آینده بایننس کوین چگونه است؟ نگاه تحلیلگران بر آینده BNB

1401/06/10
آینده بایننس کوین چگونه است؟  نگاه تحلیلگران بر آینده BNB


قبل از خرید ارز دیجیتال و در واقع سرمایه گذاری در این حوزه لازم است اطلاعات جامعی از ارزها داشته باشید و با آگاهی قدم بردارید. یکی از توکن هایی که مورد توجه قرار گرفته، ارز دیجیتال بایننس کوین می باشد. بنابراین بر خود واجب دانستیم تا با معرفی ارز BNB، تحلیل تحلیلگران این حوزه در مورد آینده Binance coin را در اختیار شما کاربر گرامی قرار دهیم باشد که مثمر ثمر واقع گردد.

در دسامبر سال 2020 روند بازار گاوی، قیمت اکثر ارزهای رمزپایه اصلی را به شدت افزایش داده است. با وجود اینکه اکثر رسانه ها عملکرد بیت کوین را مد نظر قرار داده بودند، اما یکی از جالب ترین پیشرفت ها متعلق به توکن  ERC-20، ارز دیجیتال بایننس کوین بود. ارز BNB  با یک روند چشمگیر در بازار توانست از رقبای خود پیشی بگیرد و تبدیل به سومین ارز رمزپایه بزرگ جهان شود. یعنی از کوین های بزرگی مانند ریپل، تتر و لایت کوین پیشی گرفته است تا جایگاه خود را ارتقا دهد. بنابراین، با این بازار گاوی آینده ارز دیجیتال بایننس کوین چگونه است؟

همانطور که از نام این ارز دیجیتال مشخص است، بایننس کوین توسط صرافی محبوب رمزنگاری شده چینی، بایننس ایجاد شده است. صرافی بایننس در یک دوره 24 ساعته معمولی حدود 5.184.160.910 دلار ترید می کند و بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان به حساب می آید. البته این مسئله را هم باید در نظر بگیریم که بخشی از موفقیت آن مربوط به موتور تطبیق داخلی آن است که با کاربرانی که به دنبال خرید و فروش همزمان یک دارایی هستند تطبیق دارد. در ادامه تعریفی کوتاه از ارز دیجیتال بایننس کوین ارائه می دهیم و بعد به بررسی آینده بایننس کوین خواهیم پرداخت.

ارز دیجیتال بایننس کوین چیست؟

آینده بایننس کوین تحلیل و پیشبینی قیمت بایننس کوین | بایننس کوین چیست؟

بایننس کوین یک دارایی دیجیتال است که توسط صرافی بایننس ایجاد و منتشر شده است. این امکان برای کاربران فراهم شده است که هزینه بایننس خود را با ارز BNB پرداخت کنند و حتی برای این کار تخفیف دریافت کنند. (این تخفیف ها 4 سال اعتبار دارد و هر سال ارزش آن نصف می شود: 50٪ در سال اول، 25٪ در سال دوم، 12.5% در سال سوم و 6.25٪ در سال چهارم).

هدف اصلی Binance Coin پرداخت کارمزدها است، با وجود اینکه می توان از آن در تمام فروشگاه های آنلاین و فیزیکی در سراسر جهان هم استفاده کرد. سرمایه گذاری BNB در عرضه اولیه کوین (ICO) یکی از موارد مهم استفاده از آن است که به عنوان قسمتی از برنامه ی بایننس لانچ پد  تاسیس شده است. این کار یک راه انداز استارت آپ به شمار می رود، فقط برای دارایی های دیجیتال جدیدی که می توانند در صرافی بایننس  تریدشوند. بایننس کوین یکی از ارزهای اصلی ترید صرافی بایننس می باشد. به این دلیل که پلتفرم Binance از ارزهای فیات پشتیبانی نمی کند، کاربران فقط می توانند بین رمزارز های مختلف ترید کنند.

تیم بایننس مشوق‌ های زیادی را برای افراد به منظور پذیرش توکن ارائه شده توسط این صرافی یعنی بایننس کوین و استفاده از این صرافی به عنوان صرافی پیش فرض ارائه کرده است. صرافی بایننس در این راستا اقدام به برگزاری مسابقات، ارائه تخفیف‌ ها و دیگر روش‌ ها برای جذب سرمایه‌ گذاران به منظور استفاده از پلتفرم بایننس کرده است. به نظر می‌رسد با توجه به رشدی که بایننس طی این مدت داشته و پشتیبانی صرافی بایننس، آینده خوبی در انتظار این رمزارز باشد.

ویژگی های ارز بایننس چیست؟

آینده بایننس کوین | ویژگی های BNB

در حال حاضر بایننس چین امکان ایجاد توکن‌ های جدید را در بستر خود می‌دهد که می‌ توان آن‌ ها را ارسال، دریافت و فریز کرد. حتی امکان ایجاد جفت ‌ارز بین توکن‌ های مختلف نیز در این بلاک چین ممکن شده است.  قیمت BNB قیمت بایننس کوین در ابتدای ورود به این صرافی در حدود ۰.۱ دلار معامله می‌شد. رویکرد این صرافی که کاربران را به سوی خود هدایت می‌کرد باعث شد تا در اواخر ۲۰۱۷ بایننس به یکی از صرافی‌ های پرطرفدار تبدیل شود و همزمان با آن قیمت BNB تا ۲۵ دلار هم افزایش یابد.  این ارز دیجیتال جزو معدود توکن‌ هایی بود که کمترین افت ارزش را در بازار نزولی ۲۰۱۸ تجربه کرد و با آغاز سال ۲۰۱۹، رشد فوق‌العاده‌ای تجربه کرد. در ابتدای ۲۰۱۹ این توکن کار خود را با قیمت ۶ دلار آغاز کرد و در حال حاضر با طی یک روند صعودی شدید به حدود ۳۵ دلار هم رسیده است. بسیاری افت ارزش Binance coin را منوط به اتفاق ناخوشایندی مانند هک شدن بایننس می‌دانستند اما حتی با وقوع این اتفاق در ماه گذشته، تغییر قابل توجهی در ارزش بایننس کوین به وجود نیامد و چند هفته پس از آن روند صعودی‌اش را با قدرت بیشتر از سر گرفت. همچنین بایننس یک برنامه‌ ی رفرال بسیار بزرگ دارد؛ به این طریق که هر کاربر با لینک بازاریابی دیگری ثبت ‌نام کند ۲۰ درصد از کمیسیون کاربر به فرد رفرال دهنده تعلق می‌گیرد. استفاده از توکن بایننس برای تخفیف ترید‌ها در صرافی بایننس سال اول ۵۰ درصد، سال دوم ۲۵ درصد، سال سوم ۱۲.۵ درصد، سال چهارم ۶.۲۵ و درنهایت در سال پنجم به بعد این تخفیف دیگر وجود ندارد.

آینده بایننس کوین چیست؟ | ویژگی های بایننس کوین

علاوه بر صرافی بایننس و بایننس‌لانچ‌پد، بایننس اقدام به تاسیس آزمایشگاه بایننس و بانک اطلاعات بایننس کرده است که آزمایشگاه بایننس یک پلتفرم توسعه ‌دهنده در حوزه‌ی بلاک چین است که کارآفرینان را کمک مالی، استراتژی، نیروی انسانی و جنبه‌های فنی تجهیز می‌کند. بانک اطلاعات بایننس هم عملکردی شبیه به کوین‌ مارکت‌کپ دارد و قیمت ارزهای دیجیتال را دنبال می‌کند. به ازای هر معامله در بایننس، ۰.۱ درصد (معادل یک هزارم) کل مبلغ معامله‌ به‌عنوان کارمزد معامله کسر می‌شود و در صورتی که شما توکن بایننس را داشته باشید، می‌توانید از آن به‌عنوان پرداخت کارمزد استفاده کنید و ۲۵ درصد کارمزد را کاهش دهید. همچنین در ژولای سال ۲۰۱۸ بایننس اعلامیه‌ای را در سایت خود منتشر کرد که در آن برای افرادی که موجودی و حجم معامله‌ی بالایی دارند این تخفیف‌ها را افزایش می‌دهد. بایننس در حال حاضر بیشترین حجم معاملات ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد که با رقابت در تمامی عرصه ‌ها قصد تبدیل شدن به یکی از غول‌های پابرجای این حوزه در آینده را در سر می‌پروراند.

پیش‌بینی پیرامون بایننس کوین

بسیاری از سرمایه‌ گذارانی که از بایننس کوین برای معاملات و سرمایه‌ گذاری‌ های خود استفاده می‌کنند از مزایا و تحفیف‌ ها آن از طریق یک سیستم بازگشت سرمایه (ROI) سالم بهره‌ مند می‌شوند. بایننس کوین همه مشخصه‌ های یک دارایی رو به رشد را دارد. شبیه ‌سازی تحلیلی بازگشت سرمایه کوتاه مدت با استفاده از شبیه سازی مونت کارلو که در سال ‌های گوناگون انجام شده، حاکی از آن بوده است که بیش از ۵۰ درصد این احتمال وجود دارد که رشد سالم این ارز در آینده نیز ادامه پیدا کند.

پیش‌بینی پیرامون بایننس کوین

علاوه بر آن، تحلیل ‌های تکنیکال دوره‌ای حاکی از آن است که ارز دیجیتال BNB می‌تواند یک گزینه خوب برای سرمایه‌ گذاری بلند مدت باشد. در ماه ‌های ابتدایی سال ۲۰۲۱ یک رشد قابل توجه در ارزش رمزارزها و به طور خاص ارز دیجیتال بایننس کوین به وقوع پیوسته و به نظر می‌رسد قیمت بایننس کوین همچنان افزایش پیدا کند. البته، این ‌ها صرفا پیش ‌بینی‌ هایی است که درستی یا غلطی آن‌ ها را آینده نشان می‌دهد و بنابراین در بحث سرمایه‌ گذاری، تاکید بر نکاتی است که در بخش مربوط به سرمایه‌ گذاری روی بایننس کوین بیان شد.

قیمت بایننس کوین چقدر است؟

بایننس کوین یکی از ارزهایی است که قیمت آن واقعا به تدریج افزایش پیدا کرده و نمودار آن، نوسان‌ های شدید را نشان نمی‌دهد. هر چند در سال ۱۳۹۹ (۲۰۲۱) و از ماه بهمن (ژانویه) که قیمت رمزارزهایی مانند بیت‌کوین و اتریوم شاهد یک صعود قابل توجه و جنجالی بود، بایننس کوین نیز رشد قیمت شدیدی از خود نشان داد و این رشد تا اوایل اردیبهشت ۱۴۰۰ (اواخر آپریل ۲۰۲۱) نیز صعودی بود.

تحلیل قیمت آینده بایننس کوین (Binance Coin)

تحلیل قیمت آینده بایننس کوین (Binance Coin)

بایننس کوین یک ارز دیجیتال بسیار موفق است. فقط پنج ماه طول کشید که قیمت این کوین از حدود 1 دلار برای هر کوین به 45/23 دلار برسد. مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر در بازار، درست کمی پس از اوج قیمت زمستانی، بایننس کوین هم افت قیمت را تجربه کرد.

به هر حال، بر خلاف ارزهای دیجیتال دیگر، دوران افت قیمت آن آسیب‌ زننده نبود. به عنوان یک کوین متمرکز روی صرافی، بایننس کوین چندین مورد استفاده دارد که به شکلی مثبت روی قیمت آن تأثیر دارد. علاوه بر این، قیمت این کوین، هم در دوره افت قیمت و هم در دوره رشد قیمت، افزایش پیدا می‌کند.

چگونه قیمت بایننس کوین تغییر می کند؟ 

برای مثال، هنگامی که قیمت یک ارز دیجیتال شروع به پایین آمدن می‌کند، معامله‌ گران صرافی بایننس حتماً به دنبال راهی برای حل این مشکل می‌گردند. موضوع اینجا است که بیشتر کوین‌ها (وقتی که حداقل راجع به محبوب‌ترین‌ها حرف نمی‌زنیم) فقط در جفت‌هایی که تتر/بیت کوین یا بایننس کوین یک طرف آنها باشد، معامله می‌شوند. در نتیجه، زمانی که قیمت سایر ارزهای دیجیتال در حال سقوط است، قیمت بایننس کوین رشد می‌کند.

تحلیل قیمت آینده بایننس کوین (Binance Coin)

با این حال، دوره‌ های رکود بازار ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد و این طور نیست که تمام پیش‌ بینی‌ های قیمت آینده بایننس کوین (BNB) مثبت باشند. وقتی که بازار رشد می‌کند و کوین‌های گوناگون ارزشمند تر می‌شوند، معامله‌ گران بیشتری وارد بازار می‌شوند. سرمایه گذاران، بایننس کوین را به عنوان یک ابزار معاملاتی با قابلیت نقد شدن بالا می‌خرند تا مطمئن شوند می‌توانند آن را با ارزهای دیجیتال دیگر در زمان رشد قیمت ‌ها تعویض کنند.

قیمت بایننس کوین (BNB) با در نظر گرفتن موقعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال، ثبات بسیار مناسبی دارد. بدیهی است که این حجم زیاد از پیش‌بینی‌های مثبت آینده بایننس کوین به دلیلی انجام می‌شود. پتانسیل قیمت بایننس کوین خیلی تأثیرگذار است. این کوین، هم به عنوان یک ابزار سودآور به خودی خود و هم به عنوان ابزاری برای به دست آوردن دارایی‌های دیگر در بازار، کارایی قابل توجهی دارد.

حاصل مقایسه بیت‌کوین با بایننس کوین چیست؟

حاصل مقایسه بیت‌کوین با بایننس کوین چیست؟

تفاوت‌ ها و شباهت‌ های دو رمزارز بیت‌کوین و بایننس کوین در ادامه از ابعاد گوناگون بررسی شده است.

قدمت بیت‌کوین به ۱۲ سال پیش باز می‌گردد، حال آنکه قدمت بایننس کوین تنها به ۴ سال پیش باز می‌گردد.

بیت‌کوین یک پول رمزنگاری شده و یک دارایی دیجیتال است. در حال حاضر، فروشگاه‌ ها و مراکز خدماتی گوناگونی در قبال دریافت بیت‌کوین به ارائه خدمات می‌پردازند. این در حالی است که ارز دیجیتال بایننس کوین هنوز نتوانسته به معنای واقعی کلمه پول باشد. زیرا کاربرد اصلی آن استفاده برای پرداخت‌ های داخلی مربوط به صرافی بایننس است و با وجود آنکه برخی از شرکت‌ های خدمات مسافرتی و اقامتی از آن استفاده می‌کنند، ولی هنوز نتوانسته جایگاه جدی در این راستا داشته باشد.

بیت‌کوین به دلیل هزینه بالای تراکنش‌ ها، پردازش زیاد لازم در این راستا (و طبعا مصرف بالای حامل‌ های انرژی) و کندی انجام تراکنش ‌ها، گزینه ی مناسبی برای انجام تراکنش‌ های خرد نیست. این در حالی است که بایننس کوین به دلیل نداشتن هزینه مربوط به انجام تراکنش‌ ها و سرعت انجام تراکنش ‌ها گزینه مناسبی برای انجام تراکنش‌ های خرد است.

از جهت ارزش بازار، بیت‌کوین در جایگاه اول ارزش بازار قرار دارد. بایننس کوین با اختلاف بسیار زیاد از بیت‌کوین، در جایگاه سوم قرار دارد. شایان توجه است که بایننس کوین خیلی سریع توانسته است که از جهت اندازه بازار خود را رشد دهد و به جایگاه سوم و بالاتر از بسیاری از رمزارزهای محبوب و شناخته شده ‌تر برساند.

بیت‌کوین از مکانیزم اجماع اثبات کار استفاده می‌کند. این در حالی است که بایننس کوین از مکانیزم اجماع تحمل خطای بیزانس استفاده می‌کند.

بیت‌کوین از ابتدا روی شبکه بلاکچین اختصاصی خودش بود. اما بایننس کوین ابتدا روی شبکه اتریوم بود و پس از آن به شبکه بلاکچین خودش منتقل شد.

خالق بیت‌کوین شخص یا گروهی ناشناخته از افراد با نام ساتوشی ناکاماتو هستند. این در حالی است که خالق بایننس کوین در واقع صرافی بایننس است که بنیان‌گذار آن چانگ‌پنگ ژائو است.

تقریبا همه صرافی ‌های رمزارزها در دنیا از بیت‌کوین پشتیبانی می‌کنند. این در حالی است که پشتیبان اصلی بایننس کوین صرافی بایننس است و در کنار آن، تعداد خاصی از صرافی ‌های دیگر نیز از این رمزارز پشتیبانی می‌کنند.

بیت کوین از همه رمزارزهای موجود سیال‌ تر است؛ این یعنی عرضه و تقاضا و داد و ستد آن بیش از سایر رمزارزها است. به عبارت دیگر، در مدت زمان کمتری می‌توان بیت‌کوین را به نوع دیگری از نقدینگی تبدیل کرد. این در حالی است که میزان سیال بودن بایننس کوین نسبت به بیت‌کوین به مراتب پایین‌ تر است.

جامعه توسعه‌ دهندگان بیت‌کوین حقیقتا از دیگر رمزارزها بسیار بزرگتر است و بایننس کوین نیز از این قاعده مستثنی نیست. در عین حال، جامعه توسعه ‌دهندگان بیت‌کوین خود جوش است (دستکم در غیاب ناکاموتور اینطور به نظر می‌رسد) اما توسعه ‌دهندگان اصلی بایننس کوین را افرادی تشکیل می‌دهند که توسط صرافی بایننس برای انجام این کار استخدام شده‌اند.

حاصل مقایسه اتریوم با بایننس کوین چیست؟

حاصل مقایسه اتریوم با بایننس کوین چیست؟ 

تفاوت‌ ها و شباهت ‌های دو رمزارز اتریوم و بایننس کوین در ادامه از ابعاد گوناگون بررسی می‌شود.

تفاوت اصلی اتریوم و بایننس کوین در هدف ارائه آن‌ها است. اتر (یا همان به اصطلاح رمزارز اتریوم) رمزارز بومی پلتفرم اتریوم است. هدف از پلتفرم اتریوم ارائه یک بستر توزیع شده برای سازمان‌ های توزیع شده، قراردادهای هوشمند، ارائه محتوا به صورت توزیع شده و دیگر موارد بوده است. در حالی که بایننس کوین در ابتدا با این هدف منتشر شد که ارزی برای پرداخت هزینه ‌های داخلی در صرافی بایننس باشد. هر چند که در حال حاضر برخی از شرکت‌ های خدماتی مانند خدمات مسافرتی و برخی از اقامتگاه‌ها از بایننس کوین پشتیبانی می‌کنند.

اتریوم را می‌توان یک پول دیجیتال در نظر گرفت، ولی بایننس کوین هنوز از این مفهوم فاصله دارد.

از جهت ارزش بازار، بایننس در جایگاه سوم و درست بعد از اتریوم که در جایگاه دوم ایستاده، قرار دارد. حقیقت آن است که اختلاف ارزش بازار بایننس با اتریوم آنقدرها زیاد نیست که بتوان گفت تا مدت زیادی نمی‌تواند از آن پیشی بگیرد.

اتریوم ابتدا از مکانیزم اجماع اثبات کار استفاده می‌کرد و سپس، در یکی از مهم‌ ترین به‌روزرسانی ‌های خود، از مکانیزم اثبات سهم استفاده کرد. بایننس کوین ابتدا در بستر اتریوم پیاده‌ سازی شده بود و بنابراین از مکانیز اجماع اثبات کار استفاده می‌کرد و از سال ۲۰۱۹ و پس از انتقال به بلاکچین بایننس از مکانیزم تحمل خطای بیزانس استفاده می‌کند.

 تیم بنیان‌گذاران اتریوم بزرگ است و افراد زیادی به آن رفت و آمد داشته‌اند. اما ایده اولیه و اساسی آن توسط ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) ارائه شد که در حال حاضر هم از برنامه ‌نویسان و مدیران اصلی پروژه اتریوم است. خالق بایننس کوین در واقع صرافی بایننس است که بنیان‌گذار آن چانگ‌ پنگ ژائو است.

بسیاری از صرافی ‌های رمزارزها در دنیا از اتریوم پشتیبانی می‌کنند. این در حالی است که پشتیبان اصلی بایننس کوین صرافی بایننس است و در کنار آن، تعداد خاصی از صرافی‌ های دیگر نیز از این رمزارز پشتیبانی می‌کنند.

سیال بودن اتریوم از بایننس کوین بیشتر است.

اتریوم تیم توسعه بسیار بزرگی دارد. نکته جالب توجه آن است که تیم بنیان‌گذاران اتریوم نیز نسبت به سایر پروژه ‌ها خیلی بزرگ و البته، متغیر بوده است. این در حالی است که بایننس کوین یک پروژه ارائه شده توسط صرافی بایننس است و بنابراین، تیم توسعه آن را بیشتر افرادی تشکیل می‌دهند که این صرافی برای انجام پروژه استخدام کرده است.

آیا سرمایه گذاری در بایننس کوین خوب است؟

آیا سرمایه گذاری در بایننس کوین خوب است؟

جواب این سوال به 4 بخش تقسیم می شود:

  • بایننس از آن پروژه هایی است که با دستیابی در رشدِ نمایی در مدت زمان کوتاه، جامعه رمز ارزها را با شگفتی مواجه کرد. در طی یک سال بایننس با داد و ستد حجم بالایی از معاملات تبدیل به بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال شد. این پلتفرم به دلیل میزان موفقیت خود، به طور همزمان کاربران و سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب کرده است.
  • بایننس توسط یک تیم اختصاصی، قوی و حرفه ای پشتیبانی می شود. تیم رهبری و توسعه متشکل از افرادی است که دارای مهارت ها و تجربه های لازم جهت اینکه پروژه را به سوی موفقیت سوق دهند، هستند. تیم بایننس توانایی این را داشته که پلتفرم را روز به روز ایمن تر و کارآمد تر جلوه دهد. امنیت بایننس یک بار در سال 2018 به خوبی خود را ثابت کرد. در آن زمان چند شخص مخرب اقدام به هک کردن آن کردند که توانست با موفقیت آن را پشت سر بگذارد.
  • این پلتفرم توانایی خود را در ارائه سود های بالای سرمایه گذاری نشان داده است.
  • علاوه بر تمام اینها، بایینس دارای یک مدل اقتصادی جلو رونده ای است.

با توجه به اینکه بایننس توانسته با توسعه BSC و بایننس اسمارت چین بیش از پیش مورد توجه فعالان حوزه ارز های دیجیتال باشد می توانیم آینده روشنی را برای کوین BNB و بایننس کوین تصور کنیم.

ریسک‌های سرمایه‌گذاری در بایننس کوین چگونه است ؟

ریسک‌های سرمایه‌گذاری در بایننس کوین چگونه است ؟

از آنجایی که این توکن همانند بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال، مبتنی بر اتریوم است، ممکن است افزایش رقابت و کاهش احتمالی ارزش آن در آینده را به دنبال داشته باشد. این واقعیت که بایننس کوین محدود به صرافی Binance است و روند آن به اعتبار و عملکرد این صرافی بسیار وابسته است، می‌تواند یک مشکل اساسی باشد. این موضوع باعث می‌شود، ارز دیجیتال بایننس کوین نتواند به تنهایی مسیر حرکت خود را مشخص کند. سیاست باز خرید  BNB می‌تواند قیمت‌ها را کاهش دهد: از آنجایی که توسعه‌ دهندگان Binance coin قصد دارند بخش معینی از کوین‌ها در آینده بازخرید کنند، احتمالاً از ارزش آن کاسته خواهد شد و این ممکن است منجر به سقوط قیمتش شود.

سخن پایانی

بایننس کوین (Binance Coin) ارز دیجیتال صرافی بزرگ بایننس است. حجم عظیم معاملاتی که روزانه در این صرافی ارز دیجیتال انجام می‌شود باعث شده که بسیاری از متخصصان، آینده بایننس کوین را بسیار مثبت تلقی کنند. اگر به فکر سرمایه‌ گذاری در ارزهای دیجیتال هستید، بایننس کوین می‌تواند انتخاب خوبی باشد. با این حال بهترین کار قبل از سرمایه گذاری  و خرید و فروش ارز دیجیتال، تحقیق و بررسی کامل می باشد چون به حقیقت پیوستن پیش بینی ها منوط گذشت زمان است.

"این مقاله صرفا انعکاس دهنده ی نظر تحلیلگران بازار کریپتوکارنسی می باشد و هیچ مسئولیتی را در قبال سود یا زیان کاربران این حوزه نمی پذیرد."


نظرات کاربران در مورد آینده بایننس کوین چگونه است؟ نگاه تحلیلگران بر آینده BNB
سوال امنیتی :4+67 = ?