بررسی حجم معاملات صرافی ارز دیجیتال Binance.US

1401/01/18
بررسی حجم معاملات صرافی ارز دیجیتال Binance.US

Binance.US زیر مجموعه بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان یعنی صرافی بایننس در سال 2019 راه اندازی شده و اکنون توسط خدمات بازرگانی BAM از طریق قرارداد مجوز با بایننس اداره می شود. صرافی بایننس خدمات رسانی به مشتریان ایالات متحده را قبل از راه اندازی Binance.US بدلیل عدم رعایت الزامات KYC و عدم اطمینان قانونی در توجیه این حرکت متوقف کرده است.
Binance.US با وجود اینکه متمرکز بر سرمایه گذاری های ایالات متحده و فقط 88 کوین و توکن را فهرست کرده است، از نظر حجم معاملات در سطح جهانی بعد از 10 صرافی برتر قرار دارد.
حجم معاملات 24 ساعته آن 435 میلیون دلار در مقایسه با صرافی بایننس با حجم 26 میلیارد دلار می باشد. علاوه بر این، معاملات فیوچرز در Binance.US در دسترس نیست. حجم معاملات آتی یا فیوچرز در بایننس روزانه به 78 میلیارد دلار می رسد. همچنین مقررات تنظیمی این صرافی توانایی Binance.US را برای ارائه بازار مشتقه دیجیتال محدود کرده است که در صورت تغییر مقررات در آینده، بازار بزرگی برای محصولات و خدمات جدید باز خواهد شد.

دیگر شرکت های شرکت کننده در سرمایه گذاری اولیه Binance.US و اهداف پروژه

گفته می شود که  RRE Ventures، Foundation Capital، Original Capital، VanEck و Circle Ventures همگی در اولین دوره خارجی سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری کرده اند.
این دارایی ها برای سرمایه گذاری در پلتفرم معاملات اسپات و توسعه محصولات و خدمات جدید اختصاص داده شده است، به نظر می ‌رسد که امید سرمایه ‌گذاران آمریکایی به تجارت فیوچرز ارزهای دیجیتال مانند بسیاری از کاربران بایننس متوقف خواهد شد. همچنین یک IPO  یا عرضه اولیه یا عرضه سهام ممکن است در کارت های صرافی ایالات متحده وجود داشته باشد.
براساس اظهارات برایان شرودر مدیر عامل شرکت Binance.US ، فرایند عرضه اولیه ارزشمند است، زیرا با ایجاد بحث ‌های نظارتی و کم و کاستی عرضه می توان نقاط ضعف آنرا رفع نمود.
سرمایه گذاری 4.5 میلیارد دلاری ممکن است برای سرمایه گذاران اولیه معامله ای ارزان و در دسترس به نظر برسد، همانند کوین بیس که سرمایه گذاری در این پلتفرم در سال 2021 عمومی و 38 میلیارد دلار ارزش داشته است.
کوین بیس در حال حاضر ده برابر حجم معاملات بیشتری نسبت به Binance.US دارد. علاوه بر این، کارمزدهای معاملاتی بایننس بسیار کمتر از رقبای خود می باشد که احتمالا به جذب مشتریان جدید کمک می کند، همچنین این شرکت های دیجیتال از طریق سرمایه گذاری مستقر در ایالات متحده مشروعیت بیشتری دارند.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بررسی حجم معاملات صرافی ارز دیجیتال Binance.US
سوال امنیتی :8+80 = ?