ارز دیجیتال Contentos چیست؟ | بررسی پروژه کانتنتوس | معرفی کیف پول COS

1402/07/02
ارز دیجیتال Contentos چیست؟ | بررسی پروژه کانتنتوس | معرفی کیف پول COS


بلاک چین یکی از جدیدترین تکنولوژی های دنیای مدرن است که تو زمینه های زیادی از جمله ارزهای دیجیتال کاربرد داره. فناوری Blockchain به خاطر شفافیت بسیار بالایی که داره، اجازه ی ضایع شدن حق هیچ کس رو نمیده. یکی از حوزه هایی که این مزیت بلاک چین، میتونه توش کاربرد داشته باشه، حمایت از تولیدکننده های محتواست. پروژه Conteneos یک اکوسیستم بر پایه ­ی بر بلاک چین هستش که برای به اشتراک گذاری غیر متمرکز محتوا کاربرد داره.

تو این مقاله میخوایم بهتون شرح بدیم که پروژه ارز دیجیتال کانتنتوس چیست؟ که قبل از خرید ارز دیجیتال cos لازمه در موردش بدونین و همچنین در مورد ویژگی، قابلیت ها، کاربرد های این پروژه و. . . اطلاعاتی رو در اختیارتون میذاریم. البته این مطلب به اینجا ختم نمیشه؛ بعد از اینکه به طور کامل با پروژه ارز دیجیتال COS آشنا شدین، در مورد راه های نگهداری این ارز و ولت های مناسب آن صحبت میکنیم. همچنین تو انتهای همین مطلب آموزش ساخت کیف پول Conteneos رو بهتون ارائه میدیم. امیدواریم که این مطلب بتونه تو تصمیم گیری برای خرید کانتنتوس بهتون کمک کنه.

پروژه Conteneos چیست؟

ارز دیجیتال Contentos چیست؟ | بررسی پروژه کانتنتوس

همونطور که تو مقدمه ی مقاله اشاره کردیم، کانتنتوس داره روی یه اکوسیستم محتوای غیر متمرکز کار میکنه که بر پایه بلاک چین ساخته شده. هدف اصلی تیم توسعه دهنده Contentos، بوجود آوردن یه جامعه محتوای دیجیتالی غیر متمرکز هستش که اجازه تولید، توزیع، پاداش و بیزینس به شکل کاملا آزادانه رو به کاربراش میده. نکته مهمی که در مورد این پروژه وجود داره، حفاظت از حقوق نویسنده ها است.

ارز کانتنتوس، در تلاشه تا افراد برای تولید محتوا و اشتراک گذاری اون، انگیزه بیشتری رو داشته باشن. همچنین این پلتفرم به شکلی طراحی شده که حقوق و ارزش محتوا رو به کاربرانش برمیگردونه. به عبارت ساده تر پروژه ارز دیجیتال COS، یه پروتکل عمومی هستش که دارای محتوا و ارزش تبلیغاتیه. همچنین یه زنجیره حافظه است که مشارکت های هر کاربر رو ثبت میکنه. در ادامه بیشتر با ویژگی های پلتفرم Contentos آشنا میشیم.

ویژگی های پروژه و ارز کانتنتوس چیست؟

تو ادامه مقاله ارز COS چیست؟ میخوایم در مورد ویژگی های مهم این پروژه و رمز ارز اون صحبت کنیم. این ویژگی ها از مهمترین عوامل محبوبیت این پروژه هستن و به همین خاطر شناختشون میتونه، دیدگاه و نقطه نظر مناسبی از این اکوسیستم رو در اختیارمون بذاره.

ارز دیجیتال Contentos چیست؟ | بررسی پروژه کانتنتوس

  • توزیع درآمد به شکل همتا به همتا: Contentos کانال های مالی شفافی رو بین سازندگان محتوا، تبلیغ کنندگان و مخاطب های محتوا بوجود آورده. همونطور که میدونین این پروژه یه توکن به همین اسم داره که با نماد COS شناخته میشه. از توکن این اکوسیستم برای مواردی مثل هزینه اشتراک، هدیه دادن و حمایت مالی استفاده میشه. استفاده از بلاک چین باعث شده که همه تراکنش های این شبکه قابل ردیابی باشن. نکته مهمی که ر مورد کسب درآمد تو این پلتفرم وجود داره، استفاده از قرارداد های هوشمند هستش که کسب درآمد از این شبکه رو اتوماتیک کردن.
  • حق چاپ قابل پیگیری یک محتوا: به لطف استفاده از شبکه بلاک چین در پروژه Contentos، تایید، تجارت و ذخیره حقوق مالکیت غیر فیزیکی یه محتوا امکان پذیر شده. نتیجه این کار دسترسی سریع و جامع به اطلاعات چاپ و تکثیر یه محتوا هستش. به این ترتیب جریان های تجاری و فعالیت هاشون به طور دائمی تو بلاک چین ثبت میشه. تولید کننده های محتوا میتونن با استفاده از این قابلیت، حق نسخه برداریشون رو ثبت کنن و بیانیه هایی رو برای محتوای اصلیشون ارائه بدن. به این ترتیب محتواها با استفاده از مهر زمان قابل ردیابی و احراز هویت هستن.
  • توزیع غیر متمرکز ترافیک: برای راحت تر شدن توزیع محتوا تو پلتفرم Contentos، بلاک چین این اکوسیستم به طوری طراحی شده که نیازی به دخالت و کنترل این پلتفرم نداره. همچنین تو این شبکه پاداشی برای تشویق تولید کنندگان محتوا در نظر گرفته شده. به این ترتیب خلاقیت سازندگان محتوا تقویت میشه. مخاطب ای شبکه هم میتونن با تعامل بیشتر با محتواهای ارزشمند، از این تولید کنندگان محتوا، جامعه ی این اکوسیستم و توسه دهندگان برنامه های غیر متمرکز (DApps) حمایت کنن.
  • سیستم اعتباری غیر قابل تغییر: تو اکوسیستم کانتنتوس، تمامی تعاملاتی که یه کاربر با بلاک چین داره، ردیابی میشه و امکان دستکاری و تغییر این اطلاعات وجود نداره. کاربرهای این اکوسیستم میتونن امتیازات اعتباریشون رو با رفتارهای مثبت و جلب اعتماد شبکه، افزایش بدن. به کاربرهایی که بیشترین اعتبار رو داشت باشن، جوایزی داده میشه که از جمله مهمترینشون جوایز زیست محیطی هستن. به این ترتیب کاربرها متونن یه سیستم قابل اعتماد و خود پایدار رو بوجود بیارن.

مزیت‌های ارز دیجیتال CONTENTos (COS) شامل موارد زیر می باشد

1. ارائه پلتفرم محتوای دیجیتال: CONTENTos به عنوان یک پلتفرم محتوای دیجیتال عمل می‌کند که به ناشران، خالقان محتوا و کاربران این امکان را می‌دهد تا محتوای خود را به راحتی ایجاد، مدیریت و به اشتراک بگذارند.

2. حقوق مالکیت محتوا: تکنولوژی بلاکچین و ارز دیجیتال COS به کاربران این امکان را می‌دهد تا حقوق مالکیت محتوای خود را بهبود ببخشند و از سواهمه‌های سنتی مانند تغییرات ناخواسته در محتوا محافظت کنند.

3. جبران مالی برای تولید محتوا: از آنجایی که کاربران می‌توانند از طریق تولید محتوا در پلتفرم CONTENTos درآمد کسب کنند، این سیستم ارتقاء ایجاد محتوا را تشویق می‌کند و از خالقان محتوا پشتیبانی مالی می‌کند.

4. امکانات جذاب برای انتشار محتوا: CONTENTos ابزارها و ویژگی‌های مختلفی ارائه می‌دهد که به ناشران کمک می‌کند تا محتوای خود را به شکل‌های متنوعی مانند ویدئو، تصویر و موسیقی منتشر کنند.

5. بلاکچین امن و شفاف: تکنولوژی بلاکچین به عنوان زیرساخت ارز دیجیتال COS استفاده می‌شود، که به تأمین امنیت و شفافیت تراکنش‌ها کمک می‌کند و تقلب و تغییرات ناخواسته را کاهش می‌دهد.

6. اکوسیستم رقابتی: CONTENTos در حال توسعه اکوسیستم جذابی از توسعه‌دهندگان، شرکت‌ها و ناشران است که به رشد و توسعه ارز دیجیتال COS کمک می‌کنند.

7. همکاری با برند‌های بزرگ: CONTENTos همکاری‌های متعددی با برند‌ها و شرکت‌های بزرگ دارد که می‌تواند به جذب ترافیک و کاربران جدید کمک کند.

8. امکانات اجتماعی: پلتفرم CONTENTos امکانات اجتماعی مانند دنبال کردن کاربران دیگر، نظر دادن و به اشتراک گذاری محتواها را ارائه می‌دهد که به ایجاد ارتباطات اجتماعی بین کاربران کمک می‌کند.

دلایل منحصر به فرد شدن Contentos چیست؟

ارز دیجیتال Contentos چیست؟ | بررسی پروژه کانتنتوس

حالا که با ویژگی های کلی و برخی از مهمترین قابلیت ها و امکانات شبکه کانتنتوس آشنا شدیم، بهتره کمی بیشتر به عمق این پروژه بریم و برخی از نکاتی که باعث منحصر به فرد شدن این شبکه شدن رو بررسی کنیم. توجه داشته باشین که، دونستن این اطلاعات برای سرمایه گذاری بلند مدت و خرید COS، بسیار مهم و ضروری هستن؛ چون آینده Contentos وابسته به این عوامل هستش.

  1. زنجیره عمومی بهینه شده: تیم توسعه دهنده کانتنتوس، برای اینکه بتونن یه پلتفرم اختصاصی و مناسب برای صنعت محتوا بسازن، یه زنجیره بهینه شده و اختصاصی رو بوجود آوردن. تو این زنجیره، برای تعاملات بهتر و بیشتر با جامعه تولید محتوا، از سازوکار اجماع خود تطبیقی تحمل خطای بیزانس (saBFT) استفاده شده. این الگوریتم به نحوی طراحی شده که تراکنش ها کم هزینه و زمان تایید بلوک ها به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده.
  2. پرداخت پاداش مبتنی بر داده: تو اکوسیستم Contentos از مدل پاداش بوم شناختی داخلی برای پرداخت پاداش ها استفاده میشه. نحوه ی عملکرد این مدل به این شکل هستش که، داده های واقعی جمع آوری و تو شبکه آزمایشی با هم ادغان میشن. به این ترتیب مشکلاتی مثل تخصیص پاداش به کاربرهای ارشد که مقادیر زیادی از ارز کانتنتوس رو دارن، جلوگیری میشه.
  3. پلتفرم باز: منظور از پلتفرم باز بودن پروژه ارز COS، ارتباط این اکوسیستم با برنامه های غیر متمرکز بلاک چین های مختلف هستش. این قابلیت باعث شده که کانتنتوس بتونه با برنامه های غیرمتمرکز بالغی مثل PhotoGrid و LiveMe تعامل داشته باشه. همین مسئله اکوسیستم Contentos رو به کاربرهایی که با دنیای بلاک چین آشنا نبودن، معرفی کرد. نکته مهمی که در مورد این ویژگی وجود داره، منفعت کل صنعت بلاک چین از این قابلیت هستش.

معرفی ارز دیجیتال COS

ارز دیجیتال Contentos چیست؟ | بررسی پروژه کانتنتوس

تا به اینجای مقاله، باید با پروژه کانتنتوس، قابلیت ها و ویژگی های مهم این اکوسیستم آشنا شده باشین. به نظر میرسه که وقتشه کمی بیشتر با ارز دیجیتال بومی این شبکه آشنا بشیم و به سوال ارز دیجیتال COS چیست؟ پاسخ کاملی رو بدیم.

توکن بومی پلتفرم کانتنتوس، همین اسم رو داره و با نماد COS تو بازارهای مالی معامله میشه. از این ارز برای پرداخت پاداش ها و انعام دادن به تولید کننده های محتوا استفاده میشه. مزیت مهمی که این ارز دیجیتال داره، پشتیبانی از شبکه های مختلفی مثل ERC 20، ، BEP 2 و BEP 20 هستش. البته با توجه به هزینه های بسیار بالای بلاک چین اتریوم (ERC 20)، پیشنهاد میکنیم که از بایننس اسمارت چین استاندارد BEP 20 برای نگهداری این ارز استفاده کنین.

در مجموع قراره، 10 میلیارد واحد از ارز دیجیتال کانتنتوس به بازار عرضه بشه. طبق آخرین داده های بدست اومده از این ارز، حدودا 9.95 میلیارد ارز Cos تا به امروز منتشر شده. با توجه به وایت پیپر این ارز دیجیتال، نحوه ی توزیع توکن های Contentos به شرح زیر هستش:

  • 9.5 درصد از کل توکن ها برای فروش های استراتژیک تخصیص پیدا کردن. این مقدار از تاریخ 1 مارس تا 28 مارس سال 2018 به فروش رسید. در این فروش فوق العاده، قیمت هر واحد ارز Contentos حدودا 0.015 دلار تعیین شده بود. (تیم کانتنتوس با این فروش موفق شدن بیش از 17812 واحد ETH، سرمایه جذب کنن.)
  • حدودا 11.32 درصد از کل ارزهای COS، به فروش Seed که برای جذب مخاطب های جدید کاربرد داره، اختصاص پیدا کرده بود. این فروش از اول آوریل سال 2018 شروع شد و در نهایت در انتهای ژوئن همون سال به پایان رسید. طبق این فروش تیم Contentos بیش از 28293 واحد اتریوم بدست آورد. جالبه بدونین که قیمت کانتنتوس در این فروش نیز، 0.015 دلار تعیین شده بود.
  • 15 درصد از توکن ها متعلق به تیم سازنده کانتنتوس می باشد.
  • 0.5 درصد برای مشاور های این پروژه اختصاص یافته.
  • 18.68 درصد از کل ارزهای Contentos توسط بنیاد این توکن رزرو شده بود.
  • 5 درصد از توکن ها برای پاداش برنامه Jumpstartاختصاص یافته.
  • توکن های مربوط به پاداش اکوسیستم، 35 درصد از کل عرضه توکن رو به خودشون اختصاص دادن.
  • 3.5 درصد از این ارز ها به عنوان توکن های توسعه جامعه شناخته میشن.
  • همچنین توکن های خزانه داری، 1.5 درصد از کل عرضه توکن را تشکیل می دن.

محصولات پلتفرم کانتنتوس کدامند؟

 همونطور که گفتیم پروژه ارز دیجیتال Contentos، یه اکوسیستم غیر متمرکزه که از DApp های بلاک چین های متنوعی پشتیبانی میکنه. شناخت برنامه هایی که روی این شبکه قرار گرفتن، میتونه دید مناسبی رو از آینده کانتنتوس در اختیار ما بذاره. از وقتی که ارز دیجیتال COS شبکه ی آزمایشی خودش رو تو مارس 2019 راه اندازی کرد، تا به الان 4 برنامه ی غیر متمرکز با این پلتفرم ادغام شدن. در ادامه تمامی این برنامه ها رو بهتون معرفی میکنیم و توضیح کوتاهی رو درباره ی هر کدوم از اونا در اختیارتون میذاریم:

فوتو گرید یا PhotoGrid

ارز دیجیتال Contentos چیست؟ | بررسی پروژه کانتنتوس | محصولات کانتنتیوس| فوتو گرید

 

این اپلیکیشن که برای گوشی های اندروید و IOS عرضه شده، یه برنامه محبوب برای ویرایش عکس هستش. علاوه بر اون، PhotoGrid از یه انجمن که ساختاری شبیه به اینستاگرام داره، نیز برخورداره. در حال حاضر این اپلیکیشن توسط شبکه ی آزمایشی اکوسیستم Contentos و توکن های COS پشتیبانی میشه.

COS2048

ارز دیجیتال Contentos چیست؟ | بررسی پروژه کانتنتوس  | محصولات cos | cos2048

این برنامه از یه بازی بسیار محبوب الهام گرفته شده. بازی اصلی 2048 نام داره که به شکل انفرادی انجام میشه و شما وظیفه جمع زدن اعداد رو دارین. مزیت COS2048 نسبت به نسخه ی اصلی این بازی، امکان انجام بازی های دو نفره و کسب پاداش به شکل ارز COS از طریق این بازی هستش.

والک کوین یا WalkCoin

ارز دیجیتال Contentos چیست؟ | بررسی پروژه کانتنتوس | محصولات cos | والک کوین

این برنامه همونطور که از اسمش مشخصهه، برای پایش میزان راه رفتن کاربراشه. این اپلیکیشن کاربردی فقط برا گوشی های اندرویدی منتشر شده. WalkCoin برای ایجاد انگیزه در کاربرهاش، یه سری اهداف رو براشون تعیین کرده. وقتی که مخاطب بتونه به این هدف ها برسه، سکه های انرژی (ENC) دریافت میکنه. این توکن ها روی بستر شبکه ی آزمایشی Contentos منتشر شدن.

سی او اس. تی وی یا COS.TV

ارز دیجیتال Contentos چیست؟ | بررسی پروژه کانتنتوس  | محصولات cos | سی او اس تی وی

COS.TV مثل یه کاوشگر برای گشت و گذار تو بلاک چین هستش. همچنین این برنامه، اطلاعات ضروری پروژه کانتنتوس رو در اختیارتون میذاره. این پلتفرم یک کیف پول اختصاصی برای ارز دیجیتال COS رو در اختیار کاربراش قرار میده. همچنین متونین برنامه هایی که حساب COS دارن رو به این اپلیکیشن متصل کنین و ارز Contentos رو به ارزهای دیگه تبدیل کنین.

علاوه بر این کاربرد ها، همونطور که از اسم این پلتفرم مشخصه، میتوان از این اپ برای به اشتراک گذاری محتواهای ویدیویی و تماشای جریان های زنده از طریق LiveMe، استفاده کرد. همچنین تو این اپلیکیشن، امکان تعامل بین کاربرها و به اشتراک گذاری پست، لایک و نظرات تو شبکه آزمایشی Contentos وجود داره.

توجه داشته باشین که، با مراجعه به وب سایت اصلی این پروژه (contentos.io)، میتونین آمار کاربرهای هر برنامه رو به شکل لحظه ای مشاهده کنین. برای اینکار کافی که در قسمت ابزارها (Tools) گزینه ی Explorer Blockchain رو انتخاب کنین.

معرفی بهترین کیف پول کانتنتوس

یکی از مهمترین ابزارهای هر سرمایه گذار که برای ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال Contentos کاربرد داره، کیف پول دیجیتالی هستش. تو این قسمت از مقاله میخوایم بهتون برترین ولت ها برای ارز COS رو معرفی کنیم. همچنین به شکل مختصر و مفید آموزش ساخت کیف پول کانتنتوس رو براتون میذاریم. البته همونطور که موقع معرفی پلتفرم COS.TV اشاره کردیم، این اپ قابلیت ذخیره ی ارز Contentos رو داره. اما این برنامه نمیتونه برای نگهداری های بلند مدت ارزهای دیجیتال مناسب باشه.

کیف پول رسمی ارز دیجیتال کانتنتوس

تو سایت رسمی پلتفرم Contentos، یه کیف پول اختصاصی برای ذخیره و نگهداری این ارز دیجیتال وجود داره. توجه داشته بشین که ولت های اختصاصی بهترین گزینه برای نگهداری یه ارز هستن. این والت به عنوان یه کیف پول تحت وب و آنلاین هستش، ولی کلید های خصوصی هر کاربر در اختیار خودش قرار میگیره. همین مسئله نشون دهنده ی امنیت قابل اتکای این کیف پول ارز دیجیتال است. شاید بزرگترین ایرادی که بشه از این ولت گرفت، نداشتن نسخه های موبایل و دسکتاپ باشه.

کیف پول تراست والت (Trust Wallet)

ارز دیجیتال Contentos چیست؟ | بررسی پروژه کانتنتوس | کیف پول cos | تراست والت

یکی از بهترین کیف پول های دنیا که تقریبا از همه ارزهای دیجیتال و تمامی توکن هایی که روی بلاکچین های اتریوم و بایننس اسمارت چین ساخته شدن، پشتیبانی میکنه. قابلیت استیک و سهام گذاری ارزهای دیجیتال با استفاده از این کیف پول وجود داره. قابلیت های تراست ولت فقط به ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال محدود نمیشه. این کیف پول یه صرافی داخلی داره که با استفاده از اون، امکان تبادل ارزهاتون با سایر کاربرهای این کیف پول وجود داره.

این کیف پول مثل یه مرورگر برای برنامه های غیر متمرکز هستش و به شما اجازه دسترسی به برنامه و صرافی های غیر متمرکز رو میده. همچنین با استفاده از این کیف پول هیچ نگرانی در مورد امنیت ارزهای دیجیتالتوتن ندارین. درسه که امنیت این دسته از کیف پول های ارز دیجیتال در حد ولت های سخت افزاری نیست، اما با توجه به ذخیره کلیدهای خصوصی روی دستگاه کاربر، میتونیم بگیم تراست والت امنیت قابل قبولی رو داره.

کیف پول اتمیک والت (Aotmic Wallet)

ارز دیجیتال Contentos چیست؟ | بررسی پروژه کانتنتوس | کیف پول cos | اتمیک والت

یکی دیگه از کیف پول های معتبری که برای نگهداری ارز دیجیتال کانتنتوس بهتون پیشنهاد میدیم، اتمیک والت هستش. این کیف پول محبوبیت بسیار زیادی رو داره و افراد زیادی از سراسر جهان برای نگهداری ارزهای دیجیتالشون از این والت استفاده میکنن. یکی از نکاته مثبتی که این کیف پول داره، پشتیبانی از سیستم عامل های مختلفه. در واقع اتمیک والت جزو معدود کیف پول هاییه که روی هر دستگاهی نصب میشه.

در این کیف پول ارز دیجیتال، برای نگهداری کلید های خصوصی از دستگاه کاربر استفاده میشه. از طرف دیگه، این کیف پول از احراز هویت دو عاملی برخورداره که، امینت این والت رو به شکل قابل توجهی افزایش میده. اتمیک والت یه کیف پول چند ارزیه و از بیشتر ارزهای دیجیتال پشتیبانی میکنه. به این ترتیب دیگه لازم نیست که برای هر ارز یه کیف پول اختصاصی داشته باشین.

آموزش ساخت کیف پول Contentos در تراست والت و اتمیک والت

تا اینجا فهمیدیم ارز دیجیتال کانتنتوس چیست و به چه منظوری ساخته شده؟، همچنین با ویژگی های اکوسیستم Contentos آشنا شدیم و بهترین کیف پول های ارز COS رو که برای نگهداری این ارز دیجیتال مناسب هستن، رو بهتون معرفی کردیم. بعد از کسب این اطلاعات، وقتشه آموزش ساخت کیف پول کانتنتوس رو در اختیارتون بذاریم.

البته تا به الان آموزش های زیادی رو در مورد نحوه ساخت تراست والت گذاشتیم. به همین خاطر ترجیح میدیم که دیگه در مورد آموزش ساخت کیف پول کانتنتوس در تراست والت توضیحات اضافی رو ندیم و به یه توضیح کوتاه و مختصر بسنده کنیم. همچنین برای آموزش ساخت کیف Contentos در اتمیک والت نیز، مطلب کاملی رو تو سایت قرار دادیم. مطالعه ی، مقاله آموزش ساخت کیف پول اتمیک والت، هر اطلاعاتی که لازمه تو این زمینه بدونین رو در اختیارتون میذاره.

آموزش ساخت کیف پول COS

تو اولین قدم از ساخت کیف پول کانتنتوس باید این کیف پول رو دانلود کنین برای این کار بهتره که از پلتفرم هایی مثل گوگل پلی و اپ استور استفاده کنین. بعد از نصب و راه اندازی تراست والت، برنامه رو اجرا کنین. تو اولین ورود دو گزینه بهون داده میشه. گزینه اول برای ساخت کیف پول COS مورد استفاده قرار میگیره و گزینه ی دوم برای بازیابی حساب های قبلی کاربرد داره.

تو مرحله بعدی باید از حسابتون بکاپ بگیرین. برای این منظور دوازده عبارت بهتون داده میشه. این کلمات بازیابی رو روی یک برگه کاغذ یادداشت کنین و تو جای امنی نگهدارین. مرحله بعد آموزش ساخت کیف پول COS مربوط به تایید کلمات بازیابیه. تو این مرحله بایدعبارت ها رو به ترتیب انتخاب کنین.

ارز دیجیتال Contentos چیست؟ | بررسی پروژه کانتنتوس  | آموزش ساخت کیف پول cos

بعد از با موفقیت گذروندن فاز ریکاوری، ساخت کیف پولتون به اتمام میرسه. اما همونطور که میبینین، ارز دیجیتال Contentos تو این کیف پول وجود نداره. قبلا آموزش اضافه کردن یه ارز به تراست والت رو تو سایتومون گذاشتیم ولی اشاره ی مختصری به این مسئله میکنیم. برای اینکه ارز کانتنتوس همیشه تو صفحه اول کیف پولتون باشه، گزینه ای که تو تصویر وسط مشخص شده رو بزنین تا وارد لیست ارزهایی بشین که این کیف پول ارز دیجیتال ازشون پشتیبانی میکنه.

حالا باید از این لیست ارز COS رو پیدا کنین. همونطور که مشاهده میکنین، ما برای اینکار از قابلیت سرچ یا جستوجو استفاده کردیم. حالا برای نمایش این رمز ارز تو صفحه اول کیف پولتون کافیه گزینه ای که در مقابل این رمز ارز قرار گرفته رو فعال کنین. البته باید به نوع شبکه ای که قصد استفاده اش رو دارین توجه کنین. اگه تراکنش مورد نظرتون رو به اشتباه روی شبکه ی دیگه ای انجام بدین، به احتمال زیاد ارزهاتون رو از دست میدین.

ارز دیجیتال Contentos چیست؟ | بررسی پروژه کانتنتوس  | آموزش ساخت کیف پول cos

 

جمع بندی

تو این مقاله سعی کردیم، ارز دیجیتال کانتنتوس رو بهتون معرفی کنیم و ویژگی های مهم اون رو مورد ارزیابی قرار بدیم. همچنین چند مورد از برترین کیف پول ها برای نگهداری این ارز رو بهتون پیشنهاد دادیم و در نهایت آموزش ساخت کیف پول Contentos رو براتون گذاشتیم. امیدواریم که بعد از مطالعه ی این مقاله بتونین تصمیم درستی رو در مورد خرید COS بگیرین. لازم به ذکره که صرافی ایران بایننس از این ارز دیجیتال پشتیبانی میکنه و برای معاملات این ارز دیجیتال میتونین از این صرافی ارز دیجیتال استفاده کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال Contentos چیست؟ | بررسی پروژه کانتنتوس | معرفی کیف پول COS
  • با درود من ارز cos رو فرستادم به تراست والت روی شبکه bep20 مقدار کاملا نشست تو اون ادرس ولی مقدار دلاری و نشون نمیده مشکل از چیه:

    • اگر مقدار ارزتون رو داخل تراست ولت نشون میده مشکل خاصی نیست. برای ارزهای شبکه bep 20 بارها پیش اومده که در تراست ولت ارزش دلاری اون رو نشون نمیده.

    سلام چرا بیشتر از 800 پاپ نمیده در روز برا من ،فیلم آموزش برنامه cos.tv هست

    یه فیلم آموزشی بذارید لطفاً بهتر متوجه میشیم

    سلام چرا موقع تماشا فیلم به من بیشتر از 500 پاپ نمیده اگه بیشتر ویدیو ببینم پاپ نمیده این قانون برنامه cos.tv هست یا نه

    لطفا انتقال ارز کانتنتوس از cos. Tv به تراست والت رو هم توضیح بدید.

    سلام‌دوستاگ.این پوپ‌هایی که بد تماشای فیلم‌بهمون‌میده رو چطور باید به cos تبدیل کنیم؟

    • ارز دیجیتال Contentos و پروژه cos رو در صرافی میشه تبدیل به ریال کرد و لازمه که شما پوپ ها رو تبدیل به ارز cos بکنین و بعد بفروشین.

    cos هایی که از گردونه شانس بدست میاریم چطور به trust wallet انتقال بدیم تا بتونیم به فروش برسونیم

    سلام ببخشید ارز cos تو سایت cos.tv همین ارز contentos؟ منظورم اینه که ینی هر cos ک تو سایت درمیاریم قیمتش حدود ۱۷۰ ۱۸۰ تومنه؟ یا اینکع باهم فرق دارن و اون قیمتش کمتره؟ لطفا جواب بدید ممنون میشم

    • هر دو یکی ان. cos مخفف یا اختصار contentos هست

    با عرض سلام،لطفا راه انتقال ارزها از cos.tv به trust wallet رو کامل توضیح بدید، با سپاس🙏

    سلام. پاپ ها ذو چطور باید تبدیل به cos کنیم؟ ممنون میشم پاسخ بدید

    سلام. پاپ ها چطور باید تبدیل به cos کنیم؟ ممنون میشم پاسخ بدید

سوال امنیتی :2+32 = ?