افزایش قیمت Quant همزمان با سقوط گسترده مارکت

1401/07/06
افزایش قیمت Quant همزمان با سقوط گسترده مارکت

با وجود اینکه مارکت دیجیتال در حال تجربه سقوط گسترده است، قیمت ارز دیجیتال کوانت بیش از 7 درصد افزایش یافته است. قیمت در بازه زمانی هفتگی با سطح مقاومت 144 دلاری روبرو است که در صورت عبور از این سطح افزایش بیشتری خواهد یافت.

قیمت کوانت اخیرا قدرت صعودی را در برابر استیبل کوین تتر نشان داده و روند قیمت دارایی دیجیتال بالاتر از انتظار کارشناسان بوده است. طبق داده های بایننس؛ با وجود اینکه کوانت تقریبا همیشه در زمان تثبیت قیمتی بازار افزایش یافته است، این بار علیرغم کاهش قیمت بیت کوین و بسیاری از آلت کوین های بازار پر قدرت ظاهر شده و رشد کرده است.

قیمت کوانت در بازه زمانی بالا و پایین همچنان با نوسان بالا و پایین به روند صعودی خود ادامه می دهد و دارایی در تلاش است که سطح 160 دلاری را بازپس گیرد.

تجزیه و تحلیل قیمت Quant در نمودار هفتگی

ارز دیجیتال کوانت اخیرا از پایین ترین سطح 46 دلاری خود در بازه زمانی هفتگی به بالاترین حد 130 دلار رسیده است جایی که قیمت سطح حمایت خوبی برای فروش در بازه هفتگی ایجاد کرده است. ارز کوانت در ادامه پس از عبور این سطح به بالاتر از سطح 140 دلاری رسیده و قیمت در حال حاضر با سطح مقاومت 150 تا 160 دلار روبرو است.

به تحلیل کارشناسان؛ قیمت کوانت برای ادامه روند صعودی باید سطح مقاومت 140 دلاری را با حجم خرید گسترده بشکند و به سطوح بالاتر افزایش یابد. با این حال اگر کوانت بر خلاف انتظار صعودی حرکت کند کارشناسان پیش بینی کرده اند که دوباره سطح حمایت 87 دلاری جایی که افزایش تقاضا برای خرید کوانت ایجاد شده است را دوباره آزمایش کند.

در بازه روزانه، قیمت همچنان با قدرت به روند صعودی خود ادامه داده و در تلاش برای شکست سطح 150 دلاری برای مدتی متوقف و تثبیت شده است با این حال ساختار صعودی خود را حفظ کرده است. اگر قیمت کوانت همچنان بالاتر از خط روند حمایتی که در تایم فریم روزانه شکل گرفته باقی بماند، می ‌توان انتظار داشت که قیمت به بالای 150 دلار برسد.

همچنین بسته شدن به زیر 106 دلار می تواند قیمت کوانت را مجددا کاهش دهد، زیرا این اقدام تنظیم صعودی 20 دلار را باطل خواهد کرد.

براساس چندین منبع پیش ‌بینی قیمت شبکه کوانت، ارز دیجیتال کوانت سرمایه ‌گذاری خوبی است و در دراز مدت، به راحتی به بالای 1000 دلار خواهد رسید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش قیمت Quant همزمان با سقوط گسترده مارکت
سوال امنیتی :2+71 = ?