ارز دیجیتال پاندی ایکس چیست؟| قیمت NPXS | آینده Pundi X| کیف پول پاندی ایکس

1402/07/02
ارز دیجیتال پاندی ایکس چیست؟| قیمت NPXS | آینده Pundi X| کیف پول پاندی ایکس

مقدمه ای بر مفهوم ارز دیجیتال NPXS چیست؟

بیت کوین انقلابی در سیستم مالی به وجود اورده ولی افراد هیچ موقع از دستاورد های بیت کوین راضی نبودن و به این دلیل هر روزه به دنبال رفع مشکلات و پیشرفت بیشتر هستن. به همین دلیل آلت کوین ها پا به عرصه گذاشتن و روز به روز در حال گسترش هست. روند مسیر تحول از آلت کوین ها شروع شد. ارز دیجیتال Pundi X ساز و کاری فراهم کرده که افراد بتونن با استفاده از ارزهای دیجیتال مثل پول رایج در بین مردم، اقدام به خرید کالاها و خدمات بکنن.

یکی از بزرگ ترین مسائلی که ارزهای دیجیتال برای تبدیل شدن به وسیله ای برای پرداخت در زندگی روزمره باهاش روبرو میشن، پذیرش توسط معامله گران هست. اگه هیچ فروشگاه یا تجارتی پرداختشون رو توسط ارزهای دیجیتال نپذیرن، هیچ کس نمی تونه با ارزهای دیجیتال خرید بکنه و در نتیجه ارزهای دیجیتال کارایی نخواهند داشت. از طرفی خرید ارز دیجیتال کاهش پیدا میکنه و این باعث افت قیمت ارزها میشه. ارز دیجیتال Pundi X شاید شناخته شده نباشه ولی به دلیل این که تونسته راه حلی برای این مشکل ارائه بده یکی از رمز ارزهای برتر به حساب میاد. در این مقاله می خواهیم مطالبی در مورد مفهوم ارز دیجیتال Pundi x چیست؟، آینده پاندی ایکس و کیف پول های پاندی ایکس برای شما ارائه بکنیم.

ارز دیجیتال Pundi X چیست؟

ارز دیجیتال پاندی ایکس چیست؟| قیمت NPXS

پاندی ایکس نوعی ارز دیجیتال هست که با نماد NPXS و در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 365.02 میلیون دلار، در رتبه 256 لیست ارزهای دیجیتال قرار داره. قیمت Pundi x در این لحظه برابر با 1.41 دلار هست و سهم 0.01 درصدی از کل بازار رو در اختیارش داره. پاندی ایکس پروژه ای در دنیای ارزهای دیجیتال هست که در روش پرداخت با استفاده از رمز ارزها تمرکز داره.

 پاندی ایکس با نماد NPXS یکی از انواع ارزهای دیجیتال هست که در سال2017 با شعار خرید بطری آب با ارز دیجیتال ظهور کرد و با هدف اینکه افراد بیشتری صاحب ارز دیجیتال بشن تاسیس شد. همچنین پاندی ایکس بلاکچین اختصاصی خودش رو نداره و با استاندارد ERC20 در بستر بلاکچین اتریوم قرار گرفته. Pundi x یه پلتفرم باز هست که از توسعه دهنگان بلاکچین حمایت می کنه. علاوه بر این ها، توکن های ارز دیجیتال NPXS غیر قابل استخراج هستن و در ابتدا توسط خالق و پدید اورندش استخراج شده و بعدا افراد می تونن از اون ها استفاده بکنن.

Pundi x در توسعه راهکارها و دستگاه های بلاکچین متعددی فعالیت میکنه به عنوان مثال می تونیم به Xpone، گوشی موبایل بلاکچین این شرکت اشاره بکنیم که در نمایشگاه های CES شهر لاس و گاس امریکا معرفی شد. پروتکل مورد استفاده توسط این موبایل Function X نام داره و در حال رقابت با پلتفرم سامسونگ و اچ تی سی هست.

ورژن قدیمی PUNDI X به اسم PUNDI:

ارز دیجیتال پاندی ایکس در ابتدا با نماد PUNDI در بازار ارزهای دیجیتال شناخته میشد. بعد از مدتی شرکت PUNDI X بعد از رای گیری، با هدف افزایش کاربرد و پشتیبانی بهتر در صرافی ها، تصمیم گرفت طرح کاهش توکن رو به اجرا دربیاره. بعد از اجرایی شدن این طرح، ارز دیجیتال پاندی ایکس در ورژن جدید خود با نام PUNDI X رو نمایی شد. بعد از این اقدام، کاربران ارز دیجیتال خودشون رو از ورژن قدیمی PUNDI به ورژن جدید PUNDI X تغییر دادن. بعد از این که توکن سوزی پاندیکس انجام شد و به ورژن جدید تبدیل شد، قیمت توکن جدید بر اساس وضعیت بازار کاهش یا افزایش پیدا می کنه.

پروژه ارز دیجیتال Pundi X:

ارز دیجیتال پاندی ایکس چیست؟| قیمت NPXS

پاندی ایکس یه پروژه بسیار جدیده که در سال 2017 با هدف اینکه افراد بیشتری صاحب ارز دیجیتال بشن تاسیس شد. Pundi X پروژه ی کشور اندونزی ست. در این کشور فعالیت صرافی های ارز دیجیتال آزاد هست ولی خرید کالا و خدمات با ارزهای دیجیتال فعلا مجوز نداره. دستگاه XPOS که این شرکت طراحی کرده قابلیت استفاده برای پرداخت های سنتی رو هم داره و هم چنین این شرکت مجوز گرفت که دستگاه هاش رو برای همه مشاغل در کشور توزیع بکنه.

پروژه پاندیکس سعی می کنه تا مشکل پذیرش شیوه پرداخت ارزهای دیجیتال رو با پلتفرم، کیف پول های نرم افزاری و ابزارهایی برای پرداخت در دنیای واقعی حل کنه. یکی از ویژگی های جالب و منحصر به فرد شبکه Pundi X یکپارچه کردن همزمان دستگاه های خود بر روی بلاکچین اتریوم و بلاکچین NEM هست.

تیم پروژه ارز دیجیتال Pundi x:

پروژه ارز دیجیتال Pundi X یک پروژه جهانی در زمینه فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال است. این پروژه توسط یک تیم توسعه‌دهنده با تجربه و تعدادی از افراد حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف تکنولوژی و مالی ایجاد شده است. تعدادی از اعضای کلیدی تیم Pundi X به شرح زیر بوده‌اند:

1. زاک چیاو (Zac Cheah): او بنیان‌گذار و مدیر عامل Pundi X است. او تجربه کار در حوزه فناوری اطلاعات و امور مالی را دارد و قبلاً در شرکت‌های بزرگی مانند نوکیا کار کرده است.

2. پیتر اسلاد (Pitt Huang): او نیز یکی از بنیان‌گذاران Pundi X بوده و در توسعه فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال تخصص دارد.

3. دیوید بنسون (David Ben Kay): وی مدیر تجارت جهانی Pundi X است و تجربه کار در شرکت‌های بزرگی مانند شرکت شل (Shell) را دارد.

4. کوچون هو (Kho Choon Hiong): او مدیر عامل و مدیریت رابطه با مشتریان Pundi X است و تجربه کار در زمینه فناوری اطلاعات و مالی دارد.

5. دنیل ستوک (Danny Lim): وی مدیر مالی Pundi X است و تجربه کار در حوزه مالی و امور مالی دیجیتال دارد.

پروژه Pundi X به ارائه خدمات پرداخت با استفاده از ارزهای دیجیتال در فروشگاه‌ها و نقاط فروش فیزیکی و آنلاین متصل به بلاکچین متمایز می‌شود. همچنین تیم Pundi X از تکنولوژی بلاکچین به منظور تسهیل تراکنش‌های امن و شفاف در سراسر جهان استفاده می‌کند.

هدف پروژه ارز دیجیتال NPXS:

ارز دیجیتال پاندی ایکس چیست؟| قیمت NPXS | هدف پروژه

همون طور که در مطالب بالا گفتیم، NPXS هدفش اینه که افراد و مشتریان بتونن در فروشگاه های خرید هزینه کالای خریداری شدشون رو همانند پول رایج، توسط ارزهای دیجیتال پرداخت کنن. به عبارتی پاندی ایکس پروژه ای هست که قصد داره تا خرج کردن ارزهای دیجیتال رو مثل استفاده از کارت های بانکی راحت بکنه. به این منظور دستگاه های پرداخت نیز به وجود اورده.

هدف اصلی به وجود اومدن ارز دیجیتال پاندی ایکس اینه که مشکلاتی که کاربران ارزهای دیجیتال باهاشون مواجه میشن رو از بین ببره. هم چنین Pundi X علاوه بر این که دستگاه بزرگ تری رو توسعه داده که مشتریان بتونن توسط اون هزینه های خودشون رو پرداخت کنن، قصد داره دستگاه کوچیک تر هم تولید کنه که تو دست جا بگیره تا در مواقعی که افراد می خوان هزینه هاشون رو در فروشگاه هایی که همه چیز از پیشخوان انجام نمیشه با استفاده از این دستگاه پرداخت بکنن. هم چنین سازندگان ارز دیجیتال NPXS نیز امیدوارن روزی بتونن این توکن ها رو در دستگاه های کارتخوان سیار مبتنی بر بلاکچین اتریوم استفاده بکنن. این کار برای آینده NPXS نیز اثر گزار خواهد بود.

دستگاه XPOS:

ارز دیجیتال Pundi X یه دستگاه فیزیکی POS نیز برای پذیرش پرداخت با ارزهای دیجیتال نیز در اختیار معامله گرها قرار میده. نام این دستگاه XPOS هست که انواع مختلفی هم داره. برخی از این دستگاه ها مبتنی بر توکن پاندی ایکس که روی بلاکچین ETH قرار داره، هستش و برخی نیز با توکن های npxsxem که روی بلاکچین NEM قرار دارن، کار می کنن.

آینده Pundi X:

ارز دیجیتال پاندی ایکس چیست؟| قیمت NPXS | اینده پاندی ایکس

در این بخش از مقاله ارز پاندی ایکس چیست؟ اطلاعاتی در مورد آینده Pundi X برای شما رائه می کنیم. هدف از پدید اومدن ارزهای دیجیتال، ایجاد رفاه بیشتر برای افرادیست که میخوان برای خریدهاشون از ارزهای دیجیتال استفاده کنن. ولی باید این رو در نظر بگیریم که ایا واقعا میشه بطری اب رو با بیت کوین بخریم؟ ارز دیجیتال پاندی ایکس هنوز راه زیادی داره و در این راه به خوبی در حال پیشرفته. یکی از اقداماتی که تیم پروژه پاندی ایکس برای آینده Pundi X انجام میده این هست که همواره تلاش می کنه تا دستگاه های XPOS خودشون رو برای استفاده مصرف کنندگان و خرده فروشان گسترش بدن.

از دیگر اقداماتی که تیم پروژه ی پاندیکس برای آینده پاندی ایکس قراره انجام بده اینه که تصمیم گرفته عرضه توکن هاش رو از 2.5 میلیارد به 2.5 میلیون عدد کاهش بده. اگه این کار صورت بگیره باعث کم شدن تعداد توکن های قابل عرضه پاندی ایکس میشه و در نتیجه قیمت Pundi X افزایش پیدا می کنه. در مسیر راه NPXS تیم پروژه این ارز دیجیتال تصمیم داره تا پرداخت های ارز دیجیتال رو از صرافی های غیر متمرکز در XPOS فعال بکنه. با اجرایی شدن این اهداف، مطمئنا آینده پاندی ایکس خیلی خوب میشه و قیمت ارز NPXS نیز افزایش پیدا می کنه.

قیمت ارز دیجیتال NPXS:

ارز دیجیتال پاندی ایکس چیست؟| قیمت NPXS | قیمت پاندی ایکس

ارز دیجیتال پاندی ایکس در ورژن قبلیش که Pundi نام داشت، قیمتی حدود 0.001 دلار داشت. این قیمت در مقایسه با قیمت فعلی پاندی ایکس در ورژن جدید خیلی پایین تر هست و این نشونه اینه که قیمت ورژن جدید پاندی ایکس رشد چشمگیری کرده. در زمان نوشتن این مقاله قیمت هر واحد توکن پاندی ایکس حدود 1.41 دلار هست. بالاترین قیمت پاندی ایکس در تاریخ 9 آپریل 2021 بود که معادل 7.13 دلار بود. از زمانی که ارز دیجیتال Pundi x از ورژن جدیدش رونمایی کرد نواسانات و اتفاقات زیادی باعث افزایش قیمت Pundi x شده به همین دلیل قیمت Pundi x در ورژن جدید بالاتر از قیمت پاندی ایکس در ورژن قبلی هست. یکی از این دلیل هایی که می تونه در قیمت Pundi x تاثیر بزاره، توکن سوزی کردنش بود. بعد از اینکه توکن سوزی پاندی به اتمام رسید، تعداد توکن های پاندی کاهش پیدا کرد و باعث شد قیمت پاندی ایکس افزایش پیدا بکنه.

کیف پول پاندی ایکس :

ارز دیجیتال پاندی ایکس چیست؟| قیمت NPXS  | کیف پول پاندی ایکس

در این بخش از مقاله ی ارز دیجیتال Pundi X چیست؟ کیف پول NPXS رو مورد بررسی قرار می دیم. بهتره قبل از این که اقدام به خرید ارز دیجیتال Pundi X و سرمایه گذاری رو این ارز دیجیتال بکنین، در مورد کیف پول پاندی ایکس اطلاعاتی به دست بیارین تا در نگه داری و ذخیره این ارز دیجیتال با مشکل مواجه نشین. ارز دیجیتال پاندی ایکس کیف پول مخصوص خودش رو ایجاد و به کاربرانش ارائه کرده تا برای ذخیره ارز دیجیتال NPXS از این کیف پول استفاده بکنن. همچنین چون توکن های Pundi X با استاندارد ERC20 و روی شبکه اتریوم ساخته شدن، طبیعی هست که همه کیف پول های سازگار با این استاندارد نیز از ارز دیجیتال NPXS پشتیبانی بکنن. از مهم ترین کیف پول های سازگار با این ارز دیجیتال می تونیم به موارد زیر اشاره بکنیم:

  • کیف پول X Wallet
  • Ledger لجر
  • Trezor ترزور
  • Trust Wallet تراست ولت
  • MetaMask متامسک

کیف پول مخصوص ارز دیجیتال پاندی ایکس به اسم X Wallet:

ارز دیجیتال پاندی ایکس چیست؟| قیمت NPXS  | کیف پول پاندی ایکس| کیف پول x wallet

X wallet یکی از کیف پول Pundi X به شمار میره. تیم NPXS ، این کیف پول رو برای کاربران ارز دیجیتال پاندی ایکس به وجود اوردن. این کیف پول می تونه معاملات آنلاین و آفلاین رو به خوبی اجرا بکنه. این کیف پول بلاکچینی برای همه هست. کیف پول X Wallet به کاربران این اجازه رو میده که کیف پولشون رو با XPASS خود جفت بکنن. همچنین امکانات کیف پول خصوصی رو نیز ارائه می کنه.

کاربران می تونن با استفاده از این کیف پول به راحتی دارایی های دیجیتال خودشون رو مدیریت بکنن و بین کارت های XPASS مختلفی انتقال بدن. همچنین می تونن ارزهای دیجیتالی رو بین یکدیگه و بدون هیچ هزینه ای بفرستن و دریافت بکنن. کیف پول X PASS همچنین اپلیکیشن مخصوص خودش رو برای اندروید و ios داره که می تونین با نصب این اپلیکیشن از این کیف پول استفاده بکنین.

کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S لجر نانو اس:

یکی از کیف پول Pundi X که می تونین برای نگه داری ارز دیجیتال پاندی ایکس ازش استفاده بکنین، کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس هست. کیف پول Ledger Nano S یه کیف پول سخت افزاری هست که برای ارزهای دیجیتال بسیاری از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، توکن های ERC20 و... کاربرد داره. این کیف پول مثل سایر کیف پول های دیجیتالی، کلید های خصوصی کاربر رو در یه دستگاه سخت افزاری امن نگه داری می کنه. به این دلیل که اون ها رو از چشم سارقین و مجرمین دور نگه داره. علاوه بر این به کاربرانش این امکان رو میده که به راحتی به ارزهای دیجیتال خودشون دسترسی داشته باشن. همچنین از مزیت های مهم این کیف پول مقرون به صرفه بودن و امن بودنش هست.

کیف پول سخت افزاری Trezor ترزور:

یکی دیگه از کیف پول Pundi X که کیف پول سخت افزاری هستش، کیف پول ترزور نام داره. ترزور یه کیف پول سخت افزاری هست که در اوت سال 2014 به بازار عرضه شد. این کیف پول، اولین کیف پول سخت افزاری بیت کوین بود که امنیت یه کیف پول سرد و قابلیت و راحتی های یه کیف پول گرم رو به همراه داشت. Trezor نیز مثل کیف پول لجر، یه دستگاه کوچیکی هست که از طریق کابل USB به کامپیوتر وصل میشه. کیف پول ترزور از بیش از 1600 نوع کوین و توکن پشتیبانی می کنه و با امنیت بالایی که داره یکی از شناخته شده ترین کیف پول های بازار کیف پول هاست. یکی از ویژگی های امنیتی این کیف پول اینه که می تونین به 24 کلمه بازیابی، یه عبارت دیگه نیز اضافه کنین و در کل 25 کلمه برای بازیابی کیف پولتون داشته باشین. از این کیف پول نیز میتونین برای نگه داری و ذخیره ارز دیجیتال پاندی ایکس استفاده بکنین.

کیف پول نرم افزاری Trust Wallet تراست ولت:

ارز دیجیتال پاندی ایکس چیست؟| قیمت NPXS  | کیف پول پاندی ایکس | کیف پول تراست والت

یکی دیگه از کیف پول Pundi X که می تونین برای ذخیره سازی ارز دیجیتال پاندی ایکس استفاده بکنین، کیف پول نرم افزاری تراست ولت هست. کیف پول Trust Wallet یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال که مخصوص ارزهای دیجیتال شبکه اتریوم هست. این کیف پول یک اپلیکیشن موبایل برای اندروید و ios هست که به کاربران این اجازه رو میده که ارزهای دیجیتال خودشون رو در این کیف پول ذخیره، ارسال و دریافت بکنن. خرید بیت کوین کمتر از 5 دقیقه انجام میشه، ذخیره امن ارزهای دیجیتال و محافظت در برابر هکر ها، تبدیل و اکسچنج ارزهای دیجیتال بدون نیاز به خروج از برنامه از مزیت های این کیف پول هست که باعث محبوبیت در بین سایر کیف پول ها شده. برای ساخت کیف پول پاندی ایکس در تراست والت می توانین به مقاله ی آموزش ساخت تراست والت مراجعه کنین.

کیف پول نرم افزاری MetaMask متاماسک:

ارز دیجیتال پاندی ایکس چیست؟| قیمت NPXS | کیف پول نرم افزاری

یکی از کیف پول Pundi X کیف پول متامسک هست که در سال 2016 طراحی شد، یه کیف پول دیجیتالی ذخیره توکن های شبکه اتریوم هست و علاوه بر این سعی می کنه دسترسی به برنامه های غیر متمرکز، از جمله صرافی های غیر متمرکز و سیستم های بازی رو ساده بکنه. کیف پول MetaMask در اکتبر 2020 این برنامه 1 میلیون کاربر فعال ماهانه داشت. متاماسک یه پل ارتباطی بین مرورگر وب و بلاکچین اتریوم هست. به این ترتیب کاربران می تونن اتریوم یا هر توکن ERC20 رو که با استفاده از شبکه اتریوم ساخته شدن، در این کیف پول ذخیره بکنن. متاماسک یه کیف پول دیجیتالی امن هست که به دلیل فناوری رمزگذاری شدش، مورد استقبال قرار گرفته و تاکنون هیچ گونه هک دیجیتالی نداشته و برای استفاده از بلاکچین اتریوم، یکی از امن ترین گزینه هاست.

نحوه خرید ارز دیجیتال Pundi X:

ارز دیجیتال پاندی ایکس چیست؟| قیمت NPXS | نحوه خرید پاندی ایکس

بعد از خوندن مقاله ارز NPXS چیست؟ و با بررسی آینده Pundi X احتمالا قصد خرید پاندی ایکس رو داشته باشین. خرید ارز دیجیتال NPXS کاری بسیار راحتیه که یکی از روش های خرید ارز Pundi X نیز استفاده از صرافی های ارز دیجیتال هست. برای استفاده از صرافی ها باید با تحقیق و بررسی صرافی ها، یه صرافی معتبر و مطمئن پیدا بکنین تا خرید پاندی ایکس به صورت مطمئن انجام بشه. یکی از صرافی های ایرانی معتبر و فعال در زمینه بازار ارزهای دیجیتال، صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس هست که می تونین با ثبت نام و احراز هویت اقدام به خرید ارز NPXS کنین.

جمع بندی و حرف آخر:

در این مقاله به برخی از مطالب در مورد ارز دیجیتال پاندی ایکس پرداختیم. اکنون با خوندن این مقاله می دونین که Pundi X چیست؟ یا آینده NPXS چجوری خواهد بود؟

قبل از هر گونه تصمیم گیری در حوزه کریپتوکارنسی حسابی تحقیق کنین و اطلاعاتتونو بالا ببرین. چون این بازار علاوه بر اینکه سودهای خوبی داده در بعضی موارد عکسشو عمل کرده و سرمایه ی خیلیا از دستشون رفته. پس آگاهانه قدم بردارین. ایران بایننس با مقاله های آموزش خود در مورد ارزها حتی ارزهای نوظهور در این راه کنار شماست. موفق و پر سود باشین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال پاندی ایکس چیست؟| قیمت NPXS | آینده Pundi X| کیف پول پاندی ایکس
سوال امنیتی :5+58 = ?