببینیم که این ارز دیجیتال تا کدام ناحیه می تواند رشد کند، تارگت های بعدی آن کدام ها هستند و یک آپدیت کلی را در مورد جایگاه تتر در بازار برای شما ارائه دهیم.

به طور کلی، در حال حاضر روندی که ارز دیجیتال تتر(USDT) در پیش گرفته است، کاملا صعودی است و دارد یک حرکت صعودی را در این تایم فریم انجام می دهد. یک باکس رنجی را داشتیم که تتر از آن خارج شده و دارد به شکل شارپی به سمت بالا حرکت خودش را انجام می دهد. بعد از برگذاری انتخابات در هفته گذشته این انتظاراتی که در مورد حرکت شارپ قیمت تتر وجود داشت، همانطور که می بینید اتفاق افتاده و ما در دو سه روز گذشته یک رشد شارپ تری را برای بیت کوین توانستیم که ببینیم.
از طرف دیگر، اگر ما تایم فریم خودمان را روزانه کنیم، می توانیم ببینیم که دو تا شدو نسبت به ناحیه بسیار مهم حمایتی که ما روی سطح 55600 داشتیم، اتفاق افتاده است و در واقع اینجا یک حمایت خیلی خوب برای قیمت تتر محسوب می شود. از طرف دیگر، چون سقف 58400 را شکسته است، انتظار یک حرکت شارپ تر را می توانیم به سمت بالا داشته باشیم. اگر بخواهیم یک تارگت جدید را برای تتر به دست بیاوریم و ببینیم که تا کجا می تواند این حرکت ادامه دار باشد، بعد از شکسته شدن سقف قیمتی در محدوده 62 هزار تومان، اولین تارگت 63500 دلار است.

خرید تتر ارزان و فروش تتر با کمترین کارمزد در صرافی ارز دیجیتال اینانس با پشتیبانی از شبکه های انتقال تتر برای اولین بار در ایران انجام میپذیرد. صرافی اینانس که جزو اولین های بازار ارزهای دیجیتال در ایران است همواره سعی داره تا در ارائه خدمات پیشگام باشه. این روزها که صرافی ها و مارکت ها خارجی زیاد شدن و هر کدوم شبکه خاصی رو پشتیبانی میکنن ما هم تصمیم گرفتیم تا خرید ارز USD و فروش اون رو در همه این شبکه ها پشتیبانی بکنیم. شبکه بیشتر یعنی دست باز تر . در هر صرافی که میخواین ترید کنین کافیه که خرید تتر خودتون رو با انتخاب شبکه ای که کارمزد کمی داره انجام بدین و به راحتی کار ترید خودتون رو به سرانجام برسونین.

ارز دیجیتال تتر Tether (USDT) 

خرید تتر ارزان

 تتر با نماد انحصاری USDT یکی از ارزهای دیجیتالی هست که قیمت ثابتی داره یا به اصطلاح استیبل کوین هست. در اصل Stable Coin ها ارزش خودشونو در مقابل نوسانات بازار ارز دیجیتال حفظ میکنن و همیشه ارزشی برابر با یک دلار آمریکا دارن. 

در مورد ارزهای دیجیتال با ثبات یا استیبل کوین ها نیز باید بگیم که اینگونه ارزها از پشتوانه ی کالا یا برخی از دارایی‎ های دیگه برخوردارن. بنابراین، قیمت اون ‎ها وابسته به ارزش همون دارایی‎ های پشتوانه‌ شون هستش و هم زمان با افزایش یا کاهش قیمت پشتوانه، ارزهای دیجیتال باثبات نیز دچار کاهش و یا افزایش قیمت میشن. البته، علاوه بر USDT یا همون تتر، تعدادی ارز دیجیتال با ثبات دیگه وارد بازار شدن که پشتوانه ی همه اونها دلار آمریکاست اما همچنان Tether قدرتمندترین استیبل کوین موجود در بازار به شمار میاد.

 پشتوانه تتر، دلار آمریکا ست و هر توکن اون ارزشی معادل 1 دلار آمریکا داره. این ارز دیجیتال در سال 2014 با نام Realcoin راه ‌اندازی شد و با استفاده از پلتفرم Omni بر روی لایه ی دوم شبکه بیت کوین فعالیت کرد. نام این رمزارز ابتدا به USTether و در نهایت به USDT تغییر کرد. به‌ روزرسانی ‌های تتر بعدا امکان فعالیت در بلاک چین ‌های اتریوم، الوگراند، ترون، ایاس و اومیسه گو رو فراهم کرد.

تتر بخریم؟ چرا؟

شاید این سوال برای شما هم پیش اومده باشه که چرا باید تتر بخریم؟ بهتره بدونین اگه شما دوست دارین تا یه استیبل کوین معتبر بخرین، ارز USDT بیشترین محبوبیت رو در بازار کریپتوکارنسی ها داره و در بیشتر مواقع تتر تونسته قیمت 1 دلاری خودش رو ثابت نگه داره. حتی زمانی که بازار ریزش شدیدی داشته و قیمت ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین دچار نوسانات شدیدی بودن. بنابراین، ثابت بودن قیمت تتر در زمان ریزش دید بازار می تونه دلیل محکمی برای خرید تتر باشه و شما می تونین با خرید USDT سرمایه خودتون رو از نوسانات قیمتی حفظ کنین. 

معامله گران رمزارزها غالبا از تتر برای خرید ارزهای دیجیتال، به عنوان جایگزینی برای دلار استفاده می‌کنن. استفاده از استیبل کوین، راهکاری هستش که در زمان نوسانات شدید در بازار ارز دیجیتال باعث حفظ ارزش سرمایه میشه. منظور اینه که تریدرها زمانی که وضعیت بازار ارز دیجیتال مشخص نیست، سرمایه خودشونو به تتر تبدیل می‌کنن تا از نوسانات احتمالی در امان بمونن. در مقابل، زمانی هم که بازار صعودیه، تتر‌هاشونو به ارز‌های دیجیتال دیگه تبدیل می‌کنن تا ارزش سرمایه شونو بالا ببرن. در این میان افرادی هم هستن که تتر رو به عنوان سرمایه ‌گذاری نگهداری میکنن. 

نکات مهم در زمینه خرید تتر

درباره تتر باید این را هم بدانید که در بازار ارزهای دیجیتال ماهیت متمرکز بودن دارد. این یعنی امکان دسترسی شرکت مادر تتر به دارایی های شما و حتی برای مبالغ بالاتر امکان مسدودکردن آن. البته گزارش های رسمی در این زمینه ذکر نشده اند. اما کاربران ایرانی باید دقت داشته باشند که به دلیل تحریم های کشور ما در هنگام خرید تتر و یا انتقال آن به صرافی های خارجی موارد امنیتی مانند تغییر آی پی و غیره را در نظر داشته باشند تا از چنین مواردی هم در امان بمانند.

خرید تتر در ایران

خرید تتر در ایران

همونطور میدونین به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم هایی که علیه کشور ما وجود داره، ارزش پولی ملی ایران دائما در حال کاهش است. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح میدن که به جای پس انداز پول خودشون در بانک ها، از دارایی های مثل دلار و طلا که با تورم و قیمت های جهانی حرکت میکنن، استفاده کنن. ارز دلار آمریکا با توجه به محبوبیتی که داره یکی از گزینه های مناسب برای سرمایه گذارهای ایرانی محسوب میشه؛ اما این روزها شاهد این هستیم که خرید تتر در مقایسه با دلار کاغذی بیشتر شده.

دلیل اصلی این موضوع رو میتونیم در چند عامل مختلف بدونیم که مهمترین اون ها نبود محدودیت در خرید و فروش تتر میباشد. در واقع شما برای اینکه ارز دلار رو از صرافی های معتبر خریداری کنین، با ارائه کد ملی خودتون میتونین که فقط مقدار حداکثری که توسط دولت مشخص شده رو خریداری کنین. البته امکان خرید دلار در بازار آزاد هم وجود داره ولی با توجه به اختلاف قیمت موجود، این روش برای سرمایه گذاری مناسب نیست.

این در حالی است که قیمت تتر در تمامی شرایط نوسان کمی رو در مقایسه با دلار کاغذی داره و هیچ محدودیتی هم برای خرید تتر وجود نداره. شما میتونین با مراجعه به یکی از صرافی های ارز دیجیتال داخلی به هر مقداری که خواستین، این رمز ارز رو خریداری کنین. همچنین برای فروش تتر هم هیچ گونه محدودیتی برای سرمایه گذاران وجود نداره. این موضوع باعث شده که حتی سرمایه گذاران سنتی هم به سمت Tether بیان.

7 فاکتور مهم در خرید تتر

اولین فاکتوری که در خرید usdt مهمه، کیف پول ارز دیجیتال هستش. مثل هر ارز دیجیتال دیگه برای نگه داری این رمزارز نیاز به انتخاب و نصب کیف پول تتر هستش. از والت هایی که امنیت کافی دارن و تتر رو هم پشتیبانی میکنن میشه به: والت سخت افزاری لجر، والت سخت افزاری ترزور، تراست والت، کوینومی و اتمیک والت اشاره کرد.

فاکتوری بعدی که دقت به اون در خرید usdt خیلی مهمه، آدرس کیف پول دیجیتالی هستش. به این صورت که باید آدرس شبکه ای که قصد انتقال تتر به اون رو دارین با آدرس شبکه ای که ارسال می کنین یکسان باشه. این یعنی هر دو از نوع TRC20 یا ERC20 یا پروتکل‌های دیگه باشن تا مشکلی پیش نیاد.
برای مثال وقتی قصد انتقال تتر رو روی شبکه ERC20 دارین، باید آدرس کیف پول مقصد رو هم بر روی استاندارد ERC20 تنظیم کنین. حتماً دقت داشته باشین که شبکه به صورت اشتباه انتخاب نشه.
در صورتی که آدرس مقصد به اشتباه انتخاب بشه، اگه این انتقال در صرافی در حال انجام باشه، صرافی از انجام این کار جلوگیری می کنه و به شما هشدار میده که آدرس اشتباه وارد کردین. در صورتی که صرافی به شما اعلام نکنه و یا در مکان دیگه ای این کار رو انجام بدین، بدون هیچ اعلام قبلی، تراکنش انجام میشه؛ اما عملاً ارز شما به آدرس مورد نظر انتقال پیدا نمیکنه و تمام دارایی منتقل شده از بین میره.
فاکتور دیگه ای که در خرید usdt باید بهش توجه بشه، اطمینان از صحیح بودن آدرس هستش. همونطور که گفته شد کاربر برای انتقال دارایی نیازمند یک آدرس در شبکه ی بلاک چین هستش. هر آدرس حاوی کاراکتر های مختلفی ست. زمانی که کاربر آدرس شخصی خودشو دریافت می کنه، حتماً باید آدرس رو کپی کنه. برخی ها پس از دریافت آدرس اونو یادداشت می کنن. این موضوع باعث میشه تا برخی از کاراکتر ها سهواً اشتباه وارد بشه. در صورتی که این اتفاق بیوفته و آدرس اشتباهی وارد بشه، دارایی کاربر هم به آدرس دیگه ای منتقل میشه. این موضوع می تونه به از دست رفتن سرمایه ی اون ختم بشه.

بهترین روش خرید تتر

 استفاده از صرافی های آنلاین ارز دیجیتال، بهترین روش برای خرید تتر محسوب میشه که می تونین با استفاده از این صرافی ها خرید و فروش مطمئن تری رو داشته باشین. برای این کار باید ابتدا محبوب ترین و معتبرترین صرافی ارز دیجیتال رو پیدا کرده و وارد اون بشین و بعد از انجام فرایند ثبت نام و احراز هویت، حساب کاربری خودتون رو درست کنین و خرید و فروش خودتون رو انجام بدین. بهتره بدونین امروزه صرافی های ارز دیجیتال زیادی وجود دارن که هر کدوم نیز مزایا و معایب خودشون رو دارن. از جمله از این صرافی ها می تونیم به صرافی های ایرانی و خارجی اشاره کنیم. نکته قابل توجه این هست که به دلیل وجود تحریم های بین المللی، کار با صرافی های خارجی برای کاربران ایرانی سخت و تا حدودی غیر ممکن شده.

 

عوامل موثر بر قیمت تتر در ایران

 قیمت تتر در ایران

به طور کلی عوامل مختلفی بر روی قیمت تتر در ایران تاثیر میذارن که مهمترین اون ها رو میتونیم به سیاست های خارجی کشور و تحریم ها نسبت بدیم. در حال حاضر به دلیل وجود تحریم ها امکان شارژ ذخایر ارزی کشور وجود نداره و این موضوع میتونه تا حد زیادی روی افزایش قیمت دلار در برابر پول ملی کشورمون تاثیر بذاره. در چنین شرایطی هم طبیعیه که برای خرید تتر باید هزینه بیشتری رو پرداخت کنین.

اما در مورد دلیل اختلاف قیمت تتر و دلار کاغذی در بازار آزاد میتونیم مهمترین عامل تاثیر گذار رو میزان عرضه و تقاضا عنوان کنیم. در حال حاضر از Tether به دلیل استفاده راحت و ذخیره و نگهداری آسان تر در مقایسه با دلار فیزیکی به عنوان جایگزینی برای سرمایه گذاری در دلار یاد میشه. به همین دلیل میزان تقاضایی که برای خرید این رمز ارز وجود داره بالا رفته و این موضوع باعث بیشتر شدن قیمت این رمز ارز در مقایسه با دلار فیزیکی شده.

از طرفی هر فرد با توجه با ارائه کد ملی خودش، تنها میتونه مقدار مشخص و محدودی دلار کاغذی خریداری کنه؛ در مقابل با استفاده از صرافی های آنلاین میتونین بدون هیچ گونه محدودیت و مشکلی، به هر میزانی که خواستین، اقدام به خرید این ارز کنین. همچنین برای فروش تتر هم با هیچ محدودیتی در این پلتفرم های آنلاین روبرو نخواهید شد. این موضوع هم بر روی میزان تقاضا برا تتر تاثیر میذاره و به عنوان یکی از عوامل موثر بر قیمت تتر در ایران شناخته میشه.

خرید و فروش تتر به روش آنلاین از صرافی ها

خرید و فروش تتر آنلاین

برای اینکه بخوایم ریسک معاملات خودمون رو کم کنیم بهتر هستش برای خرید ارز تتر از صرافی های معتبر استفاده کنیم. میتونیم از صرافی های بین المللی مثل بایننس Binance یا کوینکس CoinEx استفاده کنین. ولی احتمال داره که به دو تا مشکل بر میخورین یکی اینکه بایننس بخاطر تحریم های ایران اجازه فعالیت به کاربرهای ایرانی رو نمیده و دوم اینکه خرید مستقیم تتر با ریال از این صرافی ها ممکن نیست چون اصلا از واحد پولی ما پشتیبانی نمیکنن. راه چاره چیه؟ بهترین راه اینه که از صرافی های داخل کشور استفاده کنیم. چون صرافی های زیادی در داخل هم هستن که این توکن رو میفروشن. یکی از بهترین صرافی ها برای خرید USDT، صرافی ایران بایننس هستش که چند سال سابقه فعالیت تو این حوزه رو داره و یک بستر کاملا امنی رو برای کاربرها بوجود آورده است. 

انواع صرافی های ارز دیجیتال برای خرید USDT کدامند؟

برای اینکه بتونین با استفاده از صرافی های ارز دیجیتال اقدام به خرید و فروش تتر کنین، باید ابتدا با انواع صرافی ها اشنایی داشته باشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از آموزش نحوه خرید و فروش، برخی از انواع صرافی های ارز دیجیتال برای خرید USDT رو برای شما معرفی می کنیم تا با این پلتفرم ها اشنایی داشته باشین و بتونین بهترین تصمیم رو برای استفاده از اون ها بگیرین.

•خرید تتر از صرافی های ارز دیجیتال خارجی

یکی از انواع صرافی های ارز دیجیتال برای خرید tether، صرافی های خارجی هست. از جمله از صرافی های می تونیم به صرافی بایننس، کوینکس، کوکوین و... اشاره کنیم. همونطور که در بخش قبلی نیز گفتیم، به دلیل تحریم های بین المللی کشور ایران، کار با صرافی های ارز دیجیتال خارجی برای کاربران ایرانی کمی سخت شده و ممکنه صرافی ها حساب این کاربران رو در صورت شناسایی به عنوان کاربر ایرانی مسدود کنه و سرمایشون از دست بره. برای مقال صرافی بایننس احراز هویت رو برای کاربران ایرانی اجباری کرد. بنابراین توصیه می کنیم تا برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از این صرافی ها استفاده نکنین.

• خرید تتر از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

یکی دیگه از انواع صرافی های ارز دیجیتال برای خرید USDT، صرافی های ایرانی هست. امروزه صرافی های ایرانی زیادی وجود دارن که باید قبل از استفاده تحقیقات لازم رو انجام بدین تا معتبرترین صرافی ایرانی رو پیدا کنین. صرافی اینانس یا ایران بایننس سابق یکی از معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی هست که شما می تونین با ثبت نام و احراز هویت در این صرافی فعالیت خودتون رو شروع کنین.

چرا اینانس بهترین صرافی برای خرید تتر است؟

قیمت تتر را چه کسی مشخص میکند

همونطور که در بخش قبلی نیز گفتیم، صرافی ارز دیجیتال اینانس یکی از صرافی های معتبر ایرانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هست. این صرافی بیش از 5 سال در حوزه کریپتوکارنسی ها سباقه فعالیت داره و از بیش از 600 نوع ارز دیجیتال پشتیبانی می کنه. بنابراین شما می تونین با ثبت نام و احراز هویت در این صرافی به ارزهای دیجیتال زیادی دسترسی داشته باشین و بتونین این رمز ارزها رو خریداری کنین. صرافی اینانس بهترین صرافی برای خرید ارزTether هست، چون سطح امنیت بالایی داره و مورد استقبال کاربران ایرانی قرار گرفته. به این ترتیب اگه قصد خرید و فروش تتر رو دارین، می تونین از صرافی اینانس یا ایران بایننس سابق استفاده کنین.

بهترین صرافی برای خرید Tether باید برخی ویژگی ها و خصوصیات لازم رو داشته باشه تا اعتبار لازم رو به دست بیاره. از جمله از این ویژگی ها می تونیم به رضایت مندی کاربران، پایین بودن میزان کارمزد صرافی، انجام سریع تراکنش ها و دارای پشتیبانی اشاره کنیم. صرافی اینانس همه این ویژگی ها رو در خودش داره و به کاربران تجربه خوبی در خرید و فروش ارزهای دیجیتال میده. بهتره بدونین این صرافی دارای پشتیبانی 24 ساعته در هفت روزه هفته هست. بنابراین اگه در زمان کار با صرافی اینانس با مشکلی مواجه شدین، می تونین با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کنین و مشکلات خودتون رو برطرف کنین. علاوه بر این، صرافی اینانس نسبت به سایر صرافی های ایرانی کارمزد بسیار کمی از کاربران دریافت می کنه، به این ترتیب شما می تونین با حداقل میزان کارمزد، معامله های خودتون رو در این صرافی انجام بدین.

بهترین شبکه برای خرید تتر چیست؟

خرید تتر ارزان و بدون کارمزد از اینانس

در ادامه ی آموزش خرید USDT با کمترین کارمزد به بررسی بهترین شبکه برای خرید تتر می پردازیم. برای رسیدن به بهترین شبکه برای خرید Tether باید ابتدا با انواع تتر و شبکه های اون آشنا بشیم. اگه به تازگی وارد دنیای کریپتوکارنسی شدین، احتمالا اصطلاحاتی مثل USDT اتریومی ERC20، تتر ترونی TRC20 و یا تتر اومنی شنیدین. این اصطلاحات کمی پیچیده و گمراه کننده هستن. اما واقعیت اینه که این ارزها از لحاظ ماهیت و ارزش هیچ تفاوتی با هم ندارن. چون همونطور که گفته شد ارز دیجیتال تتر، یک توکن هستش. یعنی بلاک چین اختصاصی نداره و تراکنش های اون روی شبکه های بلاک چین دیگه ثبت میشه. پشتوانه ی تمامی تترهای عرضه شده بر روی این بلاک چین ها، دلار ایالات متحده و مدیریتشون هم بر عهده ی بنیاد تتر هستش. به این سبب ماهیت و ارزش توکن های تتر با هم برابره. در حقیقت بنیاد تتر برای ایجاد سهولت در معاملات روی تعداد زیادی از شبکه های بلاک چین، ارز USDT عرضه کرده و این بستگی به کاربر و صرافی داره که از چه نوع تتری استفاده کنه. 

هر یک از انواع توکن های تتر، بر اساس یک قرارداد هوشمند روی بلاک چین میزبان خودشون ایجاد شدن. امروزه 8 نوع توکن USDT روی شبکه های بلاک چین عرضه میشه:

• USDT-Omni : مبتنی بر بلاک چین بیت کوین

• 20 USDT-ERC : مبتنی بر بلاک چین اتریوم

• 20USDT-TRC : مبتنی بر بلاک چین ترون

• USDT-EOS: مبتنی بر بلاک چین ایاس

• USDT-SLP: مبتنی بلاک چین بیت کوین کش

• Liquid USDT: بر اساس پروتکل سایدچِین لیکویید نتورک مبتنی بر بلاک چین بیت کوین

• USDT-Algorand: مبتنی بر بلاک چین الگورند

• USDT-OMG Network: بر اساس پروتکل سایدچِین layer-2 مبتنی بر بلاک چین اتریوم

در حال حاضر از میان انواع توکن ‌های تتر ، توکن‌ های USDT-ERC20 تتر مبتنی بر شبکه اتریوم،USDT-TRC20 تتر مبتنی بر شبکه ترون‌ و USDT-Omni تتر مبتنی بر لایه اُمنی شبکه بیت کوین نسبت به سایر انواع فراگیرتر هستش و در میان کاربران از محبوبیت بیشتری برخوردارن.

جالبه بدونین که اخیراً تعداد کل تترهای عرضه شده روی بلاک چین ترون از تعداد تترهای عرضه شده روی بلاک چین بیت کوین و اتریوم زیاد شده که موفقیت بزرگی برای پروژه‌ی ترون حساب میشه. این افزایش بیشتر به خاطر سرعت بالا و کارمزدهای پایین شبکه‌ی ترون هستش.

البته علاوه بر توکن های رسمی که بنیاد تتر اونها رو ایجاد کرده، صرافی بایننس دو توکن تتر بر اساس استانداردهای BEP2 و BEP20 روی شبکه بایننس ایجاد کرده که این توکن‌ ها تنها در تراست والت (کیف پول رسمی صرافی بایننس) پشتیبانی میشه و کارمزد شبکه بایننس اسمارت چین BEP20 بسیار پایین هستش. البته این شبکه توسط صرافی ها و کیف پول های کمی پشتیبانی میشه که در موقع خرید تتر باید بهش توجه بشه.

در نهایت …

البته لازم به ذکر هست که با توجه به تورم شدید در کشور نگهداری ارز دیجیتال موجب حفظ ارزش دارایی شما میشود . از اونجایی که تتر تقریبا معادل دلار است میتونین با خرید تتر به جای دلار سرمایه ارزی خودتون رو نگهداری کنین که با اینکار هم ارزش داراییتون حفظ شده و هم اینکه به راحتی میتونین در همه جای دنیا همراه داشته باشین و هر کجا که خواستین فروش تتر خودتون رو انجام بدین و وجه رایج اون کشور رو بگیرین.

در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینانس، با ارز دیجیتال تتر آشنا شده و ویژگی ‌ها و کاربردهای USDT رو مرور کردیم و در ادامه آموزش خرید و فروش تتر رو براتون ارائه دادیم. همونطور که گفته شد صرافی های آنلاین بهترین روش خرید و فروش تتر هستش. برای داشتن خرید Tether با کمترین کارمزد دقت به شبکه و صرافی انتخابی خیلی مهمه. شبکه ی ترون و بایننس اسمارت چین در بین شبکه های USDT از پایین ترین کارمزد برخوردارن. صرافی اینانس هم در بین صرافی های ایرانی بیشترین خدمات و کمترین کارمزد رو داره. موفق و پرسود باشید.

خرید تتر ارزان و سریع ، فروش تتر با کارمزد کم در صرافی اینانس


برای خرید تتر بصورت ارزان از سایت اینانس یا فروش تتر به بهترین قیمت،لازم است تا مراحل زیر را به ترتیب انجام داده و به اتمام رسانید:

ورود به صفحه ثبت نام در سایت اینانس و ثبت نام با اطلاعات و مشخصات واقعی خودتان
ارسال مدارک احراز هویت و اطلاعات بانکی
ورود به منو فروش یا خرید ارز
انتخاب "تتر | Tether | usdt" و درج آدرس کیف پول تتر و انتخاب شبکه انتقال ارز
وارد کردن میزان خرید یا فروش تتر
تکمیل خرید و پرداخت آنلاین مبلغ سفارش
تسویه خودکار و دریافت تتر یا ریال

فرآیند خرید تتر یا فروش تتر در اینانس کاملا خودکار و سیستمیک انجام گرفته و کل میزان فاکتور شده به کیف پول تتر شما بلافاصه پس از پرداخت منتقل خواهد شد. قبل از خرید usdt کیف پول با پشتیبانی از ارز دیجیتال Tether را بسازید تا هنگام خرید آدرس کیف پول خود را وارد نمایید.

آموزش خرید تتر - چطور تتر بخرم؟


برای خرید تتر از صرافی ارز دیجیتال اینانس بعد از ثبت نام و احراز هویت مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

ورود به پنل کاربری اینانس
ورود به خرید تتر | Tether از منو سمت راست پنل
انتخاب ارز دیجیتال "تتر | Tether | usdt"  از لیست ارزها
وارد کردن آدرس کیف پول تتر
انتخاب شبکه انتقال با کمترین کارمزد (توجه کنید که کیف پول شما شبکه انتخابی را پشتیبانی کند)
وارد کردن مقدار تتر درخواستی یا مبلغ سفارش
کلیک بر روی تکمیل خرید و بررسی فاکتور
انتخاب کارت بانکی جهت پرداخت مبلغ سفارش خرید usdt و ثبت کد تخفیف در صورت وجود
کلیک بر روی پرداخت و ورود به صفحه درگاه پرداخت آنلاین

بعد از پرداخت و ثبت سفارش خرید تتر در اینانس پس از حداکثر 5 دقیقه ارز دیجیتال تتر را در کیف پول خود دریافت خواهید کرد. اینانس برای کاربران خود سطوح مختلف کاربری تعریف کرده است و با افزایش سطح کاربری شما در اینانس امکانات و مزایای بیشتری برای شما فعال خواهد شد. توجه کنید که قبل از خرید تتر احراز هویت فقط یک بار انجام گرفته و در صورتیکه بخواهید دوباره Tether خرید کنید نیاز به احراز هویت مجدد نیست. انتقال usdt به کیف پول شما 24 ساعته و حتی در روز های تعطیل بصورت آنی انجام میپذیرد. علاوه بر امکان خرید Tether در اینانس بیش از 1000 ارز دیجیتال دیگر نیز امکان خرید دارن که با مراجعه به خرید ارز دیجیتال میتوانید لیست این ارز ها را مشاهده نمایید.

آموزش فروش تتر - چطور تتر بفروشم؟


فروش تتر در اینانس به سادگی هر چه تمام انجام گرفته و در کمتر از چند دقیقه انجام میپذیرد. برای فروش تتر در صرافی اینانس مراحل زیر را دنبال کنید:

ثبت نام، احراز هویت و ورود به پنل کاربری
انتخاب فروش ارز دیجیتال از منو کاربری
انتخاب ارز دیجیتال "تتر | Tether | usdt"  از لیست ارزها
کپی کردن آدرس کیف پول تتر اینانس و انتقال میزان فروش usdtبه این کیف پول
کلیک بر روی "ثبت و ادامه"
ورود مقدار دقیق همراه با اعشار تتر انتقال داده شده
انتخاب کارت بانکی برای تسویه مبلغ
ورود آدرس کیف پول usdtخودتان
کلیک بر روی "ثبت و ادامه"
ورود TxId یا هش تراکنش در صورت وجود و کلیک بر روی بررسی انتقال

در صورت تایید انتقال و دریافت Tether توسط سیستم اینانس مبلغ فاکتور شده در بازه زمانی ده دقیقه تا 24 ساعت به کارت بانکی انتخاب شده واریز خواهد شد. از مزایای فروش ارز دیجیتال تتر به اینانس میتوان به دریافت کمترین کارمزد، به روز ترین قیمت دلار و تسویه در کمترین زمان ممکن اشاره کرد. خرید و فروش ارز دیجیتال تتر و سایر رمز ارز ها در اینانس به همین راحتی قابل انجام بوده و علاوه بر فروش usdt شما میتوانید هزار ارز دیجیتال دیگر را نیز در صرافی ارز های دیجیتال اینانس به فروش برسانید. برای مشاهده لیست تراکنش های فروش Tether میتوانید از پنل کاربری خود وارد بخش " لیست تراکنش های فروش" شوید و یا از قسمت تاریخچه انتقال کیف پول تتر خود تمامی نقل و انتقالات خود را رصد کنید. جهت فروش ارز usdt می توانید با مراجعه به صفحه قیمت ارز دیجیتال ، ابتدا قیمت تتر را بررسی و سپس اقدام به فروش ارز دیجیتال usdt نمایید.

کیف پول تتر (چگونه تتر را نگهداری کنیم؟)


برای نگهداری تتر یا سایر ارز های دیجیتال دو روش کلی وجود دارد:
استفاده از کیف پول های سخت افزاری مانند لجر (Ledger)
استفاده از کیف پول های نرم افزاری آنلاین و آفلاین مانند تراست ولت (Trust Wallet)

اینانس سرویس کیف پول ارائه نمی دهد و شما برای خرید تتر از ما میتوانید از هر دو نوع این کیف پول ها استفاده نمایید و محدودیتی در نوع کیف پول انتخابی شما وجود ندارد.
در مقاله آموزش ساخت و انتخاب کیف پول بصورت مفصل به بررسی و مقایسه انواع کیف پول ها پرداخته و بهترین، امن ترین و سریع ترین کیف پول برای Tether را معرفی کرده ایم که میتوانید مطالعه نمایید.

خرید تتر ارزان


برای خرید تتر ارزان و با قیمت مناسب کافی است با مقایسه قیمت ها و کارمزد های صرافی اینانس از پنل کاربری خود اقدام کنید. نکته مهم در خرید تتر این است که به شبکه های انتقال آن توجه کنیم. هر ارزی برای انتقال شبکه خاص خودش را دارد و در صورت ایجاد توکن های آن در بلاکچین های دیگر امکان ارسال در آن شبکه وجود خواهد داشت.

آیا خرید تتر ارزش دارد؟


پاسخ به این شوال که خرید تتر ارزشمند است یا نه نیاز به این دارد که در مورد این ارز جستجو کنید و وایت پیپر و برنامه هایی که برای آن نوشته شده را مطالعه کنید و بر اساس زمان سپری شدن از پروژه و میزان پیشرفت آن اعتبار سنجی کنید.

مزایای خرید تتر


با خرید تتر اولین قدم در سرمایه گذاری را میتوانید بردارید. برای این امر کافیه که یک ولت یا همون کیف پول ارز دیجیتال رو نصب کنین رو گوشیتون و اقدام به خرید تتر کنین. نگهداری ارزها در کیف پول این امکان رو میده که شما در هر جای دنیا بتونین فروش تتر رو انجام بدین و وجه رایج اون کشور رو دریافت کنین. قیمت تتر ممکنه تغییراتی داشته باشه که در صورت خرید تتر و افزایش قیمت سود خواهید برد و در صورت کاهش قیمت ممکن است خدای نکرده متضرر شوید. لذا با آگاهی از این موضوع وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید.

سوالات متداول خرید تتر و فروش آن

صرافی اینانس تتر رو با نرخ مناسب ارائه میده و میتونین خرید تتر رو از این صرافی انجام بدین


بعد از خرید تتر توسط شما، ارسال اون بلافاصله و بصورت اتوماتیک انجام میشود.


بسته به شبکه انتقال که موقع خرید انتخاب میکنین کارمزد ها متفاوت است که در هنگام خرید تتر ارائه میشوند. در کل کارمزد تتر زیاد نیست.


صرافی اینانس تتر را در 13 شبکه مختلف ارائه میدهد که عموما تتر را در شبکه ترون یا trc20 خریداری میکنند


بعد از خرید تتر لازمه که در کیف پول نگهداری بشه. دو کیف پول تراست ولت و سیف پل را میتوان بهترین کیف پول های موبایلی معرفی کرد که خیلی راحت نصب میشوند.


برای فروش تتر کافیه وارد پنل کاربری خود بشین و بعد از ارسال تتر به ولت های ما فرم فروش را تکمیل کنید تا فاکتور صادر شود


وجه حاصل از فروش نهایتا طی یک روز کاری به حساب شما واریز میشود. برای بانک آینده این فرایند بسیار سریعتر است.


ارز تتر نوسان قیمتی ندارد و معمولا معادل یک دلار است و برای سرمایه گذاری مناسب نیست


بله تتر در شبکه trc20 هم خرید و فروش میشود. همچنین تتر در شبکه هایی مثل erc20، bep20,kcc هم خرید و فروش میشود


قیمت لحظه ای تتر در جهان تقریبا نزدیک به دلار است ولی در ایران بازار مخصوص خودش را دارد و معمولا کمی گرانتر از دلار است. در ایران امکان تبدیل دلار به تتر وجود ندارد و برای اینکار لازم است تا در صرافی های خارجی این تبدیل انجام پذیرد.