افزایش1000 درصدی توکن سوزی نرخ رایت SHIB

1402/04/17
افزایش1000 درصدی توکن سوزی نرخ رایت SHIB

شیبا اینو، از زمان پیدایش خود شاهد رویداد های بسیار و متفاوتی بوده که با هدف کمک به قیمت شیبا اینو برای رسیدن به بالای 1 دلار رخ داده است. به گفته کارشناسان، این تحولات طبق انتظار موفقیت آمیز نبوده با این حال، اکوسیستم همچنان رشد کرده است.

به گفته کارشناسان عملکرد شیبا اینو به نرخ توکن سوزی بستگی دارد. توکن سوزی فرایندی است که که در آن توکن ها به کیف پول های غیرقابل مصرف منتقل می شوند. در نتیجه توکن سوزی عرضه همزمان با افزایش تقاضا کاهش می یابد که می تواند منجر به افزایش قیمت شیبا اینو در آینده شود.

تراویس جانسون، توسعه‌ دهنده بازی های رایت SHIB برای گوشی های هوشمند، در حال حاضر یک وب سایت جدید با نام پرتال Shiba Superstore را منتشر کرده است که شیبا اینو را می سوزاند. براساس گزارش Gfinity Esports، پرتال SHIB Superstore در سوزاندن بیش از 2 میلیارد توکن شیبا نقش داشته است.

علاوه بر این، شیبا اینو اخیرا با یکی از شرکت های زیر مجموعه آمازون، یکی از بزرگترین و بهترین پلتفرم‌ های تجارت الکترونیک جهان، همکاری کرده است. طبق توییت جانسون، پلتفرم توسعه یافته وی در ماه آگوست موفق شده است بیش از 14 میلیون شیبا اینو را از طریق یک برنامه وابسته به آمازون بسوزاند.

بهبود عملکرد شیبا اینو

بر اساس داده‌ های پورتال ردیاب توکن سوزی Shibburn، توسعه ذکر شده در شبکه باعث افزایش نرخ رایت 1167 درصدی شیبا اینو شده و در زمان انتشار خبر، نرخ توکن سوزی 26 درصد افزایش یافته است. در همین حال، به گفته حساب توییتر Shibburn، طی 24 ساعت گذشته، جامعه شیبا موفق شده در مجموع 105.165.658 توکن شیبا را بسوزانند.

همزمان نهنگ‌ ها ذخایر شیبا اینو خود را افزایش داده اند. طبق داده های Whalestats، شیبا اینو در 24 ساعت گذشته مجدداً به فهرست 10 ذخیره برتر در میان 500 نهنگ بزرگ اتریوم بازگشته است که این اتفاق باعث آرامش در شبکه آسیب دیده شیبا اینو شده است. طبق گزارش پیشین Shibburn، نهنگ های اتریوم در حال فروش و تخلیه دارایی های شیبا اینو خود بوده اند.

با این اوصاف، قیمت شیبا اینو، با وجود چنین حمایت قابل توجهی، از روند نزولی خود بازگشته است و در زمان نگارش خبر، شیبا اینو در حال تثبیت قیمتی و تصحیح 2 درصدی زیان های خود بوده است. شیبا اینو هم اکنون با ارزش بازار حدود 7.31 میلیارد دلار، در رتبه 12 بازار قرار دارد و سهم 0.68 درصدی از کل بازار در اختیار اوست.

هر واحد از شیبا اینو در حال حاضر با قیمت 0.000013 دلار معامله می شود و قیمت در 24 ساعت گذشته 2.36 درصد افزایش یافته است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش1000 درصدی توکن سوزی نرخ رایت SHIB
سوال امنیتی :6+33 = ?