ارائه جوایز ریپل و بیت کوین به مشتریان جدید بانک ژاپنی

1401/05/22
ارائه جوایز ریپل و بیت کوین به مشتریان جدید بانک ژاپنی

بانک محبوب ژاپنی Shinsei Bank قرار است در جشنواره جدید خود که از 10 آگوست تا 31 اکتبر اجرا خواهد شد، به مشتریان خود پاداش های ریپل یا بیت کوین ارائه نماید. جوایز این جشنواره تا سقف 8000 ین ژاپن با ارزش حدودی 60 دلار خواهد بود.

به گفته خبرگزاری محلی، این جوایز بین مشتریانی خاص از جمله کسانی که حساب‌ های جدیدی در موسسه مالی باز می‌کنند و کسانی که معاملات خاصی را انجام می ‌دهند، توزیع خواهد شد.

این پیشنهاد با همکاری این بانک با SBI VC Trade، پلتفرم بزرگ معاملات ارز دیجیتال خدمات مالی ژاپنی SBI، مطرح شده است. این بانک همچنین پیش از این در جشنواره اخیر خود به 1300 مشتری که در طول مدت جشنواره سپرده گذاری کرده اند، یک بلیت تبادل دارایی دیجیتال به ارزش حداکثر 10000 ین ارائه کرده  است.

این اقدام همزمان با پذیرش شیبا اینو و ریپل به عنوان روش ‌پرداخت بیش از 60 میلیون تاجر در سراسر جهان صورت گرفته است. شایان ذکر است، پلتفرم معاملات دیجیتال ژاپنیSBI یکی از حامیان معروف ریپل است که برای سومین سال متوالی امکان سرمایه گذاری در این ارز را به سهامداران خود ارائه کرده است.

اقدامات SBI  ژاپن در راستای توسعه و گسترش خدمات

براساس گزارشCryptoGlobe ، پلتفرم بزرگ معاملات ارز دیجیتال خدمات مالی ژاپنی،SBI سال گذشته صندوق دارایی دیجیتالی راه اندازی کرد که سرمایه گذاران می توانستند علاوه بر ارز دیجیتال ریپل در چهارارز دیجیتال دیگر از جمله بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش ولایت کوین نیز سرمایه گذاری نمایند.

در آن زمان تومویا آساکورا، رئیس مؤسسه مورنینگ استار ژاپن وابسته به پلتفرم معاملات ارز دیجیتال خدمات مالی ژاپنی SBI، اعلام کرد که این صندوق به سرمایه گذاری حداقل 1 میلیون ین معادل 8400 دلار نیاز دارد.

همچنین در سال گذشته، پلتفرم SBI سرویس جدید وام ‌دهی ارز دیجیتالی را راه ‌اندازی کرد که امکان دریافت سود سالانه 1 در دارایی ‌های بیت ‌کوین را برای کاربران فراهم می نمود، به گفته تیم توسعه این خدمات بزودی برای اتریوم و ریپل نیز راه اندازی خواهد شد.

در اطلاعیه ‌ای SBI درخصوص ویژگی جدید خود اظهار داشته است که این طرح با نام «VCTrade Lending» راه اندازی خواهد شد و کاربران می ‌توانند حداقل 0.1 بیت کوین و حداکثر 5 بیت کوین وام دهند.

در نهایت پلتفرم بزرگ معاملات ارز دیجیتال خدمات مالی ژاپنی،SBI  پس از اینکه مذاکرات بین TaoTao و بایننس برای ایجاد یک شراکت استراتژیک به دلایل نامعلومی شکست خورد، صرافی ارز دیجیتال ژاپنی تائوتائو را به مبلغ نامشخصی خریداری کرده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ارائه جوایز ریپل و بیت کوین به مشتریان جدید بانک ژاپنی
سوال امنیتی :8+85 = ?