افزایش 15درصدی قیمت آوالانچ پس از فروش گسترده Crypto Leaks

1401/06/09
افزایش 15درصدی قیمت آوالانچ پس از فروش گسترده  Crypto Leaks

قیمت آوالانچ پس از فروش گسترده Crypto Leaks به اندازه 15% افزایش یافته است. سرمایه گذاران نهادی آوالانچ، ادعاهای پر سر و صدای وب سایتی مبنی بر اینکه شرکت آوا لبز برای آسیب به اعتبار رقبای خود مبلغی را به وکلا پرداخت کرده است را رد کردند. بدین ترتیب قیمت ارز پس از رد اتهامات بهبود یافته است.

قیمت آوالانچ در 30 آگوست، دو روز پس از پایین آمدن قیمت به 17.50 دلار، در 31 آگوست به بالاترین سطح روزانه خود، 19.75 دلار رسیده است.

بر اساس نوسانات قیمت آوالانچ در ابتدای سال 2022، کارشناسان ارزهای دیجیتال اظهار داشتند که میانگین نرخ آوالانچ در سپتامبر 2022 برابر با 19.25 دلار و حداقل و حداکثر قیمت پیش بینی ارز به ترتیب 17.60 دلار و 19.80 دلار خواهد بود. 

با این حال جمعی از کارشناسان امروز، در پایان آگوست معتقدند که آوالانچ احتمالا تا 55 درصد دیگر افزایش خواهد یافت.

برخی دیگر معتقدند که اصول اولیه آوالانچ به شدت به بازار کلی ارزهای دیجیتال گره خورده که ارز را مستعد دستخوش روندهای نزولی خواهد کرد.

تجزیه و تحلیل فنی آوالانچ

الگوریتم منحصر به فرد و سرعت تراکنش سریع آوالانچ آنرا به یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتالی تبدیل کرده است. به  گفته کارشناسان ارز دیجیتال آوالانچ تقریبا همیشه به تغییرات روند واکنش نشان می دهد و این بدین معنی است تمایل دارد در جهت حرکت بازار ارزهای دیجیتال حرکت کند. این ارز همچنین نشان داده است که پتانسیل افزایش در شرایط سخت بازار را دارد.

به گفته تحلیلگر مستقلPostyXBT ؛ قیمت آوالانچ می تواند در مرحله بعد به محدوده 13 تا 15 دلار کاهش یابد. با این حال با افزایش قیمت بیت کوین به سطح 20.8 هزار دلار احتمال تثبیت یا بهبود اندک این ارز وجود خواهد داشت. تحلیلگر BrechTP  نیز در راستای پیش بینی وی معتقد است که قیمت آوالانچ براساس شاخص "سر و شانه" به 14 دلار سقوط خواهد کرد.

در مقابل، تحلیلگر TraderSZ معتقد است که قیمت آوالانچ روند بهبود خود را در روزهای آینده ادامه خواهد داد و احتمالا توکن آوالانچ در ماه سپتامبر به حدود 30 دلار خواهد رسید.

طبق توضیحات وی قیمت آوالانچ پس از آزمایش خط روند پایین مثلث به عنوان سطح حمایت دوباره بازگشته و خط روند بالایی ساختار را به عنوان هدف صعودی موقت خود در نظر گرفته است، خط روند بالایی نزدیک به سطح 30 دلاری است. در واقع، آوالانچ می تواند بیش از 55 درصد از سطح قیمت فعلی خود افزایش یابد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش 15درصدی قیمت آوالانچ پس از فروش گسترده Crypto Leaks
سوال امنیتی :2+98 = ?