امکان مبادلات دیجیتال از طریق اپلیکیشن موبایلی یونین بانک فیلیپین

1401/05/22
امکان مبادلات دیجیتال از طریق اپلیکیشن موبایلی یونین بانک فیلیپین

Unionbank فیلیپین از راه اندازی سرویس دیجیتال جدید خود رونمایی کرده است. یونین بانک اولین بانک فیلیپینی است که امکان مبادله بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را بدون کیف پول جداگانه برای برخی از کاربران منتخب از طریق یک اپلیکیشن موبایلی فراهم نموده است.

طبق بیانیه یونین بانک؛ از آنجایی که فن آوری بلاک چین آینده بانکداری را تقویت می کند، نیاز به توسعه زیرساخت آن با توسعه بازارها، بلاک چین و برنامه نویسی کاربردی ضروری است. در عین حال، خدمات ارز دیجیتال یکی از خدماتی است با شیوع همه ‌گیری تسریع شده است.

یونین بانک که یکی از 10 بانک برتر از نظر دارایی های تحت مدیریت در فیلیپین است، پیش از این موقعیت خود را به عنوان یک موسسه دوستدار ارزهای دیجیتال تثبیت کرده است. حدود یک سال پیش، این بانک آمادگی خود را برای اجرای آزمایشی سرویس نگهبانی برای ارزهای دیجیتال اعلام کرد و در ژانویه سال جاری نیز از طرحی برای تسهیل تجارت ارزهای دیجیتال رونمایی کرده است.

براساس توضیحات معاون اجرایی ارشد یونین بانک، هنری آگودا؛ قابلیت تبادل جدید در ابتدا در دسترس کاربران منتخب  قرار خواهد گرفت و در آینده نزدیک خدمات خود را گسترش خواهد داد. بدین ترتیب این اقدام علاوه بر سنجش آمادگی بانک در مواجهه با ارزهای دیجیتال می تواند نیازهای مشتریان بانکی در خصوص استفاده از ارزهای دیجیتال را ارزیابی و برآورده نماید.

همچنین وی اضافه کرد که ویژگی مبادله دیجیتال درون‌ برنامه ‌ای یکی از پروژه ‌های آمادگی بانک برای ورود به متاورس است. این بانک پیش از این در ماه آوریل در راستا توسعه پروژه متاورسی خود با شرکت توسعه دهنده گیمینگ و ان اف تیArt of Dreams  همکاری کرده است. یونین بانک همچنین قصد دارد در ماه های آینده مرکز تعالی متاورس خود را راه اندازی نماید.

در حالی که پلتفرم‌ های برخی بانک‌ های دیجیتال در فیلیپین از جمله مایا، بتازگی امکان مبادله دارایی ‌های دیجیتال ارائه می دهند، یونین بانک اولین وام ‌دهنده بزرگ سنتی است که این اقدام را اجرایی کرده است.

توسعه خدمات دیجیتال در فلیپین

بر اساس داده های بانک جهانی، فیلیپین سی و ششمین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی و سومین اقتصاد بزرگ آسیا است. علیرغم وسعت کوچکش، این کشور به دلیل صنعتی شدن یکی از سریع ترین اقتصادهای در حال رشد در جهان محسوب می شود، همچنین فیلیپین هم اکنون در حال بررسی موارد استفاده از بلاک چین در بخش های مختلف صنعت است. بدین ترتیب تحول دیجیتال فیلیپین می تواند آن را به یک مرکز جدید ارزهای دیجیتال تبدیل نماید.

چشم انداز نظارتی فیلیپین هنوز در مرحله نسبتاً نوپایی است و در حال حاضر هیچ مقررات محدودکننده برای مشاغل و افراد وجود ندارد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد امکان مبادلات دیجیتال از طریق اپلیکیشن موبایلی یونین بانک فیلیپین
سوال امنیتی :1+45 = ?