اعلام تاخیر در سختی هسته اتریوم و کاهش قیمت این ارز

1401/03/22
اعلام تاخیر در سختی هسته اتریوم و کاهش قیمت این ارز

روز جمعه 10 ژوئن، توسعه دهندگان هسته اتریوم از تاخیر بیشتر بمب سختی اتریوم خبر داده اند. بمب سختی اتریوم، کد ویژه ای است که همیشه بخشی از اتریوم بوده است و به سرعت دشواری محاسباتی استخراج توکن اصلی را افزایش می ‌دهد و در نهایت انجام این کار را غیرممکن می ‌سازد. بمب سختی اتریوم اشاره به افزایش ناگهانی و عمدی در سختی استخراج دارد که در شبکه اتریوم با انتشار ETH 2.0 و به روزرسانی اثبات کار رخ می دهد.
این اعلامیه خبر بدی برای علاقه مندان اتریوم می باشد که امیدوارند ادغام اتریوم 2.0 در ماه آگوست به پایان برسد. در صورت ادامه تاخیر در استقرار اتریوم 2.0، اتریوم سهم بازار خود را از دست خواهد داد.
توسعه‌ دهندگان مختلفی از آن زمان طرح های گسترده تری را در مورد مهاجرت الگوریتم پیشرفت اثبات کار انرژی ‌بر اتریوم به الگوریتم PoS به ‌روزرسانی کرده اند. تا کنون تاریخ رسمی راه اندازی اعلام نشده است، ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، قبلاً گفته بود که ارتقاء احتمالا تا ماه آگوست در دسترس خواهد بود.

اظهارات توسعه دهندگان در خصوص تاخیر بمب سختی اتریوم

در تاریخ 10 ژوئن مشکلات سیستم توسعه دهندگان را بر آن داشت تا تاریخ انتشار اتریوم 2.0 را پس از آزمایش ادغام برای اشکالات در شبکه آزمایشیRopsten، یکی از قدیمی ترین شبکه های آزمایشی اتریوم، به عقب برگردانند. به گفته یکی از توسعه دهندگان، دنی رایان، 14 درصد اعتبار سنج های شبکه هنگام استقرار کد جدید آفلاین شده اند و باعث بروز مشکلات جدیدی شده است.
توماس جی راش در خصوص تاخیر بمب سختی اتریوم که توسط توسعه دهنده اصلی تیم بیکو تسهیل شد، اظهار داشت تأخیر در راه اندازی زمان توسعه را افزایش داده است و احتمالا فرصتی است که بتوان آنرا بروز رسانی کرد؛ با این حال این تاخیر با واکنش منفی جامعه روبرو شده است.
براساس اظهارات توسعه دهندگان پروتکل Beiko، راه ‌اندازی مجدد بمب سختی اتریوم می‌ تواند به توسعه ‌دهندگان فضای بیشتری برای توسعه بدهد. الکس شارپ یکی دیگر از توسعه دهندگان اظهار داشت که آنها در حال حاضر کاملاً بر روی پروژه مسلط هستند و نیازی به احساس فوریت ندارند.
بوترین گفت که در صورتی که توسعه دهندگان به زمان بیشتری نیاز داشته باشند، ادغام می تواند به تعویق بیفتد، تخمین زده می شود که نسخه جدید سپتامبر یا اکتبر منتشر شود.
در راستای این خیر دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر سهم بازار دیروز 6.4 درصد سقوط کرد که 66 درصد از بالاترین رکورد خود در نوامبر سال گذشته کاهش داشت.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد اعلام تاخیر در سختی هسته اتریوم و کاهش قیمت این ارز
سوال امنیتی :6+34 = ?