ارز دیجیتال ونوس (venus) چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال xvs)

1401/06/17
ارز دیجیتال ونوس (venus) چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال xvs)

 

ارز دیجیتال ونوس (Venus) چیست؟ در این مقاله قصد داریم تا ارز دیجیتال venus رو معرفی کنیم و در مورد آینده xvs و کیف پول ونوس و ... صحبت کنیم. اما مقدمه ای کوتاه در مورد ارز ونوس: از اونجایی که امور مالی غیرمتمرکز به روند رو به رشد و شتاب مثبت خودش ادامه میده، پروژه های دیفای بیشتری برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای خدمات مالی و برنامه های غیر متمرکز، در حال ظهور هستن. با افزایش تقاضا پروژه های وام دهی محبوبیت بیشتری پیدا می کنن که یکی از این پروژه ها ونوس venus هستش. 
ونوس در واقع پروتکلی غیر متمرکز برای وام دادن و استقراض هستش که به عنوان یک بازار پول الگوریتمی با یک استیبل کوین مصنوعی vaiکار میکنه. کاربران می تونن از طریق سیستم مشارکت کنندگان شبکه با استفاده از ارزهای رمزپایه که توسط پروتکل ونوس پشتیبانی میشه وام بدن یا وام بگیرن. شبکه ارز دیجیتال xvs وام های سریع و فوری مبتنی بر ارز دیجیتال وثیقه ای رو با یک رابط کاربر پسند امکان پذیر میکنه. شبکه ونوس چهارمین محصول ارائه شده توسط لانچ پول (Launchpool)  بایننس هستش.
در ادامه ی مقاله به بررسی کامل پروتکل ونوس می پردازیم و همچنین توکن این پروتکل یعنی ارز دیجیتال xvs رو معرفی می کنیم و در آخر اطلاعاتی در مورد خرید ونوس، کیف پول ونوس و آینده venus در اختیارتون قرار میدیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ارز دیجیتال ونوس چیست؟

ارز دیجیتال ونوس (venus) چیست؟

پتلفرم ونوس یک پتلفرم وام دهی دیفای هستش که به عنوان یک بازار پول الگوریتمی کار می کنه که باعث میشه پتلفرم وام دهی بدون مجوز کار کنه. این مکانیسم به کاربران این امکان رو میده که بدون واسطه وام بگیرن و یا حتی وام بدن. در این سیستم وام گیرندگان می تونن وام های مبتنی بر رمزنگاری رو با کارمزدی کمتر قرض کنن و وام گیرندگان برای ارائه خدمات وام تشویق میشن. 
پروتکل ارز ونوس بر روی زنجیره هوشمند بایننس ساخته و میزبانی شده، به این معنی که توکن اون یعنی ارز xvs یک توکن BEP20 هستش. سیستم ونوس همچنین امکان ضرب کردن استبیل کوین هایی به نام VAI رو فراهم میکنه. VAI یک استیبل کوین BEP-20 هستش و با ارزش دلار آمریکا مرتبط هستش. سیستم ارز دیجیتال ونوس به کاربران اجازه می ده تا VAI رو با مجموعه ای از ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده به عنوان وثیقه از جمله بایننس کوین (BNB)، USDT، USDC، Swipe و Venus(xvs) ضرب کنن. تمام توکن هایی که در شبکه ارز xvs پشتیبانی میشن، توکن های استاندارد bep20 هستن. 
توکن XVS در حاکمیت شبکه استفاده میشه، دارندگان ارز XVS می تونن تغییراتی رو در شبکه پیشنهاد داده و به پیشنهادهایی که در مورد اضافه کردن وثیقه‌های جدید، پروتکل، ارتقاء و سایر عناصر مهم شده، رأی بدن.

ارز دیجیتال ونوس چگونه کار می کند؟

ارز دیجیتال ونوس چگونه کار می کند؟

کاربران می تونن برای وام گرفتن از وجوه مبتنی بر ارزهای دیجیتال به پروتکل وام دهی ونوس دسترسی پیدا کنن. این شبکه ی کاربر پسند برای محاسبه ی مبلغ وامی که کاربر بر اساس وثیقه ی سپرده شده می گیرد، طراحی شده. بدین ترتیب که کاربران می تونن با سپرده گذاری چندین ارز رمزنگاری شده که تحت پشتیبانی پروتکل ارز venus هستش از وجوه رمزنگاری شده وام بگیرن البته با کارمزدهای شفاف و کم و در یک بازار خودکار و بدون واسطه.
در این معماری، استیبل کوین های VAI و ارز دیجیتال xvs نقش اصلی رو ایفا می کنن. ارز دیجیتال xvs برای حاکمیت استفاده می شه. همه دارندگان ارز ونوس حق رای دادن و حق پیشنهاد تغییرات در پروتکل و وثیقه های جدید رو دارن. همچنین ارز دیجیتال xvs برای ضرب استیبل کوین های VAI استفاده می شه. استیبل کوین vai رو می توان با استفاده از vToken ها از وثیقه های قبلی تهیه کرد و یا این استیبل کوین رو در Venus Vault سپرده گذاری کرده که در این صورت با شرکت دادن در برنامه استخراج نقدینگی ونوس می توان کسب سود کرد. 
کاربران می تونن هر یک از 16 رمزارز رو به عنوان وثیقه سپرده گذاری کنن تا بتونن ارزهای دیجیتال بیشتری رو با نرخ های تخصیص متفاوت وام بگیرن و یا برای وام دادن به سایر کاربران یک APY دریافت کنن. این سیستم طوری طراحی شده که همه ی شرکت کنندگان شبکه که وجوه خودشونو در این پروتکل نگهداری می کنن بتونن APY کسب کنن. APY بر اساس علاقه ی عمومی به ارزهای دیجیتال مشخص تعیین می شه. بعدش دارندگان می تونن از سودی که به دست میارن به عنوان وثیقه برای وام ها استفاده کنن. حتی اون ها می تونن سکه های غیر متمرکز شبکه رو ضرب کرده و وجوه خودشونو قرض بدن. 

بنیانگذاران ارز دیجیتال venus چه کسانی هستند؟

پروتکل ارز دیجیتال xvs به عهده ی تیم توسعه دهنده ی پروژه Swipe به رهبری Joselito Lizarondo ایجاد و توسعه داده شد. Swipe یک صادرکننده جهانی کارت ‌های نقدی ارزهای دیجیتال هستش، در حالی که همان تیم پروتکل وام دهی Venus را برای برآورده کردن نیاز به پروتکل‌های DeFi طراحی کرد.
Venus (XVS)در سال 2020 راه اندازی شد و یک پروژه ی نسبتا جدید در بخش DeFi با سه مورد استفاده اصلی هستش. ارز دیجیتال ونوس با این ایده ایجاد شد که امکان ضرب سکه ‌های پایدار VAI، وام ‌های دارای وثیقه و تشویق تامین‌کنندگان دارایی‌ های وثیقه ‌ای که توسط این پروتکل پشتیبانی میشن رو فراهم کنه. هیچ ارز دیجیتال XVS برای توسعه دهندگان یا تیم Venus از قبل استخراج نشده، بنابراین دارندگان کنترل کامل بر شبکه و توکن اون رو دارن.

چه چیزی ارز دیجیتال ونوس را منحصر به فرد می کند؟

ارز دیجیتال ونوس

شبکه ونوس تنها پتلفرم وام دهی در بازار نیست اما مطمئنا دارای ویژگی های منحصر به فردی هستش که به برجسته شدن پروژه در بین شبکه های مشابه کمک می کنه. ارز دیجیتال ونوس وام های سریع با کارمزد تراکنش کم و وثیقه بیش حد ارائه میده. به لطف پشتیبانی از زنجیره هوشمند بایننس، Venus می تونه به سرعت بالایی دست پیدا کنه بنابراین قادر خواهد بود معاملات و وام ‌های تقریباً فوری رو فعال کنه. 
پروتکل ارز ونوس اولین پروتکل وام دهی هستش که به کاربران این امکان رو میده تا به بازارهای وام برای XRP ریپل، بیت کوین (BTC)، لایت کوین (LTC) و تعداد زیادی از رمزارزهای محبوب دیگه دست پیدا کنن در حالی که می تونن نقدینگی رو هم تامین کنن. بدین ترتیب کاربران می تونن به جای اتکا به مقامات مرکزی و چک های اعتباری که هنگام گرفتن وام از بانک یا موسسه مالی اجباری هستش، نقدینگی وام های فردی رو با سپرده گذاری وثیقه تامین کنن.
برای اطمینان از مرتبط بودن داده ‌های قیمت‌ گذاری، ارز دیجیتال ونوس از اوراکل‌ های قیمت استفاده میکنه که خوراک داده‌ های بلادرنگ رو از بازارهای ارزهای دیجیتال ارائه میکنن، بنابراین کاربران همیشه قادر خواهند بود بهترین قیمت‌ ها و بینش شفاف رو در مورد بازار کریپتو داشته باشن.

چه چیزی به ارز venus ارزش می دهد؟

ارز ارز دیجیتال ونوس

ارزش ونوس از ظرفیت فنی اون، فناوری مورد استفاده برای ایجاد پروتکل، موارد استفاده و ارتباط پروژه استخراج میشه. ارزش ذاتی تا حد زیادی به عملکرد و کاربرد شبکه و دارایی های همراه اون بستگی داره. با این حال، ارزش ذاتی اغلب با ارزش بازار XVS مطابقت نداره.
با توجه به نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال xvs در معرض تغییرات اساسی هستش و تحت تأثیر روند معکوس ‌های مکرر قرار می گیره. ارزش بازار Venus به عوامل زیادی بستگی داره که این عوامل شامل فعالیت تیم توسعه دهنده، ارتقاء و به روز رسانی، توسعه نقشه راه، ادغام و مشارکت و سایر اخبار و رویدادهای مهم میشه.  
یکی دیگه از مواردی که ونوس رو به پروژه ای ارزشمند تبدیل می کنه، مرتبط بودن اون هستش، به عنوان مثال، استفاده از ونوس در مواقعی که بخش DeFi به سرعت در حال تکامل و توسعه ست تا نیاز روز افزون به خدمات و محصولات مالی غیرمتمرکز رو برآورده کنه. 

چند سکه ارز دیجیتال XVS در گردش است؟

در حال حاضر 11,776,756 ارز ونوس از مجموع  30,000,000 ارز دیجیتال xvs در گردش هستش. ارز دیجیتال venus عرضه محدودی از توکن‌ های XVS داره، به این معنی که پس از اتمام عرضه، هیچ XVS جدیدی نباید تولید بشه، مگر اینکه از طریق حاکمیت شبکه دموکراتیک تعیین بشه. عرضه کل محدود به عنوان یک مکانیسم ضد تورم عمل میکنه و به طور بالقوه  ارز دیجیتال xvs رو به یک ذخیره بلند مدت خوب از ارزش تبدیل میکنه.
تعداد سکه های XVS در گردش ضرب در قیمت فعلی XVS در بازار برابر با ارزش بازار ونوس هستش. ارزش بازار رتبه ارزهای دیجیتال رو تعیین و همچنین سهم و تسلط بازار رو هم مشخص میکنه. 

سایر اطلاعات فنی در مورد ارز دیجیتال ونوس

در ابتدای پروژه 30 میلیون توکن XVS از پیش ساخته شده بود. مبلغی که از قبل تعیین شده بود در طول یک دوره چهار ساله بین ارائه دهندگان نقدینگی ونوس، سهامداران بایننس لانچپول و کمک های مالی زنجیره هوشمند Binance توزیع میشه.
هنگامی که کاربران هر یک از ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده رو برای گرفتن وام واریز می کنن، سیستم عامل وثیقه رو محاسبه می کنه. فاکتور وثیقه مقداری رو که وام گیرندگان می تونن بر اساس وثیقه خود بگیرن رو نشان می ده، هر ارز دیجیتال در سیستم درصد متفاوتی برای فاکتور وثیقه خودش داره. به این صورت که برخی از کریپتوها دارای ضریب وثیقه 60 درصدی هستن، برخی دیگه هم ممکنه درصد بیشتر یا کمتری داشته باشن. 

چگونه شبکه ارز دیجیتال ونوس ایمن است؟

شبکه Venus بر روی زنجیره هوشمند Binance پشتیبانی میشه. این شبکه برای مطابقت با ویژگی های پروتکل های استاندارد  BEP-20  توسعه پیدا کرده. زنجیره ی هوشمند بایننس به موازات زنجیره بایننس اجرا میشه و ونوس و پروتکل های میزبان دیگه رو با استفاده از Proof of Staked Authority ایمن میکنه.
PoSA  دو پروتکل مختلف رو ترکیب میکنه و اون رو به مکانیزم اجماع ترکیبی تبدیل کرده که از کیفیت پروتکل های Proof of Stake  و Proof of Authority استفاده میکنن.
انحلال در شبکه ونوس از طریق اتوماسیون تضمین میشه زیرا تمام وثیقه هایی که در مقایسه با مقدار وام گرفته شده به زیر 75 درصد می رسن، به طور خودکار نقد میشن تا نسبت وثیقه رو تنظیم کنن. 

نحوه استفاده از ارز دیجیتال ونوس

همونطور که در بخش های ابتدایی مقاله "ارز دیجیتال venus چیست؟" گفتیم، ارز دیجیتال ونوس یک پلت فرم DeFi وام دهی هستش که به کاربران این امکان رو میده تا ارزهای دیجیتال رو بر اساس وثیقه وام بدن و یا وام بگیرن. نقش اصلی پلتفرم Venus فعال کردن خدمات وام دهی غیرمتمرکز خودکار هستش که در آن وام دهندگان میتونن بر اساس وجوه سپرده شده خود برای ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده، APY  کسب کنن.
ونوس همچنین میتونه برای ضرب استیبل کوین های دارای وثیقه، VAI  و در مقابل کاربران می تونن ارز دیجیتال xvs  رو برای نقدینگی استخراج کنن. ارز ونوس امکان تراکنش‌ های سریع و فوری رو فراهم میکنه که گرفتن وام رو بدون نیاز به چک اعتباری یا مقامات متمرکز مانند بانک‌ها رو موثر و کارآمد کنه.

بررسی روند قیمتی ارز دیجیتال xvs 

ارز دیجیتال ونوس چیست

ارز دیجیتال venus کارشو از اکتبر سال 2020 با قیمت 7.309 شروع کرد اما قیمت ونوس با رسیدن به محدوده ی 2 دلار کاهش یافت و تا پایان سال در این محدوده ی قیمت معامله شد. در سال 2021 شاهد رشد قیمت ارزهای دیجیتال بودیم. ارز دیجیتال ونوس هم از این قاعده مستثنی نبود و قیمت ارز xvs به 98 دلار در فوریه و تا محدوده ی 146 دلار در ماه می افزایش پیدا کرد و بعد از آن باز با کاهش قیمت مواجه شد.  
قیمت ونوس به دلیل نوسانات زیاد در بازار مستعد تغییرات مکرر هستش. ارز venus ممکنه تحت تأثیر عوامل متعددی قرار بگیره که منجر به تغییرات عمده در قیمت در یک دوره نسبتاً کوتاه میشه. می تونین قیمت‌های زنده ونوس رو در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنین و تجارت ونوس (XVS) رو در صورت صلاح دید خودتون شروع کنین.
علاوه بر عوامل سنتی مانند احساسات بازار، جریان دارایی ها در مبادلات و به طور کلی اقتصاد، قیمت XVS نیز تحت تأثیر محبوبیت پلت فرم Venus و تقاضا برای حقوق حاکمیتی بر اون قرار داره.

آینده ارز دیجیتال xvs

اینده  ارز دیجیتال ونوس

در این بخش از مقاله " ارز دیجیتال xvs چیست؟" به بررسی آینده ونوس می پردازیم. به طور کلی عوامل گوناگونی بر آینده ارزهای دیجیتال تاثیر گذارن. از جمله عواملی که می تونه بسیار تاثیر گذار باشه هدف تیم بنیانگذار در آینده هستش. در واقع هدفی که تیم بنیانگذار ارز دیجیتال ونوس برای آینده xvs  داره می تونه بر آینده ونوس نیز تاثیر بذاره. البته این که تیم تا چه حد بتونه به اهداف خودش در آینده برسه، امری مهم هست. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت رمزارزها می تونه اخبار مربوط به اون رمزارز باشه. این امر تا حدی می تونه آینده قیمت ونوس رو مشخص کنه. 
تیم ونوس در حال طراحی یک پلتفرم بازار پول غیر متمرکز هستش که به ‌صورت انحصاری در Binance Smart Chain قرار دارد. این پلتفرم در واقع به ‌منظور تولید پول ثابت مصنوعی و ارائه وام دارایی‌ های دیجیتال با پشتوانه سبدی از سرمایه‌ های مختلف BEP20 عرضه میشه. توکن XVS در درجه اول برای رأی دادن به تصمیمات شبکه مورد استفاده قرار می گیره و شامل تغییر در پارامترهای سیستم ‌عامل، بهبود محصول و ادغام وثیقه جدید هستش. بر اساس تحقیقات بایننس، پروژه ونوس رو در سه ویژگی اصلی حمایت خواهد کرد. در صورت به حقیقت پیوستن این طراحی ها آینده ونوس روشن خواهد بود. آیا این پیش بینی ها درست خواهند بود؟ کسی نمی تواند جواب قطعی به این پرسش ها بدهد چرا که بازار رمز ارزها پر نوسان ترین بازارهاست و به حقیقت پیوستن پیش بینی آینده ونوس منوط گذشت زمان هستش.  

معرفی انواع کیف پول ونوس (Venus)

کیف پول ارز دیجیتال ونوس

قبل از خرید ارز دیجیتال باید به فکر نحوه ی ذخیره سازی آن باشیم. به طور کلی ارز دیجیتال ونوس به عنوان یک توکن  BEP-20، رو می توان در هر کیف پولی که از زنجیره هوشمند Binance پشتیبانی می کنه، ذخیره کرد و نوع انتخابی شما احتمالاً به این بستگی داره که  از آن کیف پول  برای چه هدفی می خواید استفاده کنین و قصد ذخیره کردن چه مقدار ارز دارین؟
از امن ترین گزینه در بین کیف پول های سخت افزاری که به کیف پول سرد هم معروفن و جزء کیف پول xvs هستن میشه به لجر (Ledger ) و ترزور (Trezor) اشاره کرد. این کیف پول ها ذخیره سازی و پشتیبان گیری رو به صورت آفلاین ارائه میدن و به همین دلیل امنیت بیشتری دارن. البته این کیف پول ها می تونه به دانش فنی بیشتری نیاز داشته باشه و به همین دلیل ممکنه برای ذخیره مقادیر بیشتر ارز دیجیتال ونوس برا کاربران با تجربه مناسب تر باشه. 
اما از انواع کیف پول xvs کیف پول های نرم افزاری هستش که استفاده از اونها رایگان و آسونه. این کیف پول ها برای دانلود به عنوان برنامه های گوشی های هوشمند یا دسکتاپ در دسترسن. کیف‌ پول ‌های نرم‌ افزاری با ذخیره اطلاعات مربوط به کریپتوکارنسی ‌ها مانند کلیدهای رمزنگاری ‌شده خصوصی و عمومی در دستیابی به آدرس رمزارزها و تسهیل معاملات ارزهای دیجیتال نقش مهمی دارن. استفاده از این کیف پول ها اگرچه راحت هستن اما امنیت کمتری رو نسبت به کیف پول های سخت افزاری دارن.   
کیف پول های آنلاین یا کیف پول های وب نیز برای استفاده رایگان و آسان هستن و از چندین دستگاه با استفاده از یک مرورگر وب قابل دسترسی هستن. با این حال، جزء کیف پول‌های داغ محسوب می‌شن و نسبت به جایگزین ‌های سخت ‌افزاری یا نرم‌ا فزاری از امنیت کمتری برخوردارند. 
همونطور که گفتیم ارز دیجیتال ونوس در شبکه بایننس اسمارت چین میزبانی میشه و هر کیف پولی که از این شبکه پشتیبانی میکنه می تونه برای ذخیر ارز xvs استفاده بشه. از بهترین کیف پول venus میشه به تراست والت و متامسک و ... اشاره کرد. برای ساخت کیف پول ونوس در تراست والت می تونین از مقاله ی آموزش ساخت تراست والت که در سایت موجوده بهره ببرین.
آیا ارز دیجیتال ونوس استخراج می شود؟ 
با توجه به اینکه رمز ارزها در ساختار خود از چه الگوریتمی استفاده می کنن، میشه به این نتیجه رسید که آیا قابلیت استخراج دارن یا نه؟ همانطور که می دونین در دنیای رمزارزها آن دسته از ارزهای دیجیتالی که مبتنی بر الگوریتم اثبات کار هستن می تونن استخراج بشن و این رمزارزها برای استخراج نیاز به دستگاه های قدرتمند دارن.
ارز دیجیتال venus به دلیل ساختاری که در الگوریتم اون مورد استفاده قرار می گیره، قابل استخراج نیستش.

مدیریت شبکه ونوس بر عهده کیست؟

ارز دیجیتال ونوس چیست؟

همونطور که قبلا هم در ابتدای مقاله ی ارز venus  گفتیم پروتکل ونوس برای اعطا و دریافت وام و همچنین عرضه استیبل کوین های ترکیبی بوجود اومده اما اینجا این سوال مطرح هستش که مدیریت و کنترل این شبکه بر عهده چه کسیت؟ 
این شبکه مثل بسیاری از شبکه ‌های دیفای به صورت غیر متمرکز هستش و تمام افرادی که در این شبکه فعالیت دارن، به اندازه دارایی هولد شده خودشون، در مدیریت این شبکه سهیم هستن. این مشارکت توسط توکن اصلی این شبکه تعیین میشه. لذا توکن XVS یک توکن حاکمیت هستش. هولدرهای این توکن مجازند در شبکه مشارکت کنن. به عنوان مثال در صورتی که تصمیمی بر اضافه شدن یک ارز جدید به عنوان وثیقه به این شبکه گرفته بشه، باید این تصمیم به رای تمامی افرادی که ارز دیجیتال XVS رو ذخیره دارن، گذاشته بشه و در صورتی که موافقت اکثریت اعضا اعلام شد، ارز دیجیتال جدید به این شبکه اضافه خواهد شد. همچنین در صورتی که تغییری در المان‌ها و پارامترهای این شبکه لازم بود و یا اگر فردی از اعضای جامعه، طرح پیشنهادی در مورد اصلاح ساختار شبکه داشت، تمامی این موارد به رای گذاشته میشن. از این رو این شبکه‌ها توسط شخص یا اشخاص خاصی مدیریت نمیشن بلکه به صورت کاملا غیرمتمرکز و دموکراتیک مدیریت میشن.

سوالات متداول در مورد ارز دیجیتال ونوس

آیا ونوس یک سرمایه گذاری ارزشمند است؟

ارز دیجیتال xvs  ممکنه سرمایه‌گذاری ارزشمندی برای اون دسته از سرمایه‌گذارانی باشه که به پتانسیل DeFi و پلتفرم‌ های وام ‌دهی مبتنی بر زیر ساخت ‌های غیر متمرکز معتقدن. همونطور که خدمات و محصولات DeFi محبوب تر میشن، ارز ونوس هم ممکنه در طول زمان ارزش خودشو افزایش بده که در این صورت این ارز می تونه به یک سرمایه گذاری ارزشمند تبدیل بشه.

ارز دیجیتال venus  برای چه مواردی استفاده می شود؟

استفاده اصلی ارز دیجیتال XVS در حاکمیت شبکه ست که به دارندگان اجازه می ده تغییراتی روکه مربوط به کل پروتکل هستش پیشنهاد و رأی بدن. ارز دیجیتال ونوس همچنین می تونه برای استخراج نقدینگی مورد استفاده قرار بگیره و برای ضرب کوین های پایدار VAI استفاده هم مورد استفاده قرار بگیره.

چگونه ارز دیجیتال ونوس بخریم؟

برای خرید ارز دیجیتال به صرافی ارز دیجیتال که این ارز رو در لیست ارزاش داره می تونین مراجعه کنین. از نوامبر سال 2020، شرایط خرید ارز دیجیتال Venus در یکی ازمعتبرترین صرافی‌ های ارز دیجیتال در دنیا، یعنیBinance   فراهم ‌شده. اما استفاده از صرافی های خارجی برای ما ایرانیا که در تحریم هستیم و با شرایطی که بایننس احراز هویت رو اجباری کرده به هیچ عنوان توصیه نمیشه. 

بهترین راه برای خرید ارز دیجیتال ونوس استفاده از صرافی ایرانیه. صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس یکی از بهترین و معتبرترین صرافی های ایرانی هستش که با سابقه چند ساله تونسته اعتماد کاربران زیادی رو به خودش جلب کنه. برای خرید xvs از این صرافی کافیه در سایت اون ثبت نام کرده و بعد از تایید احراز هویتتون اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کنین.

 

سخن پایانی

در این مقاله با عنوان "ارز دیجیتال ونوس چیست؟ معرفی کیف پول venus " ارز xvs رو کامل معرفی کردیم و در ادامه در مورد آینده venus و کیف پول ونوس اطلاعات جالبی در اختیارتون قرار دادیم. ونوس یک پروژه مرتبط در بخش نو ظهور مالی غیر متمرکز هستش. با افزایش تقاضا برای خدمات مالی غیر متمرکز، پروژه هایی مانند پروتکل وام دهی ونوس محبوبیت بیشتری پیدا می کنن.

ونوس هنگام گرفتن وام از طریق یک مرجع مرکزی مشکلات مربوط به فرآیندهای طولانی رو حل می کنه و به کاربران اجازه می ده تا به طور یکپارچه به کریپتو وام بدن و یا از اون وام بگیرن. به لطف فاکتورهای وثیقه مطلوب برای ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده مختلف و توانایی به اشتراک گذاری و کسب APY بر اساس وجوه سپرده شده، Venus  این پتانسیل رو داره که به یکی از محبوب ترین سیستم های وام دهی در بازار تبدیل بشه.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال ونوس (venus) چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال xvs)
سوال امنیتی :5+36 = ?