ارز دیجیتال داسک نتورک چیست؟ | بررسی و معرفی پروژه Dusk Network | بررسی ویژگی ها و آینده ارز DUSK

1402/06/29
ارز دیجیتال داسک نتورک چیست؟ | بررسی و معرفی پروژه Dusk Network | بررسی ویژگی ها و آینده ارز DUSK


ارزهای دیجیتال و شبکه های بلاک چینی، طیف گسترده ای از امکانات رو در اختیار کاربراشون میذارن که بهتره قبل از خرید ارز دیجیتال راجع به اونها بدونین. تقریبا صنعت و حوزه ای وجود نداره که از این تکنولوژی استفاده نکرده باشه. یکی از مسائلی که این روزا خیلی بین مردم داغ شده و ذهن افراد زیادی رو به خودش مشغول کرده، حریم شخصی و حفاظت از داده هاست. ارز داسک نتورک و پروژه ی اون با توجه به مشکلاتی که تو این حوزه وجود داره، یه بلاک چین اختصاصی برای محافظ از داده های کاربراش ساخته.

این مقاله بهتون شرح میده که ارز دیجیتال Dusk Network چیست؟ همچنین تو این مطلب به شکل تخصصی این رمز ارز و پروژه اش رو مورد بررسی قرار میدیم. امیدواریم که این اطلاعات بهتون ذهنیت درستی در مورد نحوه کار شبکه و ارز Dusk Network در اختیارتون بزارن. علاوه بر اون، در مورد تیم سازنده و تاریخه ارز DUSK باهاتون صحبت میکنیم. در صورتی که قصد سرمایه گذاری و خرید داسک نتورک رو دارین، خوندن این مقاله یکی از واجباته.

پروژه ارز دیجیتال داسک نتورک چیست؟

قبل از اینکه بخوایم در مورد ارز دیجیتال Dusk Network و امکاناتی که داره صحبت کنیم، بهتر در مورد ماهیت پروژه این ارز صحبت کنیم. همونطور که میدونین ارز دیجیتال داسک نتورک متعلق به شبکه ی بلاک چینی با همین اسم است. توصیفی که سازنده های این پروژه در مورد اون دارن، بلاک چینی محرمانه و قابل برنامه ریزی هستش. تو این شبکه بلاک چینی از پروتکل دانش صفر که به اختصار ZKP نام داره، استفاده شده.

ارز دیجیتال داسک نتورک چیست؟ | بررسی و معرفی پروژه Dusk Network

یکی از مهمترین نکاتی که درباره ی این ارز وجود داره، استفاده از زیر ساخت های ویژه ای هستش که مقیاس پذیری و امنیت حریم خصوصی این شبکه رو به شکل قابل توجهی افزایش داده. همونطور که از ادعاهای این شبکه مشخصه، بلاک چین Dusk Network تو حوزه حریم شخصی و محافظت از اطلاعات فعالیت داره.

با استفاده از این شبکه امکان انتقال ارز های دیجیتال به شکل ناشناس و خودکار وجود داره. در واقع بر خلاف بیت کوین و ارز های دیگه که تراکنش هاشون قابل رهگیری هستن، تو این شبکه امکان اطلاع از جزئیات تراکنش های انجام شده وجود نداره.

بلاک چین داسک نتورک ترکیبی از پروتکل های اجماع سفارشی و رمز نگاری صفر رو تو شبکه اش مورد استفاده قرار داده. تو این شبکه از برنامه های ویژه ای استفاده شده که به کمک اونا امکان استقرار برنامه های غیر متمرکز روی پروتکل دانش صفر، فراهم شده. این برنامه ها مثل یه ستون فقرات برای این اکوسیستم عمل میکنن. کسب و کار ها و مشاغل مختلف با استفاده از این شبکه میتونن از ابزار های مالی مختلفی مثل اوراق بهادار استفاده کنن، بدون اینکه به حریم خصوصی شون تعرضی بشه. توجه داشته باشین که برای اینکار از قرارداد های هوشمند استفاده میشه.

فناوری که تو شبکه ازش استفاده میشه، کاملا بر پایه ی پروتکل دانش صفر بنیانگذاری شده. همچنین اولین ماشین مجازی که تماما از دانش صفر (ZK-VM) استفاده میکنه، توسط این پروژه پیاده سازی شده. همین قضیه باعث منحصر به فرد شدن شبکه داسک نتورک و بلاک چین اون شده. در ادامه بیشتر در مورد ویژگی های این شبکه و رمز ارز Dusk Network صحبت میکنیم.

بررسی تاریخچه ارز داسک نتورک و معرفی بنیانگذاران آن

حالا که متوجه شدین پروژه Dusk Network چیست؟ بهتره کمی هم در مورد نحوه بوجود اومدن این شبکه و افرادی که این پروژه رو ساختن صحبت کنیم. یکی از تاثیر گذار ترین فاکتور هایی که میتونه عامل موفقیت یه پروژه باشه، تیم سازنده و توسعه دهنده ی اون هستش. تاسیس و ساخت داسک نتورک به سال 2018 برمیگرده. تیم اصلی این پروژه که Dusk Network رو استارت زدن، از سه نفر تشکیل شده بود. این افراد تو حوزه های فنی و بازرگانی تخصص دارن. تو ادامه ی این قسمت بیشتر با این افراد آشنا میشیم.

ارز دیجیتال داسک نتورک چیست؟ | بررسی و معرفی پروژه Dusk Network  | تاریخچه داسک نتورک

سرپرست فنی تیم داسک نتورک امائول فرانسیونی (Emanuele Francioni) نام داره. این فرد تو رشته مهندسی تحصیل کرده و مدرک کارشناسی ارشدش رو از یکی از بهترین دانشگاه های جهان دریافت کرده. قبل از اینکه شبکه داسک نتورک ساخته بشه، امانوئل به مدت 15 سال تو صنعت فناوری و تکنولوژی های مختلف فعالیت کرده.

به همین خاطر تجربه ی قابل توجهی رو تو این حوزه داره. در حال حاضر قسمت بلاک چین این شبکه زیر نظر این فرد است و سمت مدیر اجرایی وب 3 رو هم به عهده داره.

فولیو ونچورلی (Fulvio Ventureli) به عنوان محقق اصلی شبکه داسک نتورک معرفی شده. مدرک تحصیلی ونچورلی تو حوزه ی مهندسی فناور اطلاعات هستش. این فرد بیش از 20 سال تو حوزه فناوری اطلاعات فعالیت کرده. از مهمترین کمپانی های بزرگی که ونچورلی باهاشون همکاری داشته، میتونیم آمازون (Amazon)، تام تام (TomTom) و اکسیت (Excite) رو نام ببریم. تجربه و فعالیت های پیشین این عضو از تیم داسک نتورک میتونه تاثیر زیادی رو روی پیشرفت این پروژه بذاره. در حال حاضر سمت مدیریت اجرایی وب 3 به عهده این فرد هستش.

نفر سوم تیم اصلی که تو ساخت پروژه Dusk Network تاثیر بسزایی رو داشته، جلو پول (Jello Pol) نام داره. طبق اطلاعاتی که بدست آوردیم، این فرد تو رشته علوم مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و یه مدرک لیسانس داره. همچنین مدرک کارشانی ارشدش رو تو رشته مدیریت اطلاعات دریافت کرده. از سال 2015 تا به الان، تو حوزه بلاک چین و ارز های دیجیتال فعالیت داره. به همین خاطر هم آشنایی زیادی رو با این حوزه و مشکلاتش داره. مدیریت تیم بازرگانی شبکه داسک نتوک به عهده این فرد هستش.

با توجه به این توضیحات باید متوجه شده باشین که تیم فنی و بازرگانی Dusk Network به شکل مجزا از هم فعالیت دارن. البته هدف هر دوی این تیم ها یکسانه و تمام تلاششون برای پیشرفت و توسعه ی داسک نتورک هستش. البته مدیریت و توسعه ی شبکه ای به این بزرگی کار سختیه و سه نفر نمیتونن از پسش بر بیان. تو این پروژه یه تیم توسعه دهنده هم وجود داره. این تیم 17 نفره از مهندسین و متخصص های فناوری های بلاک چینی هستن.

تیم توسعه دهنده ی Dusk Network ایرادات و مشکلاتی که تو این پروژه وجود داره رو برطرف میکنن. همچنین تلاش زیادی رو برای اضافه کردن امکانات بیشتر به این پروژه انجام میدن. البته این همه ی اعضای تیم ارز دیجیتال داسک نتورک نیست. تو این پروژه از یه گروه مشاوره ای 9 نفره برای کسب تجربه تو حوزه بازرگانی بهره برده میشه. تجارب تجاری که این تیم در اختیار این پروژه میذارن، تاثیر زیادی رو تو آینده داسک نتورک میذاره.

ارز دیجیتال Dusk چیست؟

تو پروژه ی داسک نتورک یه رمز ارز بومی وجود داره. این ارز داسک نتورک نام داره که روی شبکه ERC20 ساخته شده. این شبکه تو حوزه حریم خصوصی و حفاظت از اطلاعات فعالیت داره. این بلاک چین یه فضای امن برای مبادلات و تراکنش های مالی هستش. این ارز توسط کسب و کارها و مشاغل مختلف برای سرمایه گذاری روی اوراق بهادار مورد استفاده قرار میگیره. برای این منظور باید از قرارداد های هوشمندی روی این شبکه استفاده کرد.

ارز دیجیتال داسک نتورک چیست؟ | بررسی و معرفی پروژه Dusk Network

برای پرداخت هزینه کارمزد تو این شبکه به ارز دیجیتال داسک نتورک نیاز داریم. همچنین برنامه نویس و توسعه دهنده هایی که میخوان برنامه های غیر متمرکزشون (DApp) رو روی این شبکه مستقر کنن، باید از ارز Dusk Network برای پرداخت هزینه های کارمزد یا Gas استفاده کنن.

تو این بلاک چین برای پاداش دادن به اعتبار سنج ها از این رمز ارز استفاده میشه. این شبکه از پروتکل های اجماع برای تامین امنیتش استفاده میکنه.

اجماع شبکه برای تامین امنیت و پردازش داده های تراکنش ها، اهمیت بسیار زیادی رو داره. این رمز ارز برای اولین بار تو نوامبر سال 2018 با استفاده از صرافی بیت فینکس(Bitfinex) به شکل عمومی عرضه شد. طی عرضه اولیه ای که تو این تاریخ انجام شد، این بلاک چین تونست 8 میلیون دلار سرمایه بدست بیاره. البته این فروش چندان موفق نبود و نتونست انتظارات تیم Dusk Network رو برآورده کنه. (تیم داسک نتورک پیش بینی میکرد که 14.4 میلیون دلار سرمایه از این عرضه اولیه بدست بیاره.)

طبق اطلاعاتی که تو وایت پیپر این ارز وجود داره، نحوه تقسیم ارز داسک نتورک به شکل زیر هستش:

  • توکن های مشارکتی که به اعتبار سنج ها و افراد فعال تو این پروژه اختصاص دارن: 81/11 درصد از کل عرضه
  • صندوق توسعه ی فنی پروژه: 06/18 درصد از کل عرضه
  • توکن های بازاریابی که برای معرفی ارز داسک نتورک و برگزایر رویداد ها اختصاص داره: 29/7 درصد از کل عرضه
  • دستمزد تیم سازنده و توسعه دهنده های این ارزدیجیتال: 42/6 درصد از کل عرضه
  • توکن هایی که برای تیم مشاوره ای تخصیص یافتن: 42/6 درصد از کل عرضه

شبکه داسک نتورک چطور کار میکنه؟

تو شبکه داسک برای تامین امنیت و حریم خصوصی از یه مدل معاملاتی ویژه به اسم Phoenix استفاده شده. تمرکز این مدل روی حریم خصوصی و ناشناسی قرارداد های هوشمند و معاملات هستش. علاوه بر این، ارز داسک نتورک که روی این مدل مستقر شدن، میتونن به شکل اختصاصی به عنوان یه توکن امنیتی فعالیت کنن. البته تو شبکه Dusk Network از یه مدل ترکیبی به اسم Zedger استفاده میشه. این مدل بر پایه ی پونیکس ساخته شده.

در شبکه های بلاکچینی تامین امنیت و پردازش تراکنشها با دو روش انجام میشه:اثبات کار(POW) واثبات سهام(POS)

ارز دیجیتال داسک نتورک چیست؟ | بررسی و معرفی پروژه Dusk Network

تو اثبات کار از دستگاه های محاسباتی پیشرفته ای برای رسیدن به جواب معادلات تراکنش ها استفاده میشه. به این فرایند اصطلاحا ماین میگیم. افراد مختلفی که تو جامعه ارز دیجیتال فعالیت دارن، با استفاده از این دستگاه ها، به امنیت شبکه کمک میکنن.وظیفه پردازش تراکنش ها به عهده این افراد هست. البته به ازای این فعالیت به ماینرها پاداش داده میشه.

الگوریتم های متعددی تو این روش وجود داره که از نظر تکنولوژی و فرآیند های محاسباتی با هم متفاوتن. البته همه ی این الگوریتم ها مشکلات مشابهی رو دارن. یکی از بزرگترین ایرادات این روش، آسیبی هستش که به محیط زیست میرسونه. با توجه به اینکه ماینر ها برق زیادی رو مصرف میکنن، تاثیر زیادی رو روی گرمایش زمین میذارن. به همین خاطر روش دیگه ای برای تامین امنیت و پردازش تراکنش ها تو شبکه های مختلف در نظر گرفته شده.

تو این روش که اثبات سهام نام داره، به جای دستگاه های گران قیمت و مصرف برق، از ارز دیجیتال همون شبکه برای اعتبار سنجی استفاده میشه. تو این روش اعتبار سنج ها از اول مشخص میشن و بقیه ی جامعه ی اون ارز با اعتماد به اعتبار سنج ها، ارز هاشون رو در اختیارش میذارن. به این عمل استیک گفته میشه. البته تو برخی از شبکه ها فقط افرادی که بنیاد اون ارز تاییدشون کرده میتونن فعالیت هایی رو برای امنیت و تایید تراکنش ها انجام بدن.

شبکه داسک نتورک هم از اثبات سهام استفاده میکنه. تو این شبکه الگوریتم اجماع توفق نامه بیزانس یا SBA برای تامین امنیت و ایمنی مورد استفاده قرار میگیره. تو این روش اتلاف انرژی به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده. همچنین سرعت شبکه هم بسیار بیشتر از بلاک چین هاییه که از اثبات کار استفاده میکنن. علاوه بر اون به نود ها اجازه اظهار نظر و شرکت تو تصمیم گیری های مهم شبکه داده میشه.

مزیت های ارز دیجیتال داسک نتورک

در دنیای امروز، ارزهای دیجیتال به عنوان یک راهکار نوین در دنیای مالی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته‌اند. یکی از ارزهای دیجیتال محبوب و معتبر، ارز دیجیتال داسک نتورک است. با وجود ویژگی‌های منحصر به فرد خود، داسک نتورک مزایای فراوانی برای کاربران خود فراهم می‌کند. اولین مزیت این ارز دیجیتال قابلیت ضمانت امنیت بالا است. داسک نتورک از تکنولوژی بلاکچین برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده می‌کند، که امکان انتقال امن و ردیابی دقیق تمامی تراکنش‌ها را فراهم می‌کند. همچنین، داسک نتورک دارای هزینه پایین تری نسبت به سیستم‌های پرداخت معمولی است که می‌تواند برای تجار و کسب‌وکارها مزیت قابل توجهی باشد. علاوه بر این، داسک نتورک قابلیت تبدیل پول به صورت سریع و بدون واسطه را نیز دارد، که این امر می‌تواند برای افرادی که به تراکنش‌های بین‌المللی نیاز دارند بسیار مفید باشد. در نهایت، داسک نتورک به کاربران خود کنترل کامل را بر روی دارایی‌هایشان می‌دهد و بدون وجود تنها یک مرکز مالی، امکان انتقال و مدیریت دارایی‌ها را فراهم می‌سازد. به طور خلاصه، ارز دیجیتال داسک نتورک با مزایای خاص خود، برای کاربران و بخصوص تجار و کسب‌وکارها یک راهکار قدرتمند در دنیای مالی می‌باشد.

کاربرد های ارزدیجیتال DUSK چیست؟

ارز دیجیتال داسک نتورک یکی از مهمترین محصولات این شبکه است. این ارز برای موارد متعدد و گوناگونی مورد قرار میگیره، که در ادامه برخی از اونا رو بهتون به شکل خلاصه توضیح میدیم.

ارز دیجیتال داسک نتورک چیست؟ | بررسی و معرفی پروژه Dusk Network  | کاربردهای ارز دیجیتال داسک نتورک

البته تیم داسک نتورک قصد داره کاربرد های بیشتری رو برای این رمز ارز تعریف کنه. به احتمال زیاد داسک نتورک از یه سیستم حاکمیت زنجیره ای برای این منظور استفاده کنه. همین مسئله بهمون سیگنال هایی رو در مورد آینده Dusk Network میده.

  • اولین استفاده ای که میتونین از ارز Dusk بکنیم، انجام معاملات و نقل و انتقالات مالی هستش. همچنین برای انجام مبادلات اتمی هم میتونین از این رمز ارز استفاده کنید.
  • یکی دیگه از کاربرد هایی که برای ارز داسک نتورک مطرح شده، شرکت تو الگوریتم های اجماع است. افرادی که تو این روش شرکت میکنن، تو تصمیم گیری های مهم هم نقش دارن. این الگو باعث شده دارندگان این ارز به هولد های بلند مدت تشویق بشن.
  • سود و پاداش اعتبارسنج های شبکه با ارز دیجیتال Dusk Network پرداخت میشه. بیشتر ارزهای جدیدی که تو این شبکه منتشر میشن، به همین منظور مورد استفاده قرار میگیرن.
  • بخش کوچکی از ارزهایی که به شکل مستمر تو این شبکه منتشر میشن، به صندوق توسعه ی فنی داسک نتورک اختصاص داده میشه. همچنین یه مکانیسم بودجه مستقل تو این شبکه وجود داره که برای تحقیق و توسعه ی این رمز ارز استفاده میشه. تاثیر این بودجه تو بلند مدت روی Dusk Network دیده میشه.
  • یکی دیگه از کاربرد های ارز داسک نتورک برای پرداخت کارمزد تراکنش ها و مستقر کردن برنامه های غیر متمرکز (DApps) هستش. در واقع این ارز هم برای تراکنش های عملیاتی و هم به عنوان گس مورد استفاده قرار میگیره.
  • داسک نتورک جزو ارزهای مبتنی به XSC دسته بندی میشه. به عبارت دیگه، هم به شکل یک طرفه و هم از طریق سوآپ اتمی میتونین این ارز رو معامله کنین.
  • برای مدیریت بلاک چین داسک نتورک از ارز دیجیتال DUSK Network استفاده میشه. همونطور که قبلا اشاره کردیم، افرادی که مقدار قابل توجهی از این رمز ارز رو داشته باشن به طور مستقیم تو نظر سنجی ها و رای گیری های این شبکه شرکت میکنن.

این رمز ارز آینده ی بسیار روشنی رو داره. شما هم میتونین با خرید داسک نتورک روی این پروژه سرمایه گذایر کنین و سود های مناسبی رو از این ارز بدست بیارین. تو ادامه ی این مطلب بیشتر در مورد آینده Dusk Network باهاتون صحبت میکنیم.

آینده ارز دیجیتال داسک نتورک

این روز ها شبکه های اجتماعی و پیشرفت و توسعه ی تکنولوژی و اینترنت، اهمیت حریم خصوصی و امنیت رو بیشتر از هر وقت دیگه ای بهمون یادآوری میکنن. در حال حاضر یکی از مهمترین دغدغه هایی که انسان ها دارن، حفاظت از اطلاعاتشونه. پروژه های زیادی وجود دارن که ابعاد مختلف زندگی ما رو به بلاک چین منتقل کردن. به طور قطع مهمترین دلیل افزایش قابل توجه محبوبیت این تکنولوژی، امنیت بسیار بالای این شبکه است.

ارز دیجیتال داسک نتورک چیست؟ | بررسی و معرفی پروژه Dusk Network  |  آینده داسک نتورک

حالا که فهمیدیم ارز داسک نتورک چیست؟ و چه استفاده هایی ازش میشه، بهتره در مورد دلایل استفاده از این رمز ارز صحبت کنیم. پروژه های بلاک چینی زیادی وجود دارن که تو حوزه حریم خصوصی و امنیت فعالیت دارن. اما داسک نتورک ویژگی های خاص و منحصر به فردی داره، که باعث محبوبیت و افزایش توجه ها به این پروژه شده. همچنین عواملی که ما رو به خرید Dusk Network تشویق میکنن رو مورد بررسی قرار میدیم.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که پروژه Dusk Network رو نسبت به بلاک چین های رقیبش برتری داده، ارائه خدمات تو حوزه توکن های امنیتی هستش. این شبکه تنها پروتکلیه که به شکل اختصاصی تو این حوزه فعالیت داره. تا به امروز پروژه ای برای خدمت رسانی تو بازار توکن های امنیتی ارائه نشده بود؛ به همین خاطر داسک نتورک رو میتونیم بسیار خاص و منحصر به فرد بدونیم.

تیم سازنده و مشاوره دهنده داسک نتورک، یکی از مهمترین دلایل پیشرفت و موفقیت های این شبکه است. این تیم درک درستی از شرایط بازار و نیاز های کاربر ها دارن. علاوه بر اون فناوری که تو این پروژه بکار رفته، دائما در حال ارتقا و توسعه است. تکنولوژی که Dusk Network ازش استفاده میکنه، بسیار پیچیده است و به همین خاطر درک و توضیح اون کار سختیه. تو این مقاله خلاصه وار در مورد این رمز ارز صحبت کردیم.

همه ی مواردی که تا به الان در موردشون توضیح دادیم، فقط گوشه ای از این پروژه هستن. آینده این رمز ارز بسیار درخشانه و قیمت داسک نتورک مستعد رشد های چند صد درصدیه. امیدواریم که بتونین تو موقعیت مناسبی این ارز رو خریداری کنید و از رشد اون نهایت بهره رو ببرین. یکی دیگه از عواملی که روی آینده داسک نتورک تاثیر داره همکاری های اون هستش. در ادامه توضیحات بیشتری رو در مورد پلتفرم هایی که از داسک نتورک استفاده میکنن، در اختیارتون میذاریم.

همکاری های داسک نتورک

شبکه Dusk Network تو حوزه های مختلفی به کمپانی های مختلف خدمات ارائه میکنه. بعضی از شرکای حقوقی و تجاری این رمز ارز از این شبکه برای صدور و مدیریت توکن های امنیتیشون استفاده میکنن.

ارز دیجیتال داسک نتورک چیست؟ | بررسی و معرفی پروژه Dusk Network

برخی از روابط تجاری این پروژه برای ارائه خدمات بیشتر تو بلاک چین ارز های دیگه توسعه پیدا کرده. همچنین تو بازار توکن های امنیتی اولیه و ثانویه این شبکه به کار برده شده. با داسک نتورک امکان معامله، صدور، مدیریت و تجارت ارز های امنیتی فراهم شده.

از مهمترین مشارکت های این پروژه میتونیم موارد زیر رو بهتون معرفی کنیم:

CipherBlade: یه شرکت مهم و معتبر تو حوزه امنیت سایبری هستش که با تجزیه و تحلیل زنجیره ای و زیرساخت های یک شرکت، امنیت اونو مورد ارزیابی قرار میده. چیپر بلید تو زمینه ی زیرساخت دیجیتال و ملاحظات کلیدی امنیتی برای طراحی فناوری به پروژه Dusk Network مشاوره میده.

The Reserve: یه بانک تو حوزه سرمایه گذاری و شرکتی تو حوزه مشاوره استراتژی هستش. این کمپانی تو حوزه تامین مالی فناوری های نوظهور تخصص ویژه ای رو داره. ذخایر ارز داسک نتورک توسط این شرکت برای توکن‌سازی اوراق بهادار و تسهیل صدور و تجارت دارایی‌های خصوصی و سازگار مورد استفاده قرار میگیره.

Watson Law: واتسون لاو یه مجموعه حقوقی بلاک چینی هستش. داسک با همکاری با واتسون تونسته چارچوب های قانونی برای صدور و تجارت توکن امنیتی ایجاد کنه. همچنین این پروژه به عنوان یه شریک طراحی حیاتی برای ایجاد چارچوب‌های انطباق Dusk معرفی شده. ویژگی هایی مانند مقاومت چنگال، نهایی بودن تسویه، و امضای دیجیتال با کمک این مجموعه توسعه داده شدن.

ائتلاف BlockVenture: بزرگترین شبکه دانشگاهی بلاک چین تو دنیا، ائتلاف BlockVenture هستش. این گروه به تیم داسک نتورک اجازه دادن که از تحقیقات پیشرفته بلاک چین شون که توسط معتبر ترین دانشگاه های دنیا ارائه شده، استفاده کنن. علاوه بر اون، مشارکتی که بین این دو وجود داره، امکانات بیشتری رو در اختیار این پروژه گذاشته. کاوش تو برنامه دکترا، گسترش استخدام های استراتژیک و دسترسی به تیم های توسعه دهنده های برتر دنیا بخشی از این امکانات ویژه هستن.

از کجا داسک نتورک بخریم؟

Dusk Network یه پروژه ی منحصر به فرده و همین هم باعث شده افراد زیادی این ارز رو برای سرمایه گذاری انتخاب کنن. سریع ترین و در عین حال امن ترین روش برای خرید Dusk Network، صرافی ارز دیجیتال هستش. صرافی های معتبری مثل بایننس، یونی سوآپ، بیت رکس، Gate.io و. . . از جمله معروفترین صرافی هایی هستن که تو سطح بین المللی این ارز رو میفروشن.

البته همونطور که میدونین، تحریم های زیادی به علیه کشورمون وضع شدن که اجازه همکاری و استفاده از پلتفرم های بین المللی رو به ما نمیدن. به همین خاطر باید از جایگزین های داخلی برای خرید و فروش ارز دیجیتال داسک نتورک استفاده کنین. ایران بایننس یکی از بهترین صرافی های داخلیه که خدمات با کیفیتی رو به مخاطباش ارائه میده. این صرافی بهترین گزینه برای خرید ارز دیجیتال به خصوص Dusk Network هستش.

جمع بندی

این مقاله رو به شکل اختصاصی برای پاسخ به سوال " ارز دیجیتال DUSK چیست؟ " نوشتیم. مطمئنا بعد از خوندن این مطلب، با هر چیزی که باید در مورد این ارز میدونستین، آشنا شدین. ارز دیجیتال داسک نتورک آینده بسیار روشنی رو داره. باخرید این رمز ارز، شما هم از این آینده برخوردار میشین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال داسک نتورک چیست؟ | بررسی و معرفی پروژه Dusk Network | بررسی ویژگی ها و آینده ارز DUSK
سوال امنیتی :9+94 = ?