ارائه میکرو بیت کوین و میکرو اتریوم توسط بورس کالای شیکاگو

1400/12/17
ارائه میکرو بیت کوین و میکرو اتریوم توسط بورس کالای شیکاگو

گروه بورس کالای شیکاگو (CME) یکی از بزرگ ‌ترین صرافی ‌های اوراق مشتقه در جهان، قصد دارد معاملات آتی و میکرو بیت ‌کوین را راه ‌اندازی کند. در روز سه ‌شنبه اول مارس2022 گروه CME اعلام کرد که پس از تایید نظارتی آماده است تا قراردادهای اختیاری میکرو را برای معاملات آتی بیت ‌کوین و اتریوم در 28 مارس راه ‌اندازی کند.
این گزینه های آتی تنها 10 درصد از اندازه ارزهای دیجیتال مربوطه را نشان خواهند داد. هدف از این اقدام اساساً تشویق مشارکت گسترده تر موسسات و همچنین معامله گران شخصی در بازار است. راه ‌اندازی قرارداد معامله در عرض دو سال پس از راه ‌اندازی محصول مبادلاتی CME در ژانویه 2020 انجام شد.CME می گوید که گزینه ‌های میکرو بیت کوین و اتریوم به مشتریان این امکان را می‌دهند که معاملات لانگ و معاملات شورت خود را حفظ کنند. 
تیم مک کورت، رئیس جهانی گروه CME، در مورد معرفی این محصول گفت: ما از نزدیک با مشتریان و صنعت گسترده ‌تر کار کرده ‌ایم تا بازارهای آتی ارزهای دیجیتال قوی و همچنین نقدینگی را در گروه CME ایجاد کنیم.
در کمتر از یک سال، نزدیک به 5.2 میلیون قرارداد آتی میکرو بیت کوین و میکرو اتر ایجاد شده است. با تکیه بر قدرت و نقدینگی قراردادهای اساسی، گزینه ‌های میکرو به تریدرها این امکان را می‌دهد تا رویدادهای متحرک بازار را با دقت و انعطاف ‌پذیری بیشتری تنظیم کنند.

بورس کالای شیکاگو و ارزهای دیجیتال

گروه CME یکی از اولین نهادهایی است که مشتقات رمزارز را در بازار ارائه می دهد. گروه CME قراردادهای آتی بیت کوین خود را در دسامبر 2017 راه اندازی کرد که شاهد تقاضای بسیاری از سوی سرمایه گذاران نهادی بوده است.
معاملات آتی بیت کوین CME به صورت نقدی تسویه می شود و باعث می شود معامله گران نیازی به هولد ارز BTC نداشته باشند که همین مسائل مربوط به نگهداری را از بین می برد. CME با خط تولید جدید خود مشتاق گسترش مشارکت بازار در اکوسیستم ارز دیجیتال بوده و معاملات آتی ارز دیجیتال میکرو نشان دهنده حرکتی در این جهت است.
محصولات این شرکت دو ارز دیجیتال بزرگ را احاطه کرده اند. CME اخیراً قراردادهای آتی میکرو اتر را در دسامبر 2021 راه اندازی کرد. هر دو قرارداد آتی میکرو بیت کوین و میکرو اتریوم به ترتیب 0.1 BTC و 0.1 ETH هستند. این اعلام درست در روزهایی منتشر می ‌شود که بیت‌ کوین و اتریوم تغییرات عمده ‌ای را ثبت کرده ‌اند.

در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس آموزش ببینید و حرفه ای شوید و خرید و فروش 500 ارز دیجیتال و بالای 200 شت کوین رو انجام بدین.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ارائه میکرو بیت کوین و میکرو اتریوم توسط بورس کالای شیکاگو
سوال امنیتی :4+56 = ?