احتمال ریزش دوباره بیت کوین هم سو با افت سهام پی پل PayPal

1401/02/04
احتمال ریزش دوباره بیت کوین هم سو با افت سهام پی پل PayPal

پیتر شیف مدیر عامل شرکت Euro Pacific Capital که برای نظرات بد بینانه و مخالف خود در خصوص بیت کوین شناخته می شود. معتقد است که افت سهام پی پل ممکن است برای بیت کوین خبر بدی باشد.

افت 25 درصدی سهام پی پل 

بسیاری معتقد هستند که کاهش 25 درصدی سهام غول پرداخت ایالات متحده یعنی پی پل در 2 ژانویه می تواند یک خبر منفی برای بیت کوین باشد و در پی این اخبار منفی همچنان شاهد قرمز بودن و نزول بازار ارزهای دیجیتال خواهیم بود. از آنجایی که پی پل در سیستم مالی خود فروش و خرید بیت کوین و سه ارز دیجیتال برتر دیگر (بیت کوین کش، لایت کوین و اتریوم) را انجام می دهد، بنابراین نوسانات بازار ارزهای دیجیتال میتواند به طور مستقیم سهام این شرکت را تحت تاثیر قرار دهد. حدود دو هفته پیش، پیتر شیف توییت کرد که احتمالاً بیت کوین به زودی به زیر 30000 دلار خواهد رسید. به گفته وی، هنگامی که بیت کوین از محدوده 30000 دلار عبور کند، دور از انتظار نیست که بیت کوین به زیر 10000 دلار هم برسد. از نظر این شخص این میتواند باعث به خطر انداختن سهام پی پال شود.

مدیر عامل Grayscale: بیت کوین تجارت پی پال را خراب نمی کند.

شرکت گری اسکیل که خود یکی از خریداران بیت کوین هست، اظهار داشت که هیچ ارز دیجیتالی ( چه بیت کوین یا استیبل کوین ها) که ممکن است در آینده توسط فدرال رزرو پذیرفته شوند، نمی توانند شرکت هایی مانند پی پال را دچار دردسر کنند. مدیر عامل شرکت گری اسکیل اطمینان داد که بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز قبلاً توسط پی پال در مدل تجاری خود گنجانده شده‌اند، بنابراین به سهام این شرکت نمیتواند اسیب جدی برساند. اما در زمان انتشار این خبر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در حال تجربه حرکت نزولی گسترده ای از بیش از 80 روز گذشته هستند، به طوری که بیت کوین با قیمت 37000 دلار معامله می شود و اتریوم از زمان نوشتن این خبر با قیمت 2672 دلار در حال معامله است.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد احتمال ریزش دوباره بیت کوین هم سو با افت سهام پی پل PayPal
سوال امنیتی :4+51 = ?