ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل چیست؟ معرفی کامل ارز اینجکتیو پروتکل(Injective Protocol)

1402/07/03
ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل چیست؟ معرفی کامل ارز اینجکتیو پروتکل(Injective Protocol)


ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل چیست؟، به یکی از پروژه های انقلابی در حوزه دیفای مربوط است که، برای مبادلات غیر متمرکز ارزهای دیجیتال نیز مورد استفاده قرار میگیره. اگه با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا باشین، میدونین که دیفای (DeFi) که کوتاه شده عبارت Decentralized Finance هستش، یک صنعت بسیار عظیم در حوزه فناوری های بلاک چینیه. این صنعت رو میتونیم جایگزینی برای سیستم های بانکداری فعلی بدونیم. با توجه به محبوبیتی که این حوزه و پروژه های اون داره، تصمیم گرفتیم که بهتون بگیم پروژه و ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل چیست؟

البته تو این مطلب اطلاعات تکمیلی بیشتری رو در مورد تیم سازنده، پتانسیل های رشد، آینده INJ، پیش بینی و تحلیل قیمت Injective Protocol و. . . بهتون میدیم. همچنین برترین کیف پول های اینجکتیو پروتکل رو معرفی میکنیم تا بعد از خرید INJ بتونین به امن ترین شکل ممکن از ارز دیجیتالتون نگهداری کنین. همچنین لازم به ذکره که برای خرید این ارز دیجیتال میتونین از ایران بایننس که یکی از برترین صرافی های داخلیه استفاده کنین.

پروژه ی ارز دیجیتال Injective Protocol چیست؟

پروژه ی اینجکتیو پروتکل، همونطور که از اسمش مشخصه یه پروتکل جهانی تو حوزه دیفای هستش. افرادی که از این پروژه استفاده میکنن، اجازه دارن که با استفاده از اون برای ساخت یه بازار مالی با قابلیت هایی مثل تبادل سریع، زنجیره ای متقاطع، کارمزد گاز صفر، ایمن و کاملا غیرمتمرکز بوجود بیارن.

ارز دیجیتال Injective Protocol چیست؟

شبکه Injective Chain از برنامه های دیفایی که با اتریوم سازگاری دارن، پشتیبانی میکنه. مزیتی که این شبکه نسبت به Ethereum داره، سرعت پردازش تراکنش های اونه. طبق اطلاعاتی که در این مورد منتشر شده، زمان لازم برای تشکیل هر بلاک تو این شبکه 2 ثانیه است که باعث شده تو هر ثانیه بیش از 10 هزار تراکنش تو این شبکه پردازش بشه.

زیر ساخت های معاملاتی شبکهInjective  به طور کامل به وسیله یه دفتر ثبت سفارش مرکزی پشتیبانی میشه. این دفتر که رابط کاربر بسیار ساده و جذابی رو داره، سرعت صرافی های متمرکز و شفافیت صرافی های غیر متمرکز رو با هم ادغام کرده. همچنین از این پروتکل غیر متمرکز برای مبادله و معامله زنجیره ای ارزهای دیجیتال، دارایی های دائمی و آتی بین بلاک چین های مختلفی از جمله بایننس اسمارت چین (BSC)، اتریوم (Ethereum) و کازماس (Cosmos) استفاده میشه.

ویژگی های متمایز کننده پروژه و ارز Injective Protocol

با توجه به محبوبیتی که پروزه های دیفای دارن، پلتفرم های بسیاری تو این حوزه بوجود اومدن که ساختار و اهداف مشابهی رو دارن. اما در مورد پروژه اینجکتیو پروتکل ویژگی هایی وجود داره که باعث تمایز و منحصر به فرد شدن این پروژه شده. با توجه به این که شناخت این ویژگی ها میتونه برای بررسی و سرمایه گذاری روی این پروژه بهمون کمک کنه، تصمیم داریم تو این بخش از مقاله ارز INJ چیست؟ این ویژگی ها رو بهتون معرفی کنیم.

Injective Protocol

• امکان تجارت در بازار های مالی مختلف:

Injective Protocol به نحوی طراحی شده که میتونین با استفاده از پلتفرم معاملاتی اون تو بازار های مالی مختلف فعالیت داشته بشین. با توجه به این مسئله میتونیم بگیم که استفاده از اینجکتیو پروتکل فرصت های بسیار زیادی برای معامله و کسب سود تو بازارهای مختلف براتون بوجود میاد که این مزیت تو پروژه ها و صرافی های مشابه وجود نداره.

• حاکمیت مبتنی بر جامعه:

پلتفرم Injective Protocol به جای استفاده از استخراج و الگوریتم اثبات کار برای تایید و پردازش تراکنش و معاملات شبکه، از سیستم اثبات سهام استفاده میکنه. تو این روش جامعه غیر متمرکز این پروتکل روی تراکنش ها نظارت دارن. تو این روش یک سازمان غیر متمرکز خودمختار (DAO) وجود داره که لیست های جدید یا تغییرات شبکه، همگی با استفاده از سیستم رای گیری این سازمان تو شبکه اعمال میشن.

• شرکت در فرایند Yield Farming:

یکی از راه های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال استخراج نقدینگی یا Yield Farming هستش. ارز دیجیتال Injective Protocol قابلیت استخراج نقدینگی رو داره و شما میتونین بعد از خرید INJ، ارزهاتون رو تو برنامه های تامین نقدینگی شبکه شرکت بدین و از این راه سود کسب کنین.

• تجارت میان زنجیره ای و تولید بازده:

ساختار Injective Protocol بهتون اجازه میده که معاملات و فعالیت هاتون رو بین زنجیره های بلاک چینی مختلف انجام بدین. به این ترتیب تولید بازده بین شبکه های مختلف امکان پذیر میشه.

• تجارت با استفاده از لایه دوم بلاک چین:

برای اینکه معاملات سریعتر و با میزان کارمزد تراکنش کمتری انجام بشن، باید از پروتکل های لایه دو استفاده بشه. در Injective Protocol امکان استفاده از این پروتکل های لایه دوم برای انجام معاملات فراهم شده.

تیم سازنده اینجکتیو پروتکل

یکی از مهمترین معیارهایی که برای شناخت یه پروژه ازش استفاده میکنیم، بررسی اعضای تیم سازنده و توسعه دهنده های اون پروژه است. برای اینکه پاسخ کامل تری رو به سوال اینجکتیو پروتکل چیست؟ بدیم، باید اطلاعات کاملی رو در مورد اعضای اصلی تیم این پروژه داشته باشیم. به همین خاطر تو این قسمت از مقاله معرفی ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل قصد داریم تیم سازنده این پلتفرم رو بهتون معرفی کنیم.

 اینجکتیو پروتکل

اولین عضو این گروه که میخوایم معرفیش کنیم، اریک چن (Eric Chen) نام داره. این فرد به عنوان یکی از اصلی ترین بنیانگذاران این پروژه شناخته میشه و تاثیر بسزایی رو تو رشد و توسعهInjective Protocol داشته. در حال حاضر مدیر عامل پلتفرم اینجکتیو پروتکل است.

مدرک تحصیلیش رو از دانشگاه نیواستر تو رشته علوم مالی دریافت کرده.از سوابق این فرد میتونیم به همکاری پژوهشی باDesay SVخودرو،مشاور شرکتAXA،محققInnovating Capitalو مدیر محصولSplashاشاره کنیم.

فرد بعدی که قصد معرفیش رو داریم، آلبرت چن (Albert Chon) است که به عنوان مدیریت فنی و هم بنیانگذار اینجکتیو پروتکل و ارز INJ معرفی شده. چن مدرک کارشناسی ارشد کامپیوتر داره که از دانشگاه استنفورد دریافت کرده. تو رزومه کاری این فرد میتونیم فعالیت به عنوان مهندس کامپیوتر در LINC Global، مهندس توسعه نرم افزار در آمازون، مشاور Open Zeppelin و محقق آزمایشگاه پردازش موازی دانشگاه استنفورد دیده میشه.

از اعضای مهم دیگری که تو ساخت این پروژه شرکت داشتن، میتونیم میرزا اودین (Mirza Uddin) رئیس توسعه کسب و کار پروژه، ماکسیم شن (Maxim Shen) رئیس بازارهای مالی، ماکس کوپریانوف (Max Kupriianov) مهندس ارشد Backend، مارکوس واس (Markus Waas) مهندس هسته در Injective Protocol، شینران خو (Xinran Xu) مسئول توسعه تجاری و هانا گراب (Hannah Grub) مدیر عملیات پروژه رو بهتون معرفی کنیم. برای بررسی سوابق کاری این افراد میتونین به صفحات لینکدین اون ها مراجعه کنین.

توکن INJ چیست؟

ارز دیجیتال بومی که برای شبکه اینجکتیو پروتکل به شکل اختصاصی ساخته شده، با همین اسم شناخته میشه و با نماد INJ تو بازار ارزهای دیجیتال مبادله میشه. طبق اطلاعات منتشر شده، قراره که در مجموع 100 میلیون از این توکن به بازار ارزهای دیجیتال ارائه بشه.

توکن INJ

البته تا به الان بیش از 40 درصد این میزان منتشر شده. طبق وایت پیپیر منتشر شده توسط اعضای این تیم، میزان توزیع ارز اینجکتیو پروتکل به شرح زیر است:

• 9 درصد از کل عرضه برای فروش در لانچ پد صرافی بایننس 

• 6 درصد از کل عرضه برای فروش Seed 

• 67/16 درصد از کل عرضه برای فروش خصوصی

• 20 درصد از کل توکن ها برای تیم سازنده پروژه و رمز ارز Injective Protocol

• 2 درصد از کل عرضه برای مشاوران پروژه

• 33/36 درصد از کل عرضه برای توسعه اکوسیستم اینجکتیو پروتکل

• 10 درصد از کل توکن های INJ برای رشد و توسعه پروژه و جامعه آن

ارز دیجیتال Injective Protocol چه کاربردی دارد؟

تا به اینجای مقاله با پروژه و ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل آشنا شدیم و در مورد اعضای تیم این پلتفرم صحبت کردیم. در ادامه مقاله Injective Protocol چیست؟ بهتره که کمی با کاربرد های این ارز دیجیتال آشنا بشیم و اطلاعاتی رو در مورد قابلیت های مختلف توکن INJ در اختیارتون بذاریم.

همونطور که اشاره کردیم توکن INJ به عنوان تنها ارز دیجیتال پلتفرم Injective Protocol شناخته میشه. اکوسیستم Injective با استفاده بیشتر از شبکه توسعه پیدا میکنه. اصلی ترین موارد استفاده از این ارز تبادل ارزهای دیجیتال، استخراج نقدینگی و سهام، حاکمیت پروتکل، جذب وثیقه و. . . است. درادامه این بخش، تعدادی از این کاربرد ها رو مفصل تر بهتون توضیح میدیم.

حاکمیت پروتکل: دارندگان ارز دیجیتال INJ میتونن بعد از خرید این رمز ارز برای شرکت و نقش داشتن تو کنترل اجزای مختلف زنجیره جانبی Injective از توکن هاشون استفاده کنن. به این ترتیب میتونین روی پروتکل آتی، پارامترهای مبادله و ارتقاء پروتکل که از ساختار دائو کنترل میشن، شرکت داشته باشین.

کارمزد فعالیت های مختلف: برای استفاده از قابلیت های مختلف پروتکل Injective Protocol باید مقداری از این ارز رو داشته باشین؛ چون کارمزد تراکنش ها و استفاده از قابلیت های مختلف این شبکه با استفاده از ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل پرداخت میشه.

مشارکت در استخراج نقدینگی: بنیاد Injective Protocol یک طرح استخراج نقدینگی رو به اجرا در آورده که کاربرهای این پروتکل بتونن تو اون مشارکت داشته باشن و ازش استفاده کنن. هر روز مقدار مشخصی از این ارز دیجیتال بین افرادی که از این قابلیت استفاده میکنن، با توجه به مقدار توکنی که تو این فرآیند در گیر کردن، توزیع میشه.

تامین امنیت شبکه: اگه یادتون باشه، قبلا بهتون گفته بودیم که امنیت شبکه Injective Protocol با استفاده از الگوریتم اثبات سهام تامین میشه. افرادی که مقدار مشخصی از توکن INJ رو داشته باشن، میتونن تو این فرآیند سهام گذاری کنن و علاوه بر کمک کردن به امنیت شبکه و پردازش تراکنش ها، از شبکه پاداش دریافت کنن.

پشتوانه وثیقه: از ارز دیجیتال INJ میتونین به عنوان جایگزینی برای استیبل کوین ها تو وثیقه گذاری برای بازار های مشتقات تو Injective Chain استفاده کنین. همچنین تو برخی از بازار ها از این رمز ارز به عنوان پشتوانه وثیقه یا استخر بیمه ای، از ارز INJ استفاده میشه و افراد میتونن به عنوان پاداش مقداری از این ارز دیجیتال رو دریافت کنن.

آینده ارز اینجکتیو پروتکل

پروژه Injective Protocol و ارز دیجیتال INJ، پتانسیل بسیار بالایی رو برای رشد دارن. احتمالا حالا که با این ارز دیجیتال آشنا شدین و فهمیدین که Injective Protocol چیست؟ خرید این رمز ارز علاقه مند شده باشین. برای اینکه بتونین تصمیم درستی رو در مورد خرید INJ بگیرین، پیشنهاد میدیم این قسمت و پیش بینی قیمت Injective Protocol این مقاله رو حتما مطالعه کنین. قیمت اینجکتیو پروتکل میتونه تو سال های آینده رشد قابل توجهی رو بکنه ولی نباید فراموش کنیم که همه چیز بستگی به عملکرد این پروژه داره.

آینده ارز اینجکتیو پروتکل

پلتفرم Injective Protocol کاملا غیر متمرکز هستش اما همیشه تلاش میکنه که امنیت و سرعت این شبکه رو فدای ماهیت غیر متمرکز این پروژه نکنه. این پروژه تراکنش های شبکه رو با سرعت بسیار بالایی پردازش میکنه و هزینه بسیار کمی رو هم نسبت به بقیه پلتفرم های مشابه داره. پروژه اینجکتیو پروتکل رو میتونیم به عنوان یه انقلاب تو حوزه تمرکز زدایی و مقیاس پذیری معرفی کنیم.

یکی از برنامه هایی که توسعه دهنده های این شبکه براش برنامه ریزی کردن، از پروتکل فیوچرز همتا به همتا برای سوآپ دائمی، CFD و محصولات دیگه غیر متمرکز استفاده کنن. در صورتی که این قابلیت به پروژه Injective Protocol اضافه بشه، این شبکه رو میتونیم تنها پروژه ای بدونیم که چنین ویژگی رو داره. البته با اطمینان کامل نمیتونیم آینده ای رو برای این رمز ارز و پروژه اون ترسیم کنیم، اما با توجه به ویژگی های خاصی که این پروژه ازشون برخورداره، میتونه آینده خوبی رو داشته باشه.

بررسی و پیش بینی قیمت Injective Protocol

برخی از پلتفرم های معتبر جهانی وجود دارن که با بررسی عوامل فاندامنتال و تکنیکال یه ارز دیجیتال، اهدافی رو برای اون ارز تو بلند مدت ارائه میدن. در ادامه مقاله اینجکتیو پروتکل چیست؟، همونطور که بهتون قول دادیم قیمت INJ رو با توجه به این تحلیل ها براتون پیش بینی میکنیم. امیدواریم که این اطلاعات برای خرید Injective Protocol بهتون کمک کنن.

همچنین به این نکته توجه داشته باشین که این مقاله به هیچ عنوان پیشنهادی برای خرید این رمز ارز و سرمایه گذاری روی اون نیست. هدف ما از نوشتن مقاله Injective Protocol چیست؟ معرفی این رمز ارز و آشنا کردن شما با پروژه و توکن INJ بود. در صورتی که مایل به خرید اینجکتیو پروتکل هستین، بهتره خودتون بررسی های لازم رو انجام بدین و بعد با توجه به مدیریت سرمایه و استراتژی معاملاتی که دارین، روی این پروژه سرمایه گذاری کنین.

طبق تحلیل هایی که در سایت Digital Coin Price برای این ارز دیجیتال ارائه شده، قیمت INJ میتونه تا انتهای سال 2022 به 17 دلار برسه. همچنین طبق نظر این سایت، ارز دیجیتال Injective Protocol تو بلند مدت یک روند صعودی رو داره و تو مدت زمان طولانی تری میتونه به 40 دلار هم برسه. البته رشد این ارز به ماهیت کلی بازار کریپتو کارنسی ها هم بستگی داره.

Wallet Investor هم یکی دیگه از پلتفرم هاییه که تو این حوزه فعالیت داره. دید گاه تحلیلگر های این پلتفرم هم دیدگاه مثبتی رو تو بلند مدت برای این ارز دیجیتال دارن. طبق اطلاعاتی که تو این سایت برای ارز دیجیتال INJ منتشر شده، تا 5 سال آینده قیمت اینجکتیو پروتکل میتونه به حوالی 37.5 دلار به ازای هر توکن برسه. در صورتی که قصد خرید این ارز دیجیتال رو داشتین، پیشنهاد میکنیم که از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس برای خریدتون استفاده کنین. این صرافی ارز دیجیتال یکی از بهترین پلتفرم های داخلی برای خرید INJ هستش.

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال Injective Protocol

قبل از اینکه به خرید اینجکتیو پروتکل اقدام کنین، بهتره یه کیف پول مناسب برای این ارز دیجیتال پیدا کنین. متاسفانه بیشتر سرمایه گذار ها از کیف پول صرافی برای نگهداری ارزهاشون استفاده میکنن که اینکار ریسک و خطرات زیادی از جمله هک شدن صرافی و از دست رفتن سرمایه های شما رو داره. به همین دلیله که ما تا این حد تاکید داریم که حتما از کیف پول ارز دیجیتال برای نگهداری ارزهاتون استفاده کنین و قسمتی از مقاله ارز دیجیتال INJ چیست؟ رو به معرفی کیف پول های مخصوص این ارز اختصاص دادیم.

با توجه به اینکه برای ساخت ارز Injective Protocol از بلاک چین اتریوم استفاده شده و این رمز ارز مبتنی بر استاندارد ERC20 است، هر کیف پولی که از ارز دیجیتال و بلاک چین اتریوم پشتیبانی کنه، قابلیت ذخیره و نگهداری این رمز ارز رو هم داره. البته ما تو این مطلب فقط سه مورد از برترین کیف پول ها رو بهتون معرفی میکنیم و پیشنهاد میدیم که از یکی از این سه گزینه برای ذخیره ارز اینجکتیو پروتکل استفاده کنن.

کیف پول مای اتر والت (MyEterWallet)

در انتخاب کیف پول INJ می تونیم مای اتر ولت رو معرفی کنیم. در حقیقت مای اتر والت همونطور که از اسمش معلومه، یه کیف پول ارز دیجیتال اختصاصی برای ارز دیجیتال اتریوم و تمامی توکن هایی که روی این بلاک چین ساخته شدن، است. استفاده از این والت کاملا رایگانه ولی توجه داشته باشین که برای دانلود اون حتما از سایت و پلتفرم ها معتبر استفاده کنین.

کیف پول مای اتر والت (MyEterWallet)

مای اتر ولت تو دسته کیف پول های گرم قرار میگیره، اما لازم نیست که هیچ نگرانی در مورد امنیت این کیف پول داشته باشین. چرا که تو این کیف پول برای ذخیره و نگهداری کلید های خصوصی از دستگاه مخاطب استفاده میکنه. البته باید توجه ویژه ای رو به امنیت دستگاهتون بکنین.

این کیف پول ارز دیجیتال تو نسخه های مختلفی ساخته و ارائه شده که این مسئله یکی از بزرگترین نقاط قوت مای اتر والت است. هر فرد میتونه با توجه به نیازی که داره، بهترین نسخه این کیف پول رو برای خودش انتخاب کنه. از نسخه های مختلف این کیف پول میتونیم به نسخه تحت وب، افزونه مرورگر برای گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس و نسخه موبایلی اندروید رو بهتون معرفی کنیم. البته یک نسخه بتا از این والت برای کاربرانی که گوشی آیفون دارن، توسط تیم این کیف پول منتشر شده.

کیف پول تراست والت (Trust Wallet)

در معرفی کیف پول INJ می تونیم تراست ولت رو هم معرفی کنیم. در اصل تراست ولت رو میتونیم با اطمینان به عنوان بهترین کیف پول ارز دیجیتال نرم افزاری موبایل دنیا بدونیم. در حال حاضر بیش از 15 میلیون نفر تو کل دنیا از این والت برای نگهداری ارزای دیجیتالشون استفاده میکنن؛ که این تعداد نشون دهنده میزان بالای محبوبیت Trust Wallet است. در حال حاضر مالکیت کیف پول تراست والت متعلق به صرافی بایننس است که این مسئله تاثیر مهمی رو روی محبوبیت این کیف پول گذاشته. این کیف پول از بیشتر رمز ارزها و شبکه های بلاک چینی پشتیبانی میکنه و برای ذخیره ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل هم کاربرد داره.

کیف پول تراست والت (Trust Wallet)

تو تراست والت هم برای نگهداری از کلید خصوصی شما از هیچ بستر آنلاینی استفاده نمیشه و تمامی داده های مربوط به این کیف پول تو دستگاه خودتون ذخیره میشه. لازم به ذکره که این کیف پول فقط تو نسخه های اندروید و آی او اس منتشر شده و نبود نسخه دسکتاپ یکی از ایرادات Trust Wallet به شمار میره. با توجه به این موضوع میشه نتیجه گرفت که این کیف پول امنیت کافی رو برای ارز های شما تامین میکنه. با توجه به موارد گفته شده پیشنهاد میدیم که برای نگهداری از رمز ارزهاتون، کیف پول تراست والت رو انتخاب کنین.

اگر قصد استفاده از این کیف پول رو دارین، مقاله آموزش نصب تراست ولت رو مطالعه کنید و باهاش آشنا بشید.

کیف پول ترزور (Trezor)

کیف پول ترزور

کیف پول ترزور (Trezor) یکی از دستگاه‌های سخت‌افزاری معتبر و امن برای ذخیره و مدیریت ارزهای دیجیتال است. این دستگاه به عنوان یک کیف پول سخت‌افزاری (hardware wallet) برای امنیت ارزهای دیجیتال شما عمل می‌کند. ترزور به شما امکان می‌دهد که کلیدهای خصوصی خود را در دستگاه فیزیکی جداگانه‌ای نگه دارید و از اتصال به اینترنت برای انجام تراکنش‌های خود استفاده نمایید.

مزایای کیف پول ترزور عبارتند از:

1. امنیت بالا: ترزور به عنوان یک دستگاه سخت‌افزاری از امنیت بالایی برخوردار است. کلیدهای خصوصی شما درون دستگاه ذخیره می‌شوند و از تهدیدهای آنلاین محافظت می‌شوند.

2. کنترل کامل کاربر: شما کامل بر کلیدهای خصوصی خود در ترزور دارید و نیازی به اعتماد به طرف سوم‌ها نیست. این به شما امکان می‌دهد که از امنیت و حریم خصوصی خود کنترل دقیق داشته باشید.

3. پشتیبانی از ارزهای متعدد: ترزور از ارزهای دیجیتال مختلفی از جمله بیتکوین (Bitcoin)، اتریوم (Ethereum)، لایتکوین (Litecoin) و سایر توکن‌ها و ارزهای قابل تبادل ERC-20 پشتیبانی می‌کند.

4. راحتی استفاده: واسط کاربری ساده ترزور به کاربران امکان می‌دهد به راحتی تراکنش‌ها را انجام دهند و از امکانات کیف پول خود بهره‌برند.

5. جلوگیری از فیشینگ: با استفاده از ترزور می‌توانید از تهدیدهای فیشینگ جلوگیری کنید زیرا تراکنش‌ها و امضاهای خود را بر روی دستگاه خود تأیید می‌کنید.

6. قابل حمل: ترزور به عنوان یک دستگاه سخت‌افزاری کوچک و قابل حمل طراحی شده است و به راحتی می‌توانید آن را در جیب یا کیف خود حمل کنید.

ترزور دارای دو نسخه اصلی است: ترزور مدل One و ترزور مدل Model T. هر دو مدل امنیت بالایی دارند و توسط شرکت ترزور به تولید می‌رسند.

جمع بندی

تو این مقاله پروژه Injective Protocol رو بهتون معرفی کردیم و در مورد کاربرد های مختلفی که ارز دیجیتال INJ دارن بهتون توضیحاتی رو دادیم. همچنین آینده این رمز ارز رو مورد بررسی قرار دادیم و قیمت اینجکتیو پروتکل رو با استفاده از پلتفرم های مختلف پیش بینی کردیم.

یکی دیگر از مواردی که تو این مطلب بهتون توضیح دادیم، برترین کیف پول هایی است که برای نگهداری و ذخیره این رمز ارز بهتون معرفی کردیم. امیدواریم که اطلاعات ارائه شده بتونن تو تصمیم گیری برای خرید این رمز ارز بهتون کمک کنن.

لازم به ذکره که صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس یکی از برترین پلتفرم های معاملاتی خرید و فروش ارزهای دیجیتال در داخل کشور است. این صرافی از ارز دیجیتال Injective Protocol نیز پشتیبانی میکند که پیشنهاد میکنیم برای ورود به دنیای کریپتوکارنسی ها و سرمایه گذاری در این حوزه، از این صرافی استفاده کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل چیست؟ معرفی کامل ارز اینجکتیو پروتکل(Injective Protocol)
سوال امنیتی :8+77 = ?