افزایش قیمت بیت کوین همزمان با اعلام کاهش کمی BOE

1401/07/07
افزایش قیمت بیت کوین همزمان با اعلام کاهش کمی BOE

بانک مرکزی بریتانیا، BOE اعلام کرده است که QE یا کاهش کمی در هر مقیاسی که لازم باشد اعمال خواهد شد. پس از اعلام خبر قیمت بیت کوین به بالای 19500 دلار رسیده و بیش از 3 درصد افزایش یافته است. با این حال، به گفته کارشناسان؛ خیلی زود است که در خصوص بازار نزولی 2022 و زمستان ارز دیجیتال اظهار نظر کرد.

همچنین با انتشار خبر بسیاری از معامله ‌گران برجسته ارزهای دیجیتال شروع به انباشت بیت کوین کرده ‌اند، اما با توجه به اینکه احساسات بازار به آرامی شروع به تغییر می‌کند، آرشیو بیت کوین در توییتی به سرمایه گذاران توصیه کرده است که پس از انتشار اخبار کاهش کمی بانک مرکزی بریتانیا، بیت کوین بخرند.

طبق اظهارات تحلیلگر ارز دیجیتال، مایکل ون د پوپ؛ قیمت بیت ‌کوین در صورتی که بتواند 19.3 هزار دلار را به سطح حمایت تبدیل کند تا سطح 20.7 و 22.5 هزار دلار افزایش خواهد یافت.

دلایل ادامه روند صعودی بیت کوین

قیمت بیت کوین افزایش یافته و حول قیمتی 18.9 هزار دلار در نوسان است. به گفته کارشناسان، عملکرد ضعیف شاخص دلار، DXY و کاهش بازدهی ناشی از شروع مجدد QE توسط بانک مرکزی انگلستان باعث افزایش قدرت بیت کوین شده است.

روند صعودی سال 2021 ارزهای دیجیتال و سهام همزمان با روند کاهشیQE بوده است، با این حال در طول اصلاحات و روند نزولی سال جاری فدرال رزرو دارای انقباض کمی (QT)بوده است.

به گفته برخی از کارشناسان اقتصادی فدرال رزرو ایالات متحده نیز احتمالا به زودی سیاست انقباضی خود را تغییر خواهد داد که می تواند باعث بهبود بازار دارایی های ریسکی شود.

پس از اعلام خبر ارزش بازار سهام نیز افزایش یافته است وS&P 500  از پایین ترین سطح سالانه خود عبور کرده است. شاخص دلار،DXY نیز اولین فروش قابل توجه خود را پس از کاهش 1.2 درصدی تجربه کرده و پوند انگلیس پس از سقوط اخیر خود چندین درصد در برابر دلار افزایش یافته است. بدین ترتیب بسیاری از سرمایه گذاران نهادی اعلام کرده اند که هم اکنون در حال خرید و انباشت بیت کوین می باشند.

ارزش کل مارکت دیجیتال نیز به بالای 900 میلیارد دلار بازگشته و ماه اکتبر در توییتر به عنوان "Uptober" ترند شده که در مقایسه با سپتامبر احتمالا همراه با روند صعودی بسیاری از دارایی های دیجیتال خواهد بود.

جاکوب بوری، تحلیلگر ارزهای دیجیتال در این خصوص اظهار داشته که سپتامبر از نظر آماری ماه بدنام و نزولی برای ارزهای دیجیتال است و مارکت شاهد نوسانات و کاهش قیمت است و روند صعودی اغلب با اکتبر آغاز می شود. وی همچنین گفت که اکنون بهترین زمان خرید بیت کوین است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش قیمت بیت کوین همزمان با اعلام کاهش کمی BOE
سوال امنیتی :8+30 = ?