افزایش 89 درصدی حجم معاملات کازماس

1401/06/20
افزایش 89 درصدی حجم معاملات کازماس

ارزش ارز دیجیتال کازماس تا 25 درصد افزایش یافته و به بالاترین حد قیمتی خود از 8 می رسیده است. بدین ترتیب حجم معاملات دارایی دیجیتال در 24 ساعت گذشته 89 درصد افزایش یافته است. اگرچه داده های اخیر با اوج قیمتی در 44.45 دلار فاصله زیادی دارد، با این حال تحولات اخیر اعتماد سرمایه گذاران را جلب نموده است.

کازماس در ماه ژوئن و در پایین ترین حد خود قرار داشته است. در واقع، این ارز دیجیتال از زمانی که پس از یک سقوط بزرگ در اوایل سال جاری چرخید، یک مسیر صعودی کلی را حفظ کرده است. کازماس هم اکنون در محدوده صعودی معامله می‌ شود و آخرین اقدام قیمت کازماس نشان از افزایش خرید و رشد قیمتی آن دارد. کازماس این هفته را به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال بازار به پایان رسانده است.

دلایل افزایش قیمت کازماس

قرار است که Cosmos 2.0 در 28 سپتامبر عرضه شود و این خبر دلیل اصلی روند صعودی ارز در ماه اخیر بوده است. فعالیت توسعه شبکه کازماس نیز پس از اعلام طرح شرکت بلاک چین برای به روز رسانی شبکه افزایش یافته است. به تحلیل کارشناسان، با انتشار این خبر قیمت کازماس را تا 40 درصد افزایش یافته است.

تیم Frens Validator، جامعه حامی دارایی دیجیتال کازماس از طرح های توسعه آینده شبکه تا پایان 2022 رونمایی کرده است. طبق اطلاعیه این تیم، Cosmos 2.0 بزودی در Medellin، کلمبیا عرضه خواهد شد. این توسعه با نام Cosmoverse 2022 به عنوان بزرگترین رویداد متاورسی کازماس برای توسعه دهندگان وب 3، مشارکت کنندگان، کارآفرینان، سرمایه گذاران و دارندگان DApps برگزار خواهد شد. 

Cosmos 2.0 برای بهبود معماری و عملکرد کلی شبکه کازماس طراحی شده است. این تحولات باعث افزایش قیمت ATOM در هفته دوم سپتامبر شده است و در کمتر از دو روز از 12.3 دلار به 17.5 دلار رسیده است.

کازماس پس از جهش از بالای خط حمایت و میانگین متحرک 50 روزه خود، 48 درصد در دو روز افزایش یافته است. به گفته کارشناسان این رالی قوی با عبور از خط مقاومت و همچنین MA 200 روزه منجر به رشد ارز شده است. همچنین با وجود اینکه رالی قوی فعلی کازماس در این هفته نشانه افزایش خرید بوده، اما با این حال نشانه ‌هایی از عقب ‌نشینی نیز وجود داشته است.

اعلامیه‌ های مربوط به توسعه Cosmos در طول هفته شامل ارتقای کیت توسعه نرم افزاری متاورسی و ارتقاهای مرتبط با حاکمیت تمرکز دارد که برای بهبود SDK Cosmos طراحی شده اند. پیشرفت مهم دیگر اضافه شدن یک پروژه جدید به نام Delphi Digital به اکوسیستم شبکه است که DApp های به هم پیوسته را پشتیبانی خواهد کرد و باعث رشد بیشتر شبکه خواهد شد.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش 89 درصدی حجم معاملات کازماس
سوال امنیتی :4+33 = ?