ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس چیست؟ | بررسی قیمت و آینده COCOS-BCX | کیف پول های ارز دیجیتال COCOS

1402/07/02
ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس چیست؟ | بررسی قیمت و آینده COCOS-BCX | کیف پول های ارز دیجیتال COCOS

نظام مالی و سرمایه گذاری در جهان در حال تکامل هست و این تکامل که همسو با تغییرات تکنولوژیه، باعث شده ارزهای دیجیتال زیادی به وجود بیان و خرید ارز دیجیتال رونق بیشتری بگیره. رشد ارزهای دیجیتال طوری سریع بود که قبل از این که دولت ها برنامه ای برای ارزها منتشر کنن، تونستن جای خودشون رو بین بازارهای سنتی باز بکنن. به گونه که در سال 2017 بعد از این که قیمت ها به صورت انفجاری بالا رفتن، هیچ سرمایه گذاری به ویژه اون هایی که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می کردن دیگه نمی تونستن به این رشد قیمتی رمز ارزها بی تفاوت باشن. سودآوری در بازار ارزهای دیجیتال به قدری هست که حتی موسسات مالی و اقتصادی بزرگی مثل فیسبوک نیز تلاش می کنن رمز ارز پایه خودشون رو منتشر کنن. تا پایان سال 2017 تعداد ارزهای دیجیتال به بیش از 2500 ارز رسید، هرچند که تعداد زیادی از اون ها محبوبیت پیدا نکردن و وارد گردش اقتصاد نشدن.

شاید تا الان اسم ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس یا COCOS-BCX به گوشتون رسیده باشه و کنجکاو شده باشین که در مورد این ارز دیجیتال اطلاعاتی به دست بیارین و بدونین جزئیات پروژه COCOS چیست؟ COCOS-BCX مخفف Cocos Blockchain Expedition هستش و تونسته با شکستن سقف شیشه ای در مدت کوتاهی پس از عرضه در صرافی بایننس، نقطه عطف جدیدی ایجاد کنه. در ادامه مقاله ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس چیست؟ اطلاعاتی در مورد آینده COCOS-bcx، کیف پول COCOS و نحوه استعلام قیمت کوکوس بی سی ایکس و خرید COCOS در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس چیست؟

ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس چیست؟

ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس چیست؟ COCOS-BCX با نماد اختصاری COCOS نوعی ارز دیجیتاله که در این لحظه با ارزش بازار حدود 203.24 میلیون دلار، در رتبه 331 بازار ارزهای دیجیتال قرار داره. قیمت COCOS در لحظه 4.83 دلار هست که سهم 0.007 درصدی از کل بازار رو در اختیار خودش قرار داده. همچنین بالاترین قیمت Cocos-BCX نیز در تاریخ 20 نوامبر سال 2021 با قیمت معادل 6.45 دلار بود.

COCOS-BCX پلتفرم بلاکچین عمومیه که هدفش ایجاد یک فضای کامل برای بازی ها با سازگاری سیستم چند بازی هستش. پیاده سازی فناوری بلاکچین در حال بحث و بررسیه و روش های مختلفی مورد بررسی قرار گرفته. Cocos-BCX پلتفرمی هست که چنین راه حل برای صنعت بازی ارائه می کنه. علاوه بر این، کوکوس بی سی ایکس  با ارائه استاندارد های دارایی سازگار با چندین زنجیره تبادل دارایی بین زنجیره و بین دامنه این استاندارد رو امکان پذیر می کنه. به عبارتی COCOS برای توسعه دهندگان راحتی و یه راه حل کامل رو در توسعه بازی ها فراهم می کنه.

جزئیات پروژه ارز دیجیتال COCOS-BCX چیست؟

ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس | جزئیات پروژه ی ارز دیجیتال cocos

 پروژه ی ارز دیجیتال COCOS-BCX یه اکوسیستم بلاکچین هست که به طور کامل توسط سرمایه خصوصی تامین میشه نه از طریق ICO های عمومی و IEO. این پلتفرم برخی از نام های پیشرو در صنعت رو به عنوان شرکای استراتژیک خودش فهرست می کنه. پروژه ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس با هدف ارائه بهترین ابزار ممکن به کاربران خود، به طور مداوم SDK های منبع باز رو برای چندین زبان برنامه نویسی منتشر می کنه.

علاوه بر این که در مقاله Cocos-BCX چیست؟ به برخی از موارد پروژه COCOS اشاره کردیم، پروژه COCOS قبلا به عنوان موتور بازی منبع باز شماره یک جهان، متخصص در بازی های فوری شهرت پیدا کرد و در حال حاضر با داشتن 1.3 میلیون نفر توسعه دهنده در سراسر جهان داره با سرعت بی سابقه گسترش پیدا میکنه. همچنین با توسعه این پلتفرم، توسعه دهندگان بازی به یه موتور بازی جدید و محیط توسعه دسترسی پیدا می کنن تا خلاقیت های خودشون رو برای پشتیبانی از اکوسیستم های زنجیره بلوکی متعدد گسترش بدن. علاوه بر این، پروژه کوکوس بی سی ایکس Game Oasis رو با همکاری آزمایشگاه های بایننس که به طور رسمی در کنفرانس جهانی اکوسیستم بازی بلاکچین در شانگهای راه اندازی شد، برگزار کرد. Game Oasis بستری رو برای توسعه دهندگان بازی ارائه میده تا مهارت های خودشون رو با استفاده از جدید ترین فناوری های موجود ازمایش کنن. به نظر می رسه همه گام های برداشته شده توسط COCOS-BCX در مسیر درستی برای ترویج استفاده از فناوری بلاکچین در صنعت بازی هست.

نحوه کار پلتفرم COCOS-BCX:

ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس | نحوه ی کار پتلفرم cocos

COCOS-BCX یک پلتفرم بلاکچین متن‌باز است که به توسعه دنیای واقعی (Real World) در بازی‌ها و برنامه‌های تعاملی اختصاص دارد. این پلتفرم از تکنولوژی بلاکچین به عنوان اساسی برای توسعه و اجرای برنامه‌های تعاملی و ارتباطی استفاده می‌کند. اینجا چگونگی کار با پلتفرم COCOS-BCX را می‌توانید مشاهده کنید:

1. نصب و تنظیم محیط توسعه:

   - ابتدا باید محیط توسعه COCOS-BCX را نصب و تنظیم کنید. COCOS-BCX ابزارهای مختلفی برای توسعه و مدیریت برنامه‌های بلاکچین ارائه می‌دهد که می‌توانید آنها را از وبسایت رسمی آن دانلود کنید.

2. ساخت بلاکچین و توکن‌ها:

   - با استفاده از ابزارهای COCOS-BCX، می‌توانید یک بلاکچین خصوصی بسازید و توکن‌های خود را روی آن ایجاد کنید. این توکن‌ها می‌توانند به عنوان ارزهای دیجیتال یا اشیاء دیجیتالی در بازی‌ها و برنامه‌های تعاملی استفاده شوند.

3. توسعه برنامه‌ها:

   - با استفاده از کتابخانه‌ها و ابزار توسعه COCOS-BCX، می‌توانید برنامه‌های تعاملی و بازی‌های بلاکچینی را توسعه دهید. این برنامه‌ها می‌توانند معاملات بلاکچینی، انتقال توکن‌ها و دارایی‌های دیجیتالی، و ایجاد اشیاء دیجیتالی را انجام دهند.

4. اجرای تست و انتشار:

   - پس از توسعه برنامه، می‌توانید آن را در محیط تست COCOS-BCX اجرا کرده و عملکرد و امنیت آن را بررسی کنید. سپس می‌توانید برنامه‌های خود را منتشر کرده و توسعه‌دهندگان و کاربران را به آن دعوت کنید.

5. مدیریت برنامه‌ها:

   - با استفاده از ابزارهای COCOS-BCX، می‌توانید برنامه‌های خود را مدیریت کنید، معاملات را پیگیری کنید و اطلاعات دارایی‌ها و توکن‌ها را مدیریت کنید.

6. ارتباط با جوامع و توسعه‌دهندگان:

   - COCOS-BCX دارای جوامع فعالی از توسعه‌دهندگان و کاربران است. شما می‌توانید در این جوامع شرکت کنید، ایده‌ها و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید و با دیگران همکاری کنید.

الگو های بازی COCOS BCX:

ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس | الگوهای بازی cocos

SnakeJoy و CocosShooter دو بازی هستن که در این بخش از مقاله ارز دیجیتال COCOS چیست؟ مورد بررسی قرار می دیم. این بازی ها روی پلتفرم کوکوس بی سی ایکس قرار دارن و می تونین بعد از نصب این ها شروع به رقابت با دوستان و رقیبان داخل بازی کنین و با امتیازاتی که در این بازی ها بدست میارین، کسب در امد داشته باشین.

SnakeJoy مار بازی هست که توسط تیم توسعه دهنده شخص سوم TeamJoy بر روی پلتفرم کوکوس بی سی ایکس ساخته شد. در این بازی، کاربران مار رو برای خوردن گلوله ها کنترل می کنن و با یکدیگه رقابت می کنن. این بازی، با هدف نشان دادن اقتصاد درون بازی ها و استفاده از توکن های ثابت در بازی ها طراحی شده.

CocosShooter  بازی تیر اندازی هست که توسط تیم کوکوس بی سی ایکس ساخته شده. در این بازی کاربران برای اینکه هواپیمای دشمن رو از بین ببرن و امتیاز به دست بیارن، جنگنده رو کنترل می کنن. امتیازات به دست اومده تو این بازی توسط کاربران، از طریق برنامه ها یا شبکه بلاکچین تحت استاندارد NHAS-1808 مبادله و ذخیره میشن. این بازی با هدف نمایش تولید، ذخیره سازی و انتقال توکن های NHAS-1808 طراحی شده.

 ویژگی های شبکه COCOS-BCX:

ارز دیجیتال COCOS در ابتدا در کشور های چین، کره و اروپا تمرکز کرد و از زمان پیدایش تاکنون محبوبیت زیادی در بین ارزهای دیجیتال پیدا کرده. همون طور که گفتیم اذز دیجیتال COCOS قصد داره یه راه حل کاملی برای توسعه بازی ها و اقتصاد بازی ها در بلاکچین ایجاد بکنه. شبکه ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس دارای برخی از ویژگی هایی هست که باعث محبوبیت و توجه بیشتر سرمایه گذاران روی این ارز دیجیتال میشه.

COCOS-BCX چندین ویژگی رو برای توسعه دهندگان ارائه میده. مثل یه موتور بازی که می تونن از اون برای ساخت و ازمایش بازی های بلاکچین بدون توجه به پلتفرم بلاکچین و زنجیره COCOS-BCX استفاده کنن که یکی از مشکلات رایج فناوری بلاکچین، یعنی سرعت رو حل می کنه. در همین حال بازیکنان می تونن از توکن های قابل تعویض برای خرید دارایی های دیجیتال درون بازی استفاده کنن. ویژگی های دیگه ای نیز داره مانند:

  • برنامه سازنده ی سازگار با محیط زیست و برنامه ANGEL برای ترویج سهم محتوای مرتبط با کوکوس بی سی ایکس  بی سی ایکس  بی سی ایکس
  • میزبان کنفرانس ها، کارگاه ها و نشست های بازی بلاکچین برای ارتباط با کاربران.
  • تعامل با سازندگان بازی، آموزش آنلاین و حضوری نمونه بازی های ارائه شده
  • گزارش سالانه صنعت بلاکچین با DappReview منتشر شده.

آینده COCOS-BCX:

ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس  | آینده ارز دیجیتال cocos  cocos

ما در این بخش از مقاله در مورد اینده COCOS-BCX مطالبی برای شما ارائه می کنیم. همون طور که گفتیم، ارز دیجیتال COCOS سعی می کنه تا بازی ها و اقتصاد بازی ها رو در بلاکچین گسترش بده. علاوه بر این، ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس امیدوار هست تا کنترل و شفافیت کامل دارایی های مجازی درون بازی رو به کاربران ارائه بده. همچنین این ارز دیجیتال در حال ایجاد محیط توسعه یافته ای هست که تجربه بازی و اقتصاد بازی در اون در نظر گرفته شده باشه.

توسعه دهندگان بازی های ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس بدون نیاز به یادگیری زبان های برنامه نویسی بلاکچین، می تونن به راحتی بازی های معمولی رو به بلاکچین انتقال بدن. همچنین توسعه دهندگان ممکنه از توابع و مولفه های components ارائه شده توسط ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس یا تیم های شخصی دیگه برای ایجاد زیرساخت های اقتصاد بازی مثل مبادلات رمزهای غیر قابل استفاده و بانک ها استفاده کنن. با اجرایی شدن اهداف گفته شده، آینده کوکوس بی سی ایکس بهتر از این خواهد بود.

بررسی قیمت ارز دیجیتال COCOS-BCX:

برای این که بتونین قیمت ارزهای دیجیتال رو پیش بینی بکنین باید فاکتور های زیادی رو مورد بررسی قرار بدین. با بررسی این که ارزهای دیجیتال تا چه میزان به اهدافشون نزدیک شدن و با تحلیل تکنیکال نمودار ارز مورد نظر می تونین تا حدودی قیمت COCOS یا ارز مورد نظرتون رو پیش بینی بکنین. قیمت ارز دیجیتال COCOS-BCX در زمان نوشتن این مقاله 4.83 دلاره و در 24 ساعت گذشته نیز قیمت کوکوس بی سی ایکس 4 درصد رشد کرده. همچنین با توجه به اهدافی که ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس داره، با اجرایی شدن این اهداف شاهد افزایش قیمت COCOS-BCX خواهیم بود.

کیف پول COCOS:

در این بخش به بررسی کیف پول کوکوس بی سی ایکس می پردازیم. بهتره قبل از این که اقدام به سرمایه گذاری و خرید COCOS-BCX کنین، با کیف پول هایی که از این این ارز پشتیبانی می کنن آشنا بشیم. زیرا نگه داری و ذخیره ارز دیجیتال خریداری شده یکی از مهم ترین بخش هایی هست که باید بهش توجه بکنین. دو کیف پول معتبر و شناخته شده ای که از ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس پشتیبانی می کنن کیف پول متاماسک و تراست ولت نام دارن. این دو کیف پول دیجیتالی، از کیف پول کوکوس بی سی ایکس شمرده میشن که می تونین بعد از خرید کوکوس بی سی ایکس ، این ارز دیجیتال رو داخل این کیف پول ها نگه داری و ذخیره کنین. کیف پول کوکوس بی سی ایکس علاوه بر این که امکان ذخیره کوکوس بی سی ایکس رو برای شما میدن، امکان خرید و فروش ارز دیجیتال COCOS رو در داخل خودشون بدون نیاز به صرافی بهتون ارائه می کنن.

کیف پول نرم افزاری تراست ولت Trust Wallet:

ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس | کیف پول  cocos | کیف پول تراست والت

یکی از کیف پول COCOS، تراست ولت Trust Wallet هست. تراست ولت از کیف پول های غیر متمرکز و متن باز هست که به صورت اختصاصی برای کاربران تلفن های همراه طراحی شده و نسخه وب یا سخت افزار نداره. تراست ولت از طیف عظیمی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کنه. در ابتدا طراحی تراست ولت تنها با هدف پشتیبانی از دو توکن ERC20 و ERC223 انجام گرفت. ولی با گذشت مدتی سایر سرمایه های دیجیتالی مثل بیت کوین نیز به دامنه این کیف پول اضافی شد.

تراست ولت ویژگی قابل توجه دیگه ای داره این هست که کاربران می تونن با استفاده از اپلیکیشن تراست ولت به برنامه های غیر متمرکز ساخته شده بر بستر اتریوم نیز دسترسی پیدا بکنن. این اپلیکیشن نیز به صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه در فروشگاه گوگل پلی قابل دریافت هست. می تونین برنامه تراست ولت رو روی موبایل نسخه اندروید و IOS نیز نصب بکنین.

Trust Wallet در میان کیف پول های نرم افزاری یکی از امن ترین کیف پول های عرضه شده هست. البته کیف پول های سخت افزاری امنیت بیشتری دارن. در استفاده از کیف پول تراست ولت هیچ نیازی به احراز هویت مشتری نیست. علت این کار هم این هست که Trust Wallet یه کیف پول رمز نگاری شده ای هست که اطلاعات کاربر رو روی سرورش ذخیره نمی کنه. پس نیازی به ذخیره اطلاعات کاربر نداره. شما می تونین با خیال راحت و به آسونی ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس رو تو این کیف پول ذخیره بکنین و از امن بودن دارایی تون مطمئن باشین. برای ساخت این کیف پول به مقاله ی آموزش ساخت کیف پول تراست والت مراجعه کنین.

کیف پول نرم افزاری متامسک MetaMask:

 cocos ارز دیجیتال چیست؟| کیف پول کوکوس | کیف پول متامسک

یکی از اولین و مهم ترین مسائلی که در زمان خرید و سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال باید در نظر بگیرین، این هست که یه کیف پول امن و مناسبی رو برای نگه داری و ذخیره سازی ارز خریداریتون انتخاب کنین. یکی از کیف پول COCOS-BCX، کیف پول متامسک هست. کیف پول MetaMask یکی از محبوب ترین کیف پول های نرم افزاری موجود در بازار هست که از اتریوم و توکن های ERC20 نیز پشتیبانی می کنه.

کیف پول MetaMask با توجه به وضعیت اتریوم هزینه GAS پیش فرض رو برای هر تراکنش اعمال می کنه. علاوه بر این به کاربران این امکان داده میشه که کارمزدهای گس رو تغییر بدن، کارمزد های هر تراکنش رو سرعت پردازش تراکنش تعیین می کنه به این ترتیب که هر چه میزان کارمزد ها بالا باشه، زمان تایید تراکنش سریع تر خواهد بود.

کیف پول متاماسک که به عنوان یکی از کیف پول Cocos-BCX نیز شناخته میشه، از زمان پیدایش تاکنون هیچ وقت مورد هک دیجیتالی قرار نگرفته. یکی از دلایلی که در ارتباط با امنیت کیف پول متاماسک وجود داره این هست که این کیف پول از عبارت بازیابی برای هر کاربر استفاده می کنه. وقتی کاربر کیف پول MetaMask رو ایجاد می کنه عبارت 12 کلمه ای بهش داده میشه. بنابراین زمانی که به هر دلیلی کیف پول MetaMask خودتون رو از دست دادین، می تونین با استفاده از عبارت 12 کلمه بازیابی، کیف پولتون رو بازیابی بکنین. به همین دلیل لازمه این عبارت رو در جای امن نگه داری و یادداشت بکنین.

نحوه خرید COCOS-BCX:

ارز دیجیتال  cocos  چیست؟ | نحوه ی خرید ارز دیجیتال کوکوس

شاید بعد از خوندن مقاله ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس چیست؟ و بررسی آینده COCOS قصد خرید ارز Cocos-BCX رو داشته باشین. برای خرید ارز COCOS،  می تونین از طریق صرافی های ارز دیجیتال آنلاین استفاده کنین. شما ابتدا با تحقیق و بررسی صرافی های معتبر و فعال در زمینه ارزهای دیجیتال، صرافی رو انتخاب می کنین که ارز دیجیتال Cocos-BCX رو در لیست خرید و فروشش داشته باشه تا بتونین اقدام به خرید ارز کوکوس بی سی ایکس کنین. صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس یکی از صرافی های ایرانی آنلاین دیجیتال معتبری هست که با داشتن 5 سال سابقه فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال، به شما در خرید کوکوس بی سی ایکس کمک می کنه.

جمع بندی و حرف آخر:

در مقاله ارز دیجیتال COCOS-BCX چیست؟ با ارز دیجیتال Cocos-BCX آشنا شدین. همونطور که گفتیم کوکوس بی سی ایکس نوعی ارز دیجیتال هست که با نماد COCOS در لیست ارزهای دیجیتال قرار داره. ارز دیجیتال COCOS در ابتدا در کشور های چین، کره و اروپا تمرکز کرد و از زمان پیدایش تا کنون محبوبیت زیادی در بین ارزهای دیجیتال پیدا کرده. علاوه بر این ارز دیجیتال COCOS قصد داره یه راه حل کاملی برای توسعه بازی ها و اقتصاد بازی ها در بلاکچین ایجاد بکنه. در این مقاله همچنین به اینده کوکوس بی سی ایکس نیز اشاره کردیم و گفتیم که اینده COCOS به برخی از اهدافی که  این پروژه داره بستگی داره. همون طور که گفتیم پروژه کوکوس بی سی ایکس قصد داره بازی ها و اقتصاد بازی ها رو در بلاکچین گسترش بده و با اجرایی شدن این اهداف، اینده کوکوس بی سی ایکس درخشان پیش بینی میشه.

متاماسک و تراست ولت نیز از کیف پول کوکوس بی سی ایکس هستن که می تونین بعد از خرید کوکوس بی سی ایکس، این ارز دیجیتال رو در این کیف پول ها ذخیره و نگه داری کنین. این دو کیف پول برای ذخیره ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس بهترین گزینه هستن که می تونین با خیال راحت ازشون استفاده بکنین.  


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس چیست؟ | بررسی قیمت و آینده COCOS-BCX | کیف پول های ارز دیجیتال COCOS
سوال امنیتی :5+61 = ?