ارز دیجیتال تراست ولت توکن چیست؟(معرفی کیف پول های ارز دیجیتال TWT)

1401/06/31
ارز دیجیتال تراست ولت توکن چیست؟(معرفی کیف پول های ارز دیجیتال TWT)


در این مقاله ما سعی داریم در مورد ارز دیجیتال TWT چیست؟ یا توکن تراست ولت، اطلاعات کاملی رو در اختیار شما بزاریم و به معرفی بهترین کیف پول تراست ولت توکن بپردازیم، تا این امکان برای شما میسر بشه که بعد از مطالعه کامل، تصمیم گیری صحیح رو درمورد این ارز داشته باشین. قبل از شروع موضوع مقاله ارز دیجیتال تراست ولت توکن چیست؟ بهتره یه آشنایی جزئی با دنیای ارزهای دیجیتال داشته باشیم. رمزارزها برای تائید تراکنش هاشون هیچ نیازی به یک نهاد مرکزی ندارن و در واقع به عنوان سیستم پرداخت دیجیتال و همتا به همتا شناخته میشن. موقعیت مکانی هیچ محدودیتی برای انتقال ارزهای دیجیتال ایجاد نمیکنه و به لطف بلاکچین، این حوزه از امنیت بسیار بالایی برخوردارن و همچنین هویت صاحبان دارایی مخفی میمونه. 

در سال های اخیر، بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال رشد چشمگیری داشته و درصد بالایی از مردم رو در سراسر دنیا درگیر خودش کرده و پیشبینی میشه که در سال های آینده از رمزارزها به عنوان پول های رایج استفاده میشه که این امر میتونه اسکناس ها رو برای همیشه از بین ببره و شاهد دگرگونی سیستم اقتصادی کشورها بعد از چند صده بشیم.

ما امیدواریم که شما اطلاعات و مطالعه کافی درمورد ارزهای دیجیتال رو داشتین و در این مقاله قصد داریم به شما بگیم که ارز دیجیتال TWT چیست؟ و به معرفی کیف پول های ارز دیجیتال تراست ولت توکن پرداخته و در مورد خرید تراست ولت توکن اطلاعات مفید و کاملی رو به شما ارائه کنیم.

ارز دیجیتالTrust Wallet Tokenچیست؟(بررسی توکن TWT)

در جواب به سوال ارز دیجیتال Trust Wallet Token چیست؟ اینو میتونیم بگیم که توکن (TWT)، توکن رسمی کیف پول Trust Wallet هستش، که یک کیف پول ارز دیجیتال مبتنی بر موبایل که برای تجارت، خرید و فروش NFT و ارزهای دیجیتال استفاده می‌شه. ارز TWT فرصتیه واسه کسی که در پلتفرم Trust Wallet قرار داره تا دارایی رمزنگاری (مقرون به صرفه) خود رو که توسط خود پلتفرم پشتیبانی می‌شه، در اختیار داشته باشه. ارز TWT مبتنی بر بلاکچین بایننس(BSC) هستش که در مقایسه با سایر پلتفرم ها هزینه GAS کمتری داره و از سرعت تائید تراکنش بسیار بالایی برخورداره.

twt token

در مورد خود کیف پول تراست ولت هم که صاحب این توکن هستش، باید بگم که تراست ولت توسط Viktor Radchenko در سال 2017 تأسیس شد. رادچنکو قبلاً نقش‌های توسعه و مهندسی در چندین شرکت فناوری داشت و همچنین Trucker Path را در سال 2013 تأسیس کرد - شرکتی که یکی از محبوب‌ترین نرم افزارها برای کامیون‌داران و شرکت های لجستیکی را تشکیل می‌دهد. رادچنکو وقتی متوجه شد که فروشگاه های نرم افزاری هیچ کیف پول منبع باز برای توکن‌های اتریوم و ERC20 ندارند، تمرکز خودشو رو به صنعت کیف پول‌های رمزنگاری موبایل برد. این پلتفرم در جولای 2018 با مبلغی نامشخص توسط بایننس خریداری شد، اما رادچنکو هنوز هم به عنوان بخشی از تیم بایننس روی پلتفرم کار می کنه. تیم کامل Trust Wallet مشخص نیست.

هدف ارز تراست ولت توکن چیست؟

شاید مهم ترین سوال مقاله ارز دیجیتال تراست ولت توکن چیست؟ همین باشه که هدف این توکن معلوم بشه. هدف اصلی ارز دیجیتال TWT که یک دارایی BEP-20 هستش، ارزش دادن به کاربران کیف پول تراست ولت است. با این حال، از اونجایی که مبتنی بر زنجیره هوشمند Binance (BSC) است، می توان اون را به عنوان پرداخت برای خدمات هم استفاده کرد یا با رمز ارزهای دیگه اون رو مبادله کرد.

ارز TWT

درسته که ارز تراست ولت توکن هدفش افزودن ارزش به کاربرانه، ولی بیرون از اکوسیستم تراست ولت، هیچ استفاده ای نداره. غیر از این، به عنوان دارایی شبکه انتقال BEP-20، این ارز رو میشه به تمام کیف پول هایی که از زنجیره هوشمند بایننس پشتیبانی میکنن، ارسال کرد که در اونجا میشه با ارزهای دیگه تبادل کرد و یا اینکه در قبال خدمات، پرداخت کرد. از اونجایی که بر روی توسعه Trust Wallet نیز حق رای و حاکمیت اعطا می کنه و می تونه برای معاملات تخفیف دار DEX و خریدهای درون برنامه ای مورد استفاده قرار بگیره.

تراست ولت توکن TWT چگونه محافظت میشود؟

در این قسمت از مقاله ی ارز دیجیتال تراست ولت توکن چیست؟ نحوه محافظت از توکن تراست ولت توضیح داده میشه.

ارز TWT

بر اساس زنجیره هوشمند بایننس، توکن کیف پول تراست ولت از پروتکل اجماع اثبات سهام (POS) برای تایید تراکنش های خودش استفاده می کنه. این پروتکل برای محافظت از شبکه در برابر طیف وسیعی از تهدیدات، مثل حملات 51٪ و Sybil استفاده می شه. همچنین توسط یک برنامه پاداش باگ که توسط بایننس برای پیدا کردن اشکالات برنامه ها اجرا میشه، محافظت می‌شود. که در این بخش تا 10000 دلار به صورت BNB به هر کسی که نقطه ضعفی رو در زنجیره بایننس و قراردادهای هوشمند اصلی اون کشف کنه، پرداخت میشه. غیر از این، به عنوان یک دارایی BEP-20، TWT توسط سیستم محافظتی کیف پول تراست ولت هم محافظت میشه.

چه مقدار توکن تراست ولت در گردش است؟

در این بخش از مقاله ارزدیجیتال twt چیست؟ می خوایم در مورد تعداد توکن های در گردش این ارز صحبت کنیم. طبق اطلاعات بدست آمده 99 درصد از توکن هایی که در عرضه اولیه برای این ارز دیجیتال ارائه شدن به عنوان بخشی از انتقال به زنجیره هوشمند بایننس، سوزانده شدن و حداکثر تعداد توکن هایی که قرار در مورد این ارز دیجیتال عرضه بشن، 1 میلیارد TWT تعیین شدن و در زمان نوشتن این مقاله تعداد واحدهای در گردش تراست والت توکن ۳۴۶.۹۵ میلیون بوده. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در اون تراست والت توکن معامله می‌شه، صرافی Binance هستش که سهم %۴۲.۱۵ از حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال رو به خودش اختصاص داده است. این رو هم بگم که توکن‌های TWT توسط کاربران تراست ولت برای تکمیل وظایف مختلف مثل شرکت در آزمون‌ها و انجام وظایف درون برنامه (مانند معامله ارزهای دیجیتال) به دست میاد.

آینده ارز دیجیتال تراست ولت توکن

برای پیش بینی قیمت ارز دیجیتال TWT باید مثل سایر ارزهای دیجیتال، فاکتورهای مختلفی رو زیر نظر بگیریم. چون به طور کلی آینده تراست ولت توکن و سایر ارزهای دیجیتال به عوامل مختلفی بستگی داره. عواملی مثل عرضه و تقاضا، اخبار و رسانه ها، وضعیت اقتصادی کشورها و اهداف تیم پروژه ارز دیجیتال تراست ولت می تونن بر قیمت تراست ولت توکن تاثیر مثبت و منفی بذارن.

طبق گفته WalletInvestor، قیمت توکن تراست ولت در یک سال از 0.7042 دلار به 1.518 دلار افزایش پیدا میکنه. این باعث می شود ارز دیجیتال TWT یک سرمایه گذاری سود دهی باشه. پتانسیل سود بلند مدت 115.55 درصد برای این ارز دیجیتال پیشبینی میشه. قیمت پیش بینی شده برای پایان سال(2022) 4.679 دلار است.

تراست ولت توکن

در تجزیه و تحلیل DigitalCoin، قیمت ارز دیجیتال Trust Wallet Token در 5 سال آینده از 0.72 دلار به قیمت امروز(تاریخ نگارش مقاله) به 3.024 دلار افزایش خواهد یافت. تا سال 2023 به 1.081 دلار می رسه و کاهش آن در سال های 2024-2025 آغاز می شود. بر اساس این پیش بینی، خرید توکن تراست ولت یک سرمایه گذاری بلند مدت سودآور است.
البته نمیشه فقط به تحلیل هایی که در بالا به اون ها اشاره کردیم، بسنده کنیم. در واقع، رشد احتمالی ارز دیجیتال تراست ولت توکن در آینده به عوامل مختلفی بستگی دارد: اعلامیه‌ها، فن‌آوری جدید پروژه‌های Trust Wallet Token، محیط کریپتو و غیره. ما به شما یادآوری می کنیم که قبل از سرمایه گذاری در هر ارز دیجیتال، ضروری است که خودتون تحقیق کنید.

معرفی انواع کیف پول تراست ولت توکن:

بعد از اینکه شما اطلاعات کافی رو از ارز دیجیتال Trust Wallet Token چیست؟ به دست آوردین، باید راه درست نگهداری از اون رو هم یاد بگیرین تا سرمایتون به خطر نیوفته. شاید بعد از یادگیری این مطالب قصد سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال رو داشته باشین پس بهتره شما رو با انواع کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری آشنا کنیم.

همانطور که در سایر مقاله های آموزشی نیز گفتیم، نگهداری ارز دیجیتال در صرافی ها کار هوشمندانه ای نیست. به این منظور باید از کیف پول های دیجیتالی استفاده کنین. برای ذخیره و نگهداری از ارزهای دیجیتال، میشه از کیف پول های دیجیتال متنوعی استفاده کرد. کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری زیادی در بازار ارزهای دیجیتال هستن که با خدمات متنوع میتونن شما رو کمک کنن ولی در آخر هدف همشون یک چیزه و اونم نگهداری از دارایی شماست. همچنین می تونین ارز دیجیتال TWT رو هم در این کیف پول ها ذخیره و نگهداری کنین. 

کیف پول نرم افزاری تراست ولت (Trust Wallet):

تراست ولت

یکی از بهترین کیف پول تراست ولت توکن، و یا اینطور بگیم که مطمئن ترین راه نگهداری و استفاده، ولت نرم افزاری تراست ولت هست. Trust Wallet یکی از محبوب ترین کیف پول های نرم افزاری هست که برای نسخه های اندروید و ios وجود داره ولی میشه با استفاده از برخی روش ها از تراست ولت روی کامپیوترهای دسکتاپ ویندوزی نیز استفاده کرد. معیارهای مختلفی برای انتخاب یک کیف پول ارز دیجیتال وجود داره، ولی اولین و مهم ترین مورد امنیت هست که درباره تراست ولت هم صدق می کنه. Trust Wallet ضمن داشتن امنیت بالا به صورت پیش فرض، امکاناتی رو برای کاربران فراهم کرده.
کیف پول تراست ولت غیر حضانتی محسوب میشه. منظور از غیر حضانتی اینه که کلیدهای خصوصی ارزهای دیجیتال کاربران رو در کیف پول خودشون نگهداری می کنه. مقاله ی معرفی و آموزش نصب تراست ولت در سایت ایران بایننس موجوده و می تونین از این مقاله برای ساخت کیف پول تراست ولت توکن در تراست والت بهره ببرید.

کیف پول نرم افزاری متامسک (MetaMask):

metamask

یکی دیگه از انواع کیف پول ها با قابلیت پشتیبانی از TWT ولت نرم افزاری متامسک هست. MetaMask یک کیف پول نرم افزاری مخصوص اتریوم و توکن های ERC20 هست که در سال 2016 توسط Aaron Davis توسعه پیدا کرد.  Metamask، یک ابزار افزونه مرورگر است که به عنوان Bridge عمل می کند که به شما امکان می دهد dApps اتریوم را مستقیماً در مرورگر خود بدون اجرای یک نود(node) کامل اتریوم اجرا کنید. متامسک نه تنها روی گوشی های موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل های اندروید و ios نصب میشه، بلکه در لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی نیز به صورت یک افزونه مرورگر وب نیز قابل استفاده هست. پس میشه به راحتی از متامسک روی لپ تاپ یا کامپیوتر دسکتاپ بدون نیاز به نصب نرم افزاری اضافه استفاده کرد.

کیف پول نرم افزاری اتمیک (Atomic):

atomic

کیف پول اتمی برای کاربران مبتدی خوبه چون رایگان و اگر از قبل دارایی های رمزنگاری شده را نداشته باشید، امکان خرید مستقیم ارز دیجیتال از طریق کیف پول را فراهم می کنه. علاوه بر این راه اندازی آسان این کیف پول باعث شده تا اتمیک برای همه کاربران به راحتی قابل استفاده باشه.

وقتی وارد اتمیک ولت میشین، در ظاهر از تراست ولت توکن خبری نیست. پس به صورت customize باید کد کانترکت(contract) رو وارد کنین تا در ولت لیست بشه. برای پیدا کردن کد کانترکت میتونین داخل سایت Etherscan بشین و بعد از جستجوی TWT و وارد شدن به صفحه، کد کانترکت رو اونجا مشاهده میکنین. کد رو کپی کرده و در ولت اتمیک وارد میکنین تا لیست بشه.

کیف پول Binance Chain Wallet:

Binance Chain Wallet

از دیکر کیف پول ارز دیجیتال TWT می شه به بایننس چین ولت اشاره کرد. در اصل کیف پول زنجیره ای بایننس، کیف پول رمزنگاری رسمی بایننس برای دسترسی به زنجیره هوشمند بایننس، زنجیره بایننس و اتریوم است. می‌تونید از آن برای ذخیره امن رمزنگاری خود و اتصال به هزاران پروژه در بلاک چین های مختلف استفاده کنید. میتونین این ولت رو روی مرورگرهای کروم و فایرفاکس استفاده کنین.

 

کلام آخر:

ما تلاش کردیم در مقاله ارز دیجیتال TWT چیست؟ شما رو با ارز تراست ولت توکن آشنا کنیم.اطلاعاتی در مورد آینده TWT و انواع کیف پول TWT برای شما ارائه کنیم. همچنین اشاره شد که تراست ولت توکن با نماد اختصاری TWT یک ارز دیجیتال است که در زمان نگارش مقاله در رتبه 278 بازار ارزهای دیجیتال قرار داره و به قیمت 0.6481 دلار معامله میشه. اگه قصد خرید TWT رو دارین می تونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس که یکی از صرافی های ایرانی و معتبر هست، استفاده کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال تراست ولت توکن چیست؟(معرفی کیف پول های ارز دیجیتال TWT)
سوال امنیتی :9+65 = ?