خرید دوج کوین ارزان، فروش دوج کوین DOGE، قیمت دوج کوین

خرید دوج کوین

10,245 تومان

قیمت لحظه ای دوج کوین

قیمت خرید دوج کوین
0.15 $ = 10,245 تومان

فروش دوج کوین

9,995 تومان

قیمت روز دوج کوین

قیمت فروش دوج کوین
0.15 $ = 9,995 تومان
با دعوت از دوستان خود، از تراکنش های آنها کارمزد دریافت کنید.

سرمایه گذاری در Dogecoin  و خرید دوج کوین یکی از پر سود ترین معاملات ارزهای دیجیتال در سال های گذشته بوده. ارز دیجیتال دوج کوین طرفدار های دو آتیشه زیادی رو داره و همین موضوع هم باعث شده که این رمز ارز در بین سایر میم کوین ها، همیشه بیشتر مورد توجه قرار بگیره. جالبه بدونین که حتی با وجود ریزش های شدید در بازار ارزهای دیجیتال، طرفداران این ارز دیجیتال همچنان به خرید دوج کوین و سرمایه گذاری روی این رمز ارز ادامه میدن. 
رشد قیمت دوج کوین در سال های گذشته بی سابقه بوده و روند صعودی اون خیلی ها رو متقاعد کرده بود که بزودی شاهد دوج کوین یک دلاری خواهیم بود. با توجه به ریزش شدیدی که اخیرا در بازار ارزهای دیجیتال اتفاق افتاد و افزایش فروش دوج کوین توسط سرمایه گذاران، بیشتر تارگت های نجومی که برای کریپتوکارنسی های مختلف مطرح شده بودن، کم رنگ شدن؛ اما همچنان بحث بر سر اینکه قیمت Dogecoin قراره به یک دلار برسه، موضوع داغی بین طرفداران این رمز ارز دوست داشتنی هستش.

همه چیز از یه شوخی شروع شد. یه شوخی که بعد از چندین سال، کسایی که اونو جدی گرفته بودن رو پولدار کرد. داریم راجب ارز دیجیتال دوج کوین صحبت می کنیم. اگه یه نیم نگاهی به تاریخچه این ارز دیجیتال بندازیم، اولین چیزی که توجه ما رو به خودش جلب می کنه قیمت دوج کوین هست که تونسته هزار برابر بشه! اما چرا؟! همونطور که گفتیم این ارز دیجیتال، چندین سال قبل با یه جوک شروع شد و عملا بوجود اومده بود که همه داشته باشنش! یک دارایی بی ارزش که هر کسی، هر موقعی که اراده کرد بدستش بیاره و داستان همین مدلی داشت پیش میرفت که یه دفعه سر و کله یک میلیاردر خفن به اسم ایلان ماسک پیدا شد. حالا بگذریم که آقای ایلان قصه ما چه تاثیری رو قیمت بیت کوین گذاشت و اون رو از 10 هزار دلار به 65 هزار دلار هم رسوند. اما خب تاثیر اصلیش روی قیمت دوج کوین بود. آقا ایلان هی توییت های طنز راجب دوج کوین میزد و باهاش شوخی میکرد. " مثلا دوج کوین رو به عنوان آینده بازار معرفی میکرد و همه بهش میخندیدن ( البته یه عده هستن هنوزم می خندن ) "؛ خلاصه هی شوخی کرد با این رمز ارز که دیگه خیلیا فهمیدن کار از کار گذشته و ایلان ماسک با شوخی سر صحبت رو با بازار باز کرده و جدی جدی قصد داره که قیمت دوج کوین رو ببره بالا و بالاتر.

نکات مهم در زمان خرید دوج کوین کدامند؟

نکات مهم در زمان خرید دوج کوین

احتمالا بعد از به دست آوردن اطلاعاتی با ارز دیجیتال دوج کوین و بررسی آینده دوج کوین، دوست داشته باشین تا اقدام به خرید دوج کوین کنین. برای این کار باید به برخی نکات رو مورد توجه قرار بدین تا با مشکلی روبرو نشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از آموزش خرید دوج کوین، به بررسی نکات مهم در زمان خرید دوج کوین بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

• یکی از نکات مهم در زمان خرید دوج کوین که باید بهش توجه کنین این هست که ابتدا باید برای خودتون کیف پول تهیه کرده تا بعد از خرید دوج کوین های خودتون رو در جای امنی نگهداری و ذخیره کنین. بهتره بدونین نگهداری دوج کوین یا سایر ارزهای دیجیتال در داخل صرافی ها کار درستی نیست و صرافی اینانس کیف پول اختصاصی نداره. به همین دلیل باید برای خودتون کیف پول تهیه کنین.

• یکی دیگه از نکات مهم در زمان خرید دوج کوین این هست که باید به شبکه انتقال ارز دیجیتال توجه کنین. دوج کوین برای خودش شبکه اختصاصی داره که برای خرید باید این شبکه رو انتخاب کنین. توجه کنین که شبکه انتقال در مبدا و مقصد یکی باشن تا مشکلی برای شما پیش نیاد.

• یکی دیگه از نکات مهم در زمان خرید دوج کوین این هست که باید وضعیت کلی بازار و دوج کوین رو تجزیه و تحلیل کرده و قیمت دوج کوین رو پیش بینی کنین. همچنین باید بهترین نقاط خرید و فروش دوج کوین رو شناسایی کنین و در این نقاط معامله انجام بدین.

• یکی دیگه از نکات مهم در زمان خرید دوج کوین این هست که باید هدف خرید خودتون رو مشخص کنین. شما می تونین هم در دوج کوین سرمایه گذاری کرده و هم ترید کنین. اگه برای سرمایه گذاری اقدام به خرید دوج کوین می کنین، باید از تحلیل فاندامنتال کمک بگیرین.

تفاوت دوج کوین با سایر ارزهای دیجیتال چیست؟

تفاوت دوج کوین با سایر ارزهای دیجیتال

نوبت این رسیده تا در این قسمت از آموزش خرید بیت کوین، تفاوت دوج کوین با سایر ارزهای دیجیتال رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا بهترین تصمیم رو برای خرید و فروش دوج کوین بگیرین. در حال حاضر میشه گفت که ارز دیجیتال دوج کوین(DOGE) به عنوان یه رمز ارز بیشتر از 120 میلیارد واحد کوین داره که در بازار در حال گردش هست. بنابراین، میشه گفت انتخاب دوج کوین برای خرید و فروش یه انتخاب کاملا منطقی هست و برخلاف قیمت پایین اون در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال کاربرد زیادی داره و افراد رو به خرید و فروش خود تشویق می کنه. به همین دلیل تقاضا برای خرید دوج کوین خیلی زیاد هست.

اگه شما نیز برای سرمایه گذاری، خرید و فروش از وبسایت ها و یا شارژ کیف پول خود نیاز به خرید ارزهای دیجیتال دارین، توصیه می کنیم از دوج کوین استفاده کنین. چون قیمت و کارمزد تراکنش پایین داره و سرعت انجام تراکنش دوج کوین بالا هست. برای خرید دوج کوین فقط کافیه یه کارت عضو شتاب داشته باشین تا بتونین هر مقدار ارز دیجیتال که لازم دارین، از صرافی اینانس خریداری کنین.

امنیت شبکه دوج کوین چگونه تامین می شود؟

امنیت شبکه دوج کوین یکی از موضوعات مهمی هست که می تونه در تصمیم گیری برای خرید اون موثر باشه. جالب اینجاست که بدونین دوج کوین نوعی ارز رمزنگاری شده هست که همانند سایر ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و اتریوم بر روی تکنولوژی بلاک چین فعالیت می کنه. بلاک چین نیز نوعی دفتر کل توزیع شده و امن هست که همه تراکنش های انجام شده توسط هر رمز ارز رو بدون یه مرجع متمرکز ذخیره می کنه.

چه تعداد DOGE در گردش است؟

خرید دوج کوین

جالب اینجاست که بدونین در ابتدا قرار بود که کل عرضه دوج کوین به 100 میلیارد کوین محدود بشه و دیگه هیچ دوج کوین یا Dogecoin جدیدی عرضه بازار نشه، ولی در سال 2014 تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال دوج کوین تصمیم گرفتن ویژگی ضد تورمی این رمز ارز رو حذف کنند تا با استفاده از دوج کوین این امکان رو داشته باشه تا اون رو به عنوان روش پرداخت معرفی کنند. به همین دلیل، عرضه دوج کوین برخلاف ارز دیجیتال بیت کوین که فقط 21 میلیون واحد اون در دسترس هست، به طور نامحدود ادامه داره. توجه داشته باشین که بر اساس داده های سایت کوین مارکت کپ در حال حاضر حدود 133 میلیارد دوج کوین در گردش هست.

آیا DeFi باعث پذیرش دوج کوین می شود؟

امروزه اعتماد مردم نسبت به استفاده از ارز دیجیتال دوج کوین، بیشتر از سطح میم کوین هست. حتی در حال حاضر نیز این میم کوین توسط برخی از فروشگاه های آنلاین به عنوان روش پرداخت پذیرفته شده و خرید دوج کوین ارزان و سرمایه گذاری بر روی ارز DOGE بخشی از سبد ارزهای دیجیتال مختلف کاربران هست. طبق گفته DigitalCoinPrice.com ارزش بازار دوج کوین اکنون در زمان نوشتن این مقاله حدود 7.83 میلیارد دلار هست که بالاتر از آلت کوین هایی مثل آوه، یونی سواپ، EOS و مونرو قرار گرفته.

از تاریخ 26 ژانویه ارز دیجیتال دوج کوین در شبکه اتریوم در دسترس قرار گرفت. همچنین پروژه Ren نوعی پروتکل باز برای انتقال ارزش بین زنجیره های بلوکی هست که با OpenDAP همکاری داشته و استفاده از دارایی های دنیای واقعی رو برای راه اندازی renDOGE بهبود میده. این پروتکل به دارنده های دوج کوین این امکان رو میده تا ارز دیجیتال دوج کوین خودشون رو به renDOGE و از renDOGE به DOGEO Stablecoin در برنامه OpenDAO تبدیل کنند. سپس این کاربران می نونن از اسنیبل کوین به عنوان وثیقه برای محصولات مالی غیر متمرکز مانند وام استفاده کنند.

ارز دیجیتال دوج کوین

ارز دیجیتال دوج کوین چیست؟

قبل از خرید Doge Coin بهتره که کمی در مورد این ارز و ماهیت اون اطلاعات داشته باشین. به همین دلیل قصد داریم در این بخش بهتون توضیح بدیم که ارز دوج کوین چیست؟و چطور بوجود اومده؟ همچنین در ادامه همین مطلب آموزشنحوه خرید دوج کوین در ایران رو بهتون یاد میدیم و انواع روش هایی که برای سرمایه گذاری روی این رمز ارز در دسترس هستن رو بهتون معرفی میکنیم.

دوج کوین برای اولین بار در سال 2013 به دنبال یک میم اینترنتی بوجود اومد. در واقع هدف از ساخت دوج کوین شوخی با ارزهای دیجیتال و فعالان این حوزه بود. با توجه به این که در سال 2013 بازار ارزهای دیجیتال نسبت به الان خیلی متفاوت تر و تعداد سرمایه گذاران هم کمتر بود، این رمز ارز بر خلاف تصور ها خیلی زود به محبوبیت بالایی رسید. این موضوع باعث شد که قیمت دوج کوین رشد قابل توجهی رو کنه و توجه های بیشتری به این ارز دیجیتال جلب شد.

قیمت دوج کوین

بنیانگذار اصلی این ارز که خودش رو با نام شیبتوشی ناکاموتو (Shibotshi Nakamoto) معرفی میکرد و هدف خودش رو به چالش کشیدن رمز ارز بیت کوین عنوان کرده بود. این فرد و تیم سازنده دوج کوین معتقد بودن که در کنار اهداف اقتصادی و جدی که ارزهای دیجیتال مختلف دنبال میکنن، بازار کریپتوکارنسی ها به کمی شوخی و سرگرمی هم نیاز داره که دوج کوین میتونه گزینه مناسبی برای این منظور باشه؛ اما با افزایش میزان خرید و فروش دوج کوین، این رمز ارز جایگاه مستحکمی رو بین ارزهای دیجیتال پیدا کرد.

لوگوی رمز ارز دوج کوین هم از روی یک میم اینترنتی که در اون سال ها بسیار محبوب شده بود، گرفته شده؛ این میم تصویر یک سگ از نژاد شیبا اینو بود که تا به الان هم بدون تغییر باقی مونده. جالبه بدونین که اسم این پروژه رو هم از روی عبارت Dwag که به معنی دوست صمیمی هستش گرفته شده که توسط یکی از کاراکتر های یک برنامه محبوب اینترنتی Doge تلفظ میشد، الهام گرفته شده. البته عده ای هم اعتقاد دارن که کلمه دوج رو از اشتباه تلفظی سگ (Dog) در زبان انگلیسی الهام گرفتن.

قیمت دوج کوین چطور تعیین میشه؟

قیمت Dogecoin هم مثل سایر ارزهای دیجیتال، کالا و خدمات و طبق اصول اقتصاد، از مفهوم عرضه و تقاضا پیروی میکنه. در واقع میزان خرید و فروش دوج کوین و ارزشی که سرمایه گذار ها برای این رمز ارز در نظر میگیرن، قیمت این رمز ارز محبوب رو تعیین میکنه. البته هیجانات بازار و جهت دهی به بازار توسط افراد معروف هم میتونه قیمت این ارز دیجیتال رو تغییر بده.

خرید دوج کوین

احتمالا شما هم شنیدین که ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد دنیا، با انتشار یک توییت، عکس و یا ویدیو چقدر قیمت این رمز ارز رو افزایش داده. حتی در برخی از شرایط علت ریزش دوج کوین هم توییت های ایلان ماسک بوده. این فرد که به عنوان مالک کمپانی تسلا، اسپیس ایکس و. . . است، یکی از بزرگترین حامیان ارزهای دیجیتال محسوب میشه. به همین دلیل هم با تبلیغات و شوخی در مورد ارزهای دیجیتال، سعی داره که افراد بیشتری رو وارد این حوزه کنه.

به طور کلی در شرایط عادی تنها عامل تاثیر گذار بر روی ارزش این رمز ارز رو میتونیم، میزان تقاضا برای خرید و فروش Dogecoin عنوان کنیم. البته در شرایط خاص امکان جهت دهی به کلیت بازار رمز ارزها و یا تنها یک ارز دیجیتال وجود داره. پیشنهاد ما اینه که برای داشتن معاملاتی سودده در بازار ارزهای دیجیتال، علاوه بر تعیین محدوده های خرید و فروش و عرضه و تقاضا، اخبار و افراد معروف رو هم دنبال کنین. اینطوری از تاثیری که روی بازار ارزهای دیجیتال و قیمت رمز ارزها میذارن، غافل نمی شین.

مزایا خرید دوج کوین

• ذخیره امن دارایی های دیجیتالی: به لطف استفاده از شبکه بلاک چین، موقع خرید و فروش Dogecoin میتونین با خیال راحت این کار رو انجام بدین؛ چرا که این شبکه بیشترین امنیت رو برای دارایی های دیجیتالی فراهم کرده.

• امکان خرید دوج کوین در تمامی ایام هفته و 24 ساعت: بازار ارزهای دیجیتال جاییه که پول در اون هیچ وقت نمی خوابه. به همین دلیل شما میتونین در تمامی ایام سال و در 24 ساعت شبانه روز، هر وقت که خواستین اقدام به خرید و فروش دوج کوین کنین.

• معامله راحت و بی دردسر: معاملات آسان ارزهای دیجیتال، یکی از بزرگترین مزیت های اون ها به شما میره که دوج کوین هم چنین مزیتی رو داره. بسیاری از افراد نحوه خرید دوج کوین در ایران رو با خرید از یک سایت اینترنتی تشبیه میکنن. در صورتی که تجربه خرید اینترنتی رو داشته باشین، از آسان و نحوه انجام ساده اون ها اطلاع دارین.

• رعایت حریم خصوصی سرمایه گذاران: مبادلاتی که با استفاده از ارز دوج کوین انجام میشن، کاملامحرمانه هستن و هیچ فردی نمیتونه به اطلاعات شخصی افراد دست پیدا کنه. البته عده ای این موضوع رو روشی برای پولشویی میدونن که صرافی اینانس برای جلوگیری از سو استفاده این نوع افراد، از سیستم احراز هویت استفاده میکنه.

• سیستم غیر متمرکز: مزیت دیگه ای که معامله و خرید و فروش Dogecoin براتون به ارمغان میاره، اینه که سیستم این ارز دیجیتال کاملا غیر متمرکزه و به همین دلیل هیچ فرد، سازمان و یا گروهی توانایی نظارت بر دارایی ها و معاملات سرمایه گذاران این رمز ارز رو نداره. 

خرید دوج کوین | فروش دوج کوین | از کجا دوج کوین بخریم؟

بعد اینکه مردم سراسر دنیا متوجه شدن که ایلان ماسک ظاهرا با کسی شوخی نداره و جدا قصد داره ارزش دوج کوین رو ببره بالا هجوم بردن و رفتن کلی دوج خریدن و به کیف پول هاشون اضافه کردن که اگه بعدا قیمتش بالاتر بره، سود کنن و از غافله عقب نمونن! اما خب برای شمایی که ممکنه توی این بازار جدید باشی، مسلما بحث خرید و فروش دوج کوین ممکنه یک مقدار گنگ باشه. برای همین قصد داریم طی این مقاله روش های خرید، فروش و قیمت این رمز ارز رو به شکل کامل براتون توضیح بدیم که به ساده ترین شکل ممکن اقدام به معامله با این رمز ارز بکنید.

خرید دوج کوین | فروش doge| قیمت دوج کوین

وقت صحبت از معامله میشه، خیلی از شما به این فکر می کنید که قراره با یک نفر هماهنگ بشید و به شکل حضوری برید ازش دوج کوین بخرید و یا دوج کوین های خودتون رو براش بفروشید! طرز فکر شما درسته ولی خب بنظرتون این روش دیگ از مد نیفتاده؟ این روزا حتی برای خرید غذا هم نمیرن بیرون و با چند تا کلیک غذاشون را از خونه سفارش میدن. خرید و فروش دوج کوین هم دقیقا به همین شکل هست. شما برای اینکه دوج کوین بخرید، یا اینکه به فکر فروش دوج کوین های خودتون هستید، سه راه اصلی پیش رو دارید که از سطر بعدی شما رو با دونه به دونه این راه ها آشنا می کنیم.

معاملات سنتی: بیا سر قرار خفتت کنیم!

در معاملات سنتی باید همه جوانب موجود رو مثل یه کاراگاه زرنگ زیر نظرتون بگیرید. مثلا اگه طرف حسابتون بهت گفت پاشو بیا وسط دره و بیابون معامله کنیم، یه جای کارش میلنگه و بچه ده ساله هم دیگه این موضوع رو میفهمه؛ حتی اگر برید سر قرار و یه جای امن هم معامله کنید، بعد اینکه رمز ارزهاتون رو به کیف پول طرف مقابل انتقال دادید، به راحتی میتونه دبه کنه و بگه تو ارزی برای من ارسال نکردی و پولتو نمیزنم. پس بهتره روی سرمایه تون ریسک های این شکلی نکنید و یکم حوصله به خرج بدید تا با راه های ایمنی که وجود داره معاملاتتون رو انجام بدید.

معامله در شبکه های اجتماعی: دل شیر می خواد!

قسمتی از معاملات دوج کوین هم معمولا توی شبکه های اجتماعی انجام میشه. بذارید یه داستانی رو براتون تعریف کنم: « ما یک ممدی داشتیم؛ ممد تازه وارد بازار ارزهای دیجیتالی شده بود و حسابی کیفش توپ بود که قراره میلیاردر بشه. ممد ماشینش رو فروخته بود و به کمک یکی از دوستاش از یه صرافی دوج کوین خریده بود و ریخته بود توی کیف پولش. هی بهش میگفتیم ممد حواست باشه ها! سرت کلاه نذارن! ممد هم میگفت " مادر نزاییده کسی بخواد سر من کلاه بذاره! من خودم هفت خط عالمم! ". ما هم می گفت خیلیم عالی که با بحث امنیت توی این بازار آشنا هستی و سرت کلاه نمیره.

خلاصه یک ماه گذشته بود و قیمت دوج کوین به سقف رسیده بود؛ گفتم برم بنگاه ببینم ممد وضعیتش چطوره! احتمالا دیگه با این سودی که کرده محل به ما نمیده! خلاصه سرتون رو درد نیارم، رفتم پیش ممد دیدم که بجای اینکه حالش خوب باشه، افسردگی گرفته و سیگار میکشه! گفتم ممد چی شده!؟ گفت "  داداش بدبخت  شدم!  دو هفته بود با یه پسری آشنا شده بودم؛ می گفت تو فرانسه زندگی میکنه، حسابی وضعش خوب بود و قشنگ باهام صمیمی شده بود. دو روز پیش اومد بهم گفت که محمد جان اگه بخوای دوج کوین هات رو توی این قیمت بفروشی، من ازت با تتر میخرم. منم گفتم که عالیه! سریع ردش کنم بره و برم یه ماشین خفن بخرم. هیچی بهم آدرس کیف پولشو داد و چون وضع مالیش عالی بود و باهاش صمیمی شده بودم اعتماد کردم و همه دوج کوین هامو براش ارسال کردم؛ بعد اینکه فرستادم بلاکم کرد و کل چت هامون رو پاکید و دلیت اکانت زد. الان من موندم با یک حساب خالی و کلی بدهی که نمیدونم چیکار کنم »

خرید doge | فروش دوج کوین | قیمت دوج موین

این داستان رو بهتون گفتم که قشنگ بفهمید که سرنوشت 99 درصد معاملات مجازی چیه! به همین دلیل هست که به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی معامله در فضای مجازی رو بهتون پیشنهاد نمی کنیم؛ چون علاوه بر اینکه ممکنه حسابتون رو خالی کنن، ممکنه پول دزدی هم برای خرید ارزهاتون به حسابتون واریز کنن. پس به شدت از این معامله به این روش فرار کنید .

معامله در صرافی های آنلاین: با شما هستیم

در نهایت ما اینجاییم که بهتون بهترین و ایمن ترین راه ممکن برای خرید و فروش دوج کوین رو بیان کنیم؛ توی این روش دیگه نیازی نیست که بترسید کسی پول شما رو بخوره؛ دیگه نیاز نیست بترسید پول فیشینگ به حسابتون واریز کنند و دیگه نیاز نیست که احساس کنید کسی قراره شما رو خفت کنه! بله ما می خوایم بهتون یک روش فوق العاده برای خرید دوج کوین بیان کنیم که با استفاده از صرافی های آنلاین مخصوص ارزهای دیجیتال انجام می گیره.

البته توجه داشته باشید که هر صرافی که توی اینترنت باهاش رو به رو شدید حتما امن نیست. اگه به دنبال صرافی خارجی میگردید ما بهتون صرافی بایننس رو معرفی میکنیم؛ اما خب صرافی بایننس مشکلات خاص خودش رو داره و برای مثال شما نمیتونی به عنوان یه ایرانی توی این صرافی بزرگ فعالیت داشته باشی و در همین راستا مجبوری به شکل ماهانه کلی هزینه قندشکن رو به جون بخری که باز هم هیچ تضمینی در بسته شدن و یا مسدود شدن حسابت نداره.

اما نگران نباش! راه حل دیگه ای برای خرید و فروش دوج و سایر ارزهای دیجیتالی وجود داره که ثبت نام در صرافی های ایرانی هست. ما صرافی های ایرانی زیادی برای معامله ارزهای دیجیتالی داریم که از جمله اونها میشه به صرافی ایران بایننس اشاره کرد. جونم براتون بگه که اگه دنبال یه صرافی خوب و مطمئن هستید که کلی امکانات داره و میتونید باهاش علاوه بر اینکه خرید و فروش کنید، کسب و درامد هم کنید، صرافی ایران بایننس بهترین گزینه ممکنه. شما می تونید بعد از ثبت نام در این صرافی و تکمیل فرایند احراز هویت، فعالیت خودتون رو شروع کنید و با استراتژی های عالی و مدیریت سرمایه ای که دارید هر روز جمله " پیش به سوی بینهایت و فراتر از آن "  رو بگید. شما توی صرافی های آنلاین می تونید به شکل کاملا لحظه ای و با مشاهده نمودار قیمت دوج کوین، معاملات خودتون رو انجام بدید.

قیمت دوج کوین: تحت سلطه ایلان ماسک

قیمت دوج کوین | خرید دوج کوین | نوسانات قیمت doge

اگه بخوام قیمت دوج کوین رو براتون به شکل کامل توضیح بدم، میشه گفت که این ارز دیجیتالی یک اژدهای تنبلی بود که از وقتی بدنیا اومده بود در حال خواب بود. اما ایلان ماسک تونست با توجه به محبوبیت و شهرتی که داره این اژدها رو از خواب بیدار کنه و قدرتشو دست خودش بگیره! با توجه به نمودار دوج کوین، میتونید خیلی سریع بفهمید که هر افزایش قیمت ناگهانی توی دوج کوین، تنها عاملش ایلان ماسک بوده! ایلان ماسک حتی وقتی توی یک برنامه تلویزیونی حاضر شده بود، زمانی که مجری یک، ده دلاری از جیبش در اورد و به ایلان ماسک گفت این دارایی منه و میبینمش، به مجری گفت به زودی دوج کوین من از دلار تو با ارزش تر خواهد شد.

ایلان ماسک حتی چند بار گفته هر چقدر نهنگ های گنده ( سرمایه داران بزرگ ) دوج کوین بخوان  رمز ارز های خودشون رو بفروشن، من همشون رو میخرم و یه تنه داره از این ارز دیجیتال که بخاطر یه شوخی درست شده بود حمایت می کنه. اگه قصد خرید دوج کوین رو دارید، برای بلند مدت میتونه یه گزینه خوبی باشه؛ چرا که ایلان ماسک قول های زیادی راجب این ارز دیجیتالی داده و برنامه های خیلی خفنی براش داره.

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال های آینده

شاید عده ای فکر کنن که خرید دوج کوین چندان توجیهی رو نداره، اما اگه نگاهی رو به نمودار قیمت دوج کوین بندازن، قطعا نظرشون عوض میشه. با توجه به رشد های عجیب و غریبی که این ارز دیجیتال در سال های گذشته داشته است و با وجود جامعه و حامیان بزرگی که این ارز دیجیتال داره، پیش بینی میشه که این رمز ارز در آینده هم رفتار های قیمتی شارپی رو از خودش نشون بده. 

جالبه بدونین که خرید و فروش دوج کوین در بین علاقه مندان به شبکه های اجتماعی، بسیار محبوب شده است و با خرید دوج کوین، به تولید کنندگان محتوا پاداش میدن. از طرف دیگر با بررسی تاریخچه دوج کوین متوجه میشیم که با وجود اینکه این ارز دیجیتال صرفا برای شوخی بوجود آمده بود، اما همواره جایگاه مناسبی رو در بازار ارزهای دیجیتال داشته و حتی تا مدت ها بین 10 رمز ارز برتر از نظر مارکت کپ قرار گرفته بود.

به طور کلی خرید و فروش دوج کوین چه برای تریدرهای کوتاه مدت و چه برای سرمایه گذاران میتواند سودمند باشد؛ البته به این شرط که معاملات خودشون رو با تحلیل و بررسی قیمت دوج کوین انجام بدن و بهترین نقاط ورود و خروج را مشخص کنند.
نکته دیگری که میتونیم در مورد پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2022 بیان کنیم، این است که حرکت این رمز ارز به کلیت بازار ارزهای دیجیتال وابسته است. به همین دلیل تا زمانی که بازار ارزهای دیجیتال حال خوشی رو نداره و ریزش میکنه، قیمت دوج کوین هم رشد چندانی را نخواهد داشت. پیشنهاد ما این است که تا زمانی که بازار به طور کامل بازیابی نشده روی خرید دوج کوین حساب باز نکنین.

یکی از بحث هایی که از یکی دو سال گذشته در بازار ارزهای دیجیتال در مورد این رمز ارز مطرح شده است، احتمال یک دلاری شدن قیمت دوج کوین و تبدیل شدن این رمز ارز به یک استیبل کوین در شبکه های مجازی مختلف است. البته تا به الان اقدام خاصی در این راستا انجام نشده ولی همین شایعه باعث شد که معامله گران بسیاری به دنبال کسب سود با خرید و فروش دوج کوین باشند.

آموزش خرید و فروش دوج کوین

برای آموزش خرید دوج کوین تا انتهای این مقاله همراه ما باشین. امروزه بازار ارزهای دیجیتال به یکی از بازارهای مالی بسیار بزرگ در جهان تبدیل شده. این خانواده بیش از 4000 رمزارز رو تشکیل میدن که البته این رقم روز به روز در حال افزایش هستش. در بین این خانواده پرجمعیت تصویر بانمک و جالب یک سگ هم دیده میشه، این سگ زیبا نماد و تصویر معرف ارز دیجیتال دوج کوین هستش که مدت‌ ها صدر اخبار رو به خودش اختصاص داده و یکی از محبوب ‌ترین رمزارزهای بازار شده. رمزارزی که تنها از یک شوخی، تبدیل به جدی ‌ترین رقیب بسیاری از ارزهای پرطرفدار و مطرح بازار شده.

برخلاف بیشتر ارزهای دیجیتال که  با هدفی خاص به وجود اومدن، خالق دوج کوین تنها برای شوخی و بدون هیچ هدف خاصی این رمزارز رو ایجاد کرد، با این همه ارز دیجیتال دوج کوین تونسته رتبه ی نهم بازار رو در اختیار بگیره. نحوه ی پیدایش این ارز و کارهای خیرخواهانش و همچنین داشتن حامیان سرسختش مثل ایلان ماسک باعث محبوبیت زیاد این میم کوین در بین کاربران هستش.

ارز دیجیتال، سهام یا هر چیز دیگه ای برای رشد کردن به متقاضیان خرید نیاز داره. ایلان ماسک مدیر عامل تسلا فردی مشهور و محبوب، ارز دوج کوین رو به عنوان ارز محبوب و قابل قبول خودش اعلام کرده و باعث شده بارها دوج کوین پرچم موفقیتشو در آسمان کریپتوکارنسی به احتزاز دربیاره و باعث وجد و شگفتی سرمایه گذاران و معامله گران بشه. دوج کوین با وجود ایرادات فنی، به دلیل محبوبیتش تونسته رشد خوبی رو ثبت کنه به طوری که در زمره ی ده ارز برتر کریپتوکارنسی قرار گرفته. با توجه به سودهای خوبی که این رمزارز در کارنامه ی خودش ثبت کرده، طبیعتا افراد زیادی اقدام به خرید دوج کوین میکنن. در این بین شاید کاربرانی باشن که با نحوه ی خرید و فروش دوج کوین آشنایی نداشته باشن. اگه شما هم جزء این افراد هستین کافیه مقاله ی آموزش خرید دوج کوین رو از صرافی اینانس (ایران بایننس سابق) دنبال کنین تا ابهامی در روند خرید نداشته باشین.

دوج کوین ارز محبوب سلبریتی ها

دوج کوین ارز محبوب سلبریتی ها

دوج کوین با علامت اختصاری DOGE یک شوخیه ساده بود که امروز تبدیل به یکی از مهمترین رمزارزهای بازار ارز دیجیتال شده. دوج کوین، آلت‌ کوین و میم‌ کوینی هستش که در پلتفرم ‌های سرگرمی مثل توییتر و ردیت برای پرداخت پاداش به کاربران استفاده میشه.

البته نه همه ی کاربران، بلکه کاربرانی که در صفحات و حساب‌ های کاربری خودشون در این دو پلتفرم، پست ‌‌های جالب، پرطرف ‌دار و محبوب منتشر می‌کنن. این ارز توسط ده‌‌‌ ها بازرگان به ‌عنوان روش پرداخت مورد استقبال قرار گرفته. میشه از این رمزارز برای پرداخت هزینه هایی مانند خرید غذا، لوازم‌ خانگی و حتی دامنه وب‌ سایت استفاده کرد.

امروزه دوج کوین به عنوان ارز محبوب سلبریتی ها شناخته میشه. در واقع یکی از عواملی که در سال های اخیر سهم مهمی در محبوبیت جهانی دوج کوین داشته، فهرست در حال رشد سلبریتی هاست که به مدام حمایت خودشونو از این ارز دیجیتال در رسانه های اجتماعی اعلام می کنن. کارول باسکین (Carole Baskin) ستاره ی سریال "ببر شاه"، جین سیمونز (Gene Simmons) خواننده ی اصلی گروه کیس، لیل یاچی و ... در این فهرست قرار دارن. مهمترین شخصیت و سلبریتی تاثیرگذار بر دوج کوین، کسی نیست جزء ثروتمندترین مرد جهان، مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک.

دلیل محبوبیت پروژه ی دوج کوین در بین مردم، حمایت افراد مشهور و سلبریتی هاست و در واقع این عامل باعث جذب بیشتر طرفداران این رمزارز شده. دوج کوین دو چیز داره که میتونه اونو رو تبدیل به یک برند کنه و اون دو چیز در بیشتر ارزهای دیجیتال های دیگه دیده نمیشه که شامل: داستان جذاب و جامعه ی پویا میشه.

کارآفرینان و کسب و کارهای سراسر جهان هم عاشق محصولاتی هستن که همین دو ویژگی داستان جذاب و جامعه ی پویا رو داشته باشن. این دو از اصلی ترین ارکان بازاریابی به شمار میان. در ادامه مقاله ی آموزش خرید دوج کوین، در مورد اینکه چرا باید دوج کوین بخریم صحبت می کنیم با ما همراه باشین:

چرا باید دوج کوین بخریم؟

چرا باید دوج کوین بخریم؟

در این قسمت از مقاله ی آموزش خرید دوج کوین، به بررسی ارز دوج کوین می پردازیم تا بتونیم به سوال چرا باید دوج کوین بخریم، پاسخ بدیم. ارز دیجیتال دوج کوین در سال 2013 و در قالب یک شوخی (Joke currency) توسط بیلی مارکوس و جکسون پالمر وارد بازار ارزهای دیجیتال شد و تونست به سرعت جامعه ی آنلاین خودشو گسترش بده. دوج کوین با نشانه رمزارز Doge یک شوخی ساده بود که امروز تبدیل به یکی از مهم‌ ترین رمزارزهای بازار کریپتوکارنسی شده. دوج کوین تونست در سال 2021 به محبوبیتی عجیب دست پیدا کنه طوری که ارزش اون بیش از 5000 درصد افزایش پیدا کرد و رتبه ی پنجم بازار ارزهای دیجیتال رو بدست اورد.

دوج کوین یک ارز دیجیتال کریپتوکارنسی غیرمتمرکز، کاملا ناشناس و بسیار امن هستش. از این ارز دیجیتال میشه برای خرید کالا و خدمات استفاده کرد و یا اون رو با ارزهای دیگه از قبیل ارزهای سنتی رایج مانند دلار و یورو یا ارزهای رمز نگار دیگه مبادله کرد. با وجود اینکه در سایت این ارز از اون به عنوان یک دوج سرگرمی (Doge is for fun) نام برده شده ولی این ارز حتی با چنین ماهیت و هدفی امروزه جزء ارزهای دیجیتال شناخته شده هستش. افراد بسیاری دوج کوین رو به عنوان ابزاری برای سرمایه گذاری و حفظ ارزش استفاده می کنن.

دوج کوین یک سکه مبتنی بر لایت کوین هستش و طبیعتا همه تغییرات و آپدیت هایی که بر روی لایت کوین انجام میشه، دوج کوین رو هم تحت تاثیر قرار میده. اما مهمترین دلیلی که باعث اهمیت استفاده از دوج کوین شده قیمت بسیار مناسب اون هستش، به صورتی که امروزه مردم عادی نیز به راحتی می تونن این رمزارز رو خریداری و استفاده کنن.

این موضوع باعث شده که در حال حاضر دوج کوین محبوب ترین ارز دیجیتال در اینترنت محسوب بشه. از طرف دیگه طبیعتا با وجود پایین بودن قیمت دوج کوین، کارمزد اون هم بسیار ناچیز هستش و افراد برای خریدهای کوچک هم میتونن به راحتی از این ارز دیجیتالی استفاده کنن.

در بازار سرمایه شاید عبارت High Risk, High Reward  رو شنیده باشین به معنی ریسک بالا، سود بیشتر. معمولاً سود بیشتر در کوتاه‌ مدت در سهام و ارزهایی هستش که ریسک بالاتری دارن. بی‌ شک دوج کوین ثبات رمز ارزهایی مثل بیت‌کوین یا اتریوم رو نداره. پس ریسک سرمایه‌گذاری در اون هم بالاتره. در عوض بیت کوین یا اتریوم معمولاً پتانسیل جهش ‌های ناگهانی رو هم ندارن.

به این ترتیب اگه سرمایه ‌گذاری مطمئن ‌تری می خواین بی‌ شک بیت کوین و اتریوم در بلندمدت گزینه ‌های بهتری خواهن بود. اما اگه اهل ریسک هستین و با از دست دادن بخشی از سرمایتون مشکلی ندارین و در عین حال از ماهیت صمیمی این رمز ارز خوشتون میاد، خرید دوج کوین می تونه گزینه ی مناسبی باشه. فقط دقت کنین که ارزش چنین رمزارزهایی معمولاً تابع شایعات، خبرها و حمایت افراد مشهور هستش.

پس اگه قصد سرمایه ‌گذاری کوتاه مدت دارین بهتره از نزدیک این بازار و شایعات و اخبار پیرامون اونو رصد کنین. این ارز یکی از بهترین رمزارزها برای نوسان گیری در بازار کریپتوکارنسی به حساب میاد.

بهترین روش برای خرید دوج کوین چیست؟

بهترین روش برای خرید دوج کوین چیست؟

بهترین روش برای خرید دوج کوین چیست، در این بخش از مقاله ی آموزش خرید دوج کوین، به بررسی جواب این سوال می پردازیم. اگه تجربه ی انجام معاملات در بستر رمزارزها رو داشته باشین، حتما می دونین که بهترین روش برای خرید ارز دیجیتال، صرافی های ارز دیجیتال هستش. صرافی ها بستری امن برای انجام معاملات کریپتوکارنسی هستن که به صورت وبسایت یا اپلیکیشن یا هر دو کار می کنن. کارکرد صرافی‌ های ارز دیجیتال هم مانند صرافی ‌های معمولی هستش با این تفاوت که فقط از طریق اینترنت قابل دسترسی هستن و شکل فیزیکی ندارن.

در واقع صرافی‌ های دیجیتال به شکل اپلیکیشن‌ هایی هستند که بر روی گوشی موبایل یا دسکتاپ نصب میشن و یا از طریق مرورگر در دسترس کاربران قرار می گیرن. 

برخی از طرفداران Dogecoin تصمیم گرفتن برای مطرح‌ کردن نام این ارز دیجیتال از اون به ‌منظور پرداخت هزینه ی دریافت خدمات اینترنتی به ارائه ‌دهندگان خدمات، همچنین به ‌عنوان یک طرح تشویقی مانند لایک کردن در دنیای وب یا به ‌عنوان هزینه ی استفاده از محتواهای اینترنتی به تولید‌کنندگان محتوا، استفاده کنن. این روش عامل افزایش میزان عرضه ی کوین های دوج به مرور زمان شد.

به همین دلیل هم پلتفرم‌ های خرید و فروش آنلاین، این ارز رو به فهرست خودشون اضافه کردن. در حال حاضر و با توجه‌ به محبوبیت دوج کوین، صرافی های ارز دیجیتال بسیاری در سراسر جهان امکان خرید و فروش دوج کوین رو از طریق ارزهای فیات یا مبادله ی اونها با سایر رمزارزها فراهم کردن. به صورت کلی به دو روش میشه خرید دوج کوین رو انجام داد:

• خرید دوج کوین از صرافی های ایرانی

• خرید دوج کوین از صرافی های خارجی

در بخش بعدی، هر کدوم از این صرافی ها رو بررسی می کنیم تا بتونیم بهترین صرافی برای خرید دوج کوین رو بشناسیم.

بهترین صرافی برای خرید دوج کوین چیست؟

بهترین صرافی برای خرید دوج کوین چیست؟

در این قسمت از آموزش خرید دوج کوین، بهترین صرافی برای خرید دوج کوین رو معرفی می کنیم. ابتدا در مورد صرافی های خارجی صحبت کنیم. صرافی های بسیار زیادی در دنیا وجود دارن که میشه برای خرید دوج کوین به اون ها مراجعه کرد. در قدم اول باید صرافی رو انتخاب کرد که این ارز رو پشتیبانی می کنه و همینطور از اعتبار بالایی هم برخورداره.

شما می تونین با مراجعه به سایت CoinMarketCap  لیست کاملی از صرافی های پشتیبان کننده ی این ارز دیجیتال رو مشاهده کنین. با ساختن اکانت در صرافی خارجی، یک کیف پول دیجیتال در اختیار شما قرار می‌گیره که می تونین ارزهای خودتونو در اون نگهداری کنین. برای این کار باید باید یک ارز دیگر نظیر تتر رو از یک صرافی ایرانی بخرین و سپس تتر خودتونو به کیف پول دیجیتالتون در یک صرافی خارجی واریز کنین و بعد در این صرافی خارجی از طریق جفت ارز تتر/دوج کوین (USDT/DOGE)، تتر رو با دوج کوین تعویض کنین.

البته دقت کنین که اکثر صرافی های خارجی به دلیل تحریم، ایرانیا رو پشتیبانی نمیکنن و در صورتی که متوجه بشن کاربرشون ایرانیه، اکانت و دارایی هاشو مسدود میکنن که در این صورت دسترسی به دارایی ها ممکن نخواهد بود. البته راه هایی برای دور زدن این تحریم ها وجود داره ولی باز خالی از ریسک نیست.

همونطور که گفتیم بهترین روش برای خرید دوج کوین استفاده از صرافی های آنلاین ارز دیجیتال هستش. با توجه به مطالبی که در مورد صرافی های خارجی گفته شد، بهترین روش برای خرید دوج کوین برای ما ایرانیا استفاده از صرافی ارز دیجیتال ایرانی هستش. صرافی های زیادی در ایران هم مشغول کارن. اگه همین حالا عبارت «خرید دوج کوین» رو در گوگل جستجو کنین، با ده ‌ها صرافی ارز دیجیتال ایرانی مواجه میشین که در اون امکان خرید و فروش دوج کوین در ازای ریال وجود داره. پس از ثبت ‌‌نام در این صرافی‌ ها می تونین به ‌طور مستقیم با کارت بانکی خودتون دوج کوین بخرین.

البته باید مراقب بود که در هنگام پیدا کردن صرافی ایرانی در دام کلاهبرداران نیوفتاد. معمولاً وب‌ سایت‌ های صفحه اول گوگل همگی معتبرن و فقط در قیمت و کیفیت خدمات می تونن متفاوت عمل کنن. ولی تنها به گوگل اتکا نکنین و حتماً قبل از ثبت‌ نام در یک صرافی، از اعتبار اون مطمئن بشین. بررسی آدرس، شماره تلفن، بخش «درباره ما» صرافی، وبلاگ صرافی و سابقه ی فعالیت از جمله مهمترین چیزهایی هستن که باید بررسی بشن.

بهترین صرافی برای خرید دوج کوین چیست؟

در بین صرافی های ایرانی، صرافی اینانس (ایران بایننس سابق) یکی از معتبرترین اونهاست. اینانس با سابقه ی طولانی در این حوزه تونسته اعتماد کاربران زیادی رو از سراسر ایران جلب کنه. این صرافی با پشتیبانی بیش از 500 ارز تونسته حرف اول رو در بین سایر صرافی ها بزنه. همچنین برای اولین بار در ایران امکان خرید شت کوین رو فراهم آورده، بدین ترتیب کاربران بدون نیاز به صرافی های غیرمتمرکز و به صورت مستقیم می تونن پول ملی خودشونو (ریال) تبدیل به شت کوین انتخابیشون کنن. برای خرید دوج کوین از اینانس کافیه مراحل زیر رو انجام بدین:

• اولین کار تهیه یک کیف پول دیجیتالی مطمئن برای انتقال ارز بعد از خرید هستش (دقت بشه کیف پول انتخابی دوج کوین رو پشتیبانی کنه)

• مطالعه ی قوانین موجود در مورد خرید ارز دیجیتال در وبسایت اینانس

• ساخت حساب کاربری با استفاده از ایمیل

• تکمیل کردن احراز هویت برای شروع خرید و فروش

• ثبت درخواست خرید یا فروش 

چگونه دوج کوین های خود را بفروشیم؟

در این قسمت از مقاله آموزش خرید دوج کوین، در مورد نحوه ی فروش دوج کوین صحبت خواهیم کرد، این مطلب رو از دست ندین. در نظر داشته باشین که نحوه ی فروش ارز Dogecoin نیز مشابه روند خرید این ارز هستش. همانطور که در بخش خرید این ارز دیجیتال گفتیم، برای فروش هم شما نیازمند مراجعه به صرافی های ارز دیجیتال هستین. در واقع امکان فروش دوج کوین از صرافی که این ارز رو خریدین وجود داره. در اصل هر صرافی که دوج کوین در لیست ارزهای اون وجود داره، امکان فروش Dogecoin هم امکانپذیره.

صرافی اینانس یکی از این صرافی هاست. اگه از قبل در این صرافی ثبت نام و احراز هویت شدین، برای فروش دوج کوین دیگه نیاز به احراز نیست و میتونین نسبت به خرید و فروش هر ارزی که در لیست ارزهای این صرافی هست اقدام کنین. ولی در صورت عدم ثبت نام و احراز هویت، لازمه برای فروش ارزتون مراحلی که در بخش قبل گفتیم، انجام بدین.

آموزش خرید دوج کوین با کمترین کارمزد (بهترین شبکه خرید دوج کوین)

آموزش خرید دوج کوین با کمترین کارمزد

چگونه خرید دوج کوین با کمترین کارمزد داشته باشم؟ این سوال کاربرای زیادی هستش که تازه وارد بازار کریپتوکارنسی شدن و قصد سرمایه گذاری در رمزارزها از جمله دوج کوین دارن. در این بخش با آموزش خرید دوج کوین با کمترین کارمزد، جواب این سوال داده میشه.

قطعا هر معامله گر و تریدری در زمان خرید و فروش دوست داره کمترین کارمزد رو بپردازه. همونطور که میدونین شبکه های مختلفی در بازار کریپتوکارنسی وجود داره و ارزها روی اون شبکه ها جابه جا میشن و هر شبکه ای برای انتقال ارز، کارمزدی متفاوت از کاربر کسر میکنه. پس برای اینکه خرید دوج کوین با کمترین کارمزد داشته باشین لازمه شبکه ای انتخاب بشه که کمترین کارمزد رو دریافت میکنه. در ضمن هنگام خرید باید شبکه ای انتخاب بشه که صرافی و همینطور کیف پول اونو پشتیبانی می کنه. 

نکته قابل توجه بعدی که می تونه به خرید دوج کوین با کمترین کارمزد کمک کنه، انتخاب صرافی ارز دیجیتاله. صرافی ها در ازای خرید و فروش رمزارزها مقداری کارمزد از کاربران کسر میکنن. بنابراین باید در زمان انتخاب صرافی این نکته رو هم در نظر بگیرین. البته این تنها ملاک برای انتخاب نیست و باید فاکتورهای دیگه در انتخاب صرافی ها هم مورد بررسی قرار بگیره.

همونطور که در قسمت های قبل هم اشاره شد بهترین صرافی برای خرید و فروش دوج کوین، صرافی های ایرانیست و در بین این پتلفرم های آنلاین، صرافی ارز دیجیتال اینانس (ایران بایننس سابق) از محبوبیت خاصی برخورداره. این صرافی علاوه بر داشتن سایر فاکتورها، به علت دریافت کمترین کارمزد در بین سایر صرافی های ایرانی، اعتماد کاربران زیادی رو جلب کرده. 

ارز دیجیتال دوج کوین رو بلاک چین خودش یعنی Dogecoin و شبکه های bep 20، bep 2 و erc 20 قابل انتقال هستش. دو نکته ی خیلی مهمی در این قسمت وجود داره: دقت در آدرس کیف پول دیجیتال، باید دقت بشه که دوج کوین خریداری شده با آدرس کیف پول با هم هماهنگ باشن. یعنی آدرس شبکه ای که قصد انتقال دوج کوین به اون رو دارین با آدرس شبکه ای که ارسال می کنین یکی باشه.

دومین نکته ی مهم، اطمینان از صحیح بودن آدرس هستش. هر آدرس حاوی کاراکتر های مختلفی هستش. کاربر برای خرید ارز حتماً باید آدرس رو کپی کنه. یادداشت کردن و وارد کردن دستی آدرس باعث میشه تا برخی از کاراکتر ها سهواً اشتباه وارد بشه. در صورتی که این اتفاق بیوفته و آدرس اشتباهی وارد بشه، دارایی کاربر هم به آدرس دیگه ای منتقل میشه. این موضوع باعث از دست رفتن دارایی خواهد شد و غیر قابل بر گشته.

شبکه های گفته شده در صرافی اینانس پشتیبانی میشن. البته در بین این شبکه ها، شبکه ی بایننس اسمارت چین bep 20 کمترین کارمزد رو از کاربر کسر میکنه. ولی دقت کنین که این شبکه در تمامی کیف پول ها پشتیبانی نمیشه.

کیف پول دوج کوین

کیف پول دوج کوین

آخرین بخش مقاله ی آموزش خرید دوج کوین در مورد کیف پول های دوج کوین و آموزش ساخت کیف پول دوج کوین هستش. یکی از اصلی ترین نکاتی که دارندگان رمزارزها باید به اون توجه کنن، روش نگهداری این دارایی ها هستش. ارز دیجیتال دوج کوین هم مانند هر ارز دیگه ای به یک کیف پول ارز دیجیتال امن و مطمئن برای ذخیره و نگهداری نیاز داره. در ادامه به معرفی فهرستی از مطمئن ترین کیف پول هایی که ارز دوج کوین رو پشتیبانی می کنن می پردازیم و بعد با آموزش ساخت کیف پول دوج کوین مقاله رو به انتها خواهیم رسوند:

• کیف پول تراست والت (Trust wallet)

• کیف پول کوینومی (Coinomi)

• کیف پول اتمیک (Atomic)

• کیف پول کیپ‌کی (KeepKey)

• کیف پول اکسدوس (Exodus)

• کیف پول موبایل دوج کوین (رسمی)

• کیف پول لجر (Ledger)

• کیف پول ترزور (Trezor)

در وب ‌سایت رسمی دوج کوین هم سه ولت ارز دیجیتال به کاربران پیشنهاد شده:

• دوج کوین کور (DogeCoin Core):  نسخه کامل از بلاک چین این ارز هستش. با نصب این کیف پول به فول نود (کاربر کامل) در بلاکچین اون تبدیل میشین.

• مولتی دوج (MultiDoge):  این کیف پول نسخه ی کامل بلاکچین رو دانلود نمی‌کنه و فقط سیستمی برای ذخیره دارایی دوج هستش.

• وب‌ سایت  my.dogechain.info: این وب ‌سایت یک کیف پول آنلاینه که در مرورگرهای اینترنتی قابل ‌اجراست.

آموزش ساخت کیف پول دوج کوین

اکنون که با کیف پول های دوج کوین آشنا شدیم، آموزش ساخت کیف پول دوج کوین رو که یکی از بهترین کیف پول های دوج کوین هستش که منحصرا برای این ارز طراحی شده و قابلیت پشتیبانی از ارزهای دیگه رو نداره، ارائه خواهیم داد:

ابتدا روی لینک my. Dogechain.info کلیک می کنیم. پس از اینکه وارد سایت شدیم صفحه ای به شکل زیر باز میشه:

کیف پول دوج کوین

اکنون روی گزینه ی create wallet کلیک می کنیم.  پس از اینکه بر روی Create wallet کلیک کردیم با صفحه زیر مواجه می‌شیم که باید ایمیل خودمونو وارد کنیم و همچنین رمزی قوی رو برای اکانت خودمون بذاریم، بعد از اون روی Create wallet آبی رنگ کلیک می کنیم.

کیف پول دوج کوین

سپس به طور خودکار بعد از کلیک، وارد اکانت خود می‌شیم. در صفحه جدید بر روی گزینه سبز رنگ Open your wallet کلیک می کنیم. نکته ی مهمی در این قسمت وجود داره و اون اینه که، یک سری عدد و حرفی که در کادر قرمز رنگ وجود داره حتما باید در یک جای مطمئن ذخیره بشن و به هیچکس این کد رو نداد.

کیف پول دوج کوین

 اکنون کیف پول ارز دیجیتالی دوج کوین رو ایجاد کردیم و با کلیک روی گزینه ی Open your wallet وارد کیف پولمون میشیم. آدرس کیف پولمون که در تصویر زیر نشون داده شده رو می تونیم برای فروشندگان دوج کوین یا سایت های مایننگ ارسال و دوج کوین های خودمونو دریافت کنیم.

کیف پول دوج کوین

حرف آخر

در این مطلب با عنوان آموزش خرید دوج کوین، ابتدا در مورد ارز دیجیتال دوج کوین صحبت کرده و بعد از آشنایی با این رمزارز در مورد بهترین روش خرید دوج کوین بحث و بررسی شد.

همونطور که گفتیم بهترین روش خرید دوج کوین استفاده از صرافی های ارز دیجیتال هستش. استفاده از صرافی های ایرانی و خارجی دو راه برای خرید دوج کوین بود که با بررسی هایی که روی این دو گزینه انچام دادیم، متوجه شدیم که صرافی های خارجی معتبر ریسک های زیادی برای ما ایرانیا داره و دلیلش هم در تحریم بودن ایران و عدم پشتیبانی این صرافی ها از کاربران ایرانی هستش. بنابراین بهترین راه برای ما ایرانیا استفاده از صرافی های ایرانیه. برای خرید دوج کوین با کمترین کارمزد باید به شبکه ی انتقالی و صرافی انتخابی خود دقت کنین.

صرافی اینانس (ایران بایننس سابق) بهترین صرافی برای خرید و فروش دوج کوین و البته بیش از 500 ارز دیگه با کمترین کارمزد انتقال هستش. با ثبت و نام و تکمیل احراز هویت میتونین وارد پنل کاربریتون بشین و خرید خودتونو کامل کنین. با مقالات آموزشی متنوعی که در سایت این صرافی برای کاربران در نظر گرفته شده، می تونین از گردش در دنیای کریپتوکارنسی لذت ببرین. موفق و پرسود باشید

خرید دوج کوین ارزان و سریع ، فروش دوج کوین با کارمزد کم در صرافی اینانس


برای خرید دوج کوین بصورت ارزان از سایت اینانس یا فروش دوج کوین به بهترین قیمت،لازم است تا مراحل زیر را به ترتیب انجام داده و به اتمام رسانید:

ورود به صفحه ثبت نام در سایت اینانس و ثبت نام با اطلاعات و مشخصات واقعی خودتان
ارسال مدارک احراز هویت و اطلاعات بانکی
ورود به منو فروش یا خرید ارز
انتخاب "دوج کوین | Dogecoin | doge" و درج آدرس کیف پول دوج کوین و انتخاب شبکه انتقال ارز
وارد کردن میزان خرید یا فروش دوج کوین
تکمیل خرید و پرداخت آنلاین مبلغ سفارش
تسویه خودکار و دریافت دوج کوین یا ریال

فرآیند خرید دوج کوین یا فروش دوج کوین در اینانس کاملا خودکار و سیستمیک انجام گرفته و کل میزان فاکتور شده به کیف پول دوج کوین شما بلافاصه پس از پرداخت منتقل خواهد شد. قبل از خرید doge کیف پول با پشتیبانی از ارز دیجیتال Dogecoin را بسازید تا هنگام خرید آدرس کیف پول خود را وارد نمایید.

آموزش خرید دوج کوین - چطور دوج کوین بخرم؟


برای خرید دوج کوین از صرافی ارز دیجیتال اینانس بعد از ثبت نام و احراز هویت مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

ورود به پنل کاربری اینانس
ورود به خرید دوج کوین | Dogecoin از منو سمت راست پنل
انتخاب ارز دیجیتال "دوج کوین | Dogecoin | doge"  از لیست ارزها
وارد کردن آدرس کیف پول دوج کوین
انتخاب شبکه انتقال با کمترین کارمزد (توجه کنید که کیف پول شما شبکه انتخابی را پشتیبانی کند)
وارد کردن مقدار دوج کوین درخواستی یا مبلغ سفارش
کلیک بر روی تکمیل خرید و بررسی فاکتور
انتخاب کارت بانکی جهت پرداخت مبلغ سفارش خرید doge و ثبت کد تخفیف در صورت وجود
کلیک بر روی پرداخت و ورود به صفحه درگاه پرداخت آنلاین

بعد از پرداخت و ثبت سفارش خرید دوج کوین در اینانس پس از حداکثر 5 دقیقه ارز دیجیتال دوج کوین را در کیف پول خود دریافت خواهید کرد. اینانس برای کاربران خود سطوح مختلف کاربری تعریف کرده است و با افزایش سطح کاربری شما در اینانس امکانات و مزایای بیشتری برای شما فعال خواهد شد. توجه کنید که قبل از خرید دوج کوین احراز هویت فقط یک بار انجام گرفته و در صورتیکه بخواهید دوباره Dogecoin خرید کنید نیاز به احراز هویت مجدد نیست. انتقال doge به کیف پول شما 24 ساعته و حتی در روز های تعطیل بصورت آنی انجام میپذیرد. علاوه بر امکان خرید Dogecoin در اینانس بیش از 1000 ارز دیجیتال دیگر نیز امکان خرید دارن که با مراجعه به خرید ارز دیجیتال میتوانید لیست این ارز ها را مشاهده نمایید.

آموزش فروش دوج کوین - چطور دوج کوین بفروشم؟


فروش دوج کوین در اینانس به سادگی هر چه تمام انجام گرفته و در کمتر از چند دقیقه انجام میپذیرد. برای فروش دوج کوین در صرافی اینانس مراحل زیر را دنبال کنید:

ثبت نام، احراز هویت و ورود به پنل کاربری
انتخاب فروش ارز دیجیتال از منو کاربری
انتخاب ارز دیجیتال "دوج کوین | Dogecoin | doge"  از لیست ارزها
کپی کردن آدرس کیف پول دوج کوین اینانس و انتقال میزان فروش dogeبه این کیف پول
کلیک بر روی "ثبت و ادامه"
ورود مقدار دقیق همراه با اعشار دوج کوین انتقال داده شده
انتخاب کارت بانکی برای تسویه مبلغ
ورود آدرس کیف پول dogeخودتان
کلیک بر روی "ثبت و ادامه"
ورود TxId یا هش تراکنش در صورت وجود و کلیک بر روی بررسی انتقال

در صورت تایید انتقال و دریافت Dogecoin توسط سیستم اینانس مبلغ فاکتور شده در بازه زمانی ده دقیقه تا 24 ساعت به کارت بانکی انتخاب شده واریز خواهد شد. از مزایای فروش ارز دیجیتال دوج کوین به اینانس میتوان به دریافت کمترین کارمزد، به روز ترین قیمت دلار و تسویه در کمترین زمان ممکن اشاره کرد. خرید و فروش ارز دیجیتال دوج کوین و سایر رمز ارز ها در اینانس به همین راحتی قابل انجام بوده و علاوه بر فروش doge شما میتوانید هزار ارز دیجیتال دیگر را نیز در صرافی ارز های دیجیتال اینانس به فروش برسانید. برای مشاهده لیست تراکنش های فروش Dogecoin میتوانید از پنل کاربری خود وارد بخش " لیست تراکنش های فروش" شوید و یا از قسمت تاریخچه انتقال کیف پول دوج کوین خود تمامی نقل و انتقالات خود را رصد کنید. جهت فروش ارز doge می توانید با مراجعه به صفحه قیمت ارز دیجیتال ، ابتدا قیمت دوج کوین را بررسی و سپس اقدام به فروش ارز دیجیتال doge نمایید.

کیف پول دوج کوین (چگونه دوج کوین را نگهداری کنیم؟)


برای نگهداری دوج کوین یا سایر ارز های دیجیتال دو روش کلی وجود دارد:
استفاده از کیف پول های سخت افزاری مانند لجر (Ledger)
استفاده از کیف پول های نرم افزاری آنلاین و آفلاین مانند تراست ولت (Trust Wallet)

اینانس سرویس کیف پول ارائه نمی دهد و شما برای خرید دوج کوین از ما میتوانید از هر دو نوع این کیف پول ها استفاده نمایید و محدودیتی در نوع کیف پول انتخابی شما وجود ندارد.
در مقاله آموزش ساخت و انتخاب کیف پول بصورت مفصل به بررسی و مقایسه انواع کیف پول ها پرداخته و بهترین، امن ترین و سریع ترین کیف پول برای Dogecoin را معرفی کرده ایم که میتوانید مطالعه نمایید.

خرید دوج کوین ارزان


برای خرید دوج کوین ارزان و با قیمت مناسب کافی است با مقایسه قیمت ها و کارمزد های صرافی اینانس از پنل کاربری خود اقدام کنید. نکته مهم در خرید دوج کوین این است که به شبکه های انتقال آن توجه کنیم. هر ارزی برای انتقال شبکه خاص خودش را دارد و در صورت ایجاد توکن های آن در بلاکچین های دیگر امکان ارسال در آن شبکه وجود خواهد داشت.

آیا خرید دوج کوین ارزش دارد؟


پاسخ به این شوال که خرید دوج کوین ارزشمند است یا نه نیاز به این دارد که در مورد این ارز جستجو کنید و وایت پیپر و برنامه هایی که برای آن نوشته شده را مطالعه کنید و بر اساس زمان سپری شدن از پروژه و میزان پیشرفت آن اعتبار سنجی کنید.

مزایای خرید دوج کوین


با خرید دوج کوین اولین قدم در سرمایه گذاری را میتوانید بردارید. برای این امر کافیه که یک ولت یا همون کیف پول ارز دیجیتال رو نصب کنین رو گوشیتون و اقدام به خرید دوج کوین کنین. نگهداری ارزها در کیف پول این امکان رو میده که شما در هر جای دنیا بتونین فروش دوج کوین رو انجام بدین و وجه رایج اون کشور رو دریافت کنین. قیمت دوج کوین ممکنه تغییراتی داشته باشه که در صورت خرید دوج کوین و افزایش قیمت سود خواهید برد و در صورت کاهش قیمت ممکن است خدای نکرده متضرر شوید. لذا با آگاهی از این موضوع وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید.

سوالات متداول خرید دوج کوین و فروش آن

صرافی ایران بایننس بستر مناسبی برای خرید و فروش دوج کوین است.


کیف پول های زیادی برای این ارز وجود دارند . یکی از بهترین کیف پولهایی که ایران بایننس توصیه میکند کیف پول تراست ولت است.