اظهار نظرهای اخیر ایلان ماسک و تاثیر آن بر قیمت دوج کوین

1400/12/23
اظهار نظرهای اخیر ایلان ماسک و تاثیر آن بر قیمت دوج کوین

پس از اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا تایید کرد که دارایی‌ های ارز دیجیتال خود را نمی ‌فروشد، قیمت دوج کوین بیش از 9 درصد افزایش یافته است. این کوین با قیمت 0.11 دلار در صرافی های اصلی معامله می شود.
براساس داده های تریدینگ ویو علاوه بر ارز دیجیتال دوج کوین، این میلیاردر آمریکایی صاحب تسلا، صاحب بیت کوین و اتریوم نیز می باشد.
ماسک در ابتدا ترکیب سبد ارزهای دیجیتال خود را در  The B Word، یک کنفرانس آنلاین که در ماه جولای برگزار شد فاش کرد. در طول این رویداد، ماسک تصریح کرد که علاقه‌ای به افزایش قیمت بیت‌ کوین و فروش آن ندارد و ادعا کرد که بیت کوین بزرگترین ارز دیجیتال موفق در تمام طول تاریخ ارز دیجیتال خواهد بود.
در ماه اکتبر، ایلان ماسک تصریح کرد که سه ارز دیجیتال را از روی کنجکاوی خریداری کرده است، و همچنین از طرفداران خود خواست که فارم خود را روی ارزهای دیجیتال شرط بندی نکنند. در آن زمان، ماسک همچنین مالکیت شیبا اینو کوین دوج کوین را رد کرد که باعث شد ارز دیجیتال دوج کوین با افت موقت قیمت مواجه شود.
هم اکنون اندازه ذخایر ارزهای دیجیتال ماسک ناشناخته است، تسلا در اوایل فوریه گزارش داد که بیش از ۲ میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارد. این سازنده پیشرو خودروهای الکترونیکی در اوایل سال 2021، 1.5 میلیارد دلار در بزرگترین ارز دیجیتال، بیت کوین را خریداری کرده است.

سرمایه گذاری در زمان تورم

ایلان ماسک به پیش بینی مایکل سیلور، مدیر عامل MicroStrategy اشاره کرد که گفته بود: ارزهای ضعیف ‌تر سقوط خواهند کرد و فرار سرمایه از سایر دارایی ‌ها به بیت‌ کوین تشدید خواهد شد. ایلان ماسک ادامه داد در دنیای امروز هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و رویدادهای اخیر در بازارهای مالی و بویژه ارزهای دیجیتال کاملاً غیرقابل پیش بینی بوده است.
پس از اینکه شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) نسبت به سال گذشته 7.9 درصد افزایش یافت که بالاترین سطح در بیش از 40 سال گذشته است، ماسک در توییتر از دنبال کنندگان خود در مورد نرخ تورم احتمالی در چند سال آینده سؤال کرد.
ایلان ماسک به طرفدارانش توصیه ‌کرد که در شرکت‌ های بزرگی که محصولات باکیفیت تولید می کنند، دارای دارایی های فیزیکی یا سهام باشند. قیمت‌ کالاها در ایالات متحده طی یکسال گذشته 5.7 درصد افزایش یافته که از نظر سرعت در افزایش در 40 سال گذشته بی سابقه بوده است.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد اظهار نظرهای اخیر ایلان ماسک و تاثیر آن بر قیمت دوج کوین
سوال امنیتی :6+37 = ?