ایلان ماسک چه ارزهایی را هولد می کند؟

1401/07/25

ما در این مقاله ایلان ماسک چه ارزهایی را هولد می کند؟ اطلاعاتی در مورد سابقه ایلان ماسک در بازار ارزهای دیجیتال برای شما ارائه می کنیم و به بررسی ارزهای دیجیتالی که ایلان ماسک اون ها رو هولد می کنه بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین اگه قصد خرید ارز دیجیتال دارین. ایلان ماسک هیچ کوین شیبا اینویی نداره و وقتی که مدیر عامل تسلا و اسپیس ایکس به توییت یه حساب کاربری شیبا اینو جواب داد، این موضوع مشخص شد. 

وقتی از اون پرسیدن که چقدر از میم های رمزنگاری شده محبوب رو در اختیار داره، هیچ پاسخ مشخصی نداد. در خارج از دنیای میم، شیبا اینو نژاد سگی هستش که خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد اون، الهام بخش سازندگان دوج کوین هستش. به غیر از این که دومین ارز رمزنگاری شده از نظر محبوبیت و ارزش بازار هستش، توییت نامطلوب ماسک باعث شده که قیمت شیبا اینو در عرض چند ساعت بیش از 20% کاهش پیدا کنه. از اون زمان به بعد، ایلان ماسک به عنوان یه کارآفرین حرفه ای شناخته شد. شاید برای شما نیز سوال هایی در این زمینه پیش بیاد که ایلان ماسک چه ارزهایی را هولد می کند؟ به همین منظور ما سعی می کنیم در این مقاله اطلاعاتی در مورد سابقه ایلان ماسک در بازار ارزهای دیجیتال برای شما ارائه می کنیم و به بررسی ارزهای دیجیتالی که ایلان ماسک اون ها رو هولد می کنه بپردازیم تا با این رمز ارزها آشنا بشین.

ارزهای ایلان ماسک و سابقه وی در این بازار

ارزهای ایلان ماسک

مشارکت ایلان ماسک در سال های گذشته شدت گرفته و به یکی از تاثیرگذارترین افراد در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده. همچنین با رسیدن تسلا به ارزش 1 تریلیون دلاری، ایلان ماسک جایگاه خودش رو به عنوان ثروتمندترین مرد جهان تثبیت کرده و در نتیجه، طرفداران ارز دیجیتال با ذکر دارایی های رمزنگاری شده خودشون تلاش می کنن توجه اون رو جلب کنن و معاملات ایلان ماسک رو دنبال کنند. 

مقاله پیشنهادی: سرمایه گذاری یا هولد ارزهای دیجیتال بهتر است یا ترید؟

همچنین اون با بیش از 60 میلیون دنبال کننده در توییتر که هرچند ناخواسته، به یکی از تأثیرگذارترین شخصیت ها در فضای ارزهای دیجیتال تبدیل شده. در سال 2014، ماسک قبلاً علاقه خودش رو به بیت کوین ابراز کرده و گفته بود که "احتمالاً چیز خوبیه"؛ در حالی که شایعات بر پایه اینکه او می تونه ساتوشی ناکاموتو باشه رو رد کرده و در مصاحبه های مختلف اشاره کرده که اولین بار زمانی که یکی از دوستانش مقداری از بیت کوین رو به عنوان هدیه برای او فرستادن تا اون رو از این فناوری آگاه کنند، با بیت کوین آشنا شد. 

در سال 2019 بود که ایلان ماسک فضای ارزهای دیجیتال رو جدی‌تر گرفت و با توجه به گذشته خودش در پی پال، همیشه به سیستم های پرداخت و تکامل اون ها علاقه داشته و او می‌تونست تمرکز زدایی ارزهای دیجیتال رو یکی از اهدافی بدونه که پی پال زمانی تلاش می‌کرد به آن دست پیدا کنه، در حالی که می‌دونست که مقررات در این فضا به همون اندازه ضروری هستش. پس می تونیم بگیم که یکی از ارزهای ایلان ماسک، بیت کوین هستش که اخیراً به آن علاقه مند شده و سرمایه زیادی به اون اختصاص داده.

ارزهای ایلان ماسک و علاقه خاص او به دوج کوین

ارزهای ایلان ماسک و علاقه خاص او به دوج کوین

ماسک با یه شوخی شروع به توییت کردن در مورد دوج کوین و نحوه حکومت دوج کوین کرد و در آوریل 2019 تصویری از سگ شیبا اینو در حال کشیدن سیگار رو منتشر کرد. از اون وقت گاهی وقتا با قصد چرخیدن و بعضی وقتا هم از دیدگاه جدی تر، توییت کردن در مورد دوج کوین به یکی از جوک های مورد علاقه ماسک تبدیل شده و باعث شده که قیمت میم کوین در هر مناسبت افزایش پیدا کنه. 

مقاله پیشنهادی: حداقل سرمایه برای ترید در ارزهای دیجیتال چقدر است؟

در ماه مه 2020، تا جایی پیش رفت که تصویری از طوفان منتشر کرد که سگ شیبا از سیستم بازار مالی جهانی سبقت می‌گیره و این یعنی استاندارد دوج کوین اجتناب ‌ناپذیره. اون یه بار توییت کرد که مدیرعامل دوج کوین بوده و توسط جامعه دوج به عنوان "The Dogefather " نامیده شده. با این حال، بار دیگه که گفت با توسعه دهندگان ارز دیجیتال برای بهبود کارایی تراکنش های سیستم کار می کنه، جدی تر ظاهر شد. با تمام این توضیحاتی که دادیم، دوج کوین رو می تونیم یکی از اصلی ترین ارزهای ایلان ماسک بدونیم.

همیشه تمام توییت ها دوج اون نشون میده که اون صاحب اصلی توکن میمه (میم کوین) که چندین بار اون رو علتی تایید کرده. او در توییتی در 24 اکتبر پاسخ داد و گفتش که مالک Doge هستش، چون احساس می‌کنه رمز ارز مردمه. بعد از صحبت با افرادی در خطوط تولید تسلا و اسپیس ایکس بوده که اطلاعات کمی در مورد امور مالی یا آخرین فناوری دره سیلیکون دارن. یکی دیگه از توییت‌های اخیر که توسط یک حساب کاربری اخبار دوج کوین ایجاد شده، ماسک پاسخ داد که نه او و نه مدیر عامل Neuralink جارد برچال هیچ ارتباطی با بنیاد دوج ندارن و او اخیراً هیچ تعاملی با توسعه‌دهندگان Doge نداشته. اخیراً، چیزی که در Imo اهمیت داره اینه که کاهش هزینه ها، کاهش زمان بلوک و افزایش اندازه بلوک هستش. به نظر می رسه که یک شبکه تک لایه با مبادلات به عنوان لایه دو، ساده ترین راه حل برای یک رسانه مبادله باشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ایلان ماسک چه ارزهایی را هولد می کند؟ اطلاعاتی در مورد سابقه ایلان ماسک در بازار ارزهای دیجیتال برای شما ارائه می کنیم و به بررسی ارزهای دیجیتالی که ایلان ماسک اون ها رو هولد می کنه بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. همونطور که گفتیم، مشارکت ایلان ماسک در سال های گذشته شدیدتر بود. با رسیدن تسلا به ارزش 1 تریلیون دلاری، ایلان ماسک جایگاه خودش رو به عنوان ثروتمندترین مرد جهان تثبیت کرده و در نتیجه، طرفداران ارز دیجیتال با ذکر دارایی های رمزنگاری شده خودشون تلاش می کنن توجه اون رو جلب کنن. ایلان ماسک به عنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد در حوزه ارزهای دیجیتال شناخته میشه که رمز ارزهای زیادی رو هولد کرده. از جمله از رمز ارزهای ایلان ماسک می تونیم به بیت کوین، دوج کوین و.... اشاره کنیم.


نظرات کاربران در مورد ایلان ماسک چه ارزهایی را هولد می کند؟
سوال امنیتی :4+67 = ?