افزایش قیمت بیت کوین پس از بیانیه وزیر خزانه داری آمریکا

1400/12/18
افزایش قیمت بیت کوین پس از بیانیه وزیر خزانه داری آمریکا

براساس گزارش رویترز، بیت کوین روز چهارشنبه، 09 مارس 2022 پس از بیانیه زودهنگام وزارت خزانه داری ایالات متحده در خصوص فرمان اخیر جو بایدن، در مورد تشدید قوانین نظارتی ایالات متحده که اخیرا ارزش دارایی های دیجیتال را کاهش داده بود، بازار رو به رشدی رو تجربه کرد. جانت یلن، وزیر خزانه‌ داری آمریکا در بیانیه ‌ای که به ‌طور خلاصه در وب ‌سایت وزارت خزانه‌ داری منتشر شد، اعلام کرد: فرمان اجرایی جو بایدن در خصوص ارزهای مجازی که خواستار یک رویکرد هماهنگ و جامع برای سیاست دارایی ‌های دیجیتال می باشد  را مطالعه و پیاده‌ سازی خواهد کرد.
وزارت خزانه داری ایالات متحده بلافاصله به درخواست ایمیلی از رویترز برای اظهار نظر در مورد این بیانیه خارج از ساعات کاری پاسخ نداد.

گزارشات کوین باکلند و تام وستبروک

یک منبع آگاه روز دوشنبه، 7 مارس گفت که انتظار می رود بایدن در این هفته دستور اجرایی طولانی مدت را امضا خواهد کرد که به وزارت دادگستری، خزانه داری و سایر آژانس ها دستور می دهد تا پیامدهای قانونی و اقتصادی ایجاد ارز دیجیتال بانک مرکزی ایالات متحده را بررسی کنند. کاخ سفید سال گذشته اعلام کرد که در حال بررسی قوانین نظارتی گسترده بر بازار ارزهای دیجیتال از جمله یک فرمان اجرایی برای مقابله با تهدید فزاینده باج افزار ها و سایر جرایم سایبری می باشد.
متیو دیب، مدیر عامل یک شرکت ارز دیجیتال گفت: به نظر می‌رسد که با وجود این بیانیه، مقامات ایالات متحده هنوز به این زودی اقدام نظارتی سریع و عمده ‌ای انجام نخواهند داد و احتمالاً با گذر زمنا رویکردی هماهنگ ‌تر و عینی‌ تر اتخاذ خواهند کرد که منجر به رشد صنعت ارزهای دیجیتال خواهد شد.

مارکت روز قیمت بیت کوین

امروز قیمت بیت کوین در میان یک روز دیگر از وحشت و آشوب در اوکراین و اضطراب اقتصادی در ترکیه اندکی افزایش داشته است. مناطق قیمتی فعلی با سطح حمایتی 37 هزار دلار و سطح مقاومت 43 تا 45 هزار دلار می تواند به معاملات کوتاه مدت بیت کوین کمک کنند. اخیرا ایالات متحده، اروپا و سایر کشورها که تهاجم غیرقانونی روسیه را محکوم کرده اند، به افزایش فشار اقتصادی بر روسیه ادامه دادند. بایدن اعلام کرد که آمریکا واردات نفت روسیه را ممنوع خواهد کرد. قیمت نفت خام برنت به 130 دلار در هر بشکه افزایش یافت و قیمت انرژی را در سراسر جهان را افزایش داشته است. قیمت هر گالن گاز در ایالات متحده به میانگین 4.17 دلار در هر گالن رسید که بالاترین رقم تاریخ است.

جدیدترین اخبار بازار رمز ارزها را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش قیمت بیت کوین پس از بیانیه وزیر خزانه داری آمریکا
سوال امنیتی :3+42 = ?