ایردراپ بایننس دلیل کاهش بیشتر قیمت LUNA 2

1401/03/09
ایردراپ بایننس دلیل کاهش بیشتر قیمت LUNA 2

راه اندازی دوباره اکوسیستم و ارز دیجیتال ترافورم لبز طبق برنامه پیش نرفت و احتمالا موانع بیشتری برای دریافت کنندگان ایردراپ لونا وجود خواهد. اکوسیستم ترا شبکه خود را در 27 می با یک بلاک چین جدید پیدایش یا صفر و توکن لونا مجددا راه اندازی کرده است و در 28 می به دارندگان توکن ‌های قدیمی استیبل کوین UST و لونای قدیمی توکن جدید LUNAC ارائه شده است.
براساس گزارشBeInCrypto، LUNA 2 از زمان شروع ایردراپ به شدت کاهش یافته است. این توکن در عرضه اولیه با اوج قیمتی 30 دلار با 84 درصد کاهش به 4.08 دلار در همان روز رسید، سپس اندکی بهبود یافت و صبح روز دوشنبه، 30 می با کمی بیش از 6 دلار معامله شد، طبق نظر کارشناسان، در کل توکن شکست خورده است.
با تسریع فروش در عرضه اولیه کوین به نظر می ‌رسد تنها سود کنندگان صرافی ‌های متمرکزی هستند که از کارمزد معاملات سود می ‌برند. یکی از این صرافی ‌ها بایننس است که با آغاز ایردراپ خود از 31 می، احتمالا تأثیر بیشتری بر قیمت ‌های کوتاه‌ مدت لونا خواهد داشت.

ایردراپ بایننس

بایننس ایردراپ خود را در روز سه ‌شنبه، 31 می آغاز و Terra 2.0 را در «منطقه نوآوری یا Innovation Zone» خود فهرست خواهد کرد، منطقه نوآوری یا Innovation Zone یک منطقه تجاری اختصاصی توکن‌ های با ریسک و نوسان بالاست. طبق نظر کارشناسانBeInCrypto، بایننس با داشتن 15.7 میلیون نقدینگی لونا می تواند بازار فروش لونا را جابجا کند. همچنین از آنجایی که بایننس استیکینگ از طریق انکر پروتکل ارائه خواهد کرد احتمالاً ارزش توکن ارائه شده کاهش خواهد یافت.‌
بسیارس از دارندگان استیبل کوین قدیمی برای جبران ضرر، لونا2 را دریافت و ارزش آنرا کاهش خواهند داد؛ در واقع کاربران بایننس احتمالاً توکن ها را برای جبران زیان بارگیری خواهند کرد. اینفلوئنسر ارزهای دیجیتال لارک دیویس اظهار داشت که او یکی از کسانی است که هر گونه LUNA 2 را که از بایننس دریافت می‌کند برای جبران بخشی از این ضرر خود دامپ خواهد کرد.
ایردراپ در اصل توزیع رایگان ارزهای دیجیتال در بین کاربران واجد شرایط خواهد بود، داشتن ارزهای اکوسیستم ترا قبل و پس از حمله از جمله شرایط دریافت ایر دراپ خواهد بود.
طبق اعلامیه رسمی بایننس، بایننس در 31 می نام شبکه فعلی Terra را به شبکه Terra Classic تغییر خواهد داد و از شبکه Terra airdrop پشتیبانی خواهد کرد. توکن ‌های LUNA و UST شبکه Terra Classic از این پس با نام ‌های LUNA (قدیمی) و UST (قدیمی) شناخته خواهند شد.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ایردراپ بایننس دلیل کاهش بیشتر قیمت LUNA 2
سوال امنیتی :7+87 = ?