استخراج بیت کوین در تگزاس

1401/01/20
استخراج بیت کوین در تگزاس

براساس گزارش CNBC، Block، که قبلا Square نام داشت و Blockstream برای استخراج بیت کوین از انرژی خورشیدی پشتیبانی شده توسط تسلا در تگزاس همکاری خواهند نمود. ماینینگ بیت کوین با انرژی تجدیدپذیر بعد نگرانی های محیط زیستی به مسئله مهم صنعت دیجیتال تبدیل شده است.PV خورشیدی 3.8 مگاواتی تسلا به همراه مگا پک 12 مگاوات برساعت، نیروگاه مرکز استخراج بیت کوین واقع در غرب تگزاس را تامین خواهد کرد.
شرکت بلاک اظهار داشت که پروژه استخراج بیت کوین 100 درصد با فن آوری انرژی خورشیدی و ذخیره سازی تسلا است که هدف آن تسریع بیشتر هم افزایی بیت کوین با انرژی های تجدیدپذیر می باشد.
آدام بک، مدیر عامل Blockstream، در جریان کنفرانس بیت کوین 2022 به CNBC گفت که این شرکت با نصب داشبوردی داده های عملکرد قدرت را به همراه تعداد کل بیت کوین استخراج شده به نمایش خواهد گذاشت که هدف آن اثبات اینست که استخراج بیت کوین با ایجاد رشد اقتصادی منطقی می‌ تواند زیرساخت ‌های انرژی با انتشار صفر یا کربن خنثی را تأمین مالی نماید.
ماینرهای ارزهای دیجیتال مانند خریداران انرژی که انگیزه مالی برای بهبود اقتصاد اصلی تولید برق تجدیدپذیر دارند، تقاضا برای منابع عظیم انرژی تجدیدپذیر موجود در تگزاس را فراهم خواهند نمود. این روند یک روش اقتصادی امکان ‌پذیر برای تخصیص انرژی ‌های تجدیدپذیر می باشد که توسط نیک کارتر از Castle Island Venture ارائه شده است.

استفاده از انرژی باد بعنوان منبع دیگر انرژی ماینینگ

به گفته آدام بک، مدیر عامل بلاک استریم اگر این پروژه در مرحله آزمایشی خود سودآوری داشته باشد، شرکت ‌های فعال و موثر انرژی باد را به عنوان منبع دیگری از انرژی برای تامین انرژی ماینینگ و توسعه کل پروژه اضافه خواهند نمود. این اقدام هزینه‌ های کلی را کاهش داده و به مقابله با تأثیر مخرب خورشیدی در طول زمان کمک خواهد کرد.

همکاری تسلا و بلاک استریم حامیان بلاک چین

مدیرعامل بلاک، جک دورسی، و مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک، هر دو از حامیان اصلی بیت کوین به عنوان دارایی اصلی و اساسی قرن اعلام کرده اند. در حال حاضر، شرکت بلاک و تسلا به ترتیب 8027 بیت کوین و 48000 بیت کوین در ترازنامه خود دارند.
Blockstream پیشرو جهانی بیت کوین و فن آوری بلاک چین است و محصولات و خدمات پایه های زیرساخت مالی آینده را تشکیل می دهد و مجموعه فن آوری‌ های بلاک استریم با گسترش قابلیت های بیت کوین اکوسیستم بیت‌ کوین را بهبود بخشیده و امنیت و تراکنش دارایی ‌های دیجیتال را برای افراد و بیزنس ها آسان ‌تر می نماید.
هدف تسلا نیز تسریع انتقال جهان به انرژی پایدار می باشد. تسلا در سال 2003 توسط گروهی از مهندسان برای تامین خودروهای الکترونیکی و سبز تأسیس شده است.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد استخراج بیت کوین در تگزاس
سوال امنیتی :3+42 = ?