ارز دیجیتال آوه گوچی چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال GHST)

1401/07/04
ارز دیجیتال آوه گوچی چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال GHST)


ما سعی می کنیم در مقاله ارز دیجیتال آوه گوچی چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز GHST، آینده آوه گوچی و کیف پول Aavegotchi برای شما ارائه کنیم.

قبل از خرید ارز دیجیتال لازمه در مورد اونها اطلاعاتی داشته باشیم. همینطور که میدونین ماهیت ارزهای دیجیتال با یکدیگه متفاوته و به همان نسبت، سیستم ارزش گذاری اون ها هم با یکدیگه فرق می کنه. به عبارت دیگه، دنیای ارزهای دیجیتال، دنیای آزادی هست که در اون هر کسی می تونه ارزی با ویژگی های خودش توسعه بده. برخی از این ارزهای دیجیتال با هدف تقلید از اولین ارز دیجیتال و برخی نیز به دنبال مشکلات هستن.

البته درسته که در این دنیا همه چیز آزاده، ولی موفقیت تضمین نشده. بنابراین هر توسعه دهنده ای از روش های خاص خود برای دستیابی به موفقیت استفاده می کنه. به عنوان مثال ممکنه یک ارز دیجیتال قیمت کمی داشته باشه، ولی تعداد کوین های اون اونقدر زیاد باشه که حجم بازار زیادی رو برای اون به وجود بیاره. به این ترتیب بسیاری از پروژه ها عمدتا تعداد واحدهای بیشتری رو برای ارز خودشون در نظر می گیرن تا برای ریزپرداخت ها مناسب تر باشن. همچنین شما باید برای سنجش اعتبار یک ارز دیجیتال، از خودتون سوال کنین که هدف این ارز چیست و چرا به وجود اومده؟ به بیان دیگه، هر پروژه ای رو با خودش مقایسه کنین و اون رو نسبت به خودش مورد سنجش قرار بدین.

در یک دهه اخیر با گسترش و توسعه بازار کریپتوکارنسی، ارزهای دیجیتال زیادی پا به این عرصه گذاشتن. بعضی از این ارزهای دیجیتتال تونستن محبوبیت زیادی به دست بیارن و رشد کنند و برخی هم از محبوبیت زیادی برخوردار نشدن و از بین رفتن. شاید در بین این ارزهای دیجیتال، اسم ارز دیجیتال آوه گوچی رو شنیده باشین و خواستین خرید GHST داشته باشین و به این منظور دنبال بدست آوردن اطلاعاتی در این مورد هستین، در ادامه شما رو با این ارز دیجیتال اشنا خواهیم کرد با ما همراه باشین. 

ارز دیجیتال آوه گوچی چیست؟

ارز دیجیتال آوه گوچی چیست؟ آوه گوچی با نماد اختصاری GHST یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 163.58 میلیون دلار و سهم 0.006% از کل بازار، در رتبه 354 بازار کریپتوکارنسی قرار داره.آوه گوچی یک توکن غیر قابل تعویضNFTمتمرکز بر فناوری دیفای هست که بر روی پروتکلAave اجرا میشه.Aavegotchi آواتارهای بازی هستن که میتونن به عنوان وثیقهDeFiبرای کسب جایزه های شرط بندی استفاده بشن.

ارز دیجیتال آوه گوچی چیست؟

پلتفرم آوه گوچی یک بازی جمع کردنی هست که بر بستر شبکه اتریوم ساخته شده و شرکت کننده های پلتفرم آوه گوچی می تونن در این بازی به خرید و فروش گوچی ها بپردازن. گوچی ها نیز در واقع آواتارهایNFT هستن که از اونها به عنوان گردش و تعامل در متاورس آوه گوچی استفاده میشه.هر آواتارAavegotchi، یک ابزار جمع کردنی دیجیتال با ویژگی های منحصر به فردی هست که با داشتن رتبه خوب در بازار کرییپتوکارنسی، تعریف میشه.

پلتفرم آوه گوچی از نوستالژی بازی دستی حیوانات خانگی Tamagotchi استفاده میکنه و گیم پلی کلاسیک خودش رو با قابلیت های بلاک چین فنی میکنه. ارز دیجیتال آوه گوچی بسیاری از جنبه های محبوب رمز ارز رو در یک پلتفرم یکپارچه ترکیب میکنه. ، ارز GHST بر روی پروتکل Aave اجرا میشه. Aave اسم خودش رو از کلمه فنلاندی برای شبح گرفته شده و Aavegotchi توسط یک روح کارتونی به تصویر کشیده شده و از این رو نام نماد این ارز دیجیتال، GHST هست.

تیم ارز دیجیتال آوه گوچی:

ارز دیجیتال آوه گوچی در سال 2020 توسط پروتکل Pixelcraft Studios که سابقه و تجربه زیادی در حوزه فناوری DeFi و NFT ها داره، بنیان گذاری شد. پروتکل پیکسل کرافت استودیو و پلتفرم های ارز آوه گوچی، به طور مشترک توسط شخصی به نام جس جانسون و همکارش که با نام مستعار کودر دن شناخته میشه، تاسیس شد. همچنین افراد دیگه ای هم عضو تیم این پروژه هستن که تحت نام مستعار روی پروژه آوه گوچی فعالیت میکنن.

ارز دیجیتال آوه گوچی چیست؟ | تیم ارز دیجیتال آوه گوچی

جس سانسون علاوه بر بنیان گذاری ارز آوه گوچی، پروتکل Bullionix رو نیز به وجود اورد. Bullionix اولین توکن غیر مثلی هست که تحت پشتیبانی طلا قرار داره. ایده ساخت ارز آوه گوچی به این دلیل مطرح شد که به بازیکنان و شرکت کننده های پلتفرم آوه گوچی اجازه بده تا از گوچی ها به عنوان وثیقه استفاده کرده و در عین بازی سرگرم کننده ای باشه که بازیکنان اون میتونن جمع کردنی های خودشون رو به صورت NFT خرید و فروش کنند.

در اواخر ماه آپریل 2021 بود که سازندگان پلتفرم آوه گوچی همکاری خودشون رو منتشر کردن. در این تاریخ، پروتکل reef خبر از آغاز همکاری خودش رو با پلتفرم Aavegotchi داد. این پروتکل که یکی از بزرگان تامین مالی در صنعت دیفای هست، ورود خود به حوزه NFT رو با این همکاری آغاز کرد. دنکو مانچسکی مدیر عامل شرکت Reef Finance با ابزار خرسندی از آغاز این همکاری، پروژه NFT توسعه یافته در آوه گوچی رو یکی از بازی های تحول آفرین در این حوزه دونست.

بررسی نحوه کار پلتفرم Aavegotchi:

برای این که بتونین در پلتفرم Aaveghotchi شروع به فعالیت کنین، دو راه وجود داره که می تونین با انتخاب یکی از این دو راه، در پلتفرم آوه گوچی فعالیت خودتون رو شروع کنین. راه اول از طریق مالکیت پورتال هست که بعد از اون هر پورتال 10 آوه گوچی رو ایجاد می کنه و شما می تونین یکی رو انتخاب کنین. راه دوم نیز این هست که مستقیما به بازار ثانویه این پلتفرم به اسم Aaveghotchi Baazaar بروید و یک پورتال یا یک آوه گوچی احضار شده اماده رو خریداری کنین.

ارز دیجیتال آوه گوچی چیست؟ | بررسی نحوه کار پتلفرم آوه گوچی

بنابراین، اگه تصمیم به به دست آوردن اولین Aaveghotchi خودتون رو دارین، کافیه تصمیم بگیرین که می خواهین این کار رو با خرید یک آوه گوچی از پیش احضار شده به دست بیارین یا یک پورتال خریداری کنین و از 10 آوه گوچی ایجاد شده در این پورتال، یک آوه گوچی رو به دلخواه انتخاب کنین. اگه راه اول رو انتخاب کردین و تصمیم گرفتین یک Aaveghotchi از پیش احضار شده خریداری کنین، انجام این کار راحته و شما کافیه با پرداخت هزینه توکن غیر مثلی مورد نظر در بازار آوه گوچی، تبدیل به صاحب این NFT بشین و مراقبت از این روح رو آغاز کنین.

بعد از اینکه روح مورد نظر خودتون رو احضار کردین، حالا وقت این هست که به روح خودتون نیرو ببخشین، نیرو بخشیدن به روح در این جا به معنی سپرده گذاری یا Staking هست. به عبارت دیگه، شما با استیک کردن توکن های GHST خود به توکن Aavegotchi، به یک روح بامزه زندگی می بخشین و سرپرستی اون رو بر عهده می گیرین. علاوه بر این، می تونین برای روح خود اسم انتخاب کنین. همچنین اخیرا این پروژه بریج خودش رو روی شبکه اتریوم راه اندازی کرده تا شما بتونین NFT های خودتون رو به پلتفرم هایی مثل Rarible منتقل کنین.

ویژگی های ارز دیجیتال Aavegotchi:

در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال GHST چیست؟ برخی از ویژگی های این ارز دیجیتال رو بررسی می کنیم. آوه گوچی فقط یک پلتفرم بازی نیست که در اون کاربران می تونن کلکسیون های درون بازی رو بخرن و درست کنند. استفاده از پلتفرم Aaveghotchi فراتر از NFT ها و کلکسیون های بازی هست، چون پلتفرم آوه گوچی می تونه به عنوان وثیقه نیز مورد استفاده قرار بگیره. همچنین برای فعال کردن ارتباط با پلتفرم آوه گوچی، کاربران ابتدا باید سایر ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده رو واریز کنن که علاوه بر امکان فعالیت بازیکن، ارزشی به این پلتفرم میده.

ارز دیجیتال آوه گوچی چیست؟  | ویژگی های ارز دیجیتال آوه گوچی

ارز دیجیتال Aaveghotchi دارایی های بقابل بازی هستن که به عنوان وثیقه در شبکه های DeFi نیز عمل می کنن. همچنین برخلاف سایر NFT ها، اون ها دارای مزایای ذات در صنعت هستن که ارزش اون ها از چشم انداز بازی سبقت می گیره. علاوه بر این، پلتفرم آوه گوچی با پشتیبانی از بلاک چین اتریوم، این پروژه با مکانیزم اجماع اثبات کار POW که یکی از الگوریتم های اجماع هست، ایمن میشه. پلتفرم آوه گوچی که در پروتکل Aave عهده دار میزبانی اون هست، با رویکرد نسبتا بدیع خود در حال ترقی در حوزه بازی های مبتنی بر بلاک چین هست و قابلیت های P2E، توکن های غیر مثلی و امور مالی غیر متمرکز دیفای رو شامل میشه.

همچنین مهم ترین کاری که این پلتفرم انجام میده ترکیب NFT و DeFi هست. این پلتفرم یک دیفای بسیار قوی هست که از NFT ها پشتیبانی می کنه و به کاربران وام و موقعیت های سودآور اعطا می کنه. از اون جایی که خود پلتفرم Aave یکی از بزرگترین پلتفرم ها برای اعطای وام در حوزه دیفای هست، کاربران می تونن با کمک گرفتن از اون وام بگیرن و در پلتفرم آوه گوچی، NFT ها رو به دست میارن.

چه چیزی به پلتفرم Aaveghotchi ارزش میده؟

ارز دیجیتال آوه گوچی چیست؟|چه چیزی به پلتفرم Aaveghotchi ارزش میده؟

ارزش پلتفرم آوه گوچی از ظرفیت فنی، فناوری و کاربرد اون ناشی میشه. موارد استفاده، ارتباط بخش DeFi و فناوری پشت پروژه عناصری هستن که ارزش ذاتی پلتفرم Aaveghotchi رو به عنوان یک پروژه تعریف می کنند. همچنین پلتفرم آوه گوچی هم به عنوان یک بازی مبتنی بر بلاک چین شبیه به Cryptokitties و هم به عنوان یک پروتکل دیفای که در اون کاربران می تونن از ارزهای دیجیتال سپرده شده سود به دست بیارن، ارزش داره. علاوه بر این، ارزش ذاتی پلتفرم آوه گوچی اغلب با ارزش بازار ارز GHST تناسب نداره. GHST مستعد تغییرات مکرر هست که عمدتا ناشی از نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال و عوامل خاصی هست که می تونه بر قیمت GHST تاثیر بذاره.

توکن GHST چیست؟

در زمان نوشتن این مقاله، 69.03 میلیون واحد توکن GHST از مجموع 70.79 میلیون واحد در گردش هست. این توکن عرضه محدودی نداره نداره، چون تعداد نامحدودی توکن GHSTرو میشه از منحنی پیوند توکن خریداری کرد. همونطور که هزینه توکن GHST بعدی خریداری شده از TBC افزایش چشمگیری پیدا می کنه و به طور مشابه توکن GHST رو میشه در هر زمانی به توکن TBC فروخت که هم عرضه رو کاهش میده و هم قیمت توکن های بعدی خریداری شده از TBC رو کاهش میده. همچنین تعداد توکن های GHST در گردش، ضرب در قیمت فعلی GHST در بازار برابر با ارزش بازار Aavegotchi هست، که ارزش بازار کریپتوکارنسی رو رتبه بندی می کنه و سهم بازار و تسلط اون رو مشخص و نمایان می کنه.

بررسی آینده آوه گوچی:

در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال GHST چیست؟ به بررسی و تحلیل آینده آوه گوچی می پردازیم. برای پیش بینی قیمت و آینده GHST نیز مثل سایر ارزهای دیجیتال، باید فاکتورها و عوامل زیادی رو زیر نظر بگیریم. افزایش یا کاهش تقاضا، وضعیت اقتصادی کشورها و اهداف تیم پروژه ارز آوه گوچی نمونه هایی از عواملی هستن که می تونن به صورت مستقیم به قیمت و آینده GHST تاثیر مثبت و منفی بذارن.

ارز دیجیتال آوه گوچی چیست؟ | آینده GHST

قیمت ارز دیجیتال GHST در نوسان ثابت هست و مستعد تغییرات متععد هست که ناشی از نوسانات و تحت تاثیر عوامل متعددی قرار می گیره. ارز آوه گوچی می تونه در یک بازه زمانی نسبتا کمی به شدت افزایش یا کاهش پیدا کنه، در حالی که شما می تونین با تغییرات بلادرنگ در Kriptomat همراه باشین. همچنین علاوه بر عوامل سنتی مثل احساسات بازار، جریان دارایی ها در مبادلات و به طور کلی اقتصاد، قیمت و اینده آوه گوچی نیز تحت تاثیر تعداد توکن های خریداری شده از Token Bonding Curve و محبوبیت بازی Aavegotchi هست.

همونطور که گفتیم، یکی از عوامل اثرگذار بر قیمت و آینده GHST، اهداف تیم پروژه ارز دیجیتال آوه گوچی هست. تیم پلتفرم آوه گوچی، متشکل از افراد با تجربه و با سابقه زیاد در زمینه بلاک چین و NFT ها هست. افزایش ارتباط با کاربران برای ارزشمندتر شدن دارایی هاشون از اهداف اصلی تیم این پروژه هست. همچنین پلتفرم Aaveghotchi با طراحی آیتم های گوناگون سعی در ایجاد شخصیت های منحصر به فرد داره. به این ترتیب با توجه به اهداف پروژه، با اجرایی شدن این اهداف انتظار میره تقاضای خرید ارز دیجیتال آوه گوچی افزایش پیدا کنه و در نتیجه باعث افزایش قیمت و درخشان شدن آینده GHST بشه.

کیف پول های ارز دیجیتال GHST:

شاید قصد سرمایه گذاری و خرید GHST رو داشته باشین. ولی بهتره قبل از اینکه اقدام به خرید ارز دیجیتال GHST کنین، کیف پول هایی که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنن رو بررسی کنین. ما به این منظور سعی می کنیم در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال GHST چیست؟ برخی از کیف پول آوه گوچی رو برای شما معرفی کنیم.

ارز دیجیتال آوه گوچی چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال GHST)

برای کسایی که به راحتی میخوان در ارز دیجیتال آوه گوچی معامله یا سرمایه گذاری کنن، گزینه های ذخیره سازی زیادی وجود داره و نوع کیف پولی که انتخاب می کنین احتمالا به مقداری که باید ذخیره کنین و قصد دارین با اون انجام بدین بستگی داره. یکی از این گزینه ها کیف پول های سخت افزاری هست.

این کیف پول های یا کیف پول های سرد مثل لجر و تروزر امن ترین گزینه برای ذخیره سازی و پشتیبان گیری آفلاین از ارز دیجیتال آوه گوچی هست. با این حال، اونها می تونن به دانش فنی بیشتری نیاز داشته باشن و گزینه گرون تری هستن. به این ترتیب ممکنه برای ذخیره مقادیر بیشتری از توکن GHST برای کاربران با تجربه تر مناسب تر باشن.

یکی دیگه از گزینه های ذخیره سازی و نگهداری از ارز دیجیتال آوه گوچی، والت های نرم افزاری هستن. کیف پول های نرم افزاری گزینه دیگه ای رو ارائه میدن و استفاده از اون ها رایگان و راحت هست. اون ها برای دانلود به عنوان برنامه های گوشی های هوشمند یا دسکتاپ در دسترس هستن و می تونن نگهدارننده یا غیر حضانت باشن. همچنین با استتفاده از کیف پول های نرم افزاری کلیدهای خصوصی از طرف شما توسط ارائه دهنده خدمات، مدیریت و پشتیبانی میشن.

کیف پول نرم افزاری متامسک(MetaMask):

یکی از کیف پول GHST، والت نرم افزاری متامسک هست. MetaMask یک کیف پول نرم افزاری و رمزنگاری شده ای هست که از توکن های مبتنی بر اتریوم مثل توکن های ERC20 و ERC721 پشتیبانی می کنه. این کیف پول به عنوان یک افزونه مرورگر موجود هست که می تونین به راحتی اون رو نصب کنین، درست مثل هز افزونه مرورگر دیگه. جالب اینجاست که می تونین بعد از نصب افزونه متامسک کروم یا فایرفاکس، از اتصال یکپارچه به هر برنامه غیر متمرکز مبتنی بر اتریوم نیز لذت ببرین. به عبارتی می تونین با استفاده از کیف پول متامسک، به راحتی به هر برنامه غیر متمرکز و بازارهای NFT دسترسی داشته باشین.

ارز دیجیتال آوه گوچی چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال GHST) | کیف پول نرم افزاری متامسک

شاید براتون سوال بشه که امنیت کیف پول متامسک در چه سطحیه؟ در پاسخ به این سوال می تونیم بگیم که MetaMask تاکنون از زمان عرضه به بازار تاکنون هک نشده. کیف پول متامسک بعد از نصب و راه اندازی برای شما عبارت بازیابی 12 کلمه ای ارائه میده که می تونین در صورتی موبایلتون دچار شکستگی شد یا به سرقت رفت، با کمک این عبارت بازیابی، کیف پول و دارایی های خودتون رو بازیابی کنین. با این حال چون این کیف پول به صورت آنلاین فعالیت می کنه، امنیت کمتری نسبت به کیف پول های سخت افزاری داره.

کیف پول نرم افزاری تراست ولت(Trust Wallet):

یکی دیگه از کیف پول آوه گوچی، والت نرم افزاری تراست ولت هست. Trust Wallet یک کیف پول نرم افزاری غیر متمرکز تلفن همراه هست که ذخیره سازی دارایی های دیجیتال رو فراهم می کنه. به این معنی که کاربران کنترل کاملی روی ارزهای دیجیتتال خودشون دارن. همچنین این کیف پول به دلیل پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف و شبکه های بلاک چین به طور گسترده ای شناخته شده. علاوه بر این، تراست ولت به کاربران امکان دسترسی به اکوسیستم های ارزهای دیجیتال رو هم میده.

ارز دیجیتال آوه گوچی چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال GHST)| کیف پول نرم افزاری تراست والت

کیف پول تراست ولت برای دو نسخه اندروید و ios عرضه شده که هر دوی این نسخه ها توسط شرکت Stateful infosec تست و کد بررسی شدن که طبق این بررسی ها معلوم شد که هیچ سوء استفاده ای از تراست ولت گزارش نشده. علاوه بر این، هیچ گزارشی از سرقت وجوه توسط هکرها از جامعه وجود نداره. همچنین کاربران می تونن با قفل کردن کیف پول خودشون با پین کدهای مخفی یا فعال کردن اسکن اثر انگشت، دارایی های خودشون رو در صورت سرقت دستگاه هاشون ایمن کنند. در سایت ایران بایننس مقاله آموزش ساخت کیف پول تراست ولت گذاشته شده و می تونین در صورت لزوم اون رو مطالعه کنین.

کیف پول نرم افزاری هایپر پی(HyperPay):

یکی دیگه از کیف پول GHST، والت نرم افزاری هایپر پی هست. کیف پول نرم افزاری HyperPay یک کیف پول رمزنگاری با کاربری راحت، چند رمزنگاری و امن هست که امکان خرید، ذخیره، دریافت و انتقال از طریق چندین ارز دیجیتال رو فراهم می کنه. همچنین تیم طراحی و امنیتی این کیف پول متشکل از چندین متخصص امنیتی برتر بلاک چین هست. علاوه بر این، والت نرم افزاری HyperPay از استراتژی امنیتی مبتنی بر سیستم ریسک SBC استفاده می کنه.

ارز دیجیتال آوه گوچی چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال GHST)| کیف پول هایپر پی

 HyperPat یک کیف پول نرم افزاری هست که ویژگی های درگاه پرداخت پیشرفته مثل پرداخت قابل تنظیم، پذیرش پرداخت ها، پرداخت های تلفن همراه در هر نقطه، فاکتورهای سفارشی شده، درگاه پرداخت جهانی با ویژگی های کامل و... رو برای کاربران ارائه میده. علاوه بر این، کیف پول نرم افزاری HyperPay از بسیاری از پلتفرم های تجاری محبوب شخص ثالث پشتیبانی می کنه که امکان دسترسی به بازارهای مختلف در سرتاسر جهان رو فراهم می کنه که میشه با کمک مشاوران خبره یا یک استراتژی معاملاتی خودکار قابل تنظیم، معامله کرد.

کیف پول سخت افزاری لجر(Ledger):

Ledger یک کیف پول سخت افزاری هست که شما رو در مالکیت و کنترل کلیدهای خصوصی خودتون توانمند میکنه و بالاترین سطح امنیت رو برای دارایی های دیجیتال فراهم میکنه. کیف پول های لجر دارای پایه ریزی ایمن و یک سیستم عامل اختصاصی هستن که به طور خاص برای محافظت از دارایی های شما طراحی شدن.

ارز دیجیتال آوه گوچی چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال GHST)| کیف پول سخت افزاری لجر

کیف پول سخت افزاری لجر همراه با برنامه Ledger Live از بهترین راه حل برای امنیت، ذخیره و مدیریت دارایی های دیجیتالی هست. شرکت لجر یک شرکت نوپای فرانسوی هست که کیف پول لجر رو در سال 2014 منتشر کرد. این شرکت تونست با فروختن بیش از 3 میلیون نسخه از کیف پول های خود از محبوب ترین کیف پول های سخت افزاری در جهان رو تولید میکنه. کیف پول Ledger کلیدهای خصوصی و ارزهای دیجیتال شما رو روی یک دستگاه سخت افزاری فیزیکی نگهداری میکنه، به این معنی که ارزهای دیجیتال شما به صورت آفلاین نگهداری میشه و دسترسی از راه دور رو غیر ممکن میکنه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ارز دیجیتال GHST چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز آوه گوچی و آینده GHST برای شما ارائه کنیم. همونطور که گفتیم، ارز آوه گوچی نوعی توکن غیر قابل تعویض NFT متمرکز بر فناوری DeFi هست که بر روی پروتکل Aave راه اندازی میشه. همچنین در این مقاله به معرفی کیف پول آوه گوچی نیز پرداختیم. به این ترتیب اکه قصد سرمایه گذاری و خرید آوه گوچی رو دارین می تونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس استفاده کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال آوه گوچی چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال GHST)
سوال امنیتی :7+99 = ?