ارز دیجیتال آراگون چیست؟(معرفی کیف پول های ارز دیجیتال ANT)

1401/06/28
ارز دیجیتال آراگون چیست؟(معرفی کیف پول های ارز دیجیتال ANT)

در مقاله ارز دیجیتال آراگون چیست؟ قصد داریم تا اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Aragon، آینده ANT و کیف پول های ارز دیجیتال آراگون برای شما ارائه کنیم. ولی شاید بهتر باشه تا قبل از اینکه بحث اصلیمون رو شروع کنیم، مروری بر ارزهای دیجیتال داشته باشیم. ارزهای دیجیتال، پول های دیجیتالی هستن که در دنیای وب تبادل میشن و عمدتا محل خرید و فروش آنها صرافی ارز دیجیتال است. از مزایای این ارزها غیر قابل شناسایی بودن اون ها و غیر قابل کنترل بودن اون هاست. همچنین ارز دیجیتال، به طور کلی پول مجازی یا دیجیتالی هست که به شکل توکن یا سکه ارائه شده، در حالی که برخی از ارزهای دیجیتال با ارائه راهکارهایی مثل کارت های اعتباری یا پروژه های اعتباری یا پروژ های دیگه وارد دنیای فیزیکی شدن ولی اکثر اون ها به صورت دیجیتالی در بازار کریپتوکارنسی باقی می مونن.
شیوه طراحی و تولید رمزارزها تقریبا همیشه به گونه ای هست که از دستکاری و کنترل دولت ها و موارد مربوط به سیاست خارج هستن. هر چند این کار باعث محبوبیت بیشتر اون ها شده ولی این شیوه کار ارزهای دیجیتال، مورد انتقاد قرار گرفته. ارزهای دیجیتال در ابتدا که یک ایده بودن یا اوایلی که پا به عرصه وجود گذاشته بودن، خیلی دستکم گرفته می شدن ولی در حال حاضر می بینیم که بسیار پیشرفته شده و به یک بازار چند میلیارد دلاری تبدیل شدن. 

با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها ارزهای دیجیتال زیادی پا به این عرصه گذاشتن و هر کدوم به دلیل کارایی و ویژگی های مختص خودشون، محبوبیت و سرمایه کافی به دست آوردن. شاید در این میان اسم ارز دیجیتال آراگون رو شنیده باشین و خواستین که اطلاعاتی راجب این ارز به دست بیارین، ولی برخی نیز به دلیل عدم توانایی در کسب سرمایه کافی،از بین رفتن.در مقاله ارز دیجیتال آراگون چیست؟ شما رو با ارز دیجیتال Aragon، آیندهANT و کیف پول هاش آشنا میکنیم.

ارز دیجیتال آراگون چیست؟

می تونیم در پاسخ به سوال ارز دیجیتال آراگون چیست؟ این جواب رو بدیم که آراگون با نماد اختصاری ANT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 323.62 میلیون دلار و سهم 0.01 درصدی از کل بازار، در رتبه 166 بازار کریپتوکارنسی قرار داره. همچنین پروتکل آراگون یک نرم افزار متن باز هست که بر پایه بلاک چین اتریوم ساخته شده. برای ایجاد و نگهداری سازمان های مستقل غیر متمرکز استفاده میشه. علاوه بر این، پروتکل آراگون شامل سه مولفه اصلی، انجمن آراگون، مشتری آراگون و شبکه آراگون هست.

ارز دیجیتال آراگون چیست؟

انجمن آراگون به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی عمل می کنه که با تخصیص و حفظ وجوه جمع آوری شده از طریق فروش توکن، شبکه اراگون رو مدیریت می کنه. کلاینت آراگون نیز یک جعبه ابزار برای توسعه دهنده هایی هست که بر روی ایجاد سیستم DAO کار می کنن و شبکه آراگون ارتباط بین کاربران و خدمات رو در اکوسیستم مبتنی بر بلاک چین که ارز دیجیتال آراگون نمایندگی می کنه پشتیبانی و تسهیل می کنه. همچنین توکن ANT نیز ارز رمزنگاری شده بومی شبکه آراگون هست و چندین ابزار کاربردی داره که یکی از اون ها رای دادن به پیشنهادات و شرکت در حاکمیت شبکه Aragon هست. علاوه بر این، یک سازمان غیر متمرکز میزبانی شده در شبکه Aragon نیز می تونه از طریق استفاده از برنامه Aragon Agent و قراردادهای هوشمند اتریوم تعامل مستقیم داشته باشه.

به عبارت ساده تر، ارز دیجیتال آراگون یک برنامه غیر متمرکز بر بستر بلاک چین اتریوم هست. پروتکل Aragon به سازمان ها و شرکت های فعال بر بستر اینترنت قدرت مدیریت بر منابع و داده های به اشتراک گذاشته شده رو میده. همچنین ارز دیجیتال آراگون فرصتی رو ایجاد کرده تا ایده های مجازی رو به تغییرات در دنیای واقعی تبدیل کنیم.

بنیانگذاران ارز دیجیتال Aragon:

در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال آراگون چیست؟ به معرفی برخی از بنیانگذاران ارز دیجیتال ANT می پردازیم. پروتکل آراگون در سال 2016 راه اندازی شد و توسط لوئیس ایوان کوئنده و خروخه ایزکویردو تاسیس شد. این دو همچنین انجمن آراگون و آراگون وان رو تاسیس کردن. پروتکل آراگون وان خدماتی رو برای شبکه آراگون توسعه میده و نمایندگی شرکت پشت پروژه هست. این تیم همچنین در سال 2017 یک فروش توکن ترتیب دادن که در اون توکن های ANT رو فروختن و 275 هزار عدد توکن اتریوم به دست آوردن که در اون زمان معادل 25 میلیون دلار بود.

بنیانگذاران ارز دیجیتال Aragon

داستان ارز دیجیتال ANT با دو بنیانگذار اون، لوئیس کوئنده و خورخه ایزکویردو آغاز میشه. اینکه می گیم هر دو اعجوبه هستن، نه تنها دست کم نگرفتن، یک توهین هست. کوئنده زمانی که تنها 12 سال داشت شروع به سرگرم کردن با کد منبع باز برای ساختن یک سیستم عامل کرد. او در سن 16 سالگی مشاور فنی معاون رئیس کمیسیون اروپا بود. در سن 18 سالگی نیز او نزدیک به نیم دوجین استارت آپ راه اندازی کرد و عنوان بهترین برنامه نویس اروپا رو توسط HackFWD دریافت کرد.

همونطور که گفتیم، یکی دیگه از بنیانگذاران ارز دیجیتال Aragon نیز شخصی به نام خروخه ایزکویردو هست که در سال 2011 بعد از خوندن رزومه چشمگیر Cuende از طریق توئیتر با Cunende دوست شد. در حالی که ایزکویردو ممکنه عناوین پر رزق و برق مشابه کوئنده رو نداشته باشه، ولی در همون درجه قدرت آتش شناختی رو داره. این دو همچنین در بسیاری از استارات آپ ها در اسپانیا و ایلات متحده با هم کار کردن. علاوه بر این، هر دو زمانی که در دره سیلیکون بودن، تلاش کردن برای توسعه یک شرکت هوش مصنوعی که به طور خودکار برای ثبت اختراع ثبت کنه، بودجه و سرمایه ای به دست آوردن.

نحوه کار پروتکل آراگون:

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال ANT چیست؟ به بررسی نحوه کار پروتکل Aragon بپردازیم. پروتکل آراگون توسعه دهنده رو قادر می کنه تا DAO های خودشون رو در شبکه تشکیل بدن که توسط ارز دیجیتال ANT پشتیبانی میشه. این پروتکل بر روی شبکه اتریوم ساخته شده و به توسعه دهنده ها این امکان رو میده تا هر نوع برنامه ای رو که می تونه توسط سایر شرکت کننده های شبکه استفاده بشه، توسعه و استقرار بدن. همچنین شبکه Aragon به هر کسی اجازه میده تا برنامه های غیر متمرکز رو در شبکه آراگون ایجاد و میزبانی کنه، در حالی که سازنده ها می تونن بر اساس استفاده از برنامه های خود سود ببرن.

نحوه کار پروتکل آراگون

پروتکل Aragon همه قابلیت های لازم برای حفظ و ایجاد DAO از جمله مدل تشویقی برای مشارکت کننده ها، جمع آوری سرمایه و پیوستن به جامعه رو ارائه می کنه. برای ایجاد سیستم DAO توسعه دهنده ها ابتدا باید از برنامه AragonOS استفاده کنن که یک چارچوب قرارداد هوشمند با ویژگی های داخلی برای سازمان های غیر متمرکز هست. این ویژگی ها شامل توکن ها، رای گیری و امور مالی هست که اجزای ضروری چارچوب هستن.
 Finance نیز همه اقدامات مربوط به منابع پولی یک سیستم DAO رو مدیریت می کنه که شامل پرداخت ها، دسترسی به تارخچه تراکنش ها و مانده ها میشه. همچنین هدف رای دادن، اجازه دادن به کاربران برای مشارکت در حاکمیت DAO هست و توکن های دارایی جدایی ناپذیر برای پشتیبانی از ساختار DAO هستن. علاوه بر این، پروتکل آراگون می تونه به دادگاه آراگون دسترسی بده، جایی که اختلافات حل میشن. دادگاه دارای یک نشانه بومی، ANJ هست که برای فعال کردن اعضای هیئت منصفه که برای شرکت در اختلافات پاداش به دست میارن، لازم هست.

ویژگی های ارز دیجیتال ANT:

همونطور که در ابتدا گفتیم، هر ارز دیجیتال متناسب با ویژگی هایی که داره، در جایگاه خاصی قرار داره و دونستن این ویژگی ها برای سرمایه گذاری لازم هست. به این ترتیب ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال ANT چیست؟ برخی از ویژگی های ارز دیجیتال Aragon رو برای شما بررسی می کنیم. ارز دیجیتال آراگون ویژگی های متنوعی داره، بخش هایی در اون طراحی شده تا امکان مدیریت هویت کاربران و دسترسی و مالکیت برای اون ها فراهم باشه. بخش هایی هم برای رای دهی و پیش برد فعالیت های مالی طراحی شده. امور مالی و سرمایه گذاری در پروتکل آراگون با توکن های موجود در بستر اون مدیریت میشه.

ویژگی های ارز دیجیتال ANT

از اونجایی که شبکه Aragon برای راه اندازی سازمان های غیر متمرکز پا به میدان گذاشته، در اون امکاناتی برای مدیریت کارکنان و منابع انساسن در هر سازمان هم وجود داره. برای مثال جبران زحمات کارکنان یا همون مقوله پرداخت دستمزدها به کارمندان از طریق این شبکه شدنی هست. علاوه بر این، کاربرد ارز دیجیتال ANT در اصل به فعالیت های مختلف بخش های گوناگون سازمان مثل حساب داری، مدیریت و بررسی هویت افراد و... معطوف هست. بیشتر اقدامات مدیریتی لازم برای پیش برد فعالیت های هر سازمان در پروتکل آراگون هم در نظر گرفته شده.
پروتکل Aragon کاربران رو ملزم به حضور در شبکه بر اساس اسم و رسم واقعیشون نمی کنه. این یعنی همه کاربران این شانس و فرصت رو دارن که اطلاعات هویتی خودشون رو محرمانه نگه دارن. این هم از ویژگی هایی هست که دست کاربران برای عالیت در بستر این شبکه رو باز می ذاره. از نقطه ایمنی هم قواعد و اصول جالبی در شبکه Aragon وجود داره که مانع از کلاه برداری و امور خلاف میشه.

امنیت پروتکل Aragon:

امنیت پروتکل Aragon

شبکه اراگون از طریق تمرکززدایی و مجموعه ای از قوانین از پیش تعیین شده که مبتنی بر اتوماسیون مکانیسم اجماع هست، ایمن میشه. همچنین از اونجایی که تیم منتظر ارتقای اتریوم به اتریوم2.0 هست، پروتکل آراگون در حال کار بر روی زنجیره Aragon هست که یک توسعه اثبات سهام شبکه آراگون هست که به کاربران اجازه میده تا هزینه کمتری بپردازن و از سیستم مقرون به صرفه تری بهره ببرن.

علاوه بر این، عملکرد DAO ها از طریق دادگاه آراگون تضمین میشه که به زودی اسم خودش رو به پروتکل Aragon تغییر میده و اعضای هیئت منصفه که در شبکه حل و فصل اختلافات دادگاه شرکت می کنن، اسم خودشون رو به Guardians تغییر میدن.

کاربرد ارز دیجیتال ANT:

در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال ANT چیست؟ برخی از کاربردهای ارز دیجیتال آراگون رو برای شما بیان می کنیم. شبکه Aragon به توسعه دهنده و هر کسی که می خواد یک سازمان غیر متمرکز ایجاد کنه، این امکان رو میده تا از چارچوب قرارداد هوشمند استفاده کنن و به راحتی یک DAO بسازن. ارز دیجیتال ANT نیز موارد استفاده متعددی داره که یکی از اون ها تسویه پرداخت ها برای باز کردن قفل خدمات شبکه هست. ارز دیجیتال آراگون همچنین می تونه برای ضرب توکن های ANJ سپرده بشه، در حالی که هر دو توکن ANT و ANJ رو میشه در بازار ارزهای دیجیتال خرید و فروش کرد.

ارز دیجیتال Aragon همچنین به عنوان مشوقی برای شرکت کننده ها در بازار عمل می کنه و مرکز حاکمیت شبکه در پروتکل آراگون هست. سرمایه گذاران ممکنه به دلیل پتانسیل DAO و خدمات مرتبط به ارز دیجیتال Aragon علاقه مند بشن و معامله گران نیز می تونن ارز دیجیتال ANT و ANJ رو بخرن و بفروشن تا از تفاوت بین قیمت خرید و فروش سود به دست بیارن.

بررسی و پیش بینی آینده ANT:

بازار ارزهای دیجیتال همواره همراه با نوسانات قیمتی هست که پیش بینی قیمت و آینده آراگون و سایر ارزهای دیجیتال رو با مشکل مواجه می کنه. همچنین باید برای پیش بینی قیمت و آینده Aragon نیز باید فاکتورها و عوامل مختلفی رو زیر نظر بگیریم. وضعیت اقتصادی کشورها، اخبارها و رسانه های اجتماعی، میزان تقاضا برای خرید و فروش و... نمونه های از عواملی هستن که تاثیر مثبت و منفی به قیمت و اینده آراگون می ذارن. 

بررسی و پیش بینی آینده ANT

بر اساس پست های اخیر وبلاگ آراگون و مصاحبه با یکی از بنیانگذاران اون، این پلتفرم بر توسعه دادگاه اراگون و زنجیره آراگون متمرکز میشه. در واقع این هدف بلند مدت بنیانگذاران این پروژه هست که امیدوارن بنیاد آراگون به تدریج به طور کامل به اون دست پیدا کنه. به این ترتیب با اجرایی شدن این هدف، میشه قیمت و آینده ANT رو درخشان پیش بینی کرد. همچنین پروتکل آراگون در حال توسعه هست و به عنوان لایه دوم شبکه Aragon عمل می کنه. بر خلاف شبکه اصلی، پروتکل Aragon از مکانیزم اجماع اثبات سهام استفاده می کنه و امکان انجام تراکنش های سریع رو از بین DAOها در شبکه با کارمزد بسیار کم هست.
لازم به ذکر هست که ایجاد بستری برای مدیریت سازمان ها در بستر بلاک چین، از جمله اقدامات مهم پروتکل آراگون هست و با توجه به اهدافی که شبکه Aragon داره، توسعه پلتفرم می تونه توجه افراد زیادی رو به خودش جلب کنه و آینده ANT درخشان بشه. همونطور که گفتیم، یکی دیگه از عوامل اثرگذار بر آینده ANT، تقاضا هست که با افزایش تقاضای خرید آراگون، قیمت و اینده ANT درخشان میشه.

کیف پول های ارز دیجیتال ANT:

بعد از به دست آوردن اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال ANT و آینده آراگون، احتمالا قصد سرمایه گذاری و خرید ANT رو داشته باشین. ولی بهتره قبل از اینکه اقدام به خرید ANT کنین، با کیف پول های ارز دیجیتال آراگون آشنا بشین تا در ذخیره و نگهداری از ارز دیجیتال آراگون دچار مشکل نشین. ما به همین منظور در این بخش از مقاله ارز دیجیتال ANT چیست؟ به معرفی کیف پول های ارز دیجیتال آراگون می پردازیم. همونطور که می دونین برای ذخیره و نگهداری از ارزهای دیجیتال نیاز به کیف پول الکترونیکی دارین. همچنین برای تهیه کیف پول های ارز دیجیتال آراگون نیز گزینه های مختلفی پیش روی شماست.

کیف پول های ارز دیجیتال ANT

برای ذخیره و نگهداری از ارز دیجیتال Aragon یا می تونین به سراغ کیف پول هایی برین که به شبکه جهانی اینترنت وصل هستن و از طریق سایت ها و اپلیکیشن های مختلف در اختیارتون قرار می گیرن. یا هم می تونین از کیف پول هایی استفاده کنین که حالت فیزیکی و سخت افزاری دارن. کیف پول های نرم افزاری و مواردی که با اینترنت سروکار دارن، معمولا امنیت کمتری نسبت به کیف پول های سخت افزاری دارن. به همین دلیل باید دقت کافی به خرج بدین و اگه قراره سرمایه گذاری های کلانی در حوزه ارزهای دیجیتال انجام بدین، کیف پولی بگیرین که امنیت بالاتری داره.

ولی اگه می خواهین معاملات سریع و پر تعداد انجام بدین، کیف پول دیجیتال هم برای شما مناسب هست، به شرطی که بعد از انجام معامله ها، مبالغ رمزارزی خودتون رو به کیف هایی امن و سخت افزاری منتقل کنین برای تهیه کیف پول های ارز دیجیتال آراگون نیز به این نکات توجه کنین.

کیف پول نرم افزاری تراست ولت(Trust Wallet):

یکی از کیف پول های ارز دیجیتال ANT، والت نرم افزاری تراست ولت هست. Trust Wallet یک کیف پول نرم افزاری موبایل هست که از بیش از 160 دارایی دیجیتال پشتیبانی می کنه و به کاربران این امکان رو میده تا سکه های خودشون رو برای جلب علاقه به اشتراک بذارن. شامل یک مرورگر Web3 هست که به کاربران امکان دسترسی به برنامه های غیر متمرکز ساخته شده بر روی پلتفرم اتریوم رو میده. علاوه بر این، در ابتدا، هدف اصلی اون پشتیبانی از توکن های ERC20 و ERC223 بود. ولی در حال حاضر توکن های مبتنی بر بلاک چین های دیگه، از جمله بیت کوین رو نیز در اختیار داره.

Trust Wallet

تراست ولت زایده فکر ویکتور رادچنکو، توسعه دهنده نرم افزار اوکراینی مستقر در ایالات متحده هست. این برنامه به کاربران اجازه میده تا اقدامات امنیتی بیشتری رو اعمال کنن. این اقدامات شامل کدهای پین یا اثر انگشت هست. این رو میشه از گزینه تنظیمات برنامه فعال کرد. با این حال، در حال حاضر هیچ گزینه ای برای احراز هویت دو مرحله ای وجود نداره. علاوه بر این، برنامه تراست ولت، یک کلید خصوصی رو در اختیار کاربران قرار میده و تضمین می کنه که فقط اون ها به دارایی های مالی حساب خودشون دسترسی ایمن دارن. مقاله آموزش نصب و استفاده از تراست ولت در ساین ایران بایننس وجود داره و می تونین در صورت لزوم، این مقاله رو مطالعه کنین.

کیف پول نرم افزاری متامسک(MetaMask):

یکی دیگه از کیف پول های ارز دیجیتال ANT، والت نرم افزاری متامسک هست. metaMask یک کیف پول رمزنگاری تحت وب و موبایل رایگان هست که به کاربران امکان ذخیره و مبادله ارزهای دیجیتال، تعامل با اکوسیستم بلاک چین اتریوم و میزبانی مجموعه رو به رشدی از برنامه های غیر متمرکز رو میده. این یکی از پرکاربردترین برنامه های رمزنگاری در جهان هست.

همچنین کیف پول متامسک بیش از 10 میلیون کاربر فعال داره. متامسک سه کاربرد اصلی ذخیره سازی، تعویض و دسترسی به DAPP ها رو در داره که در مجموع این توابع شامل هر چیزی هست که یک کاربر معمولی رمز ارز احتمالا برای تعامل با اتریوم بهش نیاز داره.

MetaMaskکیف پول متامسک یک پلتفرم متن باز هست و نقش کلیدی رو در ارتقای توسعه DaPP مبتنی بر اتریوم برای برنامه نویسان و فناوران ایفا می کنه. همچنین برای توسعه دهنده هایی که یک DAPP می سازن، متامسک با اتصالات سریع به اتریوم و چندین شبکه ازمایشی از طریق Infura از قبل بارگذاری شده. متامسک سطح امنیت بالایی داره و در هنگام راه اندازی، عبارت بازیابی برای شما میده که می تونین برای کیف پولتون نسخه پشتیبان تهیه کنین تا در صورت گم شدن گوشی یا شکستن گوشیتون، بتونین دارایی ها و کیف پولتون رو بازیابی کنین.

کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت(Atomic Wallet):

یکی دیگه از کیف پول های ارز دیجیتال آراگون، والت نرم افزاری اتمیک ولت هست. Atomic Wallet یک راه حل ارز دیجیتال هست که دارای ویژگی های متعددی هست و شامل ناشناس بودن، عدم تمرکز، مبادله اتمی، امنیت و موارد دیگه میشه. این کیف پول برای تبدیل شدن به بخشی از یک اکوسیستم غیر متمرکز ارزهای دیجیتال کاملا پیشرفته طراحی شده و یک برنامه کاربردی قابل دانلود هست که با سیستم عامل های مختلفی مثل ویندوز،Macos،اوبونتو، لینوکس،اندروید وios سازگاری داره. کیف پول Atomic Wallet به عنوان یک کیف پول چند ارزی برای کمک به کاربران برای ذخیره و مدیریت بیش از 300 ارز دیجیتال ایجاد شده.

Atomic Wallet

کیف پول اتمیک ولت همچنین می تونه به عنوان صرافی شما مورد استفاده قرار بگیره و امکان مبادله اتمی رو فراهم می کنه. به این ترتیب می تونین از کارت های بانکی برایی خرید مستقیم بیت کوین و اتریوم از کیف پول استفاده کنین. استفاده از کیف پول اتمیک ولت بسیار راحته، حتی برای کاربرانی که هیچ تجربه ای ندارن. کیف پول اتمیک ولت دارای مجموعه ای از ویژگی های امنیتی هست تا امنیت کامل کاربران رو تضمین کنه. اولین ویژگی رمز عبور تولید شده توسط کاربر هست که برای دسترسی به کیف پول لازمه.

کیف پول سخت افزاری لجر(Ledger):

یکی دیگه از کیف پول های ارز دیجیتال آراگون، والت سخت افزاری لجر هست. Ledger رو میشه به عنوان ایمن ترین کیف پول های ارز دیجیتال در نظر گرفت. این کیف پول سخت افزاری جهت ذخیره و نگهداری رمز ارزهای مختلف مورد استفاده قرار می گیره. به صورت کلی سطح ایمنی در یک کیف پول ارز دیجیتال یکی از اصلی ترین فاکتورها به حساب میاد. همچنین کیف پول های لجر که از سطح ایمنی بالایی برخوردار هستن، در دو مدل لجر نانو اس و لجر نانو ایکس به بازار عرضه شدن و هر دو مدل از محبوبیت بالایی نیز برخوردار هستن.

Ledger

شرکت لجر در سال 2014 و با هدف تامین امنیت در عرصه ارزهای دیجیتال و به وسیله تعدادی از متخصصین حوزه ارزهای دیجیتال پایه گذاری شد. اما اساس فعالیت های کمپانی لجر بر طراحی و ساخت سیستم عامل های BOLOS هست و این سیستم عامل رو در همه سخت افزارهای کلیدی تولید خود مورد استفاده قرار میدن. همچنین کیف پول لجر به داشتن برخی از ویژگی هایی، امنیت دارایی های کاربران رو تامین می کنه. یکی از این ویژگی ها، دادن عبارت بازیابی هست که در صورتی که کیف پولتون دچار سرقت و شکستگی شد، می تونین با استفاده از این عبارت دارایی های خودتون رو بازیابی کنین. همچنین این والت به دلیل اینکه به صورت آفلاین فعالیت می کنه، سطح امنیت بالایی داره.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ارز دیجیتال ANT چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Aragon، آینده آراگون و کیف پول های ارز دیجیتال ANT برای شما ارائه کنیم. همونطور که گفتیم، پروتکل Aragon یک نرم افزار متن بازیه که بر پایه بلاک چین اتریوم ساخته شده که برای ایجاد و نگهداری سازمان های مستقل غیر متمرکز(Dapp) استفاده میشه. همچنین اگه قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال آراگون رو دارین، می تونین از صرافی ایران بایننس استفاده کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال آراگون چیست؟(معرفی کیف پول های ارز دیجیتال ANT)
سوال امنیتی :9+49 = ?