انجام معاملات اسپات بیت کوین بدون کارمزد در بایننس ایالات متحده

1401/04/07
انجام معاملات اسپات بیت کوین بدون کارمزد در بایننس ایالات متحده

صرافی ارز دیجیتال Binance.US کارمزد معاملاتی را برای معاملات اسپات بیت کوین حذف کرده است. برایان شرودر، مدیر عامل Binance.US اظهار داشته که کارمزدهای تجارت صفر باعث ایجاد احساسات مثبت در کاربران خواهد شد و احتمالا در آینده معاملاتی با کارمزد صفر ارائه خواهند داد.

طبق اظهارات وی؛ این اقدام، بایننس ایالات متحده را به اولین صرافی دیجیتال در ایالات متحده تبدیل می کند که کارمزد معاملات اسپات بیت کوین را برای همه کاربران و بدون نیاز به حجم معاملات حذف کرده است. او افزود که این اقدام فرصتی برای متحول کردن روش پرداخت هزینه ها در صنعت دیجیتال، افزایش دسترسی به ارزهای دیجیتال و حمایت بهتر از بازار و مشتریان می باشد و امیدواریم مدل قیمت گذاری جدید در طول زمان دلیل پذیرش گسترده تر در صنعت باشد.

براساس اظهارات مدیرعامل بایننس مستقر در ایالات متحده؛ افزایش رقابت در کاهش هزینه ها باعث تغییر عملکرد دیگر صرافی ها نیز خواهد شد. همچنین شرودر در 22 ژوئن به بلومبرگ گفت که Binance.US از تراکنش های بدون کارمزد خود سود نخواهد کرد و در عوض از منابع دیگر از جمله ایجاد سرویس سهام جدید کسب درآمد خواهد نمود.

گسترش معاملات با کارمزد صفر

طبق اظهارات وی، طرح هایی برای گسترش فهرست معاملات توکن ‌هایی با کارمزد صفر ارائه شده است. در حال حاضر کاربران این صرافی می توانند از تجارت بدون کارمزد در چهار جفت بازار اسپات بیت کوین BTC/USD، BTC/USDT، BTC/USDC و BTC/BUSD استفاده نمایند.

شرودر در توییتر نوشت که این شرکت همچنین یک مدل قیمت‌ گذاری جدید یا سیستم لایه ای جدیدی را ارائه خواهد کرد که در تابستان اجرایی خواهد شد.

سیستم لایه ‌ای یک ابزار برنامه ‌ریزی است که برای اولویت بندی اهداف، ارائه چارچوب برنامه ‌ریزی و کاهش تضادهای برنامه ریزی طراحی شده است. سیستم لایه ای ارائه شده به سه بخش تقسیم خواهد شد، لایه صفر که شامل تجارت رایگان روی ارزهای دیجیتال خاص، از جمله جفت ‌های بیت کوین است که اخیراً اعلام ‌شده و لایه های 1 و 2 که کارمزد معاملاتی بر اساس هر دارایی را تعیین می کنند. اطلاعات بیشتر در این خصوص در ماه جولای منتشر خواهد شد.

رابین هود یکی از پیشگامان اولیه تجارت سهام با کارمزد صفر بوده که در سال 2014 تأسیس شد و باعث شد تعدادی از صرافی دیجیتال در سال های بعد از آن پیروی کنند. کسب سود در این معاملات، اسپرد تفاوت بین قیمت پیشنهادی (فروش) و قیمت خرید (خرید) یک جفت معاملاتی می باشد.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد انجام معاملات اسپات بیت کوین بدون کارمزد در بایننس ایالات متحده
سوال امنیتی :9+51 = ?