بررسی آخرین وضعیت بلاکچین کاردانو

1401/01/21
بررسی آخرین وضعیت بلاکچین کاردانو

با ارتقای هیدرا، راهکار لایه 2 شبکه کاردانو، جامعه کاردانو بر تضمین رشد ثابت و بهبود سیستم تمرکز کرده است. کاردانو در حال حاضر در فاز Basho می باشد به عبارت دیگر دوران باشو کاردانو دوران بهینه سازی، بهبود مقیاس پذیری و قابلیت همکاری شبکه است و هدف آن ایجاد یک اکوسیستم بهینه برای پشتیبانی و تقویت توسعه برنامه های کاربردی غیرمتمرکز (DApps) است، تاکنون رشد قابل توجهی را به ثبت رسانده است و تاکنون نزدیک به 1000 پروژه در کاردانو ساخته شده است.

پروژه های NFT در کاردانو

پروژه ‌های NFT با 47.9 درصد بیشترین سطح فعالیت را در کاردانو داشته‌ اند، زیرا سازندگان و کاربران روی عملکرد امیدوارکننده کاردانو در بلاک چین شرط ‌بندی کرده ‌اند. رپر آمریکایی اسنوپ داگ با همکاری Clay Nation با ایجاد NFT های نمادین به این شبکه، جدیدترین NFT ها در کاردانو بوده است.
اکنون تعداد بیشتری از کاربران به سمت پروژه هایی می روند که امکان همکاری بین بلاک چین ها را فراهم می کنند، کاردانو نیز در این زمینه ارتقا پیدا کرده است. پس از راه ‌اندازی برنامه ماشین مجازی اتریوم در اوایل سال جاری، کاردانو نیز در سازگاری زنجیره ‌ای متقابل رشد کرده است.

ارتقاء اکوسیستم کاردانو از طریق همکاری با پروتکل های دیگر

از اواخر ماه مارس، Milkomeda، پروتکل لایه 2 که قابلیت‌ های EVM یا ماشین مجازی اتریوم را به بلاک‌ چین ‌های غیر EVM ارائه می ‌کند، در شبکه اصلی کاردانو فعال شده است. این پروتکل به کاربران امکان می دهد تا برای اولین بار DAppهای اتریوم را در اکوسیستم کاردانو مستقر کنند.
با توجه به اینکه اندازه بازار جهانی صنعت وام ‌دهی تا سال 2028 به 26.08 میلیارد دلار خواهد رسید و نرخ رشد سالیانه 24.0 درصد از سال 2021 تا 2028 را ثبت خواهد کرد. کاردانو نیز با ارتقای اکوسیستم خود قصد دارد بخشی از این رشد باشد.
ماه گذشته، ADALend، یک پروتکل وام دهی در کاردانو عملکرد پل ارتباطی جدیدی بین شبکه کاردانو و شبکه های Velas و BSC را اعلام کرد. عملکردی که به کاربران اجازه می دهد تا با کوین های ADAL خود را (که هنوز توسعه نیافته اند) پل بزنند و هدف آن افزایش قابلیت استفاده و بهبود عملکرد پلتفرم تنظیم شده است.

نقش Dappها در تقویت ارزش کل لاک شده

AADA finance، پروتکل وام ‌دهی غیرمتمرکز مالی که بر روی کاردانو ساخته شده است، اخیراً چند روز پس از آن که کوین بیس سهام خود را برای کاردانو باز کرد، اجازه پرداخت AADA دلار را در برنامه خود راه اندازی کرده است. کاردانو اکنون پس از کوساما ، پولکادوت ، سولانا و یونی سواپ دارای تقریباً 311.33 درصد فعالیت توسعه می باشد.
در حال حاضر، کاردانو پس از رسیدن به بالاترین قیمت 1.24 دلاری که 37 درصد افزایش نسبت به قیمت 0.78 دلاری 14 مارس است، با 1.03 دلار معامله می شود.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بررسی آخرین وضعیت بلاکچین کاردانو
سوال امنیتی :1+46 = ?