ارز دیجیتال OMG چیست؟ | معرفی کامل ارز دیجیتال اومیسگو | هر آنچه که باید در مورد ارز دیجیتال OmiseGo بدانیم.

1402/06/27
ارز دیجیتال OMG چیست؟ | معرفی کامل ارز دیجیتال اومیسگو | هر آنچه که باید در مورد ارز دیجیتال OmiseGo بدانیم.

تو دنیای کریپتوکارنسی ها، بعضی از ارز ها هستن که چیزی بیشتر از یه دارایی دیجیتالی هستن. پروژه ای که پشت این ارز ها قرار گرفته، در تلاشند تا مشکلاتی که تو این حوزه وجود دارن رو برطرف کنن. ارز دیجیتال اومیسه گو چنین رمز ارزیه. امروز میخوایم در مورد این ارز صحبت کنیم و پاسخ کاملی رو به سوال " ارز دیجیتال اومیسگو چیست؟ " بدیم. داشتن اطلاعات در مورد پروژه، اهداف و گذشته این ارز دیجیتال میتونه تصمیم گیری برای خرید ارز دیجیتال OMG Network رو براتون ساده تر کنه.

ارز دیجیتال اومیسگو با وجود داشتن یه ایده نو، تونسته هوادارهای زیادی رو برای خودش دست و پا کنه؛ تو این مطلب درباره این موضوع و دلیل طرفداری این افراد صحبت میکنیم. علاوه بر اون قیمت OMG، تاریخچه این ارز، کیف پول اومیسه گو و. . . رو هم با هم بررسی خواهیم کرد. امیدواریم که این مقاله بتونه هر اطلاعاتی که در مورد این ارز و آینده OmsieGo باید بدونین رو، در اختیارتون بزاره.

پروژه OmiseGo چیست؟

ارز دیجیتال امیسگو چیست؟ | پروژه ی OMG چیست؟

اومیسه گو یه پروژه بلاک چینی هستش که ازش تو کیف پول های دیجیتالی استفاده میشه. پایه های این پروژه تو سال 2013 توسط یه شرکت پردازش تراکنشی به اسم Omsie بنیانگذاری شده. هدف اصلی این پروژه اینه که با استفاده از ارز دیجیتال OMG Network تحول عظیمی رو تو نحوه نگهداری دارایی های دیجیتالی و مبادلاتشون ایجاد کنه. تکنولوژی که این پروژه ازش استفاده میکنه، راهکار مقیاس پذیری لایه دوم هستش.

پلتفرم اومیسگو تمرکزش رو روی انتقال ارزش روی شبکه اتریوم گذاشته. شعاری که تیم این رمز ارز برای اون انتخاب کردن، " Unbank The Banked " هستش. ترجمه این شعار تقریبا، " افراد دارای حساب بانکی رو بدون حساب کنید " میشه. این شعار با هدفی که این رمز ارز برای خودش تعیین کرده، هم جهت هستن. ارز اومیسه گو با استفاده از یه فناوری غیر متمرکز بلاک چینی، قصد ارائه خدمات مالی به همه افراد دنیا رو داره. در صورتی که این پروژه بتونه جایگاه مناسبی رو تو دنیا پیدا کنه، سیستم های بانکداری سنتی از بین میره.

OmsieGo یه پلتفرم ایده آل و پیشرفته برای انجام هر نوع تراکنش مالی هستش. همه ی مردم دنیا میتونن بدون هیچ محدودیتی از خدمات این شبکه استفاده کنن. البته چنین پروژه هایی بیشتر برای استفاده کشور های در حال توسعه طراحی شدن. علاوه بر این، فناوری که تو این پلتفرم به کار رفته با ارز های فیات هم سازگاری داره. بزرگترین تفاوتی که بین OMG Network و ولت های مشابه اون مثل Eidoo، Enjin و Ethos وجود داره، قابلیت ایجاد کیف پول های اختصاصی هستش. این پلتفرم به نحوی طراحی شده که صاحبین کسب و کار ها میتونن با استفاده از اون یه ولت اختصاصی بسازن.

در کل اگه بخوایم با توضیح ساده تری به سوال اومیسگو چیست؟ جواب بدیم، میشه گفت که این پروژه مثل اتریوم تو دنیای رمز ارز هاست. همونطور که Ethereum یه پلتفرم بلاک چینی برای ساخت محصولات و سرویس ها تو این شبکه هستش، OmsieGo هم یه پلتفرم برای ساختن کیف پول ارز دیجیتال است. به عبارت دیگه اومیسه گو یه کیت توسعه نرم افزار های بلاک چینیه که انحصارا روی کیف پول دیجیتالی کار میکنه.

یکی از مزایای پر اهمیتی که باعث میشه این پروژه نسبت به رقباش یه سر و گردن بالاتر باشه، حمایتی است که افراد مهم و تاثیر گذار این صنعت از OmsieGo کردن. در این مورد تو ادامه این مقاله بیشتر بحث میکنیم.

تیم OMG Network

ارز دیجیتال OMG چیست؟ | تیم امیسگو

همونطور که قبلا اشاره کردیم این پروژه مربوط به شرکت Omsie هستش که تو سال 2013 بنیانگذاری شده. البته این شرکت تو سال 2015 برای اولین بار به تحقیق و پژوهش در مورد بلاک چین و تکنولوژی های مربوط به اون پرداخت. دانی هارینسوت (Donnie Harinsut) و جون هاسگوا (Jun Hasegawa) صاحبان و موسسان اصلی کمپانی اومیسه هستن. پلتفر اومیسه گو تو بانکوک تایلند ثبت شده و به همین خاطر از طرف وزارت دارایی و بانک تایلند ازش حمایت میشه. علاوه بر اون پیشرفت هایی که این پروژه و رمز ارز OMG کسب کردن، باعث شد که تو سال 2017 این کمپانی بتونه جایزه بهترین شرکت تو حوزه الکترونیک رو کسب کنه.

همچنین شرکت Omsie تا به امروز تونسته موفقیت های بیشتری رو هم بدست بیاره. ارتقای این پروژه در کنار موفقیت و مقام هایی که بدست آورد، در نهایت باعث جذب سرمایه گذار و حامیان مالی بزرگی مثل Alipay، McDonald’s ، Minor International، SBI، StartUps 500، SMDV، Golden Gate Ventures، Ascend Capital، SMBC،East Ventures  و Krungsri Finnovate شد. با توجه به چنین شرکای تجاری، میشه آینده اومیسه گو رو بسیار درخشان دونست.

از افراد دیگه ای که با اومیسه گو همکاری میکنن، میتونیم به مشاوران اون اشاره کنیم. در حال حاضر این پروژه از مشاوران بسیار معروف و خبره ای برخورداره. از جمله این افراد میتونیم ویتالیک بوترین (خالق اتریوم)، جوزف پون (از خالقین اصلی پروژه لایتینگ و پلاسما)، دکتر گاوین وود (یکی از هم بنیانگذاران اتریوم)، جولیان زاویستوفسکی (بنیانگذار پروژه Golem) و راجر ور (مدیر عامل سایت Bitcoin.com) رو بهتون معرفی کنیم.

ارز دیجیتال OmiseGo  چیست؟

ارز دیجیتال OMG Network چیست؟ |

پروژه OmsieGo یه رمز ارز بومی داره که از نماد OMG برای نشون دادنش استفاده میکنن. این رمز ارز وظایفی رو تو این شبکه به عهده داره که در ادامه بیشتر در موردشون صحبت میکنیم. تو این قسمت از مقاله میخوایم بیشتر تمرکزمون رو به آشنایی بیشتر با این رمز ارز اختصاص بدیم. ارز دیجیتال OmiseGo توسط آزمایشگاه کمپانی اومیسه ساخته شد. تو سال 2017 این شرکت تصمیم گرفت که بخشی از این رمز ارزها رو به منظور جذب سرمایه به فروش برسونه.

در کل 140 میلیون واحد از این ارز وجود داره که 65 درصد اون به ICO (عرضه اولیه) اختصاص پیدا کرد. این کمپانی موفق شد که با این عرضه بیش از 25 میلیون دلار سرمایه جذب کنه. بخش زیادی از این مبلغ به توسعه ی این ارز و شبکه اون اختصاص پیدا کرد. مهم ترین دلیل استقبالی که از ارز دیجیتال OMG صورت گرفت، به شراکت اون با کمپانی های معروف بر میگرده. همکاری با Alipay و مک دونالد باعث معروفیت این پروژه شده بودن و به همین خاطر سرمایه گذار های زیادی مشتاق خرید ارز OMG بودن.

از 35 درصد باقی مونده که حدودا 49 میلیون میشه، 20 درصد برای پرداخت هزینه های این شبکه اختصاص پیدا کرده. همچنین 9.9 درصد برای پرداخت پاداش به تیم توسعه دهنده و خالقان این پروژه در نظر گرفته شده. با تجه به اینکه کمپانی اومیسه گو با ساخت توکن روی شبکه اتریوم تونسته بود سرمایه اولیه ی این پروژه رو بدست بیاره، باقی ارز دیجیتال اومیسگو رو بین کیف پول هایی که کمتر از 0.1 اتر موجودی داشتن، توزیع کرد.

هم اکنون که داریم این مقاله رو برای شما تهیه میکنیم، ارز دیجیتال اومیسگو موفق شده با ارزش بازار 2 میلیارد دلاری خود به رتبه 61 بازار کریپتوکارنسی ها تبدیل بشه. البته نباید فراموش کنیم که، این رمز ارز هنوز نتونسته همه ی قابلیت هاش رو به نمایش بزاره. مطمئنا به مرور زمان اهمیت و قیمت اومیسه گو افزایش پیدا میکنه.

توجه داشته باشین که همه ی موجودی ارز OmiseGo به طور کامل توزیع شدن و دیگه هیچ رمز ارزی نمونده. به همین خاطر استخراج OMG و ماینینگ تو این شبکه امکان پذیر نیست. ممکنه افرادی پیدا بشن که با وعده های دروغیشون بخوان بخشی از سرمایه ی شما رو ازتون بگیرن. به همین خاطر وظیفه خودمون میدونستیم که در مورد استخراج OMG شفاف سازی های لازم رو انجام بدیم.

دلایل موفقیت پروژه اومیسگو

ارز دیجیتال OMG Network چیست؟ | دلایل موفقیت پروژه ی اومیسگو

حالا که به طور کامل توضیح دادیم پلتفرم و ارز دیجیتال اومیسگو چیست؟، بهتره که عوامل موفقیت این ارز رو بررسی کنیم. شاید بتونیم اصلی ترین دلیل موفقیت این پروژه رو ایده و تکنولوژی خاص اون بدونیم. بیشتر اکوسیستم های بلاک چینی مشکلات  زیادی رو دارن که از آغاز کارشون دارن باهاش دست و پنجه نرم میکنن. بعضی از این مشکلات عدیده توان عملیاتی پایین، کارمزد بالای شبکه، تجربه کاربری ضعیف برای مخاطبان، غیر قابل پیش بینی بودن، مشکلات مقیاس پذیری و. . . هستن.

خوشبختانه تیم ارز اومیسگو از همون ابتدا، از وجود چنین مشکلاتی آگاه بودن. این تیم معتقد بودن که از همون اول باید برای حل این مشکلات به فکر راه حلی بود. به همین دلیل برای اینکه این تکنولوژی بلاک چینی بتونه به اهداف و چشم انداز های خودش برسه، با جدیت زیادی روی این مسائل و مشکلات کار کرده. در نتیجه تلاش های بسیار زیاد تیم ارز OMG Network، این کریپتوکارنسی ساخته و به عنوان راه حلی برای فعالیت های کسب و کار ها ارائه داده شد.

مزیت ها و معایب ارز دیجیتال OMG

ارز دیجیتال OMG یا OmiseGO، که بر اساس تکنولوژی بلاکچین عمل می‌کند، به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال محبوب جهان شناخته می‌شود. این ارز دیجیتال برخلاف بسیاری از ارزهای دیگر، مزایای ویژه‌ای دارد. از جمله مزیت‌های OMG می‌توان به سرعت بالا و هزینه کمتر برای انتقال وجوه در سراسر جهان اشاره کرد. با استفاده از تکنولوژی بلاکچین، تراکنش‌ها به سرعت بالا و با کمترین هزینه انجام می‌شوند. همچنین OMG از قابلیت همکاری با بانک‌ها و سازمان‌ها استفاده می‌کند، که این ارز دیجیتال را به یک ابزار قدرتمند در دنیای مالی تبدیل کرده است. اما همچنین باید به معایب OMG نیز اشاره کرد. یکی از معایب اصلی این ارز دیجیتال ناپایداری قیمت آن است. قیمت OMG در بازار ارز دیجیتال به طور مداوم تغییر می‌کند و این ممکن است باعث ایجاد عدم اطمینان در افرادی شود که قصد سرمایه‌گذاری در این ارز را دارند. علاوه بر این، OMG به عنوان یک ارز دیجیتال نوظهور، هنوز به اندازه کافی شناخته نشده است و ظرفیت اطمینان و قابلیت رشد آن نیز ممکن است محدود باشد. در نهایت، هر کسی قبل از سرمایه‌گذاری در OMG باید با دقت به مزایا و معایب این ارز دیجیتال نگاه کرده و تصمیمی آگاهانه بگیرد.

دلیل ارزشمندی رمز ارز OMG چیست؟

ارز دیجیتال OMG Network چیست؟ | دلایل ارزشمندی رمزارز اومیسگو

هر کسی که بخواد از شبکه بلاک چین OmiseGo استفاده کنه، باید مقداری ارز اومیسگو رو به عنوان کارمزد به این شبکه پرداخت کنه. به همین خاطر باید قبل از این کار، اقدام به خرید اومیسگو کنن. به این ترتیب هر وقت که فردی بخواد از امکانات این شبکه و قرارداد های هوشمند اون استفاده کنه، باید مقداری ارز OMG به این شبکه بده. مبالغی که به این منظور از کاربر ها دریافت میشن، به نود های شبکه (Nodes) که وظیفه تنظیم و ساخت قرارداد ها رو به عهده دارن، اختصاص پیدا میکنه.

همچنین کاربر هایی که بخوان قرارداد های هوشمندشون رو روی این شبکه منعقد کنن، باید هزینه ای رو به عنوان کمیسیون به شکبه OmiseGo بدن. این کمیسیون هم به وسیله ارز اومیسه گو از کاربر کسر میشه. البته این بلاک چین قوانین سفت و سختی رو داره که اگه کسی ازشون سرپیچی کنه، رمز ارزهایی که داره بلوکه میشن و دیگه امکان خرج کردنشون وجود نداره.

از طرفی تو این شبکه امکان استخراج OMG وجود نداره و به همین خاطر به تعداد این رمز ارز افزوده نمیشه. با توجه به قانون عرضه و تقاضا با افزایش کاربرد این شبکه و رمز ارز اون، تقاضا برای این ارز افزایش پیدا میکنه و چون عرضه جدیدی وجود نداره، قیمت ارز دیجیتال OMG افزایش پیدا میکنه. الگوریتم بکار رفته تو شبکه اومیسه گو از نوع اثبات سهام هستش. افراد میتونن با شرکت تو سهام گذاری به یکی از تصمیم گیرنده های این بلاک چین تبدیل بشن. علاوه بر اون سودی به شکل ماهانه یا سالانه به این افراد پرداخت میشه.

تو همه ی بازار های مالی ارزش هر چیزی بر حسب عرضه و تقاضا مشخص میشه. تو بازار رمز ارزها هم به همین شکل هستش. البته فاکتور های دیگه ای هم وجود دارن که میتونن روی قیمت OmiseGo تاثیر بذارن. مثلا حمایت طرفدارای یه ارز یکی از عوامل تاثیر گذار روی یه رمز ارز هستش. در کل باید برای خرید اومیسه گو یا هر رمز ارز دیگه ای باید همه ی عواملی که روی قیمت اون تاثیر میذارن رو بررسی کنین.

تکنولوژی به کار رفته در شبکه OmiseGo چیست و چطور کار میکند؟

ارز دیجیتال OMG Network چیست؟ | تکنولوژی اومیسگو

در یک کلام میتونیم بگیم که شبکه اومیسگو یه پلتفرم منبع باز هستش که همه افراد بی هیچ محدودیتی اجازه استفاده از اون رو دارن. ارز OMG Network یه شبکه کاملا غیر متمرکزه که برای انجام تراکنش هاش از بلاک چین اتریوم استفاده میکنه. در حقیقت لایه ی نهایی پروتکل اومیسه گو روی شبکه اتریوم پیاده سازی شده. برای معماری و ساخت لایه های امنیتی این پلتفرم از شبکه پلاسما استفاده شده. به این ترتیب استفاده از OmiseGo میتونه یه سطح تضمینی و غیر متمرکز از امنیت رو برای شما بوجود بیاره.

ارز دیجیتال بومی این پلتفرم، چهارمین رمز ارز فعالی هستش که روی شبکه اتریوم بوجود اومده. برای حفظ امنیت شبکه و تایید تراکنش هایی که روی این پلتفرم انجام میشن، از الگوریتم اثبات سهام یا POS (Proof Of Stake) استفاده شده. تو این روش استخراج وجود نداره و افراد با سهام گذاری تو این فرآیند ها سهیم میشن. همچنین به این افراد مقداری از ارز اومیسه گو پاداش داده میشه. این روش آلایندگی کمتری رو داره و راحت تر و کم هزینه تر از POW یا همون استخراج است.

قابلیت و کاربرد های ارز دیجیتال  OMG Network

ارز دیجیتال OMG Network چیست؟

شبکه OmiseGo طوری طراحی شده که بشه ازش برای موارد زیادی استفاده کرد. مثلا با استفاده از پلتفرم OMG میتونین: تجارت B2B (کسب و کار به کسب و کار)، مدیریت دارایی ها، تامین منابع مالی تو زنجیره تامین، انتقال وجه به سراسر دنیا، پرداخت های آنلاین، انعقاد قرارداد های هوشمند، انجام معاملات همتا به همتا و. . . رو انجام بدین. یکی دیگه از کاربرد هایی که اختصاصا برای ارز OMG در نظر گرفته شده، استفاده از اون به عنوان سوخت انجام معاملات تو شبکه اتریوم و پلاسما هستش.

از مهمترین قابلیت هایی که برای پلتفرم اومیسگو در نظر گرفته شده، پشتیبانی از معاملات و شبکه SWIFT است. به این ترتیب برای انجام معاملات مالی کلانی که بین صرافی ها یا کسب و کار های بزرگ انجام میشن، میتونیم از شبکه اومیسه گو استفاده کنیم. به لطف کارمزد پایین این شبکه و حذف شدن واسطه ها توسط اون، میتوان از ارز دیجیتال OmiseGo و شبکه ی اون برای موارد متعددی مثل پرداخت های عمده بین موسسات مالی، بانک ها، کارگزاری ها، صادرات و واردات، زنجیره تامین و. . . استفاده کرد.

کیف پول اومیسه گو

ارز دیجیتال OMG چیست؟ | کیف پول اومیسگو

مطمئنا با خوندن تیتر این قسمت، فکر کردین که میخوایم برترین کیف پول هایی که از این رمز ارز پشتیبانی میکنن رو بهتون معرفی کنیم. اما این طور نیست. کیف پولی که میخوایم بهتون معرفی کنیم، کاربرد های بسیار بیشتری رو علاوه بر ذخیره ارز دیجیتال OMG براتون خواهد داشت.

اگه یادتون باشه بهتون گفته بودیم که OMG Network مثل یه کیت توسعه نرم افزاری هستش. به چنین پلتفرم هایی به شکل اختصاری SDK گفته میشه. تو سال 2018 کیف پول رسمی شبکه اومیسه گو منتشر شد. این کیف پول که White-Label Wallet نام داره، به همین منظور ساخته و عرضه شده. با استفاده از این کیف پول به راه حل های بسیار زیادی تو زمینه پرداخت و تراکنش های مالی دسترسی پیدا میکنین.

با استفاده از این کیف پول میتونین تراکنش هاتون رو با استفاده از ارز های دیجیتال، پول های فیات، کارت اعتباری و. . . انجام بدین. در کل این محصول تونست محبوبیت زیادی رو برای این ار و شبکه اون بوجود بیاره. مهمترین مزیتی که استفاده از این ولت دیجیتالی براتون به ارمغان میاره، استفاده آسان و بی دغدغه از ارز اومیسه گو برای انجام تراکنش های مالی است. بعد از خرید OmiseGo میتونین از این کیف پول برای نگهداری از سرمایه تون استفاده کنین.

برترین کیف پول اومیسگو

برای نگهداری هر رمز ارز بهتره که از کیف پول رسمی اون استفاده کنین. ولت دیجیتالی که به عنوان کیف پول OMG شناخته میشه، White-Label Wallet هستش. این کیف پول امکانات زیادی رو در اختیار شما میزاره. البته ممکنه که قابلیت های این ولت بیشتر از نیاز های شما باشه.

کیف پول های معتبر و معروف دیگه ای هم وجود دارن که از این رمز ارز پشتیبانی میکنن. از مهمترین اون ها میتونیم به کیف پول های لجر نانو اس، ترزور مدل وان، مای اتر ولت، اکسودوس و جاکس رو بهتون معرفی کنیم. در صورتی که میخواین به طور تخصصی تر و بیشتر در مورد کیف پول OMG بدونین، میتونین مقاله ای که در اینمورد نوشتیم رو مطالعه کنین.

آینده ارز OMG

تصمیم گیری در مورد خرید اومیسگو یکی از سخت ترین کار های دنیا میتونه باشه. دنیای رمز ارزها قابل پیش بینی نیست و به همین خاطر اینده اومیسگو و سایر رمز ارز هایی که تو این بازار هستن، همیشه تو هاله ای از ابهام قرار گرفته. البته با توجه به بررسی تیم، اهداف، عملکرد و. . . این پروژه میشه سناریو هایی رو برای آینده OMG Network متصور شد. تو این مقاله ما تا به اینجای کار همه اطلاعات فنی و داده هایی که لازم بود در مورد تیم این پلتفرم بدونین رو براتون جمع آوری کردیم.

ارز دیجیتال اومیسگو چیست؟ | آینده OMG

این قسمت بیشتر به عنوان یه جمع بندی هستش تا بتونین راحت تر درباره خرید اومیسه گو تصمیم بگیرین. در مجموع پروژه OMG Network از نظر تجاری عملکرد بسیار خوبی رو داشته. داشتن شرکای معروف و معتبر در سطح جهانی باعث شده که این پلتفرم توجه سرمایه گذار های زیادی رو به خودش جلب کنه. از طرفی تیم حرفه ای این شبکه که از متخصصین و افراد مهم این حوزه تشکیل شده، تلاش های زیادی رو برای ارتقا اون انجام میدن.

آینده OmiseGo کاملا به عملکرد اون بستگی داره. به احتمال بسیار زیاد این ارز میتونه تو سال های آینده هم چنین عملکردی رو از خودش نشون میده. بیشتر تحلیلگر ها دید مثبتی رو نسبت به آینده و قیمت اومیسگو دارن. با توجه به قیمت پایین این رمز ارز، خرید OMG Network میتونه به یکی از پرسود ترین سرمایه گذاری هاتون تبدیل بشه.

لازم به ذکره که این ارز دیجیتال تو صرافی ایران بایننس وجود داره. در صورتی که بخواین تو کمترین زمان و به راحت ترین شکل ممکن روی این رمز ارز سرمایه گذاری کنین، این صرافی ارز دیجیتال بهترین انتخاب برای شماست. با استفاده از این صرافی میتونین با بهترین قیمت OMG Network بخرین.

بررسی قیمت OmiseGo

ارز دیجیتال اومیسگو چیست؟ | بررسی قیمت OMG

در صورتی که بخوایم آینده OMG رو مورد بررسی قرار بدیم، باید به گذشته اون نگاه کنیم. همونطور که تو این نمودار مشاهده میشه، این ارز با یه رشد شارپ و سریع حرکتش رو شروع کرده. قیمت اومیسگو مدت زیادی رو تو محدوده 10 الی 20 دلار نوسان کرده اما با ریزشی که تو بازار رمز ارزها اتفاق افتاده، تو یه سال و نیم به قیمت اولیه اش برگشته. در کل اواسط سال 2018 تا اوایل 2020، اکثریت بازار رمز ارزها نزولی بود و تقریبا  همه ارز های دیجیتال با چنین سقوط هایی مواجه شدن.

در حال حاضر قیمت OMG تو روند صعودی قرار گرفته و تا حد زیادی به سقف تاریخی خودش نزدیک شده. پلتفرم هایی زیادی وجود دارن که سعی میکنن با ترکیب اطلاعات و داده های مختلف، قیمت ارزهای دیجیتال رو پیش بینی کنن. یکی از این پلتفرم ها وب سایت Wallet Investor هستش. پیش بینی های این سایت خبر از یه روند صعودی 5 ساله تو این ارز داره. در صورتی که تحلیل های این سایت درست از آب دربیان، تا پنج سال یگه هر واحد از این ارز به بیش از 40 دلار میرسه.

جمع بندی

بعد از مطالعه کامل این مقاله باید جواب سوال " ارز دیجیتال اومیسه گو چیست؟ " رو متوجه شده باشین. علاوه بر اون در مورد کاربرد و نحوه کار این پلتفرم هم اطلاعاتی رو به دست آوردین. امیدواریم که این مطالب بتونه در مورد خرید OMG و سرمایه گذاری رو این ارز به شما کمک کنه.

سربلند و پر سود باشید.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال OMG چیست؟ | معرفی کامل ارز دیجیتال اومیسگو | هر آنچه که باید در مورد ارز دیجیتال OmiseGo بدانیم.
سوال امنیتی :7+64 = ?