آیا Shiba Inu جایگاه خود را حفظ میکند؟ هشدار برای دارندگان شیبا اینو

1400/12/25
آیا Shiba Inu جایگاه خود را حفظ میکند؟ هشدار برای دارندگان شیبا اینو

 با ریزش اخیر قیمت خرید شیبا اینو، این ارز دیجیتال که در فهرست ده ارز دیجیتال برتر بازار ارزهای دیجیتال بود؛ جایگاه خود را از دست داد و مارکت کپ این ارز دیجیتال پایین تر از ارزهای دوج کوین و آواکس و پولکادات قرار گرفته است. همین ریزش و پایین آمدن قیمت شیبا باعث شکل گیری احساسات منفی از طرف کاربران ارزهای دیجیتال در سرتاسر دنیا در مورد این ارز شده است و فقط یک رشد قیمتی خوب می تونه توجه ها را دوباره به سمت این رمز ارز برگرداند.
ارزش بازار SHIB به پایین ترین حد خود در سه ماه اخیر رسیده.
در ماه گذشته شیبا اینو پس از صعود به بالاترین قیمت خود در اوایل اکتبر رسید و در تاریخ 28 همان ماه افت نزدیک به 60 درصدی را تجربه کرده. این موضوع منجر به کاهش شدید معاملات این رمز ارز در بایننس شده که نشان از کاهش یافتن علاقه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال شده است.
در طول رالی 1000 درصدی SHIB، ارزش بازار توکن به 50 میلیارد دلار رسید و از غول‌های این بازار مانند Solana پیشی گرفت و طبق داده های CoinMarketCap وارد 5 رتبه برتر مارکت شد. اما به دلیل نوسانات زیاد و تعداد زیاد معامله‌گران کوتاه‌مدت، افت ناگهانی قیمت شیبا اینو باعث ایجاد ترس در بین معامله گر های خرد شده و خیلی از کاربران شروع به فروش دارایی های شیبا اینو خود کردند و این حرکت باعث شده که مارکت کپ این رمز ارز به 17 میلیارد دلار کاهش پیدا کند.

عملکرد بازار Shiba Inu

در حالی که این دارایی سودهای عمده ای را برای برخی از دارندگان و سرمایه گذاران به همراه دارد، در وضعیت فعلی دارایی، اکثر معامله گران و سرمایه گذاران با نگه داشتن SHIB پول خود را از دست می دهند. این توکن بیش از 60 درصد از ارزش خود را از زمان بالاترین قیمت خود از دست داده است و به نظر نمی‌رسد نشانه‌ای از بهبودی را نشان دهد.
آینده Shiba Inu برای سرمایه گذاری.
در حالی که نهنگ ها و آدرس های بزرگ به خرید دارایی ادامه می دهند، اکثر معامله گران خرد دارایی خود را از این رمزارز خارج کرده اند. البته جا دارد به این نکته هم اشاره کنیم که وضعیت فعلی سرمایه گذاران شیبا اینو نشان می دهد که دارندگان شیبا عمدتا سرمایه گذاران میان مدت و بلند مدت هستند و این ترکیب نشانه ی خوبی برای یک ارز دیجیتال در بلند مدت محسوب می شود.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد آیا Shiba Inu جایگاه خود را حفظ میکند؟ هشدار برای دارندگان شیبا اینو
سوال امنیتی :8+32 = ?