افزایش خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال در پی پال

1401/03/18
افزایش خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال در پی پال

با افزایش تمایل بسیاری از شرکت های بزرگ به پرداخت های دیجیتال، پی پال قابلیت های جدید دیجیتال را اضافه کرده است و اکنون پی پال امکان انتقال از کیف پول ها و صرافی ها را فراهم کرده است. کاربران پی پال در ایالات متحده از این پس می توانند بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین را از کیف پول ها و صرافی ها انتقال، ارسال و دریافت نمایند.
با این ویژگی جدید، کاربران Paypal مستقر در ایالات متحده می توانند کوین های پشتیبانی شده را به پی پال انتقال دهند و از پی پال به آدرس های کیف پول خارجی، از جمله صرافی ها و یا کیف پول های سخت افزاری منتقل کنند. ارسال کوین های پشتیبانی شده به سایر حساب های پی پال نیز به صورت آنی و رایگان امکان پذیر خواهد بود.
براساس بیانیه پی پال، از 7 ژوئن، تعداد معدودی از کاربران منتخب می توانند از این ویژگی جدید استفاده نمایند. پس از پایان مرحله آزمایشی اولیه، دیگر شهروندان ایالات متحده در هفته های آینده به این ویژگی دسترسی خواهند داشت.

افزایش پذیرش پرداخت در ارزهای دیجیتال

اخیراً شرکت ‌های بیشتری به پرداخت ‌های ارز دیجیتال روی آورده ‌اند. یکی از معروف ‌ترین آنها، تسلا و اسپیس ایکس ایلان ماسک، پرداخت را در ارزهای دیجیتال می ‌پذیرد. طبق اظهارات اخیر ماسک بسیاری از سرمایه گذاران حدس می زنند که احتمالا یک ویژگی پرداخت دیجیتال دیگر در دوج کوین نیز به توییتر اضافه خواهد شد.
یکی از جدیدترین گام‌ ها در زمینه پرداخت ارزهای دیجیتال توسط یک ارائه‌ دهنده خدمات پرداخت آنلاین به نام checkout.com انجام شده است. checkout با ادغام USDC در سیستم پرداخت امکان پذیرش و پرداخت ارزهای دیجیتال خود را راه اندازی کرده است. در حال حاضر، سیستم پرداخت checkout تنها از یو اس دی کوین پشتیبانی می کند و بزودی قرار است دارایی های دیجیتال بیشتری را اضافه نماید.
در آوریل 2022، شرکت سینمای آمریکایی AMCنیز پذیرش پرداخت در دوج کوین و شیبا اینو را اعلام کرده است، پیش از آن AMC پذیرش خود را در بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش آغاز کرده بود.
از آنجایی که دوج کوین یک روش پرداخت مناسب است هم اکنون شرکت ‌های زیادی پرداخت ‌های دوج کوین را می‌ پذیرند، همچنین براساس اهداف 2022 تیم توسعه دوج کوین در حال اتخاذ یک رویکرد عملی برای ارزهای دیجیتال و تلاش برای تبدیل شدن به یک ارز جهانی برای مردم می باشد.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال در پی پال
سوال امنیتی :5+60 = ?