انتقاد طرفداران بسکتبال زنان از حمایت مالی کوین بیس از WNBA

1402/04/17
انتقاد طرفداران بسکتبال زنان از حمایت مالی کوین بیس از WNBA

همه از خبر همکاری کوین بیس با WNBA هیجان زده نشدند. اتحادیه ملی بسکتبال زنان،WNBA  یکی از محبوب ترین لیگ های ورزشی آمریکا است. با این حال، بسیاری از طرفداران بسکتبال از شراکت لیگ خود با یک شرکت صرافی ارز دیجیتال در بحبوحه سقوط بازار انتقاد کرده اند.
اکتبر گذشته، کارگزاری ارزهای دیجیتال ایالات متحده، کوین بیس سرمایه گذاری های مالی زیادی را در ورزش های حرفه ای انجام داده و به یک پلتفرم رسمی ارز دیجیتال برای NBA و WNBA تبدیل شده است. کوین بیس اکنون با سو برد، طوفان سیاتل و جول لوید از نیویورک لیبرتی همکاری می کند.
طبق توافقنامه بین کوین بیس و WNBA، به هر بازیکن WNBA یک کیف پول کوین بیس اختصاص داده خواهد شد. همچنین امروز 22 می اکانت رسمی WNBA و کوین بیس یک چت توییتری برگزار کرده کرده و در خصوص ارزهای دیجیتال گفتگو کرده اند که با نارضایتی بسیاری از کاربران توییتری طرفدار WNBA همراه بوده است.

دیگر سرمایه گذاری های اخیر کوین بیس

امروزه بیش از 73 میلیون کاربر در بازه سه ماهه بیش از 300 میلیارد دلار ارز دیجیتال در کوین بیس معامله می کنند. طبق گفته شرکت داده‌ کوین مارکت کپ، این دومین حجم مبادلات در بین تمامی صرافی‌ ها می باشد. همچنین کوین بیس به حمایت خود از برنامه های دیفای ادامه داده و اعلام کرده است که یک سرمایه گذاری جدید 1.1 میلیون دلاری از طریق بوت استرپ USDC خود برای دو پروژه در این زمینه اختصاص داده است.
صندوق بوت استرپ USDC که در اکتبر 2019 توسط کوین بیس به عنوان بخشی از کنسرسیوم سنتر (Centre) راه اندازی شده است، در نظر دارد تا با سرمایه گذاری به صورت استیبل کوین یو اس دی کوین که مستقیماً به پروتکل های دیفای اختصاص می یابد، به توسعه شبکه دیفای کمک نماید.
براساس گزارش کوین تلگراف، این صندوق 1 میلیون دلاری یو اس دی کوین بر روی استخر یونی سواپ سرمایه گذاری کرده است. یونی سواپ، پروتکل مبتنی بر اتریوم است که از طریق آن می توان به مبادله خودکار بین اتریوم و توکن های ERC20 پرداخت.
همچنین صرافی کوین بیس در نظر دارد تا در کنار خرید 500 میلیون دلار در ارزهای دیجیتال، 10 درصد از سودهای آتی خود را نیز در ارز دیجیتال خریداری نماید. این اقدام، صرافی کوین بیس را به عنوان اولین شرکت عمومی مبدل کرده که ارز اتریوم، توکن ‌های دیفای و ارز دیجیتال شبکه ‌های اجماع اثبات سهام را در ترازنامه خود قرار داده است.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد انتقاد طرفداران بسکتبال زنان از حمایت مالی کوین بیس از WNBA
سوال امنیتی :8+87 = ?