افزایش 5 درصدی قیمت دوج کوین در پی انتقاد ایلان ماسک از بایننس

1400/09/03
افزایش 5 درصدی قیمت دوج کوین در پی انتقاد ایلان ماسک از بایننس

توییتر به عرصه ای برای نبرد دیگری در رابطه با ارزهای دیجیتال تبدیل شده است، زیرا بایننس با مشکلات مداوم برداشت های دوج کوین مواجه است. یکی از پر بازدیدترین توییت ها مربوط به ایلان ماسک است که آخرین توییت آن درباره مشکلات مداوم بایننس برای برداشت های دوج کوین است.

 پس از اینکه ایلان ماسک در آخرین توییت خود در حمایت از جامعه طرفداران دوج‌کوین، به مطرح کردن مسائل برداشت دوج کوین پرداخت و از چانگ پنگ ژائو مدیرعامل صرافی بایننس در مورد وضعیت دوج کوین سوال کرد،  این میم کوین شاهد یک افزایش قیمت 5 درصدی شد.

ایلان ماسک و دوج کوین

ایلان ماسک مدیر عامل تسلا یکی از بزرگترین حامیان دوج کوین است که افکار و احساسات خود را نسبت به آینده این سکه بیان کرده است. پیش از این او از کاربرانی پشتیبانی می کرد که به جامعه دوج کوین پشنهاد داده بود رمز ارز های خود را از دایره وام دهی خارج کنند و از صرافی ها به عنوان کیف پول استفاده نکنند و ارزهای خود را در کیف پول های شخصی نگهداری کنند. در اوایل سال جاری نیز ایلان ماسک پیشنهاد داده بود که کارمز تراکنش های دوج کوین را کاهش دهند تا این شبکه که به عنوان یک شبکه پرداخت برای نیاز روزمره استفاده می شود، کافی و قابل اعتماد باشد.

آیا مدیر عامل بایننس به دلیل طرح مسائل دوج کوین با  ایلان ماسک مقابله می کند؟

افزایش 5 درصدی قیمت دوج کوین در پی انتقاد ایلان ماسک از بایننس

اکانت رسمی توییتر بایننس حدود 30 دقیقه طول کشید تا پاسخ دهد. مدیر عامل بایننس پاسخ خود را اینگونه بیان کرده که: "علت اصلی یک مشکل فنی در طول فرآیند ارتقای اخیر است که باعث شد تراکنش های قدیمی دوباره به 1674 کاربر ارسال شوند." در نتیجه این مشکل، برخی از کاربران بایننس تراکنش های قدیمی را دریافت کرده اند، در حالی که برخی نمی توانند Dogecoin خود را برداشت کنند. ما با مهربانی از کسانی که تراکنش‌های قدیمی را دریافت می‌کنند خواسته‌ایم که آنها را برگردانند، اما می‌دانیم که کاربران منتخب برای دسترسی به برخی از کیف پول‌ها با مشکل مواجه هستند.

این شرکت ادامه داد که این مشکل به طور انحصاری در Binance رخ داده است زیرا این پلتفرم دارای یک کیف پول فنی متفاوت برای DOGE است. این شرکت خاطرنشان کرد، برای رفع مشکل، بایننس باید کیف پول را به طور کامل بازسازی کند، که ممکن است «یک هفته یا بیشتر» طول بکشد.

ظاهراً مدیر عامل تسلا از پاسخ بایننس راضی نبود، به حمله به صرافی ادامه داد و اظهار داشت: دارندگان دوج که از بایننس استفاده می کنند باید از خطاهایی که تقصیر آنها نیست محافظت شوند. ماسک همچنین به موضوعی از توسعه دهندگان دوج کوین اشاره کرد که توضیح می دهد که این مشکل "بیش از یک سال پیش" شروع شده است.

به روزترین اخبار ارز دیجیتال را در صرافی ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش 5 درصدی قیمت دوج کوین در پی انتقاد ایلان ماسک از بایننس
سوال امنیتی :1+62 = ?