ارز دیجیتال تراولا Travala چیست؟(بررسی صفر تا صد ارز AVA)

1401/06/16
ارز دیجیتال تراولا Travala چیست؟(بررسی صفر تا صد ارز AVA)

ما می خواهیم در مقاله ارز دیجیتال تراولا چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Travala، آینده AVA و کیف پول ارز دیجیتال تراولا برای شما ارائه کنیم. با توجه به اینکه قراره در این مقاله به بررسی ارز تراولا بپردازیم، بهتره شما رو با مفهوم کلی ارزهای دیجیتال آشنا کنیم تا بتونین به راحتی مفهوم ارز تراولا رو درک کنین. بهتره بدونین که به ارزهایی که با پروتکل رمزگذاری شده به وجود میان، ارز دیجیتال گفته میشه و هدف اون ها کم کردن جعل و تقلب ارزی هست که باعث محبوبیت ارزهای دیجیتال شده هست.

همچنین غیر متمرکز بودن ارزهای دیجیتال نیز از ویژگی های مهم رمز ارزهاست.، یعنی تحت نظارت و کنترل هیچ نهاد و سازمانی نیستن و این نهادها یا شرکت ها هیچ کنترل و مدیریتی در ارزهای دیجیتال ندارن.

به عبارت دیگه دولت ها در مدیریت و کنترل پروژه های موجود در شبکه بلاک چین دخالت ندارن. شبکه بلاک چین نیز به شبکه گسترده ای گفته میشه که در بستر اون، خرید ارز دیجیتال انجام میشه. به این ترتیب شما می تونین برای تراکنش های مالی مختلف خودتون از انواع ارزهای دیجیتال استفاده کنین. همونطور که می دونین بازار ارزهای دیجیتال همواره نوسانات قیمتی زیادی داره که سرمایه گذاران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال، در این نوسانات قیمتی سودهای زیادی به دست میارن.

با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها، ارزهای دیجیتال متنوعی به وجود اومدن که هر کدوم به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای خاص خودشون، تونستن محبوبیت زیادی به دست بیارن. شاید در این میان اسم ارز تراولا رو شنیده باشین و خواستین که اطلاعاتی در مورد این ارز دیجیتال به دست بیارین. به همین منظور ما قصد داریم در مقاله ارز دیجیتال تراولا چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Travala، آینده تراولا و کیف پول ارز دیجیتال AVA برای شما ارائه کنیم تا با این رمز ارز آشنا بشین.

ارز دیجیتال تراولا Travala چیست؟

ارز دیجیتال تراولا چیست؟

در پاسخ به سوال ارز دیجیتال تراولا چیست؟ می تونیم این جوواب رو بدیم که ارز تراولا با نماد اختصاری AVA، نوعی ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 66.92 میلیون دلار و سهم 0.003 درصدی از کل بازار در رتبه 451 بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره. همچنین ارز تراولا نوعی پروتکل رزرو تور مسافرتی هست که نسل بعدی فناوری بلاک چین رو با محرک های توکنیزه شده ترکیب کرده. علاوه بر این، تیم توسعه دهنده ارز تروالا گزینه های پرداخت با تعداد زیادی ارز دیجیتال و پرداخت های سنتی رو هم برای کاربران فراهم کردن و مزیت های زیادی رو برای کاربرانی که از ارز دیجیتال مخصوص پروتکل تروالا یعنی ارز دیجیتال AVA استفاده می کنند، در نظر گرفته.

به عبارت دیگه ارز تراولا، در سال 2017 راه اندازی و عرضه بازار شد و یکی از برترین سیستم عامل های رزرو سفر مبتنی بر بلاک چین هست که کاربران و افراد می تونن با استفاده از توکن پروتکل تراولا و بقیه ارزهای دیجیتال، اقدام به خرید بلیط هتل ها و تورهای گردشگری کنند. همچنین پروتکل تراولا بستری برای رزرو هتل و محل اقامت هست و تعداد زیادی مقصد رو در 230 کشور و در کل دنیا پوشش میده. علاوه بر این، توسعه دهندهای این ارز ادعا دارن که به طور معمول 40 درصد ارزون تر از بقیه سیستم ها هستن.

بهتره بدونین که چیزی که ارز تراولا رو از رقیب های خودش مثل Booking.com منحصر به فرد می کنه، تلاش اون برای تبدیل شدن به نسل بعدی آژانس های مسافرتی هست که با تمرکز بر فناوری ارزهای دیجیتال و توسط توکن AVA، در حال تبدیل شدن هست. همچنین تیم توسعه دهنده ارز تراولا برای کمک به صنعت مسافرت و کم کردن هزینه ها از تکنولوژی بلاک چین استفاده می کنند.

تاریخچه ارز دیجیتال AVA:

تاریخچه ارز دیجیتال AVA

نوبه این رسیده تا در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال تراولا چیست؟ اطلاعاتی در مورد تاریخچه ارز دیجیتال تراولا برای شما ارائه کنیم. بهتره بدونین که موفقیت راه اندازی و ایجاد ارز دیجیتال AVA، به خاطر داشتن تیم 30 نفره با تجربه در حوزه ارزهای دیجیتال و حوزه بلاک چین هست. به عبارت دیگه تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال تراولا، در بخش های مختلف بازار کریپتوکارنسی تخصص دارن و به این دلیل وجود چنین تیمی می تونه باعث توسعه و پیشرفت ارز دیجیتال تراولا بشه. همچنین خیلی از اعضای این تیم در کشور ویتنام قرار دارن و بقیه اعضا نیز در بقیه جاهای دنیا مشغول به فعالیت هستن و روی این پروژه تمرکز دارن.

یکی از بنیانگذاران اصلی ارز دیجیتال Travala، شخصی به اسم استیو هیپول و خوان اترو هست. این دو نفر نیز تجربه زیادی در صنعت کریپتوکانرسی و بلاک چین دارن و این موضوع نیز باعث شده تا با همکاری هم اقدام به راه اندازی و عرضه ارز دیجیتال تراولا کنن.

شخصی به اسم درو کوراه نیز مدیر ارشد مالی پروتکل تراولا، مسئول برنامه ریزی اقتصادی، بررسی جریان های مالی، مدیریت ریسک و اقدامات مالی هست. کنت فاوم نیز مدیر بخش فناوری پروتکل Travala هست. بن راجرز نیز مدیر مارکتینگ و بازاریابی هست و این وظیفه رو داره تا کاربردهای ارز دیجیتال AVA رو توسعه بده.

همونطور که گفتیم، پروتکل تراولا در سال 2017 راه اندازی شد و در سال 2018 نیز فعالیت خودش رو به طور رسمی شروع کرد. همچنین تیم توسعه دهنده ارز تراولا در هر سه ماه، برنامه مشخصی از هدف های خودشون رو ارائه میدن تا این اهداف رو در طور سه ماه به اجرا در بیارن. بهتره بدونین در سال 2019 نیز پروتکل Travala از شبکه نئو که شبکه ارز دیجیتال نئو هست به شبکه بایننس منتقل شد. توکن AVA نیز در ابتدا با استاندارد NEP5 وجود داشت، ولی بعد از منتقل شدن به شبکه بایننس، روی استاندارد BEP2 فعالیت می کنه. 

هدف پروتکل تراولا چیست؟

ارز دیجیتال تراولا چیست؟

موضوعی که می خواهیم در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال Travala چیست؟ در موردش صحبت کنیم، هدف پروتکل تراولا هست. بهتره بدونین که پروتکل تراولا بعد از برطرف کردن مشکل های موجود در سیستم عامل های مسافرتی راه اندازی شد و محبوبیت زیادی پیدا کرد. همچنین پروتکل Travala قصد داره تا پرداخت های مبتنی بر ارزهای دیجیتال رو به گزینه پرداختی اصلی در صنعت مسافرت تبدیل کنه که تاکنون نیز تونسته اقداماتی در این مورد انجام بده و در حال حاضر گزینه پرداختی با توکن AVA در این پروتکل وجود داره.

همچنین یکی از هدف های جالب برای راه اندازی پروتکل تراولا، شرکت اکس پدیا یا همون غول جهانی رزرو سفر هست که در سال 2018 اعلام کرد که دیگه از ارز BTC پشتیبانی نمی کنه. بنابراین پروتکل Travala به عنوان همتای دیجیتال اکس پدیا با پشتیبانی از پرداخت های ارز فیات و ارزهای دیجیتال با ویژگی هایی مثل تایید فوری و رزرو تضمین شده بدون کارمزد به وجود اومد و مورد استفاده خیلی از افراد قرار گرفت. همچنین این پروتکل به دلیل مزیت های زیادی که داره محبوبیت زیادی نیز به دست آورد.

پروتکل تراولا می خواد به پلتفرم مسافرتی با اولویت پرداختی ارز دیجیتال تبدیل بشه. همچنین این پروتکل خودش رو به عنوان گزینه کم هزینه تر برای سفر معرفی می کنه که هیچ هزینه مشخص و مخفی نداره. همچنین کاربران پروتکل Travala این امکان رو دارن تا به تعداد زیادی از هتل ها دسترسی داشته باشن.علاوه بر این، پروتکل تراولا با کارمزدهای زیادی که بعضی وقت ها بقیه آژانس های مسافرتی آنلاین می گیرن و مشتریان خودشون رو محبور به پرداخت هزینه های نا مشخص می کنند، جلوگیری می کنه. به این ترتیب این پروتکل در مقایسه با رقیب هاش، خودش رو 15 درصد ارزون تر معرفی می کنه.

ویژگی های ارز دیجیتال Travala:

تاریخچه ارز دیجیتال AVA

همونطور که گفتیم، با گسترش بازار کریپتوکارنسی، ارزهای دیجیتال زیادی به وجود اومدن که هر کدوم به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای خاصی که دارن، در جایگاه خودشون قرار می گیرن. ارز دیجیتال تراولا نیز ویژگی های زیادی داره که در این بخش از مقاله ارز دیجیتال تراولا Travala چیست؟ به بررسی ویژگی های ارز دیجیتال AVA می پردازیم.

• وبسایت کاربردی

یکی از ویژگی های ارز دیجیتال تراولا، داشتن وبسایت کاربردی هست. اگه قبلا با وبسایت های رزرو پرواز، هتل یا اقامت کار کرده باشین، ممکنه از سادگی و تجربه کاربری با وبسایت Travala.com تعجب کنین. بهتره بدونین که این وبسایت سریع عمل می کنه و تجربه کاربری خیلی خوبی رو به کاربران ارائه می کنه.

• اپلیکیشن موبایلی

یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال Travala، اپلیکیشن موبایلی اون هستش. بهتره بدونین که پروتکل تراولا یه اپلیکیشن موبایلی کاملا کاربردی داره که به کاربران این امکان رو میده تا هتل خودشون رو با کمترین قیمت رزرو کنن. البته توجه داشته باشین که اپلیکیشن موبایلی فقط از رزرو هتل پشتیبانی می کنه و امکان رزرو بلیط هواپیما هنوز با این برنامه ممکن نیست.

• رزرو هتل و پرواز با ارز دیجیتال

یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال Travala، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال برای پرداخت هزینه رزرو هتل و پرواز هست. در زمان نوشتن این مقاله این وبسایت از ارزهای دیجیتال مختلفی مثل بیت کوین، توکن AVA، اتریوم، ارز دیجیتال کاردانو، بایننس کوین، ریپل و لایت کوین پشتیبانی می کنه. بهتره بدونین که حتی اگه پرداخت خودتون رو با ارز دیجیتال هم انجام بدین و هم می تونین بازگشت وجه کنین.

پروتکل Travala چگونه امن می شود؟

تاریخچه ارز دیجیتال AVA

می خواهیم در این بخش از مقاله ارز دیجیتال Travala چیست؟ برای شما امنیت پروتکل تراولا رو مورد بررسی قرار بدیم. بهتره بدونین که پروتکل Travala، بر روی سه لایه ساخته شده که اکوسیستم اون رو ممکن می کنه که این سه دوره عبارت هستن از تراولا Dapp، پروتکل تراولا و اجماع تراولا هست. همچنین لایه Dapp به عنوان رابط کاربری خودش فعالیت می کنه. هدف اصلی اون این هست که به مشتریان این امکان رو بده تا مطابق با انتخاب شخصی خودشون، پیشنهادهای خودشون رو مرور کنند.

لایه پروتکل از موتور اقتصادی سیستم عامل استفاده می کنه و از اجرای استاندارد قرارداد NEP5 در کل لایه پشتیبانی می کنه. همچنین این لایه پروتکل میزبان قراردادهای هوشمندی هست که بر تعاملات بین همه کاربران در پروتکل تراولا مثل مسافران و تامین کننده ها نظارت داره. این سیستم عامل از قابلیت قرارداد هوشمند بلاک چین نئو نیز برای فرایند رزرو خودش استفاده می کنه. علاوه بر این، لایه اجماع سابقه های موجود در پروتکل تراولا نیز کنترل می کنه. این لایه نیز در بلاک چین نئو قرار داره و از پروتکل Dbft یا پروتکل غیر مستقیم خطای بیزانس استفاده می کنه که از برخی ویژگی های اجماع اثبات سهام پشتیبانی می کنه. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه الگوریتم اثبات سهام چیست؟ مقاله ما رو توصیه می کنیم مطالعه کنین.

توکن AVA چیست؟

توکن AVA کوین اختصاصی پروتکل تراولا هست و هدف اون این هست که کاربر رو برای استفاده از پروتکل Travala تشویق کنه و همچنین تعامل کاربر با پروژه رو بهبود میده. علاوه بر این، تعداد کل توکن های در نظر گرفته شده 61.571.086 عدد هست که تا الان 52 میلیون توکن از اون در شبکه در گردش هست. بهتره بدونین که توکن AVA در زنجیره بایننس با استاندارد BEP2 و در زنجیره هوشمند بایننس با استاندارد BEP20 قرار داره.

بررسی قیمت و آینده تراولا:

تاریخچه ارز دیجیتال AVA:

همونطور که می دونین بازار ارزهای دیجیتال همواره نوسانات قیمتی زیادی داره و همین امر باعث شده تا پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال کار سختی بشه. همچنین یکی از عامل ها و فاکتورهایی که سرمایه گذاران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال بهش توجه می کنند، بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال مورد نظرشون هست. اگه شما نیز قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال تراولا رو دارین، باید قیمت و آینده Travala رو مورد بررسی قرار بدین. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال Travala چیست؟ به بررسی قیمت تراولا می پردازیم.

نکته قابل توجه این هست که درآمد پروتکل تراولا به همراه نسخه وایت پیپر این ارز دیجیتال در سال 2019 ارائه شد. همچنین طبق بررسی این اطلاعات، تاکنون همه عناصر این سند به درستی گزارش شده و این امید وجود داره که در آینده نیز به این صورت پیش بره و می تونیم با توجه به این اطلاعات، آینده تراولا رو درخشان پیش بینی کنیم. همونطور که می دونین بررسی سند وایت پیپر و اطلاعات موجود در اون، برای استفاده درست از تحلیل بنیادی دارایی های دیجیتالی لازم هست.

در سند وایت پیپر یه ارز دیجیتال میشه به اطلاعاتی در مورد اهداف یه پروژه، کاربردهای اون و فناوری به کار رفته در اون، نقشه راه آینده این پروژه، طرح عرضه توکن ها و یا کوین ها و... دست پیدا کنیم که می تونن در تصمیم گیری در زمینه سرمایه گذاری بر روی یه ارز دیجیتال موثر باشن و می تونیم به راحتی آینده ارز دیجیتال مورد نظر رو پیش بینی کنیم. به این ترتیب با خوندن نقشه راه ارز دیجیتال تراولا، می تونیم آینده Travala رو پیش بینی کنیم. از طرف دیگه می تونین به مجموعه انتقادات و پیشنهادهایی که در مورد این رمز ارز وجود داره مراجعه کنین و نظر صاحب نظران رو در مورد این ارز دیجیتال با خبر بشین که کمک زیادی به بررسی اینده Travala می کنه.

کیف پول ارز دیجیتال تراولا:

کیف پول ارز دیجیتال تراولا

شاید بعد از به دست اوردن اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال تراولا و بررسی قیمت و اینده Travala، قصد داشته باشین تا روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنین و اقدام به خرید ارز دیجیتال تراولا بکنین. ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال Travala چیست؟ به بررسی کیف پول ارز دیجیتال تراولا می پردازیم.

بهتره بدونین که شما برای ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال Ava، خود به یه کیف پول دیجیتال شخصی نیاز دارین چون همونطور که می دونین شما بعد از اینکه ارز دیجیتال تراولا رو خریدین، باید اون رو به جایی امن منتقل کنین و نگهداری ارز دیجیتال در صرافی کار درستی نیست. بهتره بدونین که برای ذخیره ارز دیجیتال Ava هم می تونین از کیف پول های نرم افزاری استفاده کنین و هم می تونین از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنین. کیف پول های نرم افزاری بر روی گوشی موبایل یا دسکتاپ شما قابل نصب هستن و به صورت آنلاین دارایی ها و کلیدهای خصوصی شما رو در ذخیره و نگهداری می کنند و به دلیل رابط کاربری راحتی که دارن، مورد استقبال قرار گرفتن.

کیف پول های سخت افزاری نیز در اصل به صورت آفلاین فعالیت می کنند و دارایی ها و کلیدهای خصوصی شما رو در خودشون ذخیره می کنند و در دسته بندی کیف پول های سرد قرار دارن. همچنین بهتره بدونین که کیف پول های سخت افزاری سطح امنیتی بالایی دارن، ولی به دلیل هزینه بالای تهیه اون ها، زیاد مورد استقبال قرار نمی گیرن. در ادامه برخی از انواع کیف پول ارز دیجیتال تراولا رو برای شما معرفی و مورد بررسی قرار می دیم. مقاله کیف پول ارز دیجیتال چیست؟ در این زمینه می تونه خیلی براتون مفید باشه.

کیف پول نرم افزاری تراست ولت (Trust Wallet):

کیف پول ارز دیجیتال تراولا

یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال Travala، والت نرم افزاری تراست ولت هست. Trust Wallet نوعی کیف پول نرم افزاری هست که شما می تونین ارزهای دیجیتال خودتون و ارز دیجیتال تراولا خودتون رو در این والت ذخیره کنین. همچنین کیف پول نرم افزاری تراست ولت توسط شخصی اوکراینی به اسم ویکتور رادچنکو راه اندازی و عرضه بازار شده و به دلیل داشتن رابط کاربری راحت و سطح امنیتی بالایی که داره، محبوبیت زیادی به دست اورده و مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته. بهتره بدونین که این محبوبیت باعث شده تا صرافی بایننس این والت رو در سال 108 خریداری بکنه و به عنوان کیف پول رسمی بایننس شناخته شد.

کیف پول نرم افزاری تراست ولت، ویژگی های امنیتی زیادی رو برای افزایش امنیت دارایی ها و کلیدهای خصوصی کاربران ارائه می کنه که یکی از این ویژگی ها، قابلیت تهیه نسخه پشتیبان این والت هست. منظور از تهیه نسخه پشتیبان این هست که شما می تونین در هنگام نصب و راه اندازی تراست ولت که برای شما عبارت بازیابی داده میشه رو در جایی امن نگهداری و یادداشت کنین و در صورت لزوم از اون استفاده کنین. مقاله آموزش نصب و راه اندازی تراست ولت در سایت ایران بایننس قرار داره و می تونین اون رو مطالعه کنین.

کیف پول نرم افزاری متامسک (MetaMask):

کیف پول ارز دیجیتال تراولا

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال Travala، والت نرم افزاری متامسک هست. MetaMask نوعی کیف پول نرم افزاری هست که یکی از کیف پول های رسمی و معتبر ارز دیجیتال اتریوم هست که به صورت افزونه روی مرورگرهای کامپیوتر شما فعالیت می کنه. همچنین شما می تونین نسخه اندروید و ios این والت رو از سایت رسمی این کیف پول دانلود و نصب کنین.

علاوه بر این، شما می تونین با استفاده از این نرم افزار ارز دیجیتال اتریوم و توکن های مبتنی بر اتریوم رو ذخیره و نگهداری کنین. بهتره بدونین که این والت از برنامه های غیر متمرکز و قراردادهای هوشمند نیز پشتیبانی می کنه که یکی از ویژگی های مهم این والت هست.

کیف پول نرم افزاری متامسک نیز مثل تراست ولت، ویژگی های امنیتی زیادی رو برای کاربران فراهم می کنه. برای مثال شما می تونین برای این والت رمز عبور تعیین کنین و در هنگام ورود به این والت، رمز عبور خودتون رو وارد کنین و وارد حساب کاربری خودتون بشین.

همچنین کیف پول نرم افزاری متامسک نیز در هنگام راه اندازی و نصب، برای شما عبارت بازیابی میده که می تونین با استفاده از اون ها کیف پول خودتون رو بازیابی کنین. علاوه بر این، کیف پول متامسک تا الان هیچ وقت مورد هک قرار نگرفته و از این جهت محبوبیت زیادی به دست آورده.

کیف پول بایننس چین ولت (Binance Chain Wallet):

کیف پول ارز دیجیتال تراولا

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال Travala، والت نرم افزاری بایننس چین ولت هست. بایننس جین ولت در اصل کیف پول ارز دیجیتال رسمی صرافی بایننس برای دسترسی به بایننس اسمارت چین، بایننس جین و شبکه اتریوم هست.

شما می تونین با استفاده از این کیف پول دارایی یا ارزهای دیجیتال خودتون رو به صورت امن ذخیره کنین و با هزاران پروژه و قرارداد هوشمند در بلاک چین های مختلف ارتباط داشته باشین. همچنین با استفاده از کیف پول بایننس چین ولت که در واقع به شکل یه افزونه برای مرورگرهای مختلف هست، میشه به سادگی ارز دیجیتال بایننس کوین رو به سایر توکن ها تبدیل کنین.

کیف پول بایننس چین ولت با بقیه والت ها افزونه ای شباهت های زیادی داره، با این حال بایننس چین ولت از بعضی جهت ها، با بقیه رقیب های خودش مثل متامسک متفاوت هست. همچنین اگه در حال حاضر در صرافی بایننس حساب کاربری دارین، به راحتی می تونین اون رو با استفاده از ویژگی Wallet Dirct به کیف پول بایننس چین ولت متصل کنین. علاوه بر این، این والت نیز برای افزایش سطح امنیت دارایی های کاربران، ویژگی های امنیتی زیادی فراهم می کنه که باعث شده تا این والت محبوبیت زیادی به دست بیاره.

 

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ارز دیجیتال Travala چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال تراولا، آینده Travala و کیف پول ارز دیجیتال تراولا ارائه کنیم. همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال تراولا نوعی پروتکل آسیب پذیر رزرو تور مسافرتی هست که نسل بعدی فناوری بلاک چین رو با محرک های توکینزه شده ترکیب کرده. همچنین شما اگه قصد خرید ارز دیجیتال AVA رو دارین، می تونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس استفاده کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال تراولا Travala چیست؟(بررسی صفر تا صد ارز AVA)
سوال امنیتی :1+91 = ?