بازرسی کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا پیرامون توکن بایننس

1401/03/18
بازرسی کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا پیرامون توکن بایننس

براساس گزارش بلومبرگ، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده،SEC در حال بررسی توکن بایننس کوین متعلق به بایننس می باشد، که احتمالا یک اوراق بهادار ثبت نشده است. اگر نقض قوانین از طرف کمیسیون بورس و اوراق بهادار ثابت شود احتمالا بایننس در موقعیتی مشابه با ریپل لبز قرار خواهد گرفت. ریپل لبز هم اکنون در حال دعوای حقوقی با SEC بر سر فروش توکن ریپل می باشد.
بلومبرگ دوشنبه، 6 ژوئن به نقل از منابع معتبر اظهار داشت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در حال بررسی موضوعی در مورد نقض قوانین کمیسیون توسط بایننس می باشند. براساس نظر کارشناسان کمیسیون بورس و اوراق بهادار؛ بایننس پنج سال پیش، در سال 2017 هنگام عرضه اولیه توکن بایننس کوین ICO، قوانین کمیسیون را نقض کرده است.
با این حال، براساس اظهارات یکی از کارشناسان کمیسیون، تحقیقات اجرایی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، SEC احتمالاً ماه ها تا نتیجه گیری فاصله دارد و اتهامات وارده به بایننس تایید نشده است.

واکنش بایننس به اظهارات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده

در واکنش به اظهارات کمیسیون بورس و اوراق بهادار بایننس به خبرگزاری بلومبرگ گفت: برای موقعیت بایننس مناسب نیست که در مورد مکالمات جاری خود با تنظیم‌ کننده‌ ها، که شامل آموزش، کمک و پاسخ‌ های داوطلبانه به درخواست‌ های اطلاعاتی است، اظهار نظر کنند. با این حال، شرکت بایننس تاکید کرد که به رعایت تمام الزامات تعیین شده توسط تنظیم کننده ها ادامه خواهد داد و اجازه خواهد داد تنظیم کننده ها بررسی های لازم را انجام دهند.
لازم به ذکر است که در ایالات متحده، بایننس تحت Binance.us فعالیت می کند. طبق اظهارات بایننس Binance.com و Binance.US نهادهای جداگانه ای می باشند و اظهارات SEC در خصوص شرکت بایننس می باشد. Binance.us نیز به طور مستقل بیانیه ای صادر کرده و اظهار داشته متعهد به رعایت استانداردهای تعیین شده کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده می باشد.

دیگر اتهامات بایننس

براساس گزارش نشریه بلومبرگ، بایننس در حال حاضر موضوع چندین تحقیق فدرال ایالات متحده است، علاوه بر بررسی سوء استفاده‌های احتمالی معاملاتی توسط اعضاء بایننس، تنظیم‌ کننده اوراق بهادار در حال بررسی شرکت‌ های بازارساز مرتبط با مدیر عامل بایننس، چانگ ‌پنگ ژائو می باشند.
بایننس کوین در حال حاضر پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است. در زمان انتشار خبر، قیمت آن 294.35 دلار بوده است. بایننس کوین پس از انتشار خبر تحقیقات SEC، 11 درصد کاهش یافته است، اما از آن زمان تاکنون نسبتا بهبود یافته است.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بازرسی کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا پیرامون توکن بایننس
سوال امنیتی :8+41 = ?