اعتبار صرافی ایران بایننس چقدر است؟

1401/07/10
اعتبار صرافی ایران بایننس چقدر است؟


قبلنا یکی از پژوهش هایی که انجام می شد در مورد این بود که یک جوون یا نوجوون چقدر از زمان خودش رو در فضای مجازی سپری میکنه یا چقدر در روز به بازی های کامپیوتری و غیره مشغول هست. این روزها باید این رو هم اضافه کنن که هر شخص در روز چقدر از زمان خودش رو صرف خرید و فروش ارزهای دیجیتال می کنه و در صرافی های ارز دیجیتال وقتش رو سپری می کنه.

امروزه بهترین بستر برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، صرافی های ارز دیجیتال هستن که می تونین از طریق اونها خرید و فروش ارزهای دیجیتال تون رو انجام بدین. یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در داخل کشور، صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس هستش که از لحاظ تنوع رمز ارزها، در داخل کشور رتبه یک رو به خودش اختصاص داده است. این مقاله در مورد اعتبار صرافی ایران بایننس بوده؛ اون رو تا انتها بخونین و این صرافی رو بهتر بشناسین.

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

در تعریف اینکه یک صرافی ارز دیجیتال چیست؟ باید گفت که صرافی ارز دیجیتال می تونه یک وب سایت باشه یا یک اپلیکیشن. که از طریق بستر اون می تونین به خرید و فروش ارز های دیجیتال بپردازین. در اصل یک صرافی ارز دیجیتال بستری هستش که می تونین باهاش پول ملی و در کل ارزهای فیات مثل دلار و ریال و یورو و غیره رو به ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین و اتریوم و غیره تبدیل کنین.

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

بر خلاف بازار بورس، فعالیت صرافی های ارز دیجیتال بصورت 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته انجام میشه و هر تایمی که خواستین، می تونین خرید و فروش ارز دیجیتال مد نظرتون رو انجام بدین. نکته مهم دیگه ای که باید بدونین برای خرید ارز دیجیتال از طریق صرافی ارز دیجیتال، نیاز به حضور فیزیکی نیستش و همه فعالیت هاش بصورت آنلاین انجام میشن.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس، نسخه ایرانی بایننس برای ایرانی ها

در مقاله اعتبار صرافی ایران بایننس جا داره اول شما رو با این صرافی اشنا کنیم. صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس یکی از صرافی های جدید و پیشرو در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال بوده که فعالیت خودش رو از سال 1395 شروع کرده و در زمان نوشتن این مقاله با دارا بودن بیش از 70 هزار کاربر فعال یکی از بهترین پلتفرم های خرید و فروش ارزهای دیجیتال به شمار می آید.

صرافی ایران بایننس

در حقیقت مجموعه ایران بایننس در راستای ارائه وبسایتی مشابه بایننس در ایران برای معاملات ارز های دیجیتال شروع به فعالیت کرد. موسسین ایران بایننس خودشون رو اینطور معرفی می کنن که " به قدرت میتوان گفت در این سال های فعالیت، توانستیم تا حد زیادی امکانات و پلتفرم بایننس را بومی سازی و رضایت کاربران زیادی را کسب کنیم. هدف ما در ایران بایننس طراحی و ارائه پلتفرمیست که از نوجوان تا بزرگسال به راحتی به معامله ارز دیجیتال پرداخته و درگیر پیچ و خم های پیچیده حوزه کریپتوکارنسی نشوند".

مزیت های صرافی ایران بایننس

مزیت های ایران بایننس

اینکه ایران بایننس چه مزیت هایی داره که اون رو از دیگر صرافی های داخلی متمایز کرده رو در ادامه مقاله اعتبار صرافی ایران بایننس براتون توضیح می دیم. در حقیقت ایران بایننس از همون روزهای اول با هدف تبدیل شدن به یک صرافی معتبر و شناخته شده در داخل کشور فعالیت خودش رو شروع کرد. مزیت های این صرافی عبارتند از:

1. پشتیبانی از بیش از 600 ارز دیجیتال برای خرید و فروش

ایران بایننس خودش رو بعنوان نسخه ایرانی بایننس معرفی کرده و دلیل اون هم این هستش که تقریبا همه ارزهایی که در داخل صرافی بین المللی بایننس لیست هستن رو می تونین از طریق این صرافی خریداری نمایید. همونطور که می دونین تحریم های بین المللی علیه کشورمون باعث شده که صرافی های ارز دیجیتال بین المللی هم کاربران ایرانی رو تحریم کنن و اجازه فعالیت به ایرانی ها رو ندن. صرافی هایی مثل بایننس، بیترکس و غیره این روزها هیچ گونه فعالیتی از کاربران ایرانی رو در پلتفرم های خودشون قبول نمیکنن.

بخاطر همین خرید ارزهای دیجیتال از یک صرافی با ریسک پایین یکی از مهمترین دغدغه های کاربران ایرانی هستش. اگر دردسر خرید ارزهای دیجیتال از صرافی های خارجی رو دوست ندارین و هدف شما سرمایه گذاری در این بازار هستش و نمی خواین در بخش های فیوچرز و مارجین سرمایه گذاری کنین، ایران بایننس یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

2. پشتیبانی از ارزان ترین شبکه های انتقال رمز ارزها

مزیت بعدی که میشه در مقاله اعتبار صرافی ایران بایننس برای این صرافی ارز دیجیتال در نظر گرفت این هستش که از شبکه هایی مثل BEP 20 و BEP 2 برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کنه که کمترین هزینه و بیشترین سرعت رو در بین سایر شبکه های انتقال ارزهای دیجیتال دارن. بخاطر همین اگه قصد دارین یک ارز دیجیتال رو بخرین و با هزینه کمی اون رو به کیف پول تون انتقال بدین، توصیه می کنیم از ایران بایننس استفاده کنین.

اگه ارزهایی دارین که قصد فروش شون رو دارین و بر بستر شبکه هایی مثل BEP 20 هستن یا ERC 20 و غیره. در سریع ترین زمان اون ها رو از طریق پلتفرم ایران بایننس به فروش برسونین.

3. انتقال رمز ارز به کیف پول شخصی

این روزها یکی از دغدغه های اصلی کاربران ایرانی در مورد امنیت صرافی هایی هستش که از اونا استفاده میکنن. بخصوص بعد از اتفاقی که در مورد صرافی کریپتولند در داخل کشور بوجود اومد. مشکلی که این نگرانی رو برای کاربران ایرانی ایجاد می کنه، زمانی هستش که می خوان رمز ارزهای خودشون رو در داخل صرافی نگهداری کنن.

محتوای تخصصی در ایران بایننس

 

 ایران بایننس بعد از خرید رمز ارزها توسط کاربران، اون ها رو مستقیما به کیف پول اون ها انتقال داده و از این بابت هیچ نگرانی برای کاربران ایجاد نخواهد کرد. چون بلافاصله بعد خرید رمز ارزهای هر کاربری به کیف پول شخصی اون شخص انتقال داده خواهد شد.

4. محتوای آموزشی تخصصی در حوزه رمز ارزها

یکی از بخش های بسیار مفید در وب سایت ایران بایننس برای کسانی که دوست دارن اطلاعات مفید و تخصصی در این حوزه بدست بیارین، بخش مقالات هستش که در مورد تمامی رمز ارزهای مهم بازار اطلاعات تخصصی و آپدیتی نوشته شده که مناسب کسانی هستش که می خوان در این بازار در مورد رمز ارزها اطلاعات مهم و تخصصی بدست بیارن. این بخش بطور روزانه اپدیت و مقالات بروزی به اون اضافه میشن. بنابراین اگه به دنبال کسب اطلاعات مفیدی در مورد رمز ارزهای بازار هستین، این بخش می تونه خیلی براتون مفید باشه.

5. پشتیبانی خوب و قوی

فاکتور مثبت بعدی که می شه در مورد ایران بایننس بیان کرد، این هستش که از پشتیبانی خوبی برخوردار هستش. طوری که در اکثر مواقع هر مشکل خاص یا سوالی در هر موردی داشتین به راحتی می تونین با اون ها در میان گذاشته و اونا هم در سریع ترین زمان شما رو راهنمایی میکنن. این بخش در زمان خرید و فروش مرز ارزها بسیار مفید و کاربردی بوده و باعث میشه درصد خطای ما در هنگام خرید و فروش رمز ارزها به کمترین حد خودش برسه. 

6. ثبت نام و احراز هویت سریع

یکی از فاکتورهای مثبت بعدی که میشه در مقاله اعتبار صرافی ایران بایننس در مورد این صرافی ذکر کرد، این هستش که فرایند ثبت نام و احراز هویت در این صرافی طولانی نبوده و در سریع ترین زمان می تونین ثبت نام کرده و خرید و فروش رمز ارزهای خودتون رو انجام بدین. این برای افرادی که دوست ندارن زیاد منتظر تاییدیه ثبت نام و احراز هویت باشن یک گزینه بسیار مثبت و عالی به شمار میاد که به لطف تیم قوی این صرافی احراز هویت ها در سریع ترین زمان صورت می گیرن.

7. بدون کارمزد اضافی در معاملات

یکی از دغدغه های اصلی و همیشگی کاربران رمز ارزها این هستش که بتونن رمز ارزهای خودشون رو با کمترین کارمزد و بهترین قیمت تهیه کنن، تا بتونن سود بهتری از این بازار بدست بیارن. میشه این خبر خوب رو هم به کاربران ایران بایننس داد که قیمت رمز ارزها در این صرافی متناسب با قیمت جهانی اون ها بوده و دقیقا به قیمت خرید و فروش تعیین شده در صرافی معامله میشن؛ بدون اینکه لازم باشه کارمزد اضافی برای خرید و فروش هاشون بپردازن.

می تونین قیمت های خرید و فروش ارزهای دیجیتال رو در ایران بایننس با سایر صرافی های ارز دیجیتال مقایسه کنین و همچنین مقدار کارمزدی که برای انجام یک معامله به صرافی های دیگه می پردازین رو با ایران بایننس مقایسه کنین و متوجه این نکته بشین که از این لحاظ هم ایران بایننس یکی از بهترین صرافی های داخلی هستش. 

8. امکان درامدزایی با معرفی دوستان به این صرافی

یکی دیگه از مزیت هایی که باید در مقاله اعتبار صرافی ایران بایننس بهش اشاره کنیم این هستش که می تونین با معرفی دوستان و آشنایان تون یا حتی تبلیغ صرافی در فضای مجازی شروع به کسب درامد در این صرافی کنین و درصدی از کارمزد های تراکنش کسانی که با این صرافی خرید و فروش ارزهای دیجیتال رو انجام میدن رو بدست بیارین.

این مزیت به شما این امکان رو میده که حتی بدون سرمایه گذاری و تنها با معرفی دیگران برای خرید ارزهای دیجیتال مد نظرتون شروع به کسب درامد زایی در این بازار کنین. تنها چیزی که نیاز دارین این هستش که در این صرافی ثبت نام کنین و لینک دعوت خودتون رو برای کسانی که علاقمند به خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستن، بفرستین.

اعتبار صرافی ایران بایننس چقدر است؟

ایران بایننس با اینکه مدت زمان زیادی نیست که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داره، اما به لطف تیم مدیریت قوی که داره تا به امروز تونسته قدم های محکم و خیلی خوبی در این بازار برداره. این صرافی خدمت به هموطنان عزیز رو با پشتیبانی قوی و کارمزد پایین و ارائه بیشترین ارزهای دیجیتال در کشور، در راس فعالیت های خود قرار داده و تا به امروز تونسته در این زمینه بسیار موفق عمل کنه.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس

در اصل اعتبار صرافی ایران بایننس رو میشه بالای هفتاد هزار کاربردی دونست که این صرافی رو برای انجام معاملات روزانه رمز ارزهای خودشون انتخاب کردن و هر روز هم داره به تعداد شون اضافه میشه. این صرافی برنامه های بسیار عالی برای اینده در نظر گرفته و در آینده در ردیف بهترین صرافی های ارز دیجیتال داخل کشور در خرید و فروش رمز ارزها قرار خواهد گرفت.

 

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما رو با صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس بیشتر آشنا کنیم و کمی از اعتبار صرافی ایران بایننس به شما بگیم. چون همونطور که می دونین، خرید ارزهای دیجیتال از یک بستر مناسب یکی از مهمترین قدم های هر کسی هستش که برای اولین بار وارد این بازار میشه.

بهترین مکان برای خرید ارزهای دیجیتال همونطور که در بالا هم گفتیم، صرافی های ارز دیجیتال هستن و صرافی های خارجی خدمات خیلی جالبی به کاربران ایرانی ارائه نمیدن بخاطر همین هم ایران بایننس می تونه یک گزینه بسیار عالی برای کسانی باشه که میخوان سرمایه خودشون رو در داخل کشور و از طریق یک پلتفرم داخلی به ارزهای دیجیتال تبدیل کنن. اگه قصد دارین وارد این بازار بشین، پیشنهاد میکنیم ایران بایننس رو هم با سایر صرافی ها مقایسه کنین و برای تجربه هم که شده خدماتش رو استفاده کنین. موفق و سربلند باشین

سوالات متداول

سوالات متداول در مورد ایران بایننس

آیا می توان به صرافی ایران بایننس اعتماد کرد؟

صرافی ایران بایننس مثل همه صرافی های ارز دیجیتال در داخل کشور کار خرید و فروش ارزهای دیجیتال رو انجام میده و از اون جایی که رمز ارزهای خریداری شده توسط کاربران رو مستقیما به کیف پول خودشون انتقال میده، بنابرین می شه کاملا اطمینان داشت که یک صرافی قابل اعتماد هست. نگرانی کاربران زمانی هست که رمز ارزهای خریداری شده خودشون رو در کیف پول خود صرافی نگهداری می کنن.

ایران بایننس دقیقا چه تعداد ارز دیجیتال رو پشتیبانی میکنه؟

صرافی ایران بایننس در حال حاضر 600 ارز دیجیتال رو پشتیبانی می کنه که بالای 500 تا از اونا قابل خرید و فروش هستن و این تعداد در آینده هم بیشتر خواهند شد. رمز ارزهایی که در داخل هیچ صرافی دیگه ای نمی تونین خرید اون ها رو انجام بدین رو از ایران بایننس می تونین بخرین.

اگر مشکل تخصصی در حوزه ارزهای دیجیتال داشت، میشه از طریق ایران بایننس حل کرد؟

در وب سایت ایران بایننس بخشی تحت عنوان مشاوره و حل مشکلات ارزهای دیجیتال وجود داره که میتونین مشکلات تخصصی خودتون رو با همکاران بخش فنی مطرح کرده و اون ها رو حل کنین. از جمله مشکلاتی که می شه توسط این بخش حل کرد، انتقال اشتباه رمز ارزها به یک کیف پول یا شبکه نادرست و غیره.

ایران بایننس مناسب چه کسانی هست؟

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس مناسب کسانی هستش که دوست ندارن برای خرید رمز ارزهای خودشون مجبور باشن در چندین صرافی ثبت نام کنن. همچنین این صرافی برای کسانی مناسب هستش که دوست ندارن سرمایه خودشون رو در یک پلتفرم خارجی سرمایه گذاری کنن و با این کار می خوان ریسک معاملات خودشون رو به حداقل برسونن. اگه قصد دارین در این بازار سرمایه گذار باشین و علاقه ای به خرید و فروش ارز های دیجیتال بصورت اهرمی و مارجین ندارین، ایران بایننس رو بهتر از صرافی های خارجی برای شما میدونیم.


نظرات کاربران در مورد اعتبار صرافی ایران بایننس چقدر است؟
  • سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میشه ارز خریداری شده رو به تراست ولت انتقال داد یا خیر؟

    • بله شما میتوانید بلافاصله بعد از خرید ارز دیجیتال مد نظر خود را به کیف پول تراست ولت انتقال بدید. با توجه به اینکه ایران بایننس از شبکه های BEP 2 و BEP 20 هم پشتیبانی می کند می توانید با کمترین کارمزد این کار را انجام دهید.

    سلام وقتتون بخیر چطوری میتونم اپلیکیشن صرافی رو دانلود کنم ؟ چند ساعت بعد از احراز هویت میتونم به صرافی ایران بایننس ارز واریز کنم ؟

    • لینک دانلود اپلیکیشن ایران بایننس https://ibnns.net/assets/app/ibnns.apk

    سلام من از چه اپلیکیشن کیف پول استفاده کنم که بتوانم به راحتی با صرافی ایران بایننس کار کنم ؟ ایا صرافی شما شعبه ای از صرافی خارجی و تحت قوانین انها فعالیت می کند ؟ و فرداها ارز دیجیتال مرا به دلیل تحریم ایرانی ها مسدود نخواهد کرد ؟

    • از هر کیف پولی میتونید استفاده کنید. ما تراست ولت رو پیشنهاد میدیم. ما شعبه ای از صرافی خارجی نیستیم و بصورت مستقل کار میکنیم. از بابت مسدود شدن ارزها هیچ مشکلی بوجود نمیاد

سوال امنیتی :5+82 = ?