ارز دیجیتال ریون کوین Ravencoin چیست؟(بررسی کامل ارز RVN)

1401/06/16
ارز دیجیتال ریون کوین Ravencoin چیست؟(بررسی کامل ارز RVN)


قصد داریم در مقاله ارز دیجیتال ریون کوین Ravencoin چیست؟ به بررسی صفر تا صد ارز ریون کوین بپردازیم که شامل تیترهای ارز دیجیتال RVN، بنیان گذاران ریون کوین، نحوه عملکرد ارز Ravencoin، قیمت ریون کوین و آینده RVN هست، بپردازیم. احتمالا در بازار وسیع ارزهای دیجیتال با رمز ارزهای زیادی برخورد داشتین که ارز Ravencoin یکی از اونها بوده. قبل از شروع موضوع اصلی، مقدمه ای از ارزهای دیجیتال ارائه می کنیم.

ارزهای دیجیتال نوعی پول دیجیتالی و غیر متمرکز هستن که وجود فیزیکی ندارن و فقط به صورت دیجیتال و الکتریکی در دسترس هستن. همچنین خرید ارز دیجیتال با استفاده از رایانه یا کیف پول الکترونیکی متصل به اینترنت یا شبکه های تعیین شده انجام میشه. در مقابل، ارزهای فیزیکی، مانند اسکناس‌ها و سکه‌های ضرب شده، قابل لمس هستن، به این معنی که ویژگی‌ها و ویژگی‌های فیزیکی مشخصی دارن. تراکنش‌های مربوط به چنین ارزهایی تنها زمانی امکان‌پذیر هست که دارندگان اونها این ارزها رو در اختیار داشته باشن. 

ارزهای دیجیتال دارای کاربرد مشابه ارزهای فیزیکی هستن. قابلیت استفاده برای خرید کالا و پرداخت هزینه خدمات رو دارن. ارزهای دیجیتال در کیف پول های مختص خودشون که هر کدوم ویژگی های مخصوص خودشون رو دارن، ذخیره و نگه داری میشن. از کیف پول های معروفی که اکثر ارزهای دیجیتال رو ساپرت می کنن، میشه به Ledger، Trezor، Trust wallet، Atomic wallet، و... اشاره کرد. حال در مقاله ارز دیجیتال ریون کوین چیست؟ به بررسی صفر تا صد ارز دیجیتال Ravencoin، آینده ریون کوین و کیف پول ارز دیجیتال RVN می پردازیم.

ارز دیجیتال ریون کوین چیست؟

ارز دیجیتال ریون کوین چیست؟

در پاسخ به سوال ارز دیجیتال ریون کوین چیست؟ می تونیم این پاسخ رو بدیم که ارز Ravencoin (ریون کوین) با نماد اختصاری RVN یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که با ارزش بازار حدود 515.25 میلیون دلار، در رتبه 112 بازار قرار داشته و سهم 0.02 درصدی از کل بازار رو در اختیار داره.

 ارز Ravencoin نرم افزاری هست که به دنبال انگیزه دادن به شبکه ای از رایانه ها برای راه اندازی پلتفرمی هست که به کاربران اجازه میده کلاس جدیدی از دارایی های رمزنگاری رو ایجاد کنن. این پروتکل برای تسهیل ایجاد و انتقال توکن هایی طراحی شده که نشان دهنده دارایی های دنیای واقعی مانند اوراق بهادار، کلکسیون، طلا، بلیط رویداد یا حتی مایل های هواپیمایی هست. ارز Ravencoin به عنوان یک فورک منبع باز پایگاه کد ارز دیجیتال بیت کوین راه اندازی شد، به این معنی که تیم اون کد بیت کوین و کپی و اصلاح کرد تا ویژگی های اضافی طراحی شده برای اهداف مختلف رو اضافه کنه.

علاوه بر توانایی کاربران برای صدور دارایی های شخصی سازی شده در شبکه، تغییرات دیگر شامل یک دقیقه زمان بلوک، پاداش بلاک 5000 RVN، ارز رمزنگاری شده Ravencoin و حداکثر عرضه 21 میلیارد  RVN بود. به منظور ایمن سازی شبکه خود، Ravencoin از مکانیزم اجماع مشابهی برای اثبات کار (PoW) بیت کوین استفاده می کنه. با این حال، به جای استخراج از طریق سخت افزار تخصصی، هر کاربری که مایل به تبدیل شدن به یک ماینر هست می تونه این کار رو با CPU خود انجام بده.

تاریخچه و بنیان گذاران ارز ریون کوین:

ارز دیجیتال ریون کوین

نوبه این رسیده تا در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال RVN چیست؟ به بررسی تاریخچه این ارز دیجیتال بپردازیم. پلتفرم Ravencoin که پلتفرم ارائه دهنده رمز ارز RVN هست در تاریخ 31 اکتبر 2017 اعلام و در 3 ژانویه 2018 شروع به کار کرد و راه اندازی شد. وایت پیپر این رمز ارز توسط Bruce Fenton، Tron Black و Joel Weight منتشر شد. فنتون (Fenton) به دلیل عضویت در هیئت مدیره و مدیر اجرایی در بنیاد بیت کوین از سال 2015 تا 2018 به خوبی در حوزه رمزارزها شناخته شده. در حال حاضر وی به عنوان مدیرعامل Chainstone کار می کنه.

Tron Black از دیگر بنیانگذاران رمز ارز ریون کوین هست که بیش از 30 سال تجربه و همچنین رهبری چندین شرکت نرم افزاری رو داراست. وی در حال حاضر در Medici Ventures، یکی از شرکت های تابعه Overstock.Com که روی برنامه های کاربردی فناوری بلاکچین متمرکز هست، استخدام شده.

Weight از جمله توسعه دهندگان نرم افزار با سابقه هست که کار خودش رو پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در سال 1998 آغاز کرد.

نحوه عملکرد ارز دیجیتال RVN:

ارز دیجیتال rvn

موضوعی که می خواهیم در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال RVN چیست؟ بهش بپردازیم، نحوه کار ارز دیجیتال ریون کوین هست. کد Ravencoin از بیت کوین کپی شده، اما قوانین شبکه، دارایی و پروتکل منحصر به فرد خودش رو ایجاد می کنه. سایر پارامترها برای ایجاد انگیزه در صدور دارایی و ارتباط بین کاربران توکن های خاص در شبکه اون اصلاح شدن.

برای همگام نگه داشتن شبکه خود، Ravencoin از تغییر مکانیسم اجماع اثبات کار (PoW) به نام KAWPOW استفاده می کنه که هدف اون کاهش مانع ورود به استخراج در شبکه خود هست.

شبیه POW در بیت کوین، KAWPOW توسط شبکه ای از کامپیوترهایی که نرم افزار Ravencoin رو اجرا می کنن برای ایمن سازی شبکه، اعتبارسنجی تراکنش ها و توزیع RVN جدید استفاده میشه.

  •  صدور توکن:

 برای ایجاد یک دارایی رمزنگاری جدید، کاربر باید مقدار مشخصی از سکه های RVN رو بسوزونه (یا نابود کنه) و یک نام منحصر به فرد برای توکن خودش ارائه بده. پس از ایجاد، صادرکنندگان همچنین می‌تونن ویژگی‌های خاصی رو برای توکن خودشون تعریف کنن، مانند مقدار توکن‌های صادر شده، تعداد ارقام اعشاری که ممکن هست در اونها تقسیم بشه و قابلیت تعویض اون. شایان به ذکر هست، هر صادرکننده توکن می‌تونه پاداش‌های RVN رو بین دارندگان توکن خودش توزیع کنه، برای مثال راهی برای صدور سود سهام در یک سازمان یا ایجاد مشوق‌ها در یک جامعه.

  •  پیام رسانی:

 Ravencoinهمچنین این امکان رو برای سازندگان توکن فراهم می‌کنه که به هر کسی که توکن‌های خودشون رو در اختیار دارن، پیام بدن و به دارندگان خاص اجازه میده در صورت نیاز به رای دادن در مورد پیشنهادهای جدید مطلع بشن. از اونجایی که همه توکن های RVN قابل انتقال هستن، دارندگان توکن نه تنها می تونن رای خودشون رو به سایر کاربران شبکه واگذار کنن، بلکه می تونن در صورت تمایل تصمیم بگیرن که سهام خودشون رو در یک جامعه بفروشن.

تفاوت Ravencoin و Bitcoin:

RVN COIN

Ravencoin برای تولید سکه های جدید و تأیید تراکنش ها از اثبات کار یا استخراج کریپتو استفاده می کنه، این فقط یک کپی کربنی از روش بیت کوین نیست. از اونجایی که محاسبات مورد نیاز برای استخراج بیت کوین به تدریج سخت تر شده، به قدرت محاسباتی بیشتری نیاز داره. این به نوبه خود به رایانه‌های بزرگ‌تر و پر انرژی‌تری نیاز داره و استخراج بیت‌کوین رو از دسترس کاربران بالقوه‌ای که توانایی خرید یک رایانه فوق‌العاده قدرتمند رو ندارن، دور می‌کنه.

الگوریتم استخراج RVN، به نام KAWPOW، با استفاده از حافظه واحد پردازش گرافیکی (GPU) و قابلیت‌های محاسباتی رایانه‌های روزمره که امید هست به اکثر افراد امکان استخراج ریون کوین رو بده، این مشکل رو حل می‌کنه. اگرچه این تغییر اصلی از الگوریتم کد بیت کوین به الگوریتم RVN هست، تفاوت های دیگه ای نیز وجود داره. به عنوان مثال، مقدار ثابتی از پاداش برای افرادی وجود داره، که به اندازه کافی RVN استخراج می کنن تا یک بلاک جدید به بلاک چین 5000 RVN اضافه کنن. همچنین زمان بلوک ثابت یک دقیقه و عرضه ثابت RVN 21 میلیارد وجود داره. همه این‌ها کمک می‌کنن تا Ravencoin به جای یک فورک معمولی روزانه بیت‌کوین، چیزی خاص خودش باشه.

مزایای ارز دیجیتال RVN:

Ravencoin

همونطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها، ارزهای دیجیتال زیادی به وجود اومدن که هر کدوم به دلیل داشتن مزیت هایی که دارن، مورد استقبال قرار گرفتن و محبوبیت زیادی به دست اوردن. به همین منظور ما در این پارت از مقاله ارز دیجیتال RVN چیست؟ به بررسی مزایای ارز RVN می پردازیم.

• یکی از مزیت های ارز دیجیتال ریون کوین مدت زمان ایجاد هر بلاک یا پاداش اون هست. این ارز دیجیتال در کمتر از min1 می تونه یک بلاک رو ایجاد کنه. 

• تعداد کوین هایی که ارائه داده حدود 21 میلیارد هست که تمامی اون ها رو می توان صادر کرد. 

• ارز دیجیتال ریون کوین قادر هست هر شیئی رو که تصور می کنین مورد استفاده قرار بدین و در ازای اون به شما توکن اختصاص ریون رو تحویل بده.

ویژگی های منحصر به فرد RavenCoin: 

ارز دیجیتال ریون کوین

• مقاوم بهASIC: الگوریتم KAWPOW ساخت سخت افزار های ASIC رو بی تاثیر میکنه.

• شروع منصفانه: هرکسی از روز اول شانس برابری برای استخراج یا خرید RVN داره.

• فاقد هرگونه پیش‌استخراج (pre-mine)، ICO، یا کوین هایی که انحصارا برای سازندگان نگه داشته شدن.

• بر پایه‌ی اجتماع و حقیقتا منبع باز

علت ارزش ارز RVN:

ارز دیجیتال rvn

RVN برای حفظ و راه اندازی شبکه Ravencoin حیاتی هست، زیرا از ارز دیجیتال اون باید برای ایجاد دارایی های جدید استفاده بشه. با دارا بودن و رایت RVN، کاربران توانایی صدور توکن های سفارشی با ویژگی های از پیش تعریف شده و سیاست های پولی رو به دست میارن. علاوه بر این، مانند هر مکانیسم PoW، Ravencoin به استخراج‌کنندگانی که داده‌های جدیدی رو به بلاک چین اضافه می‌کنن، پاداش میدن، پس از اینکه شبکه معتبر و پذیرفته شد.

کاربرد ارز دیجیتال Ravencoin :

ارز دیجیتال Ravencoin

• از ریون کوین می توان برای صدور توکن هایی استفاده کرد که نشان دهنده دارایی های دنیای واقعی مانند طلا، سهام، کالاهای مجازی، جوایز و بسیاری از انواع دارایی ها هستن. به عنوان مثال، در سال 2018، یک شرکت اوراق بهادار دیجیتال به نام Chainstone Labs، 12.4 میلیون سهم دیجیتال رو در بلاک چین Ravencoin منتشر کرد. 

• کاربران همچنین می‌تونن با استفاده از یک پلتفرم کیف پول RVN به نام MangoFarmAssets، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) روی Ravencoin ایجاد کنن. 

• یک نسخه رمزگذاری‌شده از RVN در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) موجود هست و می‌توان از اون برای استقراض، وام دادن، و تجارت در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) استفاده کرد.

• زیرساخت منحصربه‌فرد Ravencoin به‌عنوان یک شبکه مبتنی بر بیت‌کوین که توانایی راه‌اندازی و تجارت توکن‌ها رو ارائه میده. اگرچه بدون قراردادهای هوشمند یا ابزارهای کاربردی اضافه شده، احتمالاً یک گزینه جذاب برای شرکت‌ها و صنایعی هست که نیاز به راه‌اندازی یک توکن دیجیتالی دارن که عمدتاً برای انتقال دارایی استفاده میشن.

• ارز دیجیتال ریون کوین برای انتقال انواع دارایی‌های دیجیتال به‌صورت مجازی مورداستفاده قرار می‌گیره. در واقع ارزش هر یک از دارایی‌ها معادل با ارزش توکن RVN تعیین شده و از طریق بلاک‌چین، انتقال می‌یابه. به‌عنوان‌مثال ارزش سهام شرکت Chainstone Labs در سال 2018، 12.4 میلیون توکن ریون کوین تخمین زده شده.

نحوه استخراج ارز RVN:

ارز دیجیتال ریون کوین چیست؟

انتشار سکه جدید ریون کوین 100 برابر بیشتر از بلوک بیت کوین اولیه هست. زمانی که بیت کوین کار خودش رو به‌عنوان یک دارایی دیجیتال آغاز کرد، با استخراج هر بلاک، 50 بیت کوین جدید وارد گردش می‌شدن. اما هر 4 سال یک‌بار، پاداش استخراج ماینرها، به نصف کاهش داره که از این رویداد، تحت عنوان هالوینگ یاد میشه. اما در شبکه Ravencoin، ماینرها به‌ازای استخراج هر بلاک، 5000 توکن RVN دریافت می‌کنن. مشابه با بیت کوین، شبکه ریون کوین هم دارای یک رویداد هالوینگ هست.

هاوینگ ارز دیجیتال ریون کوین:

ریون کیون چیست؟

در پارت قبل گفتیم که در شبکه Ravencoin، مشابه با بیت کوین، رویداد halving وجود داره. با هر بار برگزاری این رویداد، پاداش استخراج کاهش ‌یافته و در واقع تعداد رمزارزهایی که وارد شبکه میشن، کاهش می‌یابه. مشابه با بیت کوین، این رویداد هر 4 سال یک‌بار اتفاق افتاده و هر بار پاداش استخراج نصف میشه. با این تفاوت که در شبکه Ravencoin، رویداد halving بعد از استخراج 2100000 بلوک اتفاق می‌افته؛ 10 برابر بیشتر از شبکه بیت کوین. از اونجاییکه این پروژه فقط در سال 2018 راه‌اندازی شده، اولین رویدار هاوینگ Ravencoin هنوز رخ نداده. انتظار میره که اولین رویداد نصف شدن پاداش استخراج، در سال 2022 اتفاق بیوفته و از 5000 به 2500 توکن RVN برسه.

توکن سوزی (The burning issue):

توکن سوزی ریون کوین چیست؟

برای ایجاد توکن در بلاک چین Ravencoin، سازندگان بالقوه توکن باید مقداری  RVN بگیرن و اونها رو بسوزونن یا از بین ببرن. در واقع، رمزارز حداقل تا حدی برای نابودی طراحی شده. کاری که سازندگان انجام میدن این هست که یک نام منحصر به فرد برای رمز ارز جدید خودشون بیارن. اونها باید تصمیم بگیرن که چه تعداد توکن صادر میشه، قابلیت تعویض اون و به چند رقم اعشار می تونه تقسیم بشه.

هر کسی که یک توکن بسازه می‌تونه در RVN به کاربران اون توکن جوایزی بپردازه، به این معنی که سکه می‌تونه به گردش خودش ادامه بده و استفاده دیگه ای غیر از سوزوندن خودش داشته باشه. موضوع ارتباط نیز وجود داره که باید به اون توجه کرد. ارز Ravencoin به افرادی که با استفاده از بلاک چین توکن ایجاد می‌کنن، اجازه میده تا با هر کسی که توکن‌های اونها رو در اختیار داره، تماس بگیرن.

این بدان معنی هست که دارندگان توکن می تونن در صورت نیاز به رای دادن در مورد پیشنهادهایی که مربوط به رمز ارزشون هست، مطلع بشن. همچنین، از اونجایی که سکه RVN بین کاربران توکن‌های مختلف در بلاک چین قابل انتقال هست، دارندگان می‌تونن در پلتفرم‌های زنجیره انتقال بدن.

 Ravencoin یک فورک بیت کوین Asseet Aware:

ریون کوین چیست؟

 اگرچه توکن‌ها رو می‌توان بر روی بلاک‌چین اصلی بیت‌کوین صادر کرد، همانطور که در پروژه‌هایی مانند Mastercoin، Counterparty و پروتکل Colored Coins نمونه‌ هایی از اون هستن. گره‌های بیت‌کوین برای تشخیص اینکه توکن‌ها صادر میشن، ساخته شدن. در نتیجه، هر تراکنشی که برای انتقال یک توکن در بلاک چین بیت‌کوین در نظر گرفته میشه، باید بیت‌کوین کافی رو نیز ارسال کنه تا پروتکل اون رو به‌عنوان یک تراکنش معتبر تشخیص بده، حتی اگه هدف از تراکنش ارسال توکن باشه. هنگامی که کاربر به طور تصادفی بیت کوین رو در تراکنش فوق الذکر خرج می کنه، ممکن هست مشکل دیگه ای ایجاد بشه، زیرا این کار رمز رو از بین می بره. ارز Ravencoin به دنبال حل این مشکلات بدون معرفی قراردادهای هوشمند یا تغییر به یک مدل اجماع غیر PoW هست.

تعدادی تمایز دیگه وجود داره که مکانیسم های اجماع Ravencoin و Bitcoin رو از هم جدا می کنه. به عنوان مثال، پاداش بلاک Ravencoin 5000 RVN هست، در حالی که بیت کوین 6.25 BTC هست (از سال 2021)؛ زمان بلوک اون 1 دقیقه در مقابل 10 دقیقه بیت کوین هست و مجموع عرضه RVN 21 میلیارد هست در مقابل 21 میلیون بیت کوین. توسعه دهندگان Ravencoin همچنین کد رو تغییر دادن تا امکان صدور و انتقال آسون توکن ها و دارایی ها در بلاک چین Ravencoin فراهم بشه. بنابراین، در حالی که ساختار اصلی Ravencoin ساختار یک بلاک چین انتقال دارایی همتا به همتا هست، مکانیسم اجماع اون برای کارایی بهینه‌سازی شده. در حالی که به کاربران اجازه میده دارایی‌های دیجیتالی خودشون رو در شبکه ضرب و معامله کنن.

X16R : الگوریتم منحصربفرد استخراج Ravencoin:

ارز دیجیتال Ravencoin

 طراحی Ravencoin به طور کلی شبیه به بیت کوین هست، اگرچه توسعه دهندگان اون چندین تغییر کلیدی در پروتکل ایجاد کردن تا امکان ایجاد و تراکنش های توکن های راه اندازی شده در شبکه رو فراهم کنن. مانند بیت کوین، Ravencoin از مکانیزم اجماع اثبات کار (PoW) برای ایمن سازی شبکه استفاده می کنه. با این حال، الگوریتم هش خاصی که استفاده می‌کنه X16R نامیده میشه، که برای امکان استخراج غیرمتمرکزتر از الگوریتم SHA-256 بیت‌کوین طراحی شده. به طور خاص، X16R برای مقاومت در برابر استخراج از طریق تراشه‌های مدار مجتمع خاص برنامه (ASIC)، سخت‌افزار رایانه‌ای گران‌قیمت و تخصصی طراحی شده که برخی معتقدند فرآیند استخراج رو برای عملیات‌های صنعتی در مقیاس صنعتی سودآورتر از افراد سرگرم‌کننده می‌دونن. سایر ارزهای رمزپایه مانند لایت کوین به دلایل مشابه از الگوریتم‌های هش مقاوم در برابر ASIC استفاده کردن و استدلال می‌کنن که ASIC می‌تونه منجر به تمرکز بالاتری در بین ماینرها بشه و در نتیجه یک شبکه امن‌تر ایجاد کنه.

قیمت و آینده ریون کوین:

قیمت و آینده ریون کوین

در این بخش از مقاله ارز دیجیتال RVN چیست؟ به بررسی قیمت و آینده ریون کوین می پردازیم. همونطور که اطلاع دارین بازار ارزهای دیجیتال همواره نوسانات قیمتی زیادی داره. همچنین برای پیش بینی قیمت و آینده RVN باید عوامل و فاکتورهای مختلفی رو در نظر گرفت که بر قیمت و آینده RVN تاثیر میذارن. از عوامل تاثیر گذار میتونیم به وضعیت اقتصادی کشورها، اخبارها و رسانه ها، اهداف تیم پروژه و میزان تقاضا برای خرید ارز دیجیتال اشاره کنیم که بر قیمت RVN تاثیر می ذارن. پس بهتره به تاثیر این فاکتور ها بر قیمت و آینده ریون کوین توجه کنین.

پیش بینی قیمت ریون کوین 2022:

بر اساس پیش‌بینی ها انتظار میره در سال 2022، RVN حداکثر ارزش 0.080 دلار داشته باشه. اگر بازار صعودی بشه، قیمت می تونه تا 0.066 دلار ارزش داشته باشه.

پیش بینی قیمت ریون کوین 2023:

محدوده قیمت فعلی Ravencoin ممکنه بسیاری از معامله گران رو مورد توجه قرار بده و به همین دلیل، RVN می تونه تا سال 2023 با همکاری قابل توجه با مؤسسات مالی به قیمت 0.12 دلار برسه. با میانگین قیمت 0.10 دلار برای سال 2023، می تونه آخرین روند قیمت رو برای رسیدن به اون شکست بده.

پیش بینی قیمت ریون کوین 2024:

RVN پتانسیل بسیار زیادی داره، با همکاری‌ها و نوآوری‌های خاص ممکنه تعداد کاربران و جذب افراد افزایش یابد. طبق پیش بینی ها قیمت Ravencoin در سال 2024 می تونه با میانگین قیمت 0.14 دلار و با حداقل قیمت 0.14 دلار و حداکثر قیمت 0.16 دلار به پایان برسه.

 پیش بینی قیمت ریون کوین 2025:

 طبق پیش‌بینی‌ها در سال 2025 ممکنه قیمت Ravencoin تا سال 2025 به حداکثر 0.25 دلار و با حداقل قیمت 0.21 دلار برسه.

کیف پول ارز دیجیتال ریون کوین:

کیف پول ارز دیجیتال ریون کوین

با گسترش و محبوبیت روز افزون پلتفرم های ارزهای دیجیتال، افراد زیادی خواهان خرید و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستن ولی یکی از دغدغه های اونها برای سرمایه گذاری، مکام امن برای ذخیره ارز هاست. بنابراین در این پارت از مقاله ارز دیجیتال RVN چیست؟ به معرفی برخی انواع کیف پول ارز دیجیتال ریون کوین می پردازیم.

کیف پول رسمی Ravencoin:

کیف پول ارز دیجیتال ریون کوین

بهترین گزینه برای نگه داری ریون کوین استفاده از والت رسمی این رمزارز هست. این والت برای گوشی های اندروید و آیفون (iOS) و کامپیوتر های لینوکس و مک او اس و لینوکس ارائه شده.

کیف پول سخت افزاری Trezor:

کیف پول ارز دیجیتال ریون کوین

کیف پول ترزور تی نسل جدید کیف پول های دیجیتالی شرکت ترزور از بهترین کیف پول های موجود در بازار هست. این کیف پول طوری طراحی شده که با اطمینان از بیت کوین، ارزهای دیجیتالی و سایر رمزهای خودتون مواظبت کنین. این کیف پول از بیش از 1000 ارز دیجیتال من جمله Ravencoin پشتیبانی می کنه و امروزه جزو ولت های محبوب بشمار میره.

کیف پول نرم افزاری تراست ولت (Trust wallet):

کیف پول ارز دیجیتال ریون کوین

تراست ولت یکی از انواع کیف پول ارز RVN هست. تراست ولت کیف پولی هست که به طور رسمی توسط Binance پشتیبانی می‌شه، و یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها در میان کاربران هست و مکانی عالی برای ذخیره ارز دیجیتال RVN به شمار میره. اگه به تازگی با ارزهای رمزنگاری شده آشنا شدید و سرمایه گذاری تون رو شروع کردین یا صرفا به دنبال مکانی برای ذخیره رمز ارزهای ریون کوین خودتون در یک دستگاه ایمن هستین، کیف پول نرم افزاری مختص Android و IOS، تراست ولت به دلیل راحتی، امنیت و گزینه های پشتیبانی که ارائه می ده، گزینه مناسبی هست. بهتره برای سیو ارزهای دیجیتالی RVN تون با دانلود Trust Wallet درAndroid یا IOS شروع کنین. راهنمای نصب و استفاده تراست ولت در ایران بایننس هست و می تونین ازش استفاده کنین.

کیف پول نرم افزاری اتمیک (Atomic wallet):

کیف پول ارز دیجیتال ریون کوین

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال ریون کوین، اتمیک ولت هست. ارز RVN رو می توان در اتمیک ولت، کیف پولی با قابلیت اجرا روی اندروید، IOS و چندین نسخه دسکتاپ ذخیره کرد. کیف پول اتمی از بیش از 300 ارز دیجیتال از جمله ارز RVN و سایر توکن های ERC20 و BEP2 پشتیبانی میکنه.

کیف پول اتمی همچنین تبادلات اتمی و یک اکسچنج داخلی رو ارائه میده که کاربران می تونن از اون برای مبادله رفت و برگشت بین تمام دارایی های پشتیبانی شده از جمله ارز RVN استفاده کنن. کیف پول هایی که هم نسخه موبایل و هم نسخه دسکتاپ رو ارائه میدن خیلی راحت هستن. اما به دلیل اینکه تیم مجبوره از عدم وجود اکسپلویت در همه نسخه ها اطمینان حاصل کنه، می تونن امنیت کمتری هم داشته باشن. بنابر این از اتمیک والت میتونین بعنوان کیف پول ارز دیجیتال Ravencoin استفاده کنین.

کیف پول های دیگه ای هم وجود دارن که ارز ریون کوین رو پشتیبانی می کنن برای مثال می تونیم به Cobo، CoinPayments، Dove، Edge، Exodus و... اشاره کنیم.

نتیجه و جمع بندی:

تلاش کردیم در مقاله ارز دیجیتال RVN چیست؟ به بررسی صفر تا صد ارز RVN بپردازیم و اطلاعات در مورد کیف پول ارز دیجیتال ریون کوین برای شما قرار بدیم. بنابراین Ravencoin پروژه‌ای هست که بر اساس مدل خروجی تراکنش‌های مصرف نشده (UTXO) بیت کوین طراحی شده و به همین خاطر شباهت زیادی به بیت کوین داره. در نتیجه می‌توان گفت که Ravencoin یک شبکه غیرمتمرکز همتا به همتا هست که با استفاده از فناوری بلاک‌چین ساخته شده. این ارز دیجیتال در نهمین سال فعالیت بیت کوین معرفی شد و شبکه پرداخت منبع‌باز خودش رو در 3 ژانویه 2018 معرفی کرد. اگه قصد خرید و سرمایه گذاری ارز Ravencoin رو دارین، می تونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس کمک بگیرین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال ریون کوین Ravencoin چیست؟(بررسی کامل ارز RVN)
  • سلام...بنظرم با اطلاعاتی ک بالا خوندم ارز قابل اطمینان و خوبی باشه برای هولد کردن و خرید برای اینده و بخصوص ک دنیا هر روز پیشرفت میکنه و کم کم ارزهای دیجیتال جایگزین پول های فعلی میشن ار وی ان بگمونم جایگاه خوبی داشته باشه در اینده

سوال امنیتی :8+94 = ?