احتمال کاهش بیش از 10 درصدی دوج کوین با عبور از سطح حمایت0.048 دلاری

1401/06/12
احتمال کاهش بیش از 10 درصدی دوج کوین با عبور از سطح حمایت0.048 دلاری

با وجود اینکه دوج کوین از نوامبر 2021 در یک روند نزولی قرار داشته است، قیمت در ماه گذشته شاهد افزایش 50 درصدی از پایین ‌ترین سطح ماهانه به بالاترین سطح 0.087 دلار در ماه آگوست بوده است. با این حال در زمان انتشار، دوج کوین در سطح حمایت 0.048 مورد تقاضا قرار گرفته که با کاهش بیشتر احتمال سقوط بیش از 10 درصدی وجود خواهد داشت.

همچنین از آنجایی که حرکت بیت کوین همیشه تاثیر زیادی بر عملکرد آلت کوین ها داشته است. با کاهش قیمت بیت کوین، دوج کوین و میم کوین‌ های مشابه تمایل بیشتری به سقوط داشته اند. در واقع؛ با کاهش مداوم قیمت بیت کوین از اواخر آگوست دوج کوین نیز کاهش یافته است. همچنین به گفته کارشناسان با ادامه روند شکایت ایلان ماسک و توییتر احتمال کاهش بیشتر بیت کوین و دوج کوین وجود خواهد داشت.

نوسانات دوج کوین و شیبا اینو در ماه آگوست

هر دو ارز دیجیتال دوج کوین و شیبا اینو از الگوهای مربوط به پایین ‌ترین سطح ماه ژوئن شکسته شده ‌اند. اما، شیبا اینو با مدیریت سطح حمایت اصلی، واکنش بهتری نسبت به دوج کوین داشته است. دوج کوین که از 14 ژوئن در داخل یک کانال موازی صعودی افزایش یافته به بالاترین سطح مقاومت 0.089 دلار رسیده بود هم اکنون کاهش یافته است.

علاوه بر این، با وجود افزایش نسبی قیمت در خط حمایت کانال، نتوانست به سطح 0.077 دلار برسد و پس از یک جهش جزئی شکسته شد که نشان دهنده نشانه ضعف عملکرد این ارز بوده است. بنابراین، محتمل‌ترین سناریو این است که دوج کوین به سطح حمایت 0.053 دلار سقوط کرده و در کوتاه مدت کاهش بیشتری یابد.

مشابه دوج کوین، شیبا اینو از 18 ژوئن در داخل یک کانال موازی صعودی معامله کرده و به بالاترین سطح 30 روزه، قیمت 0.000018 دلار در 14 آگوست رسیده  و با شکست خط مقاومت کانال و سطح مقاومت افقی تا سطح 0.0000175 دلار افزایش یافته است.

با این حال، شیبا اینو از آن زمان در حال سقوط بوده است و در 26 آگوست کانال صعودی خود را شکسته است. در حال حاضر، شیبا اینو، یکی از محبوب ‌ترین میم کوین ‌های مبتنی بر اتریوم، در عملکرد هفت روزه خود افت 9 درصدی را ثبت کرده است. با این حال، به غیر از معیارهای زنجیره ای و به روز رسانی اکوسیستم، تعداد کمی از شاخص های بازار نیز نشان دهنده افزایش قیمت شیبا اینو در کوتاه مدت می باشند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد احتمال کاهش بیش از 10 درصدی دوج کوین با عبور از سطح حمایت0.048 دلاری
سوال امنیتی :1+84 = ?