ارز دیجیتال کاوا (Kava) چیست؟

1401/06/20
ارز دیجیتال کاوا (Kava) چیست؟


در مقاله ارز دیجیتال کاوا Kava چیست؟ قصد داریم به بررسی ارز دیجیتال Kava، ویژگی های کاوا، قیمت و اینده کاوا و... بپردازیم. با توجه به اینکه قراره مقاله ای درمورد یکی از ارز های دیجیتال ارائه کنیم، بهتره قبل از شروع مقدمه ای از ارزهای دیجیتال ارائه کنیم. امروزه به دلیل معروفیت ارز های دیجیتال در سراسر دنیا، احتمالا شما هم با ارزهای دیجیتال برخورد داشتین، اما ممکنه برخی افراد اطلاعاتی راجب کریپتوکارنسی (Cryptocurrency) نداشته باشن ولی می تونن با مطالعه این مقدمه اطلاعات کاربردی کسب کنن.

ارز دیجیتال نوعی پول دیجیتال و غیرمتمرکز هست که مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین بوده و با سرعت بالا و حمایت بسیاری از توسعه دهندگان در حال توسعه و پیشرفت می باشد. ارز دیجیتال در مقایسه با پول نقدی که قابل لمس هست و می تونین اون رو همراه خودتون جابجا کنین، اما کریپتوکارنسی در واقع یک دارایی دیجیتال هست که قابلیت مبادله داره. این پول وجود فیزیکی نداره و موجودیت اون بصورت دیجیتال هست. کلمه رمزنگاری شده در واقع به ساختار رمزگونه که موقع انجام تراکنش ها به منظور بالا بردن امنیت و اعتبارسنجی در شبکه استفاده میشه، اشاره داره.

استفاده از کریپتوکارنسی ها در انجام مبادلات به جای پول نقد به منظور انجام تراکنش ها نیاز به وجود هیچ نهاد واسطه مثل بانک نداره. همچنین ارزهای دیجیتال در ولت های مخصوص خودشون ذخیره میشن که می تونیم به Trust wallet، Atomic wallet، Ledger، Exeose و... اشاره کنیم. بی شک در بازار ارز های دیجیتال، با ارز Kava برخورد داشتین، در ادامه به بررسی این رمز ارز می پردازیم.

ارز دیجیتال Kava چیست؟

ارز دیجیتال کاوا چیست؟

کاوا با نماد اختصاری KAVA یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که با ارزش بازار حدود 489.76 میلیون دلار، در رتبه 127 بازار قرار داشته و سهم 0.02 درصدی از کل بازار رو در اختیار دارد. ارز دیجیتال Kava در واقع یک پلتفرم DeFi میان زنجیره‌ای هست که وام وثیقه‌دار و استیبل کوین‌‌هایی رو به کاربران رمزارزهای اصلی بازار مثل بیت‌کوین، ریپل، ارز دیجیتال بایننس کوین، اتم (ATOM) و… ارائه میده.

در واقع کاربران می‌تونن دارایی‌‌های کریپتویی خودشون رو برای دریافت USDX، استیبل کوین کاوا، به وثیقه بذارن. 

به عبارت دیگه ارز Kava پروتکل نرم افزاری هست که از چندین ارز رمزنگاری شده استفاده می کنه تا به کاربرانش این امکان رو بده که بدون نیاز به یک واسطه مالی سنتی، دارایی های خودشون رو قرض و وام بدن. به این ترتیب، کاوا یکی از پروژه های نوظهور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در نظر گرفته میشه. در حالی که اکثر پروژه‌های DeFi بر روی اتریوم اجرا میشن، Kava در عوض بر روی Cosmos ساخته شده، تصمیمی که تیم اون در طراحی استدلال می‌کنه، قابلیت‌های بیشتری رو اضافه می‌کنه.

 کاربران پلتفرم Kava ارزهای رمزنگاری شده رو در قراردادهای هوشمند Cosmos قفل می‌کنن تا بتونن وام‌هایی به USDX، یک ارز رمزنگاری شده با ارزش دلار آمریکا، وام بگیرن. این شبکه از معماری Co-Chain پشتیبانی می کنه که انعطاف پذیری و سرعت بلاک چین اتریوم رو با قابلیت همکاری Cosmos SDK ترکیب می کنه و دو اکوسیستم پرمصرف بدون مجوز رو در یک شبکه واحد و مقیاس پذیر ادغام می کنه.

 این قابلیت به کاربران اجازه میده تا به محبوب ترین بلاک چین ها دسترسی داشته باشن و جریان آزاد دارایی ها و پروژه ها رو در اکوسیستم کاوا برقرار کنن.

 سه عملکرد پلتفرم Kava: 

Kava Lend: به کاربران این امکان رو میده تا با تهیه و استقراض دارایی از بازارهای پولی، پاداش کسب کنن.

 :Kava Swap به کاربران امکان خرید و فروش دارایی ها رو در سراسر بلاک چین کاوا میده و با ارائه استخرهای نقدینگی پاداش دریافت می کنن.

 :Kava Mint به کاربران این امکان رو میده تا با استفاده از دارایی های رمزنگاری شده خود به عنوان وثیقه، استیبل کوین های ثابت دلاری به نام وام USDX دریافت کنن.

 استیبل کوین با پشتوانه ارز دیجیتال کاوا می تونه توسط هر کسی که دارایی های رمزنگاری شده رو در اختیار داره، استخراج بشه. همچنین برای برش USDX، کاربر باید دارایی های رمزنگاری شده بیشتری رو به ارزش USD نسبت به آنچه که می خواد USDX ایجاد کنه، سپرده گذاری کنه. دارایی های کریپتوهای مختلف سهمیه وثیقه متفاوتی دارن. کاربران برای ضرب USDX  به شکل ارز دیجیتال بومی شبکه کاوا، توکن KAVA، جوایزی دریافت می‌کنن که می‌تونه برای حاکمیت و سهام استفاده بشه. تعداد پاداش‌هایی که یک مالک در KAVA دریافت می‌کنه بسته به نوع دارایی‌های رمزنگاری متعلق به اون متفاوت هست.

بنیان گذاران ارز دیجیتال Kava:

ارز دیجیتال Kava چیست؟

کاوا توسط افرادی به اسم های برایان کر، روآید اودانل و اسکات استوارت در سال 2018 راه اندازی و عرضه بازار شد. این زمانی بود که بنیانگذاران Kava Labs رو تأسیس کردن، یک شرکت انتفاعی که هدف اون توسعه و ایجاد پلت فرم Kava بود. تیم کاوا در سال 2019 در صرافی ارز دیجیتال بایننس فروش توکن رو شروع کردن و در اون زمان 3 میلیون دلار از طریق فروش 6.5 درصد از کل عرضه KAVA به دست اورد.

 پلتفرم غیرمتمرکز وام دهی کاوا بطور رسمی در ژوئن 2020 راه اندازی شد و در آن زمان از BNB به عنوان وثیقه برای استقراض USDX استفاده کرد. از آگوست 2020، 24 میلیون دلار BNB با 8 میلیون USDX وام گرفته شد در قراردادها قفل شد.

نحوه کار و عملکرد Kava:

ارز دیجیتال Kava چیست؟

بهتره بدونین که پروتکل کاوا به کاربران این امکان رو میده تا دارایی ها رو در قراردادهای هوشمند خاص قفل کنن و USDX رو وام بگیرن. در back-end، این چیزی رو ایجاد می‌کنه که موقعیت بدهی وثیقه‌ای (CDP) نامیده میشه، قراردادی که برای اطمینان از ثابت موندن ارزش USDX با دلار آمریکا طراحی شده.

نسبت وثیقه (Collateralization Ratio):

نسبت وثیقه از موضوعات مورد اهمیت در پروتکل Kava هست. شما می تونید نسبت وثیقه رو به عنوان مکانیزمی در نظر بگیرین که به محافظت از پروتکل در برابر نوسانات کمک می کنه که ارزش وثیقه رو کاهش میده. در کاوا، USDX اغلب بیش از حد وثیقه میشه، به این معنی که وام گیرندگان باید مبلغی رو سپرده گذاری کنن که معمولا بالاتر از ارزش USDX تعیین شده توسط پروتکل هست. سپس از نسبت بدهی به وثیقه برای محاسبه قیمت تصفیه استفاده میشه.

 به عنوان مثال، نسبت وثیقه 200٪ به این معنی هست که اگه ارزش ارز دیجیتال قفل شده در پروتکل به کمتر از 2 برابر USDXای که وام گرفته برسه، ارز کاربر نقد بشه. اگه ارزش بدهی به وثیقه، کمتر از یک آستانه مشخص بشه، وثیقه نگهداری شده در قراردادهای هوشمند به طور خودکار نقد و سوزانده میشه.

علت ارزش Kava :

ارز دیجیتال Kava چیست؟

در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال کاوا چیست؟ به بررسی علت ارزش ارز دیجیتال کاوا بپردازیم. ارز دیجیتال KAVA برای پاداش دادن به کاربرانی که USDX رو ضرب می کنن استفاده میشه و نقش کلیدی در اداره شبکه کاوا ایفا می کنه. ارز KAVA طور خاص، مدیریت عملیات رو در شبکه توزیع می‌کنه و به هر کسی که این ارز دیجیتال رو در اختیار داره، این امکان رو میده تا به سیاست‌ها و قوانین نرم‌افزاری اون رأی بده. این به این معناست که با مالکیت و قرار دادن KAVA، کاربران می تونن به تغییر برخی پارامترهای نرم افزار رای بدن. اینها شامل دارایی هایی هست که پروتکل به عنوان وثیقه می پذیره، نسبت وثیقه مورد نیاز و هزینه های پرداخت شده توسط وام گیرندگان هست، اما محدود به اونها نیست.

کاربران کاوا همچنین می‌تونن ارزدیجیتال Kava رو به اعتبارسنجی‌هایی که زنجیره بلوکی اون رو مدیریت می‌کنن و برای Kava تازه‌سازی شده رقابت می‌کنن، اختصاص بدن تا بخشی از هزینه‌های پایداری که توسط کاربرانی که CDP خودشون رو می‌بندن، به دست بیارن. مثل بیشتر ارزهای دیجیتال دیگه، عرضه توکن‌های Kava هم محدوده، به این معنی که طبق قوانین نرم‌افزار، تنها 100 میلیون KAVA وجود خواهد داشت.

ویژگی های ارز دیجیتال Kava:

ارز دیجیتال Kava چیست؟

همونطور که گفتیم، هرز ارز دیجیتال ویژگی های خاص خودش رو داره که در ادامه مقاله ارز دیجیتال کاوا چیست؟ به بررسی ویژگی های ارز دیجیتال کاوا می پردازیم. پلتفرم چند دارایی کاوا به گونه ای ساخته شده تا به شما امکان استفاده از دارایی های مد نطرتون رو بده. کاوا در بلاکچین cosmos به عنوان یک بلاک چین اثبات سهام ساخته شده که به کاربران امکان اشتراک گذاری توکن های استیک شده رو میده تا به عنوان اعتبارسنج در شبکه شرکت کنن و حاکمیت شبکه رو فراهم کنن. پروژه كاوا قبلاً عنوان كرده بود كه یكی از اهداف اصلی اونها تأمین مزایای DeFi به دارایی‌هایی هست كه دسترسی به DeFi رو نداشتن.

ارز دیجیتال Kava قصد داره قابلیت‌های DeFi رو از طریق لوریج غیرمتمرکز و معاملات تأمینی (hedging) گسترش بده. برای تحقق بخشیدن به این چشم انداز، اونها از استیبل کوین USDX به عنوان ذخیره ارزش استفاده می‌کنن که با دارایی‌های مختلف قابل پشتیبانی هست.

چارچوب چند زنجیره‌ای مورد استفاده کاوا به کاربران امکان دسترسی به نقدینگی از طریق تعداد زیادی دارایی پشتیبان رو میده. پلتفرم Kava دارای یک رابط محبوب هست که دسترسی به DeFi رو برای تعدادی از دارایی‌های مختلف بسیار بی اهمیت می‌کنه. تنها نگرانی در میان کاربران سهولت در مقابل امنیت هست. تقاضای نقدینگی: استفاده از استخر‌های نقدینگی غیرمتمرکز بر روی شبکه Interledger که از تراکنش‌ها و دفتر سفارش برون زنجیره‌ای، پشتیبانی می‌کنه. تراکنش‌های برون زنجیره‌ای: بلاک چین، کیف پول یا صرافی خودتون رو با Interledger ادغام کنین تا کاربران بتونن معاملات برون زنجیره‌ای یکپارچه انجام بدن.

درست مثل اکثر استیبل کوین‌ها، موفقیت کاوا به توانایی اون در حفظ غیرمتمرکزسازی به وسیله‌ی مجموعه‌ای از اعتبارسنج‌ها و توانایی جذب نقدینگی برای حفظ تقاضای USDX بستگی داره.

مزایای ارز دیجیتال Kava :

ارز دیجیتال Kava چیست؟

علاوه بر مزایایی که در پارت قبل مقاله ارز دیجیتال کاوا چیست؟ اشاره کردیم، صرافی‌ها نیز می‌تونن از راهکار ارز دیجیتال Kava استفاده کنن تا قابلیت‌های بیشتری رو به کاربران خودشون ارائه بدن. اونها با استفاده از ارز دیجیتال کاوا به کاربران اجازه میدن که کنترل بیشتری بر دارایی‌های بلاک چین خود به دست بیارن و در عین حال، مستقیما با دفتر سفارش صرافی، معامله کنن.

همین مزایا، پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Kava رو که در ادامه مورد بررسی قرار میدیم، مثبت و صعودی کرده. 

یکی از دلایلی که کاوا رو بسیار شناخته‌شده می‌کنه نیز اپلیکیشن اون هست. کاوا یک اپلیکیشن معامله ارز دیجیتال نیز داره. این اپلیکیشن، سویچ (Switch) نامیده میشه. سویچ به کاربران اجازه معامله تقریبا فوری ارزهای دیجیتال رو میده؛ حتی ارزهایی که بر مبنای بلاک چین‌های مختلف هستن. ارز دیجیتال کاوا همچنین در حال توسعه یک استیبل کوین با حمایت ریپل هست. این استیبل کوین رو می‌توان برای تأمین بودجه موقعیت‌های وام وثیقه‌دار (CDP) استفاده کرد که از طرف ارز دیجیتال کاوا ارائه میشه.

مثل پلتفرم میکر، پلتفرم Kava نیز به کاربران اجازه میده که ارزهای دیجیتال خودشون رو در یک CDP نگه داشته و در عوض استیبل کوین‌های USDX رو دریافت کنن. به‌علاوه، بلاک چین اثبات سهام کاوا نیز به‌تازگی شبکه آزمایشی خودش رو راه‌اندازی کرده. انتظار میره که این بلاک چین شامل ارزهای دیجیتال مبنی بر کازماس مختلف بسیاری باشه. همچنین این بلاک چین احتمالا موجب بهبود خدمات دیفای موجود برای کاربران نیز بشه. علاوه بر این، ارز دیجیتال کاوا (Kava) ارتباط بسیار نزدیکی با کازماس داره؛ چراکه این ارز نیز همچون شبکه کازماس، با موتور اجماع تندرمینت (Tendermint) قدرت‌رسانی میشه.

قیمت و آینده ارز دیجیتال Kava:

کیف پول ارز دیجیتال کاوا

بررسی قیمت Kava و آینده Kava نقش بسیار چر اهمیتی در سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال کاوا داره. به این منظور در این پارت از مقاله ارز دیجیتال Kava چیست به بررسی قیمت Kava در اینده می پردازیم.

 در اخبار اخیر کریپتو Kava، این شرکت برنامه‌هایی رو افشا کرد که بلاک چین تحت یک ارتقای بزرگ دیگر به نام Kava 10 قرار می‌گیره که زنجیره مشترک اتریوم رو همراه با بلاک چین مورد استفاده کنونی Cosmos معرفی می‌کنه. به گفته این پلتفرم، گرد هم آوردن اتریوم و کاسموس باعث افزایش فعالیت در شبکه کاوا خواهد شد. راه اندازی Kava 10 برای 3 می 2022 پیش بینی شده.

 سایر پروژه‌های آتی در نقشه راه کاوا که می تونن بر قیمت توکن تأثیر بذارن عبارتند از برنامه تشویقی GameFi و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) که برای می 2022 برنامه‌ریزی شده.

پیش بینی قیمت و اینده کاوا 2022:

 ارزش Kava به دلیل تلاش های توسعه دهندگان شبکه و سرمایه گذاران جامعه رو به افزایشه. بنابراین، قیمت محاسبه شده برای سال 2022 صعودی هست. به گفته تحلیلگران پیش بینی میشه قیمت Kava تا پایان سال 2022 به حداکثر سطح قیمت 10.39 دلار برسه. بنابراین، میانگین قیمت پیش‌بینی‌شده برای اینده Kava در حدود 8.93 دلار تا 9.18 دلار در سال 2022 بسته به بازار پیش‌بینی میشه. 

پیش بینی قیمت و اینده کاوا 2023:

به نظر می رسه که تا سال 2023، قیمت و اینده Kava به سطحی مشابه با بالاترین رکورد قبلی خودش خواهند رسید. تا سال 2023، ممکنه انتظار قیمت متوسط 13.21 دلار رو داشته باشیم. اگه همه چیز به خوبی پیش بره، پیش بینی شده که ماکسیمم قیمت Kava می تونه تا 15.32 دلار در سال 2023 باشه. البته، این احتمال وجود داره که بازار پس از یک دوره صعودی طولانی سقوط کنه و این برای بازار ارزهای دیجیتال طبیعی هست.

پیش بینی قیمت کاوا 2024:

Kava پتانسیل بسیار زیادی داره، با همکاری‌ها و نوآوری‌های خاص ممکنه تعداد کاربران و جذب افراد افزایش داشته باشه. اگه بازار روی سرمایه گذاری درKava متمرکز بشه، ممکنه قیمت کاوا بسیار بالاتر بره. تا سال 2024، می تونه به حداکثر ارزش 21.98 دلار برسه. پیش بینی میشه در صورت کاهش بازار، Kava اندکی تغییر کنه. سال 2024 می تونه با میانگین قیمت 19.57 دلار با حداقل قیمت 19.04 دلار و حداکثر قیمت 21.98 دلار به پایان برسه.

پیش بینی قیمت کاوا 2025:

یک رویکرد یکپارچه برای این ارز ممکنه در بسیاری از وب سایت ها و انجمن ها دیده بشه. به نظر این پلتفرم پیش‌بینی، Kava برای مدت طولانی در قیمت فعلی خود ثابت خواهد ماند. انتظار میره تا سال 2025، قیمت Kava حداکثر ارزشی معادل 33.23 دلار داشته باشه. اگه بازار صعودی بشه، حداقل قیمت می تواند تا 28.21 دلار افزایش داشته باشه.

کیف پول ارز دیجیتال کاوا:

قیمت و آینده ارز دیجیتال Kava

احتمالا بعد از کسب اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Kava قصد سرمایه گذاری و خرید رمز ارز کاوا رو داشته باشین. اما بهتره قبل از اقدام به خرید و سرمایه گذاری ارز Kava با انواع کیف پول های رمز ارز کاوا آشنا بشین و در سیو و نگهداری ارزهاتون با مشکل مواجه نشین. بنابراین در این پارت از مقاله ارز دیجیتال کاوا چیست؟ به بررسی تاپ ترین کیف پول های ارز Kava می پردازیم. اگه دوست دارین بدونین که کیف پول ارز دیجیتال چیست؟ مقاله ما رو در این زمینه مطالعه کنین.

کیف پول سخت افزاری Ledger:

ارز دیجیتال Kava

کیف پول لجر از از انواع کیف پول ارز دیجیتال کاوا هست. کیف پول‌های سخت‌افزاری از تکنیک‌های رمزگذاری بسیار پیشرفته استفاده می‌کنن تا ارزهای شما رو در برابر حملات پیچیده شبکه یا حتی کلاهبرداری‌های ساده فیشینگ که کاربرانی که ارزهای خودشون رو تو کیف پول نرم‌افزاری یا وب‌سایتی نگهداری می‌کنن، محافظت کنن. کیف پول‌های سخت‌افزاری حتی به کاربران این امکان رو می‌دن که ارزهای خودشون رو از طریق یک Mnemonic seed phrase بازیابی کنن، اون هم فقط در شرایطی که کیف پول Verge به سرقت رفته باشه، آسیب دیده باشه یا در معرض خطرات دیگه قرار گرفته باشه و ارز های شما رو به صورت آفلاین و امن نگه داری میکنه.

مزایای کیف پول سخت افزاری Ledger:

• پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف

• امنیت بالا

• محافظت در برابر آسیب های فیزیکی

• پشتیبانی از بیش از 1500 ارز و توکن

معایب کیف پول سخت افزاری Ledger:

• قیمت بالا

کیف پول نرم افزاری Trust wallet (تراست ولت):

 ارز دیجیتال Kava

یکی دیگه از بهترین کیف پول ارز دیجیتال کاوا، تراست ولت هست. تراست ولت کیف پولی هست که به طور رسمی توسط Binance پشتیبانی می‌شه، و یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران هست و مکانی عالی برای ذخیره ارز دیجیتالKava به شمار میره. اگه به تازگی با ارزهای رمزنگاری شده آشنا شدید و سرمایه گذاری تون رو شروع کردین یا صرفا به دنبال مکانی برای ذخیره رمز ارزهای Kava خودتون در یک دستگاه ایمن هستین، کیف پول نرم افزاری متخصص Android و IOS ، تراست ولت به دلیل راحتی، امنیت و گزینه های پشتیبانی که ارائه می ده، گزینه مناسبی هست. بهتره برای سیو ارزهای دیجیتالی Kava تون با دانلود Trust Wallet درAndroid یا IOS شروع کنین. مقاله و ویدیوی آموزش نصب تراست ولت شما رو با صفر تا صد این کیف پول آشنا خواهد کرد.

کیف پول کوینومی نرم افزاری (Coinomi):

کیف پول ارز دیجیتال کاوا

کوینومی، یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال کاوا هست که علاوه بر ارز کاوا، سایر ارز های دیجیتال رو ساپورت میکنه. کیف پولی که در ابتدا برای تلفن‌های همراه هوشمند طراحی شده، اما نسخه دسکتاپ هم داره. کوینومی ویژگی‌های رایج و معمول در هر کیف پولی رو به کاربران خودش ارائه میده و در عین حال امکان دسترسی سریع به دارایی دیجیتال رو هم به همراه داره.

این کیف پول کاملا رایگان هست و در نتیجه، کاربران بدون نگرانی از ذخیره‌ی امن ارزهای دیجیتال Kava شون، می‌تونن از خدمات این کیف پول استفاده کنن. کوینومی، علاوه بر اینکه یک کیف پول همه کاره هست، به کاربران این اجازه رو میده تا بدون نیاز به ارسال پی در پی ارز دیجیتال به صرافی‌ها برای انجام معامله، به طور مستقیم از طریق رابط کاربری، این کار رو انجام بدن.

این کیف پول، از فناوری رمزنگاری جهت امنیت کلمات بازیابی به همراه طراحی کاربر پسندی که نصب و کار با اون آسون هست، استفاده می‌کنه و برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی او اس، ویندوز، لینوکس و مک در دسترس هست.

مزایای کیف پول نرم افزاری Coinomi:

• از صدها ارز دیجیتال و توکن مختلف، از معروف‌ترین آن‌ها تا سایر آلت کوین‌ها، پشتیبانی می‌کنه.

• نصب اون آسون بوده و تنها با چند کلیک، می‌توان یک کیف پول ایجاد کرد.

• انجام معاملات با اون آسون هست، زیرا می‌توان از سرویس‌های تعبیه‌شده در اون استفاده کرد.

• از زبان‌های زیادی از جمله انگلیسی، روسی و چینی پشتیبانی می‌کنه.

معایب کیف پول نرم افزاری Coinomi:

• زمان همگام‌سازی و بروزرسانی موجودی گاهی اوقات در برخی بلاک چین‌ها مانند اتریوم تا چندین ساعت طول می‌کشه.

• امنیت کوینومی با گزارش‌ جنجالی سال گذشته از سوی یکی از کاربرانش که ۶۰ هزار دلار از دارایی‌های دیجیتالش رو در این کیف پول از دست داد تا حدودی زیر سوال رفت.

• استفاده از نسخه ۲۴ کلمه‌ای نمونیک در حالی که بیشتر کیف پول‌ها تنها نسخه ۱۲ کلمه‌ای رو پشتیبانی می‌کنن.

نتیجه و جمع بندی:

ما تلاش کردیم در مقاله ارز دیجیتال Kava چیست؟ به بررسی صفر تا صد رمز ارز کاوا بپردازیم. همونطور که اشاره کردیم، ارز کاوا یک پلتفرم DeFi میان زنجیره‌ای هست که وام وثیقه‌دار و استیبل کوین‌‌هایی رو به کاربران رمزارزهای اصلی بازار مثل بیت‌کوین، ریپل، بایننس کوین، اتم (ATOM) و… ارائه میده. علاوه بر ارائه توضیحاتی در مورد کاوا کیف پول ارز دیجیتال کاوا، آینده و قیمت کاوا رو مورد بررسی قرار دادیم. اگه قصد خرید و سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال Kava و سایر رمز ارزها رو دارین، میتونین از صرافی ایران بایننس کمک بگیرین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال کاوا (Kava) چیست؟
سوال امنیتی :5+80 = ?