ارز دیجیتال کلایتن چیست؟ (بررسی کامل ارز KLAY)

1401/06/17
ارز دیجیتال کلایتن چیست؟ (بررسی کامل ارز KLAY)


ما قصد داریم در مقاله ارز دیجیتال کلایتن چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Klaytn، آینده KLAY و کیف پول ارز دیجیتال کلایتن برای شما ارائه کنیم. با توجه به اینکه قراره در این مقاله اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال کلایتن برای شما توضیح بدیم، بهتره مقدمه ای در مورد ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم تا بتونین به راحتی مفهوم این رمز ارز رو درک کنین.

بهتره بدونین که این روزها بین مردم دنیا به طور مداوم در مورد ارزهای دیجیتال صحبت میشه که همه دنیا رو فرا گرفته. با این حال هنوز هم تعداد زیادی از افراد نمی دونن که منظور از ارز دیجیتال چیه و دقیقا چه کاربردی در دنیای امروزی دارن.

ارزهای دیجیتال در اصل رمز ارزهایی هستن که با پروتکل های رمزنگاری به وجود اومدن و هدف اون ها هم کم کردن تقلب و جلوگیری از جعل کلاهبرداری ارز هست. همچنین با استفاده از ارزهای دیجیتال میشه در هر زمان و مکانی پول انتقال داد و دیگه نیازی به مراجعه حضوری و امضای برگه و اسکن مدارک و ارسال به هسته مرکزی و انتظار برای تایید نیست.

به عبارتی با داشتن یه کیف پول ارز دیجیتال و یه آدرس مقصد می تونین مقداری ارز دیجیتال انتقال کنین. علاوه بر این، ارزهای دیجیتال به دلیل اینکه نهاد واسطه ای برای کنترل تراکنش ها ندارن، هزینه کارمزدی ندارن. نکته قابل توجه این هست که ارزهای دیجیتال به دلیل استفاده از علوم جدید به روشی مدیریت میشن که از تورم و چاپ بی رویه پول جلوگیری می کنند.

با گسترش بازار کریپتوکارنسی، ارزهای دیجیتال زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از این ارزهای دیجیتال به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای خاصی که دارن، تونستن محبوبیت زیادی به دست بیارن و سرمایه لازم رو برای موندگاری در این بازار به دست بیارن. شاید در این میان اسم ارز دیجیتال کلایتن رو شنیده باشین و خواستین که اطلاعاتی در مورد این رمز ارز به دست بیارین. به همین منظور ما در مقاله ارز دیجیتال کلایتن چیست؟ می خواهیم اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Klaytn، آینده کلایتن و کیف پول ارز KLAY برای شما ارائه کنیم.

ارز دیجیتال کلایتن چیست؟

در پاسخ به سوال ارز دیجیتال کلایتن چیست؟ می تونیم این جواب رو بدیم که ارز دیجیتال کلایتن با نماد اختصاری KLAY نوعی ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 2.96 میلیارد دلار و سهم 0.16 درصدی از کل بازار، در رتبه 41 بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره.

همچنین ارز دیجیتال کلایتن یه پروژه مبتنی بر بلاک چین مبتنی بر تجارت هست. بهتره بدونین که ارز دیجیتال کلایتن در سال 2016 به وجود اومد و عرضه بازار شد. نکته قابل توجه این هست که ارز دیجیتال کلایتن نوعی بستر بلاک چین عمومی هست که تجربه کاربر و محیط توسعه قاابل دسترسی رو برای انتقال ارزش فناوری بلاک چین فراهم می کنه.

ارز دیجیتال کلایتن چیست؟

به عبارت دیگه ارز دیجیتال Klay یه پروژه منبع باز هست که مدیر عامل این پروژه، پروتکل کلایتن رو شبیه شبکه Libra فیس بوک، ولی پیشرفته تر از اون تعریف می کنه. همچنین پروتکل کلایتن به شرکت ها کمک می کنه هنگام تعامل با محتوای حمایت شده یا ریزتراکنش های کامل، به کاربران خود با توکن های قابل تعویض یا توکن غیر قابل تعویض پاداش بدن. علاوه بر این، ارز دیجیتال Klay رو میشه در پلتفرم KLAYstation با استفاده از پسوند مرورگر کیف پول وب Kaikas برای بهره مندی پایین ثابت قرار داد.

اگه بخواهیم به زبان ساده تر، مفهوم ارز دیجیتال کلایتن رو برای شما توضیح بدیم، می تونیم بگیم که ارز دیجیتال کلایتن با نماد اختصاری KLAY، توکن اصلی پلتفرمی با همین اسم هست و میشه این ارز دیجیتال رو در بقیه برنامه های بلاک چین این شبکه نیز مورد استفاده قرار داد. نکته قابل توجه این هست که ارز دیجیتال klay عمدتا به عنوان ابزاری برای پرداخت و معامله در همه برنامه هایی که در پروتکل Klaytn اجرا میشن محسوب میشه، ولی در سال 2021 بیشتر از 2 میلیارد توکن KLAY در بازار کریپتوکارنسی به گردش در اومده که همین مسئله علاقه معامله گران و سرمایه گذاران رو به خودش جذب کرده.

تاریخچه ارز دیجیتال کلایتن:

نوبه این رسیده تا در این بخش از مقاله ارز دیجیتال کلایتن چیست؟ به بررسی تاریخچه ارز دیجیتال Klaytn بپردازیم. بهتره بدونین که پیدایش ارز دیجیال کلایتن از طریق شرکت فناوری تجاری پیشرو در کره جنوبی Kakao آغاز شد.

Kakao نیز یه شرکت فناوری بسیار معتبر در کشور کره جنوبی هست که به دلیل خدمات متنوع و تعداد قابل توجهی از کاربران در این کشور شناخته شده و محبوبیت زیادی به دست اورده. به عبارت دیگه کاربران و ساکنان کشور کره جنوبی می تونن از خدمات این شرکت و پروتکل بهره مند بشن.

ارز دیجیتال کلایتن چیست؟

Kakao که یه شرکت چند خدماتی هست، بعد از اینکه روند صعوی سال 2017 بازار ارزهای دیجیتال مورد توجه افراد قرار گرفت و سرمایه گذاران زیادی پا به این بازار گذاشتن، تصمیم گرفت تا وارد صنعت بازار ارزهای دیجیتال بشه. بنابراین این شرکت به این نتیجه رسید تا ارز دیجیتال خودش رو به وجود بیاره و عرضه بازار بکنه. این موضوع باعث شد تا ارز دیجیتالی به اسم کلایتن به وجود بیاد.

بهتره بدونین که ارز دیجیتال Klay بعد از اینکه وارد بازار ارزهای دیجیتال شد، تونست سرمایه و محبوبیت زیادی به دست بیاره. به این ترتیب با داشتن محبوبیت زیادی در این بازار و افزایش تقاضا برای خرید این رمز ارز، تونسته در رتبه 41 بازار کریپتوکارنسی قرار بگیره.

بهتره بدونین که تلاش ها برای تحقق ابتکار ارز دیجیتال کلایتن تقریبا تغییر کرده، چون این شرکت با واکنش های مختلفی از طرف تنظیم کننده های مالی کشور روبرو شد. با این حال چشم انداز ارز دیجیتال کلایتن، توسط مدیر عامل شرکت کاکائو در اواسط سال 2019 راه اندازی شد و عرضه بازار شد. همچنین این شرکت با کمک زیرمجموعه مبتنی بر بلاک چین خود، Ground X، راه خودش رو از طریق چندین محدودیت و موانع عبور داد. بنابراین این پروژه با موفقیت راه اندازی شد و بلاک چین کلایتن محبوبیت زیادی به دست آورد.

نحوه کار پروتکل Klaytn چگونه است؟

موضوعی که می خواهیم در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال KLAY چیست؟ در موردش توضیحاتی برای شما ارائه کنیم، نحوه کار پروتکل کلایتن هست. از اونجایی که پروتکل کلایتن به شرکت هایی با حجم تراکنش های داده بزرگ پاسخ میده، مکانیسم اجماع معمولی مثل اثبات کار یا اثبات سهام برای اون کافی نیست. بهتره بدونین که پروتکل کلایتن از طریق یه مکانیسم اجماع پیشرفته به اسم IBFT کنترل و مدیریت میشه. به عبارت دیگه فعالیت پروتکل Klaytn فعالیت های خودش رو با کمک الگوریتم اجماع پیشرفته انجام میده و به این دلیل نیز از بقیه پروتکل ها و پروژه های ارز دیجیتال متمایز میشه و محبوبیت زیادی به دست میاره.

ارز دیجیتال کلایتن چیست؟

اگرچه زیرساخت فعلی پروتکل کلایتن از طریق الگوریتم اثبات کار و الگوریتم اثبات سهام به دست نمیاد، ولی به الگوریتم اثبات سهام این امکان رو میده تا از تعداد محدودی اعتبارسنجی اولیه پشتیبانی کنه و در عین حال الگوریتم اجماع پیشرفته یا IBFT رو به عنوان الگوریتم اجماع اولیه خودش حفظ می کنه. به عبارت دیگه این پروژه نوعی ماشین مجازی مستقر هست که نه تنها شبیه به شبکه اتریوم هست، بلکه به روشی قابل مقایسه نیز فعالیت می کنه که باعث میشه تا افراد زیادی از این پروتکل استفاده کنند.

با این حال همه جیز در پروتکل Klaytn در مورد سرعت و راحتی هست و برای درک این موضوع می تونیم بگیم که شبکه اتریوم می تونه حدود 10 تراکنش در ثانیه رو پردازش و تایید بکنه، در حالی پروتکل Klaytn می تونه تا 4000 TPS رو هم پردازش بکنه که یکی از قابلیت های ویژه و منحصر به فرد این پروتکل هست. همچنین کارمزد تراکنش ها در پروتکل کلایتن حدود 10 برابر ارزون تر از هزینه های اتریوم هست.

ویژگی های ارز کلایتن چیست؟

ارز دیجیتال کلایتن چیست؟

همونطور که گفتیم، با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها، ارزهای دیجیتال زیادی به وجود اومدن که هر کدوم به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای متفاوتی که دارن، تونستن محبوبیت زیادی به دست بیارن. ارز دیجیتال Klaytn نیز ویژگی های زیادی داره که باعث شده تا این رمز ارز محبوب بشه. در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال KLAY چیست؟ به بررسی ویژگی های ارز کلایتن می پردازیم.

• سهولت استقرار

یکی از ویژگی های ارز کلایتن، سهولت در استقرار هست. بهتره بدونین که با استفاده از پروتکل Klaytn شرکت ها این امکان رو دارن تا بدون داشتن تجربه در این زمینه، بلاک چین های خودشون رو به راحتی مستقر کرده و یا به زنجیره اضافشون کنند. همچنین شرکت های برای راه اندازی توکن های خودشون در پروتکل کلایتن، نیازی به استخدام کمک ها حرفه ای خارجی ندارن.

• پشتیبان گیری

یکی دیگه از ویژگی های پروتکل Klaytn، پشتیبان گیری هست. بهتره بدونین که پروتکل کلایتن از حمایت شرکت هایی مثل Union Bank، LG Electronics و FSN نیز برخوردار هست. این پشتیبانی، بلاک چین های سازمانی رو تشویق می کنه تا به پروتکل کلایتن اعتماد کنند و در این پروژه سرمایه گذاری کنند.

• قابلیت استفاده از KLAY

یکی دیگه از ویژگی های ارز کلایتن، قابلیت استفاده از KLAY هست. به طور معمول موارد استفاده از هر توکن ابزاری در بلاک چین اصلی اون محدود میشه. بهتره بدونین که توکن KLAY در پروتکل کلایتن و حتی در بین برنامه های ساخته شده بر روی پروتکل کلایتن کاربرد داره.

مزایای استفاده از پروتکل Klaytn:

ارز دیجیتال کلایتن چیست؟

بهتره بدونین که استفاده از پروتکل کلایتن می تونه مزیت های زیادی برای کاربران داشته باشه و همین موضوع نیز باعث شده تا این پروتکل مورد استقبال قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره. در این بخش از مقاله ارز دیجیتال KLAY چیست؟ مزایای استفاده از پروتکل Klaytn رو مورد بررسی قرار می دیم.

• هزینه پایین

یکی از مزایای پروتکل کلایتن، هزینه پایین تراکنش ها در این پروتکل هست. در پروتکل کلایتن کاربران نیازی برای تعیین قیمت واحد ندارن. همچنین پروتکل Klaytn به کاربران این امکان رو میده تا با پرداخت بخشی از کارمزد گس ارزش اون رو حفظ می کنه.

• سرعت بالای تراکنش ها

یکی دیگه از مزایای استفاده از پروتکل Klaytn، سرعت بالای پردازش تراکنش ها در این پروتکل هست. بهتره بدونین که طراحی خاص پروتکل کلایتن تضمین می کنه تا معامله هایی که بر روی این پلتفرم انجام ممیشن، با سرعت بالایی هدایت میشن و شبکه اصلی کلایتن می تونه در ثانیه 4 تراکنش رو پردازش بکنه.

• کاربرپسند

یکی دیگه از مزایای استفاده از پروتکل کلایتن، کاربرپسند بودن محیط این پروتکل هست. بیشتر کاربران این نظر رو میدن که از کار با پروتکل کلایتن لذت می برن. چون جوری طراحی شده که استتفاده از اون به راحتی ارسال و دریافت یه پیام متنی هست.

بررسی قیمت و آینده کلایتن:

یکی از فاکتورها و عواملی که سرمایه گذاران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال در زمان سرمایه گذاری بهش توجه دارن، بررسی قیمت و اینده ارز دیجیتال مورد نظرشون هست. بنابراین شما نیز اگه قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال ارز کلایتن رو دارین، باید قیمت و اینده کلایتن رو مورد بررسی قرار بدین.

همونطور که می دونین بازار ارزهای دیجیتال همواره نوسانات قیمتی زیادی دارن و همین امر باعث شده تا پیش بینی قیمت KLAY کار سختی بشه. ما نیز سعی می کنیم تا در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال KLAY چیست؟ اطلاعاتی در مورد قیمت و آینده کلایتن برای شما ارائه کنیم تا بتونین تصمیم درستی در خرید این رمز ارز داشته باشین.

ارز دیجیتال کلایتن چیست؟

با توجه به رشد فزاینده ارزهای دیجیتال در سال های اخیر میشه امیدوار بود که ارزهای دیجیتال با پتانسیل بالا و پشتوانه مناسب از جمله ارز کلایتن، بتونن در سال های آینده نیز به حیات اقتصادی خودشون ادامه بدن و در بازار ارزهای دیجیتال حضور داشته باشنن. ولی بهتره بدونین که خیلی از ارزهای دیجیتال وجود دارن که در ابتدای عرضه در بازار رشدهای قیمتی زیادی داشتن ولی به مرور زمان کم رنگ شده و از بین میرن. بنابراین اگه قصد سرمایه گذاری روی ارز کلایتن رو دارین، باید بدونین که اینن رمز ارز به تازگی روی بلاک چین قرار گرفته و می تونه قیمت و اینده KLAY درخشان بشه و گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری هست.

بهتره بدونین که پروتکل کلایتن یه محیط توسعه عمومی برای خدمات انتقال ارزش بلاک چین هست و هدف های بزرگی داره و در صورتی ککه این اهداف رو اجرایی بکنه، می تونیم آینده KLAY رو درخشان در نظر بگیریم. همچنین از طرفی همکاری پروتکل Klaytn با شرکت های در حال توسعه نیز نکته مثبتی در آینده Klay هست. علاوه بر این، با توجه به بازار ارزهای دیجیتال می تونیم بفهمیم که این رمز ارز در چند سال اخیر رشد خوبی رو تجربه کرده و پیش بینی میشه تا رشد قیمتی تا سال های آینده نیز اتفاق بیفته.

کیف پول ارز دیجیتال کلایتن:

شاید بعد از به دست آوردن اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال کلایتن و بررسی قیمت و آینده Klay، قصد سرمایه گذاری و خرید ارز کلایتن رو داشته باشین، ولی بهتره قبل از اینکه اقدام به خرید و سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال بکنین، با انواع کیف پول ارز دیجیتال آشنا بشین.

چون همونطور که می دونین بعد از خرید ارز کلایتن به جایی امن نیاز دارین تا این رمز ارز رو در اون ذخیره و نگهداری کنین. به همین منظور در این بخش از مقاله ارز دیجیتال klay چیست؟ به بررسی کیف پول ارز دیجیتال کلایتن می پردازیم تا مشکلی در ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال klay مشکلی نداشته باشین.

کیف پول ارز دیجیتال کلایتن:

بهتره بدونین که با گسترش بازار ارزهای دیجیتال، افراد زیادی پا به این بازار گذاشتن و هر کدوم از افراد با توجه به دانش و اطلاعاتی که از این بازار دارن، سودهای زیادی به دست میارن. ولی همیشه با مشکلی که روربرو هستن، پیدا کردن جایی امن برای نگهداری از ارزهای دیجیتال و دارایی های خودشون هست تا امنیت دارایی های خودشون رو تضمین کنند. به همین منظور نیز برخی شرکت های بزرگ که تجربه زیادی در صنعت بلاک چین و بازار ارزهای دیجیتال دارن، اقدام به ساخت انواع کیف پول دیجیتالی کردن و والت های زیادی به صورت سخت افزاری و نرم افزاری عرضه بازار شدن و هر کدوم با توجه به قابلیت ها و سطح امنیت خودشون، مورد استقبال قرار گرفتن.

کیف پول های سخت افزاری نمونه هایی از والت های دیجیتالی هستن که به دلیل داشتن سطح امنیتی و رابط کاربری خودشون، محبوبیت زیادی به دست اوردن و افرادی که ارز دیجیتال زیادی دارن از این والت استفاده می کنند. البته بهتره بدونین که هزینه تهیه این والت ها زیاده و به همین دلیل زیاد مورد استقبال قرار نمی گیرن. در مقابل والت های نرم افزاری نیز وجود دارن که به دلیل داشتن سطح امنیت خوب مورد استقبال قرار می گیرن. در ادامه نیز برخی از انواع کیف پول ارز دیجیتال کلایتن رو برای شما معرفی و بررسی می کنیم.

کیف پول سخت افزاری لجر(Ledger):

یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال klay، والت سخت افزاری لجر هست. Ledger نوعی کیف پول سخت افزاری هست که توسط کمپانی بزرگ لجر راه اندازی و عرضه بازار ارزهای دیجیتال شده هست. شما می تونین با استفاده از کیف پول سخت افزاری لجر، دارایی ها و ارزهای دیجیتال خودتون رو در این والت ذخیره کنین و از امن بودن دارایی های خودتون خیالتون راحت باشه.

کیف پول ارز دیجیتال کلایتن

همچنین بهتره بدونین که کیف پول سخت افزاری لجر در دو نسخه لجر نانو اس و لجر نانو ایکس وجود داره و می تونین یکی از این والت ها رو خریداری کنین و ازشون استفاده کنین. همونطور که گفتیم، این والت هزینه بالایی داره و اگه ارز دیجیتال زیادی در اختیار دارین توصیه می کنیم تا از این والت استفاده کنین.

کیف پول سخت افزاری لجر، به صورت آفلاین فعالیت می کنه و دارایی ها و کلیدهای خصوصی شما رو در جسم فیزیکی نگهداری می کنه و به همین دلیل در دسته بندی کیف پول های سرد قرار می گیره. همچنین ظاهر کیف پول سخت افزاری لجر شبیه فلش هست و روی بدنه فلزی این دستگاه دو دکمه فیزیکی قرار داره و شما می تونین با استفاده از این دکمه ها معامله های خودتون رو تایید کنین. علاوه بر این، کیف پول Ledger ویژگی های امنیتی زیادی رو رای افزایش امنیت دارایی های شما ارائه می کنه.

کیف پول سخت افزاری ترزور(Trezor):

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال Klay، والت سخت افزاری ترزور هست. Trezor نوعی کیف پول سخت افزاری هست که به عنوان اولین کیف پول سخت افزاری شناخته میشه.

به عبارت دیگه کیف پول سخت افزاری ترزور نوعی والت سخت افزاری هست که به شما این امکان رو میده تا ارزهای دیجیتال خودتون رو به روشی امن ذخیره کنین یا ارزهای دیجیتال خودتون رو مبادله کنین. همچنین کیف پول سخت افزاری Trezor برای اولین بار در سال 2-14 توسط شرکت ساتوشی لبز راه اندازی و عرضه بازار شد. بهتره بدونین که شرکت سازنده این والت یعنی ساتوشی لبز نیز در کشور جموهوری چک قرار داره.

کیف پول ارز دیجیتال کلایتن:

کیف پول سخت افزاری Trezor نوعی والت هست که می تونین ارزهای دیجیتال زیادی رو در این والت ذخیره و نگهداری کنین. بهتره بدونین که کیف پول ترزور از ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی می کنه و از ارز دیجیتال کلایتن نیز پشتیبانی می کنه و می تونین این رمز ارز رو در این والت ذخیره کنین. همچنین در هنگام نصب و راه اندازی کیف پول ترزور برای شما عبارت بازیابی داده میشه که باید این کلمات رو در جایی امن یادداشت کنین تا در صورت لزوم بتونین با استفاده از این کلمات، والت و دارایی های خودتون رو بازیابی کنین.

کیف پول نرم افزاری کیپ کی(KeepKey):

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال klay، والت سخت افزاری کیپ کی هست. Keep Key یکی از گرون ترین کیف پول های سخت افزاری در بازار ارزهای دیجیتال هست که محبوبیت زیادی داره و مورد استقبال خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته.

همچنین کیف پول سخت افزاری کیپ کی از نوع سلسله مراتبی استفاده می کنه که به شما این امکان رو میده تا چندین ارز دیجیتال رو ذخیره و نگهداری کنین و به اون ها دسترسی داشته باشین. علاوه بر این، این والت دیجیتالی به دلیل داشتن سطح امنیت بالا و رابط کاربری راحت، کاربران زیادی رو به سمت خودش جذب کرده.

کیف پول ارز دیجیتال کلایتن:

هزینه انجام تراکنش ها و معامله ها هنگام استفاده از کیف پول سخت افزاری کیپ کی اعمال میشه. همچنینن هزینه ها بر اساس شلوغی شبکه محاسبه میشه. همچنین بهتره بدونین که کیف پول سخت افزاری Keep Key ویژگی کارمزد سفارشی رو برای معالمه های بیت کوین ارائه میده. بنابراین کاربران می تونن سرعت معامله سریع، متوسط یا کند رو انتخاب کنن و هرچه سرعت معامله بیشتر باشه، کارمزد نیز بیشتر میشه. نکته قابل توجه این هست که کیف پول کیپ کی هیچ بخشی از هزینه ها رو دریافت نمی کنه و همه هزینه های معامله به ماینرهای موجود در شبکه بلاک چین تعلق می گیره.

کیف پول نرم افزاری کوینومی(Coinomi):

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال کلایتن، والت نرم افزاری کوینومی هست. Coinomi نوعی کیف پول نرم افزاری هست که هم برای موبایل و هم برای کامپیوتر توسعه پیدا کرده و برای هر دو این پلتفرم ها در دسترس قرار داره. همچنین کیف پول نرم افزاری کوینومی نوعی والت چند ارزی هست که امکان ذخیره کردن صدها ارز دیجیتال در اون وجود داره و به دلیل راحتی استفاده از اون، تونسته کاربران زیادی رو به خودش جذب کنه. علاوه بر این، از نظر امنیتی نیز این والت سطح امنیتی زیادی داره و امنیت دارایی ها و کلیدهای خصوصی کاربران رو تامین می کنه و از این رو محبوبیت زیادی پیدا کرده و مورد استقبال قرار گرفته.

کیف پول ارز دیجیتال کلایتن:

بهتره بدونین که کیف پول نرم افزاری کوینومی به صورت رایگان در دسترس افراد قرار داره. البته برخی از کاربران هنوز هم رایگان بودن این والت رو نمی دونن. منظور از رایگان بودن این هست که شما برای دانلود و نصب این والت دیجیتالی نیازی به پرداخت هزینه ندارین، ولی برای تراکنش و خرید و فروش و انتقال ارز دیجیتال در اون باید کارمزد پرداخت کنین. همچنین کوینومی نیز مثل بقیه والت های نرم افزاری دارای ویژگی های زیادی هست که یکی از اصلی ترین ویژگی های این والت، داشتن محیط کاربری راحت و کاربرپسند هست.

 

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ارز دیجیتال klay چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Klaytn، آینده klay و کیف پول ارز دیجیتال کلایتن برای شما ارائه کنیم. همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال Klay یه پروژه منبع باز هست که مدیر عامل این پروژه، پروتکل کلایتن رو شبیه شبکه Libra فیس بوک، ولی پیشرفته تر از اون تعریف می کنه. همچنین اگه قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال کلایتن رو دارین، می تونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس استفاده کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال کلایتن چیست؟ (بررسی کامل ارز KLAY)
سوال امنیتی :2+33 = ?