اختصاص بودجه46 میلیون دلار ی برای توسعه بلاک چین ایتالیا

1401/04/16
اختصاص بودجه46 میلیون دلار ی برای توسعه بلاک چین ایتالیا

براساس قانون جدید ایتالیا، شرکت هایی که در مسیر راه اندازی شرکت های تابعه خود در راستای توسعه بلاک چین هستند می توانند از دولت وام دریافت نمایند. دولت ایتالیا بیش از 46 میلیون دلار برای این امر تخصیص داده است.

شرکت های متقاضی می توانند از 21 سپتامبر 2022 به صورت جداگانه یا مشترک برای دریافت بودجه مورد نظر اقدام نمایند.
براساس توضیحات وزیر توسعه اقتصادی ایتالیا، این اقدام با هدف حمایت از سرمایه گذاری شرکت ها در فن آوری های نوآورانه برای مدرن سازی سیستم های تولید انجام شده است و همچنین چالش رقابت پذیری در فن آوری های جدید باعث توسعه صنعت خواهد شد.

توسعه فن آوری بلاک چین در خصوص تمام کاربرد های بلاک چین از جمله؛ هوش مصنوعی،AI و اینترنت اشیاء،IoT در سیستم های تولید، آموزش، کشاورزی ، محیط زیست، زیرساخت ها، گردشگری، امنیت اطلاعات و هوافضا شامل موارد تخصیص یافته برای بودجه خواهد بود.

توسعه فن آوری های دیجیتال در ایتالیا

با این اینکه ایتالیا جزء بزرگترین پذیرنده های ارزهای دیجیتال نیست، با این حال ایتالیایی ها نرخ پذیرش دیجیتال نسبتاً بالایی دارند. براساس نظرسنجی های سال 2021، ایتالیا با بالاترین تصویب لایحه های دیجیتال در بین 27 کشور رتبه دهم کشور را کسب کرده است و طبق نظر سنجی بیت کوین ، ریپل ، بیت کوین کش و اتریوم به عنوان محبوب ترین کوین های کشور بوده اند. ایتالیا به عنوان هفتمین پذیریده ارزهای دیجیتال پس از آلمان و ایالات متحده قرار داشته است.

دارایی های دیجیتال تحت نظارت رگولاتور Consob کشور قرار دارند. در ژوئن سال 2021، Consob اظهار داشت که بیش از 4000 دارایی دیجیتال در حال گردش است و دولت برای کاهش ریسک های احتمالی باید اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد. از آن زمان تا کنون هیچ بروزرسانی از قانون دیجیتال وجود نداشته است.

با این حال، ایتالیا در اوایل سال 2022 از کلیه ارائه دهندگان دارایی مجازی خواسته تا قوانین مربوط به پولشویی، AML را رعایت نمایند. همچنین صرافی بایننس با وجود مخالفت نمایندگان پارلمان اخیرا مجوز ورود به بازار هایی مالی ایتالیا را کسب کرده است.

در ژانویه سال 2022، بزرگترین بانک خصوصی ایتالیا بانکا ژنرال نیز اعلام کرد که به کاربرانVIP خود اجازه داده است تا بیت کوین را تا پایان سال 2022 خرید و نگهداری نمایند. کلمبیا و کره جنوبی نیز اخیرا برای توسعه بلاک چین در کشورهای خود سرمایه گذاری کرده اند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد اختصاص بودجه46 میلیون دلار ی برای توسعه بلاک چین ایتالیا
سوال امنیتی :7+92 = ?