اندونزی میزبان اولین و بزرگترین جشنواره دیجیتال آسیا

1401/04/11
اندونزی میزبان اولین و بزرگترین جشنواره دیجیتال آسیا

طبق گزارش Chainanalysis، در نیمه اول سال 2021 آسیا 28 درصد از کل 1.16 تریلیون دلار حجم معاملات ارزهای دیجیتال جهانی را به خود اختصاص داده است. همچنین، داده‌ های مساری نشان می ‌دهد که بازارهای آسیایی 43 درصد از فعالیت ‌های ارزهای دیجیتال جهانی را با 296 میلیارد دلار تراکنش بین ژوئن 2020 تا ژوئن 2021 داشته اند.

سال گذشته، اخبار مهم ارزهای دیجیتال آسیا تحت تسلط تحولات چین بوده است. نه تنها چین، بلکه سایر کشورهای آسیایی نیز به دلیل ارائه مقرراتی درخصوص دارایی ‌های دیجیتال تیتر خبرها شده اند، از این میان اندونزی و سنگاپور بیشترین خبرها را به خود اختصاص داده اند.

به غیر از مقررات، رشد سریع نوآوری مالی غیرمتمرکز، DeFi در آسیای جنوب شرقی با افزایش جذب سرمایه گذاری افزایش یافته است. حضور جامعه دیجیتال در بخش بزرگی از آسیا و افزایش اطلاعات و آموزش در خصوص ارزهای دیجیتال نیز در این توسعه نقش مهمی داشته اند.

آسیا به عنوان بزرگ ‌ترین قاره با بیشترین جمعیت، پتانسیل بسیار زیادی برای حمایت از اکوسیستم داراست و می تواند به مرکز پذیرش ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل شود. حضور رویدادهای بین المللی ارزهای دیجیتال یکی از مراحل شکل گیری این اکوسیستم است. به همین دلیل جامعه دیجیتال تصمیم گرفته است تا اولین و بزرگترین جشنواره دیجیتال آسیا بنام Coinfest Asia  به میزبانی اندونزی برگزار کند.

برگزاری جشنواره Coinfest Asia  

Coinfest Asia یک رویداد دیجیتال است که توسط Coinvestasi با تمرکز بر آینده ارزهای دیجیتال و وب 3 در آسیا برگزار خواهد شد. Coinvestasi بزرگترین پلتفرم رسانه ارز دیجیتال و فن آوری بلاک چین در اندونزی است.

Coinfest Asiaبا هدف دریافت نظرات جامعه دیجیتال درخصوص ساخت آینده دارایی های دیجیتال و فن آوری بلاک چین آسیا در قالب جشنواره برگزار خواهد شد. این رویداد از 25 تا 26 آگوست 2022 در بالی، اندونزی برگزار خواهد شد و توسط Coindesk، انجمن بلاک چین و اتاق بازرگانی اندونزی، CoinGecko، و انجمن بلاک چین سنگاپور پشتیبانی خواهد شد.

در این رویداد دو روزه سخنرانان متخصص در حوزه مقررات، ماهیت صنعت ارزهای دیجیتال، دیفای، GameFi، NFT، متاورس و بسیاری دیگر حضور خواهند داشت.

دلایل انتخاب اندونزی

اندونزی با 270 میلیون نفر، چهارمین جمعیت بزرگ جهان و هفتمین پایگاه بزرگ کاربران دیجیتال در جهان است. تا سال 2021، صاحبان دارایی های دیجیتال در اندونزی 85 درصد افزایش یافته و به 7.4 میلیون نفر رسیده و هنوز هم فضای زیادی برای رشد عظیم دیجیتال در این کشور وجود دارد.

همچنین اندونزی میزبان G20 امسال است و احتمالا به مرکز تحول اقتصادی دیجیتال در آسیا تبدیل خواهد شد. در حال حاضر،Coinfest Asia  پیش فروش بلیط های خود را با سهمیه محدود تا 15 جولای می فروشد.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد اندونزی میزبان اولین و بزرگترین جشنواره دیجیتال آسیا
سوال امنیتی :8+40 = ?