افزایش ارزش APE به بالاترین حد 2 ماهه همزمان با رشد UNI

1401/05/13
افزایش ارزش APE به بالاترین حد 2 ماهه همزمان با رشد UNI

با سبز شدن روند بازارهای جهانی ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال Apecoin افزایش یافته و به به بالاترین حد خود در بیش از دو ماه گذشته رسیده است. همزمان یونی سواپ نیز یکی دیگر از محرک های بزرگ روز پنج شنبه بوده و در روند صعودی ماهانه خود بیش از 14 درصد افزایش یافته و رشد روزانه خود را به 2.79 درصد افزایش داده است.

جفت ارز معاملاتی APE/USD با افزایش قیمت ارز دیجیتال به 7.41 دلار رسیده یک سری ضرر دو روزه را پشت سر گذاشته است. این حرکت باعث شده که ایپ کوین بار دیگر از سطح مقاومت بلندمدت خود در 7.10 دلار که از 25 می تشکیل شده بود، خارج شود.

در زمان نگارش، شاخص قدرت نسبی، RSI در 67.44 معامله می شود که اندکی زیر سطح مقاومت 68 می باشد. براساس اظهارات کارشناسان؛ همچنین برای اینکه حرکت صعودی تا پایان هفته ادامه یابد، باید شاهد خروج ایپ کوین از این سقف باشیم.

ایپ کوین با ارزش بازار حدود 2.33 میلیارد دلار، در رتبه 30 بازار قرار داشته و سهم 0.20 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از ایپ کوین در این لحظه با قیمت 7.57 دلار معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن 769.47 میلیون دلار می باشد و در یک روز گذشته 9.88 درصد افزایش یافته است. تعداد واحدهای در گردش ایپ کوین بیش از 306میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱ میلیارد خواهد بود.

حدود 15 درصد از ایپ کوین های در گردش متعلق به دارندگان BAYC و MAYC NFT هستند و به گفته کارشناسان با افزایش ارزش آنها ارزش ایپ کوین نیز افزایش خواهد یافت. همچنین احتمالا ایپ کوین بزودی در صنعت گیمینگ به صورت گترده استفاده خواهد شد که انتظار می رود با تقویت جایگاه یوگا لبز در فضای متاورس و رونق صنعت گیمینگ ایپ کوین شاهد افزایش تقاضای بیشتری در بازار خواهد بود.

 نوسانات Uniswap (UNI)

مانند ایپ کوین، قیمت یونی سواپ نیز افزایش یافته و قیمت خود را به بالاترین حد دو ماه گذشته رسانده است، این توکن در یک روز تقریباً 14 درصد افزایش یافته و به 9.33 دلار رسیده است. این رالی شاهد حرکت جفت ارز UNI/USD به سمت بالای 9.85 دلار در روز پنجشنبه بوده است که بالاترین حد قیمت توکن از 15 آوریل بوده است.

با این حال براساس نمودار روزانه یونی سواپ، برای بازپس گیری بالاترین سطح آوریل خود، ارز باید از سطح مقاومت موقت 9.40 دلار خارج شود که تا کنون نتوانسته است این سطح مقاوت را بشکند. یونی سواپ اکنون با قیمت 9.08 دلار معامله می‌ شود، زیرا معامله‌ گران احتمالا سرمایه خود را برای سود بیشتر نقد کرده‌ اند.

این در حالی است که شاخص قدرت نسبی 14 روزه با سقف خود در سطح 66 برخورد کرده است که احتمالاً باعث ترس در معامله گران صعودی و باعث کاهش نسبی یونی سواپ شده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش ارزش APE به بالاترین حد 2 ماهه همزمان با رشد UNI
سوال امنیتی :7+56 = ?